Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Monkki
profiilit
Monkki
Monkki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1176
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Milloin mielestäsi sikiö muuttuu lapseksi ? Onko se silloin, kun lapsen sydänäännet kuuluvat ? Onko se silloin, kun äiti tuntee lapsen liikkeet ? Vai vasta silloin, kun lapsi syntyy. Viisi minuuttia ennen lapsi oli sikiö, sitten viiden minuutin kuluttua olikin muuttunut lapseksi. Vai onko sinun mielestäsi syntynyt lapsikin vielä sikiö. Muuttuko hän lapseksi, kun oppii nauramaan, puhumaan tai kävelemään.
Kun odotin lapsiani, en koskaan ajatellut, että siellä se sikiö on minun kohdussani. Ajattelin aina, että minä odotin lasta.
Minkä rangaistuksen saa, jos menee vaikka kalasääsken pesälle ja rikkoo munat ? Sitähän ei saa tehdä, joku rangaistus siitä tulee. Mutta äidin kohdussa olevan lapsen saa tappaa.
30.09.2022 19:07
Mikseivät he painu sinne Venäjälle ? Painuisivat sinne, jos he ajattelevat, että se on maapäällinen paratiisi. siellä vaan on oltava kiltisti ja hiljaa, jos sattuu sanomaan jotain väärin, niin sen jälkeen voi olla vainaa.
Minä ihmettelen, miksi nämä eivät painu Venäjän suojaan, koska niin rakastavat sitä maata. Menisivät kiireen vilkkaa äiti Venäjän hellään huomaan. Miksi he eivät mene ?
30.09.2022 18:55
Kiril ei ole puolueeton, hän palvelee paholaista. Hän lupaa kaatuneille taivaspaikan, joka on valhe. Samoin Putin palvelee paholaista.
Minä en kunnioita ihmistä, joka tapattaa omia kansalaisiaan ja toisen maan kansalaisia. Putin joutuu vielä kohtaamaan totuuden teoistaan.
Jumala on antanut ihmiselle vapaan tahdon, tehdä hyvää tai pahaa. Hän ei pakota ketään tekemään pahaa. Hän haluaisi, että me tekisimme hyvää toisillemme. Jeesus antoi meille käskyn."Rakasta Jumalaa kaikesta sydämestäsi ja lähimmäistä kuin itseäsi." Missä tässä sodassa näkyy Putinin lähimmäisen rakkaus. Ei missään. Onko se rakkautta, kun tapattaa ihmisiä, minusta se on vihaa.
30.09.2022 18:48
Menepäs sinä sinne kertomaan tilanteesta televisiokameralle. Sitten nähtäis, miten sinun housusi tutisisivat ja voisi pissakin tulla housuun, kun kuuntelisit tykkien jylinää.
Ei siellä tee mieli hymyillä. Jos et ole huomannut, siellä soditaan. Siellä tykit jylisevät ja ne laulaa kuoleman lauluja.
Ole rohkea ja mene tekemään sinne filmi ja näytät, kuinka rohkeasti esiinnyt siellä tykkien jylistessä lähellä. Jään odottamaan filmiäsi. On niin hyvä arvostella, kun on kaukana sotatilanteesta.
30.09.2022 18:35
Mikseivät nämä ihmiset, jotka haluavat langeta Venäjän syliin, painu tukka putkella sinne ja jätä Ukrainaa rauhaan. Venäjä on iso maa, sinne mahtuu venäjänmieliset ihmiset asumaan. Siellä heille avautuu paratiisi, missä he elävät elämänsä loppuun asti onnelisina. Painukoon ne Venäjälle, jotka sitä maata niin rakastavat ja haluavat puhua venäjää. Siellä voivat polpottaa aamusta iltaan ja vaikka yötkin venäjää. Ehkä silloin he olisivat onnensa kukkuloilla. Ehkä silloin he luulevat tulleensa taivaaseen, kun saavat kuulua äiti Venäjään.
Painukoot Venäjälle venäjänmieliset, kun se maa on heille niin tärkeä.
30.09.2022 18:24
Kyllä Putininkin pitäisi hävetä, kun puhuu valhetta koko ajan. Valehtelee niin, että ei enää tiedä, mikä on totta ja mikä on valhetta.
30.09.2022 18:13
Oisivat painuneet tukka putkella äiti Venäjän hellään huomaan. Olisi heillä ollut siihen mahdollisuus. Olisivat nämä venäjän mieliset voineet painua Venäjälle, kun sitä maata niin rakastavat. Olisivat nytkin Putin siipien suojassa turvassa kovalta maailmalta, joka sorsii niin kauheasti venäläisiä. Voi ihan säälittää ne raukat. Pitäisi heidän saada pään silitystä, etteivät ihan saisi kauheita nyrhämiä. Voi elämä mennä ihan pilalle nyrhämien takia.
