Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

650

  1. Entäs+itse?+Sinullahan+niitä+riittää+sivupersoonia.+Siihen+verrattuna+nuo+unelmasi+minun+eri+persoonistani+on+vain+lasten+leikkiä.+Heh+heh+heeeee!
  2. En+usko+koskaan+tai+missään+edes+ehdottaneeni+hallitukselle+yritysten+rakentamista+vaan+yritysympäristön+rukkaamista+muotoon,+jossa+niiden+perustamiseseen+saadaan+vauhtia.Tämän+hallituksen+kykyä+epäilen+koska+se+vaatii+nykyisen+ay+liikkeen+oikeuksien+kaventamista+demokratian+tasolle.+Nythän+ay+kuvittelee+olevansa+Suomen+suurruhtinas+jos+ei+vallan+keisari.+Yrityksille+on+annettava+lisää+valtaa+toiminnassaan+myös+työntekijöiden+suhteen+ja+aina+jos+työntekijä+on+tyytymätön+hän+voi+irtisanoa+itsensä+ja+hakea+paremmin+itseään+ymmärtävän+yrityksen+mutta+siinä+pitää+olla+muutaman+kuukauden+tauko+korvauksissa+jotta+tulee+oikeasti+mietittyä+mitä+haluaa.Palkkojen+surkeus+on+suhteellinen+asia,+se+kun+voi+se+sinun+työsikin+olla+tulokseltaan+surkeaa,+joten+miksi+maksaa+muuta+kuin+surkeraa+palkkaakaan?Olen+ollut+työläinen+yli+40+vuotta,+en+ole+saanut+sosiaalitukia,+en+ole+saanut+vuokratukia,+en+saanut+siihen+aikaan+edes+opintotukea+vaan+kaikki+olen+palkastani+aina+maksanut+joskus+ensin+hieman+velkaantuen.Tukiviidakot+ovat+nykyisellä+järjestelmällä+paisuneet+liiaksi.+Porukka+monesti+mieluummin+jää+niiden+varaan+kuin+lähtee+töihin.+Auttaminen+pulassa+ei+ole+pahasta+mutta+siihen+pulaan+tuudittaminen+ei+ole+tervettä!Jos+yrittää+saa+töitä,+jos+tekee+työnsä+hyvin+niin+työnantaja+haluaa+pitää+sinut+viimeiseen+asti.+Ole+itsenäinen+äläkä+ala+ay-+juoksupojaksi+niin+pärjäät+läpi+elämäsi+hyvin.