Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1481

1. Mitä Pietari tarkoitti, kun hän sanoi: "Kääntykää". Takoittiko hän, että pitää kääntyä länteen, itään, etelään vai pohjoiseen. ? Tietysti siinä on valittavana väliilmansuunnatkin. Tarkoittiko hän, että pitää kääntyä oikealle tai vasemmalle ?

Ap. t. 3: 19 "Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois," Itse ymmärrän sen niin, että ihmisen pitää kääntyä Jeesuksen puoleen ja pyytää anteeksi syntejään.
  2. Eipäs valehdella.
  3. En ole hyljännyt luonnon kauneutta. Luonto antaa minulle paljon ihania hetkiä, kun katselen esim. pääskysten liitelyä kauniina kesäpäivänä. Asun Lahdessa ja usein pyöräilen Vesijärven rannalle ja siellä ihailen järven tyyntä pintaa kesäillassa. Siellä tunnen eläväni. Luonnon keskellä koen olevani vapaa ja onnellinen. En osaa olla ihmisten kanssa, viihdyn enemmän eläinten seurassa.

En haluaisi kylläkään asua missään maakuopassa, koska haluan nähdä ympärilläni kukkia, kimalaisia ja perhosia ja muita eläimiä. Ihmisiä en niinkään halua nähdä. Olen nirso ruokani suhteen, en pidä mistään erikoisesta ruoasta.

Mikähän se Jeesuksen maksama hinta olisi ? Voiko sitä rahassa mitata Hänen kärsimystensä määrää ? En usko.