Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
anomalia
profiilit
anomalia
anomalia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
86
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Homous+on+saastaisuutta,+eivätkä+homoseksuaalisuutta+tekevät+pääse+taivaaseen,+vaan+joutuvat+helvettiin+saatanan+kanssa"
:D
Ähkyuskovien+homo-fetissi+on+ilmeisti+juurtunut+syvälle+opin+rakenteisiin.+Vai+mikä+muu+voisi+selittää+tätä+jatkuvaa+pillitystä.+
Mutta+onhan+tämä+silkkaa+reality-viihdettä,+että+joku+uhkailee+helvetillä,+feat.+Satan
22.12.2021 17:28
AA-jengin+mielipahan+purkauksia+on+huippu-viihdyttävää+seurata.+Ja+niitä+on+runsaasti+luvassa+vielä+tulevilla+kausilla.+
1.+Kirkko+päättää+vihkiä+tasa-arvoisesti
2.+Uusi+translaki+saadaan+aikaan+ja+astuu+voimaan
3.+Pride+tullaan+järjestämään+kirkon+tuella+joka+vuosi
On+siinä+vihattavaa+kerrakseen,+mutta+on+se+varmaan+sen+arvoista,+kun+voi+hegumoida+helvetin+kärsimyksillä.
22.12.2021 16:38
Mites+sotaveteraanit,+nuo+äärioikeiston+keppihevoset,+onko+oikein+että+nämä+isänmaan+sankarit+sairastutetaan+koronaan?+
Luulisi,+että+jokainen+isämmaallinen+tekisi+kaikkensa,+ettei+kukaan+heistä+joutuisi+teholle+tai+pahimmassa+tapauksessa+kuolisi.
Vaan+ei.+Minä+Minä+Minä+ja+minun+oikeuteni+kieltäytyä+rokotteesta+ja+vitut+muista.+Paskat+veteraaneista,+niiden+symppaminen+on+tarkoittu+ihan+toiseen+käyttöön.
22.12.2021 16:22
"Homous+on+saastaisuutta,+eivätkä+homoseksuaalisuutta+tekevät+pääse+taivaaseen,+vaan+joutuvat+helvettiin+saatanan+kanssa"+Välva
Ai+että+on+hauskaa+provosoitua+tuollaisista+puheista.+Hieman+vituttaa+toi+uhkailu,+vaikka+oikeasti+se+on+vain+säälittävää.
21.12.2021 22:50
"Siunaan+sinut+tarnasu+tämän+lesbon+kanssa+yhteen+aamen"
:+D
Jos+ymmärsin+oikein,+niin+mikä+on+se+ongelma?
Sä+jatkat+tarnasutonta+elämää.+Muiden+elämä+jatkaa+omia+uriaan.+Win-Win!
21.12.2021 19:27
Raamatussa+kerrotaan,+kuinka+Jeesus+ratsasti+aasilla,+mutta+nykyään+aasit+ratsastaa+Jeesuksella.
20.12.2021 12:54
Tapaus+Räsänen+on+nimenomaan+ennakkotapaus+myös+muslimien+sananvapaudesta.+Jos+Räsänen+saa+vapauttavan+tuomion,+niin+sama+koskee+myös+pahasuisia+imaameja,+hinduja,+skientologeja,+jne.+On+niin+sanotusti+ketsuppipullo+auki+ja+mitä+vaan+saa+sanoa,+kirjoittaa+ja+tulkitsee,+kunhan+sen+vaan+perustelee+nk.+pyhillä+kirjoituksilla.+Tämä+tosiasia+unohtuu+Päivin+konservatiivikannattajilta+tai+sitten+asiaa+ei+ole+ajateltu+riittävän+pitkälle.+
Kerro+änkyrä-konservatiivi,+miltä+tuntuu+taistella+sen+puolesta,+että+muslimit+voivat+vapaasti+esittää+uhkauksia+vääräuskoisille?
03.12.2021 10:12
Ei+osata+yhtään+mitään,+vai+osaako+joku+kertoa+aa-poppoon+onnistumisista?
07.11.2021 14:13
"Jumala+ei+koskaan+siunaa+homoutta!+Homot+viedään+nätisti+kadotukseen."
Uskonnollinen+kostosadismi+on+erikoinen+ominaisuus.+Rakkautta+ja+armoa+siinä+ei+ole+ja+siksi+siitä+puuttuu+kaikki,+mikä+kristinuskossa+on+merkittävää.
