Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Taavetinkilpi
profiilit
Taavetinkilpi
Taavetinkilpi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moi,+moi+us.kis.+Tulin+vähän+niiku+moikkaan,+mut+kesti+kotvan,+ennen+kun+löysin.+Onko+puhti+löystyny?+Tavataan+taas!
-+Kurreliini
25.12.2019 20:07
Voi,+voi,+meni+jo+omatunto+rypylle+siitäkin,+että+otin+muuaan+tähden+innoittamana+hienon+logon.+En+toki+rohkene+sinua+kaikessa+matkia,+mutta+kiinnitän+kyllä+ansaittua+huomiota+upeisiin+logoihisi+ja+ylväisiin+puheisiisi.
Tosi+ovelaa+piilottaa+todellinen+vaatimattomuutensa+näennäiseen+itsensä+korottamiseen.
17.12.2019 13:47
No,+mutta+miten+se+nyt+näin+kävi?+Välillä+esiinnyit+upealla,+suorastaan+korskealla,+mutta+kuitenkin+niin+vaatimattomalla+logollasi+ja+nikilläsi.+Taas+vaatimattomuutesi+on+määrännnyt+sinut+palaamaan+tähän+huomaamattomaan.
08.12.2019 19:00
Lienee+ymmärrettävää,+ettet+ole+kehdannut+esiintyä+millään+logollasi+viime+aikoina.+Halusi+väitellä+vain+on+niin+suuri,+että+pyrit+sitten+soittamaan+suutasi+nimettömänä.+
Oikeustieteessä+tunnetaan+käsite+"kelvoton+yritys".+Eräistä+rikoksen+yrityksistäkin+on+määrätty+rangaistus.+Jos+yritys+on+kuitenkin+niin+kehno,+että+se+on+suorastaan+kelvoton,+siitä+ei+kuitenkaan+rangaista.
30.11.2019 10:09
Oon+mä+kyl+aatellu,+et+kun+ottaa+huomioon+myös+niin+sanotut+yleiset+syyt,+niin+onkse+se+ihan+oikein+pilkata+tota+ressukkimiestä.+Kyl+siin+omis+suoraan+sanoen+pyrkii+rypistyyn.+Mut+taas+jos+muistaa+n.s.+erityiset+syyt,+eli+miten+se+on+käyttäytyny+toisia+ihmisiä+kohtaan,+tulee+siihen+tulokseen,+et+eihän+sitä+asiallinen+tyyli+hillitse,+tosin+ei+riittävästi+edes+vinoilu.
Siks+oon+päätyny+kompromissiin,+välillä+pilkkaan+ja+välillä+pidän+pitkääkin+taukoa.
-+Kurreliini
27.11.2019 18:33
Munkin+rupes+tekee+mieli+entistä+upeeta+logoo,+mut+sit+mä+otin+viel+hienomman.+Eiks+oo+upee?+Jäät+kyl+kakkoseks.+Mut+sillee+ei+tarvii+teeskennellä+vaatimatonta,+kun+on+julkisestikin+kakkonen.+
-Kurrreliini
27.11.2019 17:51
1 / 1