Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1549

  1. Jos minä olen väärässä, mitä minä olen menettänyt siinä, että olen ottanut Jeesuksen vastaan eläämääni. Mietin, mitä olisin menettänyt, jos kuoleman jälkeen ei olisikaan mitään. En todella mitään olisi menettänyt.

    Minä uskon siihen, että Jeesus on totta. Hän on tie, totuus ja elämä. Hän on tie Isän Jumalan luo, hänessä on totuus ja hän on elämä. Hän kuoli minunkin syntieni tähden, että minullakin on mahdollisuus iankaikkiseen elämään hänen luonaan. Se on suurta armoa, kun saa kulkea tätä maallista matkaa luottaen häneen, joka kuoli meidän ihmisten tähden, että meillä kaikilla olisi mahdollisuus iankaikkiseen elämään hänen luonaan.

    Jos minä olen väärässä, en ole kuitenkaan menettänyt mitään. Mutta, jos se, joka ei usko Jeesukseen, on väärässä, hän menettää iankaikkisen elämän hänen luonaan.
  2. En halua lietsoa pelkoa. En mielestäni vihaa muslimeja, mieluummin suomalaisia, koska he ovat tehneet niin paljon pahaa. En ole niin halukas tutustumaan suomalaisiin enkä muslimeihin.

    Muslimeja en tunne ketään, koska olen erakko luonne ja olen mieluummin yksin. Minä olen luonteeltani ihmisiä vieroksuva, koska en osaa olla aito ihmisten kanssa ja olen saanut sen verran paljon pahaa ihmisiltä, että mieluummin olen yksin. Koirat ja kissat ovat minun parhaimpia ystäviäni. Niiden kanssa osaan olla aito, koska ne eivät hauku ja lyttää.

    Yritän katsoa ihmisiä totuudellisesti, millaisia he ovat. Niin kuin se poika, joka tappoi toisen pojan ja haavoitti kahta tyttöä. En ole nähnyt, miten sen toisen tytön laita on nykyään. Olen ajatellut tämän pojan motiiveja, miksi hän halusi tappaa toisia, sitä en ymmärrä. 12 vuottta vanha ja hän halusi tappaa, miksi. Monia on kiusattu, mutta harva haluaa tappaa. Miksi hän tarttui aseeseen ja ampui ?