Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

650

  1. Eiköhän+se+ollut+Irak+ja+sen+pöhkö+pamppu+Saddam+joka+siellä+rettelöi+ja+häntä+piti+hieman+rauhoitella.Olikohan+sekään+NATO+kokonaisuudessaan+vaan+ehkä+joku+sen+jäsenmaa+mikä+taas+ei+tee+siitä+NATO+sotaa+vaan+jonkun+maan+aikaan+saamaa+kurinpalautusta+rettlöitsijä+Saddamia+kohtaan.Missä+maassa+hyvänsä+on+vapaa+demokraattinen+hallinto+niin+eipä+ole+huolta+NATO:n+suhteen+mutta+vanha+Neuvostoliitto+on+silloin+edelleen+uhkana,+koska+se+ei+voi+seitää+demokratioita+vaan+puolustaa+kaiken+maailman+diktaattoreita+heidän+alistaessaan+kansojaan+kuten+tekee+se+Kremlin+pikku-ukkokin!
  2. Et+osaa+lukea+tai+ymmärtää+lukemaasi.+Se+joka+ansaitaan+on+se+oikea!Enköhän+hieman+tuohon+suuntaan+ole+kirjoittanut,+en+viitsi+tarkastaa!Jos+siis+ei+ansaita+sitä+suurempaa+niin+pienempi+on+se+oikea+ja+päinvastoin!+Miksi+ansaitsemisen+ymmärtäminen+on+teilla+komuille+niin+vaikeaa!