Karjalaiset jättivät omat peltonsa ja kotinsa ja tulivat Suomeen. He halusivat mieluummin tänne, kun jäädä Stalin orjaksi. Minun appeni asui Viipurissa ja sinne hän joutui jättämään kotinsa. Eikä koskaan kaivannut äiti Neuvostoliiton syliin. Hänestä oli mukavampi olla Suomen kansalainen kuin silloisen Neuvostoliiton orja.
"JUMALA ON LUONUT MEIDÄT KAIKKI ERI HEIMOT KIELET TAIDOT KYVYT EI VAIN TEITÄ." Mikä oli tämän virkkeen sanoma ?
30.09.2022 18:11
Minä en ole koskaan ihaillut USA:a. Jo kouluaikana käännyin sitä maata vastaan. Intiaanien kohtelu, mustien tuominen maahan Afrikasta ja heidän käyttäminen orjina. Ne ovat syyt, joista en pidä. Enkä pidä siitä, että siellä on kuolemantuomio monissa osavaltioissa. En myöskään pidä heidän aselaista.
USA:ssa on kuitenkin sananvapaus, mikä on ehkä ainoa asia, mikä on hyvää. Ei tule mieleen muuta.
Jos minulla olisi vain kaksi maata, joihin minun pitäisi mennä USA tai Venäjä, valitsisin USA:n. Mutta en muuten haikaile sinne maahan.
29.09.2022 15:24
Sani minulle, mitä hyvää Kiinassa on. Kerro minulle. Minä en ole koskaan nähnyt siinä maassa mitään hyvää. Jo kouluaikana, kun luimme Kiinastta, inhosin sitä maata. Se on läpeensä paha maa. Se on minun mielipiteeni.
Venäjää en ole koskaan inhonnut niin kuin Kiinaa. Mutta nyt, kun Putin lähti sotimaan Ukrainaa vastaa, laitoin sen maan inhottujen maitten listalle.
Iran on ollut minulle aina inhokkimaa.
Minä inhoan maita, joissa ei saa ilmaista omaa mielipidettä. Niihin maihin kuuluu myös monet muslimimaat.
29.09.2022 15:11
Sinultakin tulee suustasi oksettavaa mätää. Oletko todella tuollainen, joka haluaa tappaa toisia ihmisiä. Mene Iraniin, siellä saat toteuttaa omia mieltymyksiäsi ja tappaa muita ihmisiä niin kauan kuin pysyt hengissä.
29.09.2022 15:05
Etköhän menisi ihan siivolla Iraniin, siellä on voimassa kuolemantuomio. Minä en ainakaan kaipaa sinua tänne Suomeen. Suomikin olisi paljon parempi paikka, jos häviäisit Iraniin. Siellä asuu sinun kaltaisiasi ihmisiä, jotka haluavat vain tappaa toisia.
29.09.2022 15:02
En ole missään kirjoittanut, etteivät jenkit valehtele. Kyllä täällä maailmassa valheita riittää. Sinäkin olet valehdellut, vai onko sinulla puhdas omatunto.
29.09.2022 14:59
Istuisitko sinä mielelläsi sähkötuoliin ? Ei kannata suositelle toisille sellaista, mihin itse ei haluaisi mennä.
Me kuulemme paljon sellaista televisiosta, että voimme osan niistä heittää kompostiin. Jokaisen kannattaa etsiä totuutta, vaikka joskus se on vaikeaa. Mutta jokainen voi niistä puheista tehdä oman mielipiteensä. Jo ihmisen esiintyminen kertoo paljon.
Minä en usko ollenkaan Lavrovin, Putinin ja Medvedevin puheita. Heidän puheensa on pelkkää valhetta. Se puhe voi olla heille totta, mutta minulle se on valhetta.
Olemme tulleet aikaan, jolloin valhe on vaihdettu totuuteen ja totuudesta on tehty valhe.
29.09.2022 09:11
Mitä hyvää on Iranissa ? Ei kerta kaikkiaan mitään. Kiinassakaan ei ole mitään, mitä voisi kehua.
No Venäjä on pohjasakkaa tällä hetkellä. Vain vallanhimo kukoistaa siellä päättäjien silmissä. Ei ihmishengellä ole enää mitään arvoa Venäjällä, vain tykin ruokaa ovat ihmiset, niin omat kansalaiset kuin toisen valtion kansalaiset.
No ei se ihmishenki ole minkään arvoinen Kiinassa eikä Iranissa. Ainakaan tavallisen kadun tallaajan henki on nollan arvoinen. Näissä valtioissa saa ihmisen tappaa, jos ihminen ajattelee omilla aivoillaan. Onhan niitä muitakin maita, jotka eivät anna mitään arvoa ihmisille, jotka ajattelevat omilla aivoillaan, eivätkä kumarra valtaa hamuajia.
