Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1176

1. Milloin mielestäsi sikiö muuttuu lapseksi ? Onko se silloin, kun lapsen sydänäännet kuuluvat ? Onko se silloin, kun äiti tuntee lapsen liikkeet ? Vai vasta silloin, kun lapsi syntyy. Viisi minuuttia ennen lapsi oli sikiö, sitten viiden minuutin kuluttua olikin muuttunut lapseksi. Vai onko sinun mielestäsi syntynyt lapsikin vielä sikiö. Muuttuko hän lapseksi, kun oppii nauramaan, puhumaan tai kävelemään.

Kun odotin lapsiani, en koskaan ajatellut, että siellä se sikiö on minun kohdussani. Ajattelin aina, että minä odotin lasta.

Minkä rangaistuksen saa, jos menee vaikka kalasääsken pesälle ja rikkoo munat ? Sitähän ei saa tehdä, joku rangaistus siitä tulee. Mutta äidin kohdussa olevan lapsen saa tappaa.
  2. Olen samaa mieltä.
  3. Tämä synnyttäjä ei ollut alun perin mies. Hän oli nainen, jolla oli kohtu. Minun mielestäni vain naisella on kohtu. Hän halusi synnyttää, ennen kuin hän olisi käynyt muutoksen kokonaan mieheksi. Hän lopetti hormoonit, joten hän ei ollut mies, vaan hän oli nainen. Hän halusi vain muuttua mieheksi, muta halusi ennen muutosta tulla "äidiksi tai isäksi".

Pieni osa lapsista syntyy, ettei lääkärit voi sanoa, onko hän poika vai tyttö. Mutta se on todella pieni määrä.