Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen Suomi24-blogissa!
Keskustelu24
profiilit
Täystyöllistetty
profiilit
Täystyöllistetty
Täystyöllistetty
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
13
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Venäjä+pärjää+tasan+niin+kauan,+kuin+luonnonvarat+riittää,+tai+naapurimaat+antaa+itseään+ryöstää.
Omillaan+ne+ei+osaa+kuin+ryöstää+ja+raiskata+luontoa+ja+käyttää+pieniä+naapureita+hyväkseen.
Alistuva+kansa,+joka+ei+ahneesta+totalitarismista+pääse+eroon.+
Mikään+politiikka+ei+ole+siihen+helpotus,+koska+sama+meininki+jatkuu+ja+vain+johtohenkilöt+muuttuu.
Siihen+Suomen+mafiakin+nyt+pyrkii.+Vaientamaan+kansan+ja+siirtymistä+totalitarismiin,+jossa+kansan+suut+on+tukittu.
09.03.2020 06:24
Ihan+vaan+yksinkertaistettuna+takaus=lupaus+maksaa+velka,+ellei+velanottajaa+maksaminen+huvita.
09.03.2020 06:04
Minä+muistan+vain+30+000+jonka+jälkeen+on+sapunut+suku,+joista+ei+hiiskuta.
Vain+burghat+lisääntyvät+kummasti+katukuvassa.
08.03.2020 08:30
Vihreiden+tavoitteenahan+onkin+juuri+väestön+vähentäminen.....nimittäin+Suomen+kansan.
Samalla+tietenkin+lyödään+piste+Suomen+luonnolle+ja+saadaan+unelmien+tungos+"suomi".
Siis+väestön+lisäämisellä+vähennetään+väestöä.+Varsinainen+"vihreä+unelma".
08.03.2020 08:24
Lasten+käyttäminen+kilpenä+on+tavanomainen+tapa+raakalaisilla,+joilla+ei+lähimmäisenrakkaus+sanaa+tunneta,+muutoin+kuin+irvailumerkityksessä
08.03.2020 07:38
....ja+äänestävät+samaa,+mitä+ovat+liki+50+vuotta+jo+äänestäneet.+Kun+ei+politiikka+kiinnosta,+niin+on+helppo+vaan+äänestää+samaa+tuhontuottajaa.
08.03.2020 07:33
-....paitsi+silloin+kun+talossa+on+joku+vieras.+Lievin+rangaistus+siitä+taitaa+olla+sitten+kivitys,+joka+vielä+toistaiseksi+Suomessa+on+kielletty.
08.03.2020 07:27
Painoindekseistä+en+ole+ollut+koskaan+kiinnostunut.+On+ollut+sen+verran+paljon+tärkeämpää+tekemistä.+Naisia+olen+saanut+aina+tarpeeseeni,+joskus+ollut+vähän+liikaakin+tunkua.
Perussuomalainen+olen+henkeen+ja+vereen,+koska+se+on+ainoa+rehellinen+puolue+Suomessa.
Koskaan+en+ole+ollut+kenellekään+kateellinen.+Vihannut+olen+ainostaan+epärehellisyyttä+ja+toisten+ihmisten+hyväksi+käyttöä.
Terveisin,+Perussuomalaisten+Raision+yhdistyksen+sihteeri.
08.03.2020 07:11
Unelmat+ja+valveunet+köyhdyttävät+ihmisen+omaa+ajttelua+ja+kehitystä,+tai+sammuttavat+järjenvalon+lopullisesti.+Olisi+helpotus,+jos+oman+elämänsä+voisi+ostaa+sossun+rahoilla,+mutta+se+ei+onnistu+kuin+rakentamalla+se+ihan+itse.
08.03.2020 07:00
Aito+persu+ei+vihaa+muslimeita.+He+vihaavat+poliittista+hyväveli+mafiaa,+joka+on+tuhoamassa+maamme+ja+kansamme,+sekä+siirtämässä+maamme+eurooppalaisen+vahvan+mafian+sorron+alle.
08.03.2020 06:49
Ja+epätoivottavaa.+Mitä+ihminen+voittaa,+täyttäessään+maan,+sekä+syömällä+ja+tuhoamalla+kauniin+suomalaisen+luonnon+ympäriltään?
08.03.2020 06:44
Parasta+kuitenkin+on+se,+kun+pitää+jalat+maassa+ja+järjen+päässä,+niin+ei+tarvitse+asiaa+eres+miettiä.+
Riittää,+kun+äänestää+oikein+ja+lakkaa+unelmomasta+vaarallisia+unelmia.
08.03.2020 06:41
Tuon+asian+taitaa+tietää+moni+muukin+suomalainen,+kuin+vain+porilainen.
On+vain+yksi+keino+taistella+poliittista+hyvävelimafiaa+vastaan.+
+Ja+se+on+"äänestämällä+oikein".
Puheet+on+puhuttu+ja+valheelliset+lupaukset+luvattu.+On+aika+siirtyä+puheista+tekoihin.
08.03.2020 06:30
1 / 1