06.11.2021 21:11
Miksi+islamilaista+vakaumusta+ja+Koraaniiin+pohjautuvia+näkemyksiä+ei+saisi+tuoda+julki?+Nykyään+kuulutetaan+suvaitsevaisuuden+perään,+mutta+kun+tullaan+näkemyksiin,+jotka+pohjautuvat+islamilaisiin+arvoihin+ja+Koraaniin,+loppuu+suvaitsevaisuus+kuin+seinään.+Suvaitsevainen+ihminen+kykenee+keskustelemaan+asiallisesti+asioista,+joista+ei+ole+toisen+kanssa+samaa+mieltä,+ja+hyväksymään+sen,+että+toinen+ajattelee+eri+tavalla+kuin+itse.
06.11.2021 20:58
Timo+Soini+voisi+keskittyä+ihan+omaan+syntiin+ja+häpeään,+samoin+kuin+Päivi+Räsänen.
Älkää+hieroko+teidän+ankeaa+elämää+muiden+naamaan.
06.11.2021 20:39
No+on+todellakin+jumalatonta+meikäläisen+elämä.+Ei+yhtään+jumalaa+ja+miksi+olisi?
Haluaisinko+käyttää+aikaani+jumalani+miellyttämiseen,+kokea+olevani+syntinen+ja+lässyttää+uskontunnustuksia?+
Fantasioida+ikuisesta+elämästä?+
Ei+kiitos
06.11.2021 20:22
Kokoomus+tietenkin+haluaa+olla+hallituksessa,+mutta+millaisella+tiimillä+ja+millä+asiantuntemuksella+on+eri+asia.+
En+usko,+että+Orpo+lähtisi+uudestaan+kyykyttämään+persuja+samaan+hallitukseen.+Kokoomus+on+liberaalinen+puolue+ja+persut+ovat+konservatiivinen+puolue.
Oma+veikkaus:+sinipunavihreä+hallitus
06.11.2021 20:06
Ei+se+niin+mene.+
Orpo+kalastelee+persujen+ydinmailla,+kun+puhuu+maahanmuuton+rajoittamisesta.+
Orpo+myös+tietää,+että+persut+ovat+täysin+riippuvaisia+kokoomuksen+tuesta,+kun+tavoitellaan+hallituspaikkaa.
06.11.2021 17:40
Molemmat+tötteröpäät+äänestettiin+sinne.+
Persua+puhuttelee+ronski+puhetapa,+kova-jätkä-asenne+ja+näkyvyys+seiskassa.+Eli+ei+ihme+että+pääsivät.
06.11.2021 17:15
Backströmille+propsit+suoraselkäisyydestä.+Suurin+osa+Backströmin+tavalla+ajattelevista+on+vaan+niin+avutonta+porukkaa,+etteivät+saa+erottua.+Pillitetään+palstoilla+miten+laittomuus+ja+luopumus+blaa+blaa+on+tuhonnut+kirkon.+
Ottakaapa+ja+ryhdistäytykää+ja+erotkaa+kirkosta+jos+se+on+niin+mätä.+Ei+sen+suuntaa+voi+enää+muuttaa,+liberaali+kehitys+on+vääjäämätön.+Eli+perustakaa+aito+omavanhurskaiden+kirkko.
06.11.2021 16:39
Huikeeta+argumentaatiota!+Onneksi+olkoon+aasinlakkipalkinnosta!!!
05.11.2021 20:46
Itse+en+kuulu+mihinkään+kirkkoon,+mutta+samaa+termiä+"raikkaat+tuulet+puhaltavat+nykykirkossa"+olen+käyttänyt+itse.+Väitän,+että+tämä+on+tapahtunut+isolta+osin+nuorten+naispappien+ansiosta.+
Omavanhurskaat+varmasti+löytävät+henkisen+kotinsa+jostain+muualta.+Tarjontaa+on+runsaasti+jokaisen+omaan+korvasyyhyyn.
05.11.2021 20:00
Esko+Aho+(Kesk.)+oli+pääministerinä,+kun+Suomi+liityi+Euroopan+Unioniin:+https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_EU-kansanäänestys
Eihän+se+mikään+paskakauppa+ollut,+kun+Suomen+nettohyöty+on+jotain+13+miljardia+euroa+vuositasolla.
30.10.2021 15:28
En+tiedä+kenestä+Allanista+puhut,+mutta+suurin+osa+suomalaisista+pyllistää+kaikille+ns.+auktoriteeteille.
Persut+tekevät+itsensä+halveksuttaviksi+ja+moni+kokee+sääliä+heitä+kohtaan.
28.08.2021 15:24
2 / 5