29.09.2022 08:59
Onneksi lääketiede ei pysty kajoamaan kromosomiin. Se kertoo tarkoin sen, kuka on mies ja kuka on nainen.
Miksi ihminen ei ole onnellinen omassa sukupuolessaan ? Onko hänellä mieleterveydellisiä ongelmia ja hän raukka luulee, että hän pääsee niistä eroon, kun hän vaihtaa sukupuoltaan. Mutta ei se auta. Hän on sama ihminen, nainen tai mies, miksi hän syntyi.
Meillä on monia luonteita, jotkut luonteet mielletään naisten ominaisuuksiksi ja toiset taas miesten. Jos mies on saanut "hellän" luonteen, eihän se luonne tee hänestä naista, vaan hän on mies, vaikka hän ei olisikaan karski miehen köriläs.
Isäni oli hellä, ystävällinen ja hyvä ihminen. Hän oli saanut luonteensa perintönä mummolta. En usko, että isäni olisi koskaan halunnut olla nainen. Häntä parempaa isää en olisi voinut saada. Vieläkin minulla on ikävä isääni, vaikka hän on ollut kuollut yli kolmekymmentä vuotta.
27.09.2022 12:11
Olen samaa mieltä.
27.09.2022 12:00
Jos kaikille pitäisi antaa mahdollisuus terveeseen elämään, silloinhan ei saisi syntyä yhtään lasta. Miten me voimme taata, ettei lapselle tule koskaan mitään sairautta.
Minun serkkuni oli viisi vuotias, kun hän sairastui syöpään. Miten olisivat hänen vanhempansa voineet ennakoida tämän ? Toinen serkkuni sairastui myös syöpään pari vuotiaana. Miten hänen vanhempansa olisivat voineet ennekoida lapsensa sairastumisen ?
MInun mieheni sairastui munuaistautiin viisitoista vuotiaana. Olisiko hänen vanhempansa pitänyt tehdä abortti, ettei heidän lapsensa olisi joutunut kärsimään tämän sairauden kynsissä ?
Me emme tiedä, mitä sairauksia itsekullekin tulee. Joillekin tulee lapsena, jotkut selviävät vanhemmiksi. Sitäkään me emme osaa sanoa, kun lapsi syntyy, millainen hänen elämänsä tulee olemaan terveyden kannalta.
27.09.2022 11:48
Tämä synnyttäjä ei ollut alun perin mies. Hän oli nainen, jolla oli kohtu. Minun mielestäni vain naisella on kohtu. Hän halusi synnyttää, ennen kuin hän olisi käynyt muutoksen kokonaan mieheksi. Hän lopetti hormoonit, joten hän ei ollut mies, vaan hän oli nainen. Hän halusi vain muuttua mieheksi, muta halusi ennen muutosta tulla "äidiksi tai isäksi".
Pieni osa lapsista syntyy, ettei lääkärit voi sanoa, onko hän poika vai tyttö. Mutta se on todella pieni määrä.
27.09.2022 11:30
Miten nainen, joka on muutettu mieheksi, voi lisääntyä. Vai laitetaanko uuteen sukupuolielimeen eli pippeliin siemeniä joltain lahjoittajalta ? Miten mies, joka on muutettu naiseksi, voi lisääntyä ? Tehdäänkö hänelle kohtu ja sinne lisätään munasoluja. Minun mielestäni miehellä, joka on muutettu naiseksi, ei ole munasoluja.
Jos naisella, joka on leikattu mieheksi, on kohtu ja naisen alapää, miksi häntä voisi kutsua. Hän ei ole enää nainen eikä myöskään mies. Samoin mies, jolla yläruumis on naisen ja alaruumis miehen, miten häntä voisi kutsua, olisiko hän miesnainen, vai naismies.
Eräs nainen kertoi, kun hän oli uimahallissa. Hän oli saunassa ja sinne tuli "ihminen", jolla oli naisen rinnat, mutta alapuoli oli miehen. Hän tuli naisten puolelle. Tämä nainen sanoi, että olihan outo näky. Kummalle puolelle uimahallien saunassa nämä oudot ihmiset menevät ? Herättävät usein hilpeyttä, koska heitä ei voi sanoa naisiksi tai miehiksi, he ovat sellaisia sekaolentoja.
27.09.2022 11:24
Missä+kohtaa+Raamatussa+on+apostolinen+uskontunnustus+?
Kuinka+moni+luterilaisessa+kirkossa+lukee+ne+ulkoa,+mutta+ei+usko+niitä+sanoja+sydämessään.+Minä+tiedän+joitain+ihmisiä,+jotka+sen+ovat+ulkoa+opetelleet,+mutta+eivät+usko+sitä,+mitä+siinä+sanotaan.
11.09.2022 18:11
24 / 59