Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Monkki
Monkki
Monkki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1549
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä me ihan itse olemme pilanneet maineemme.
06.02.2026 15:51
Onko laittomuutta, kun kertoo, mitä Jumalan sana sanoo ?
05.02.2026 22:12
Kerro minulle, millainen on oikea kristinusko. Onko se sellaista, että ollaan mielinkielin kaikille ihmisille ja väännetään Jumalan sanaa sellaiseksi, millaiseksi sen itse tahdon.
Millainen on oikea kristinusko ?
05.02.2026 21:37
Oletko sinä se tuomari, jolla on valta laittaa ihmiset sinne, minne sinä itse haluat heidän menevän ? Oletko sinä se ihminen, joka heittelee toisten päälle kiviä ja on itse puhdas kuin pulmunen ? Onko sinulle Jumala antanut vallan heittää ihmisiä sinne, minne sinä haluat heidät heittää ?
Onneksi ihmiselle Jumala ei ole antanut valtaa tuomita ihmisiä tulijärveen. Ihminen näkee vain ulkokuoren, mutta Jumala näkee sydämen. Me kaikki olemme kuitenkin syntisiä ja tarvitsemme uskon tiellä kulkiessamme paljon armoa, että pysymme oikealla tiellä. Jeesus on ainoa tie Isän Jumalan luo, ei ole muuta tietä.
Leo Mellerin opetuksissa oli paljon hyvää. Joistain olin eri mieltä, mutta en koskaan voi sanoa, että minä olen oikeassa ja toinen on väärässä. Uskon, että paljon ihmisiä on tullut Jeesuksen luo, kun ovat kuunnelleet Leo Melleriä.
Minäkin nuorena luin hänen kirjoitamaansa kirjaa lopun ajoista. Kesti vuosia ennen kuin otin Jeesuksen vastaan, mutta Leo Mellerin kirjan lukeminen sai minut ajattelemaan uskon asioita.
30.01.2026 13:48
Mitä sinä tekisit pedofiileille, jotka satuttavat monia lapsia joka vuosi ? He aiheuttavat todella pahaa lapsille ja ne haavat eivät nopeasti parane. Minne ne pedofiilit pitäisi viedä, autiolle saarelle kuolemaansa asti, vai mitä.
09.01.2026 15:12
Molemmat mummoni asuivat maaseudulla, Toinen Jokelassa ja toinen Suolahdessa. En muista koskaan heidän kertovan, kuinka he elivätt pelossa ilveksien, susien, hirvien tai hevosten takia. Haisunäätää he eivät koksaan tainneet nähdä. Suolahden mummoni oli hevosten puolella ja hän haukkui kaikki miehet, jotka kohtelivat hevosta huonosti. Miehet sanoivatkin toisille, että heidän pitää kohdella hevosta hyvin, kun ovat mummoni talon kohdalla. Mummoni oli erittäin eläinrakas, ihmisistä hän ei niin paljon pitänyt.
Ei koskaan susihukka tullut heitä ahdistelemaan, vaan he saivat ihan rauhassa asua kotonaan. Mutta eivät hekään ahdistelleet eläimiä, nekin saivat olla ihan rauhassa metsässä.
09.01.2026 15:06
"Sudet saa tappaa, jokaikisen joka aiheuttaa vaaraa eläimille, pelkoa ihmisille sekä taloudellisia menetyksiä eläinywn omistajille sekä henkistä pahoinvointia."
Miten auttaa tuhatlappunen lasta, jonka elämänhalun on pedofiili vienyt. Ne haavat lapsen sisällä, ne huutavat sen lapsen sisällä vuosien päästä. Susi ei niitä haavoja tehnyt, eikä muukaan eläin.
Miten voidaan korvata lapsille se, kun valkoiset lahtasivat isän ja äidin ? Miten se korvataan, kysyn vain, miten ne haavat saadaan parannetuiksi. että lapset voivat alkaa vanhempiensa kuoleman jälkeen alkaa elää normmalisti ilman pelkoa ja kauhua.
Sudet ovat tehneet paljon pahaakin, mutta ne eivät koskaan kykene siihen, mitä ihminen on tehnyt omassa raakuudessaan. Ihminen on sairas peto, joka ei pysty tuntemaa sääliä sitä kohtaan, jonka se haluaa tappaa vain omaksi ilokseen.
09.01.2026 14:42
Miten korvataan ihmisten aiheuttamat pahuudet ? Esimerkiksi pedofiilien aiheuttanat kärsimykset lapsille. Siinä ei auta tuhatlappunenkaan saamaan lasta tervehtymään kaikesta siitä, mitä hän on joutunut pedofiilin käsissä kestämään. Ja heitäkin on täällä Suomessa paljon.
Ihminen on ainoa peto, joka kylvää tuhoa ympäriinsä. Ihminen tappaa muita ihmisiä, jos ajattelee Venäjän presidenttiä, joka haluaa tuhota yhden kansakunnan, vain sen takia, että saisi seppeleen kutreilleen. Sodat on ihminen käynyt näiden vuosisatojen aikana, paljon on tapettu muita ihmisiä, on ajateltu tuo on vihollinen, mutta kuitenkin hän on ihminen, samanlainen kuin minä. Mutta tappotuomio tulee, koska hän on vihollisen puolella.
Vähän yli sata vuotta sitten suomalainen alkoi tappaa suomalaisia, koska hän ei ajatellut samaa kuin minä. Toinen oli valkoinen ja toinen punainen, siitä alkoi verenvuodatus suomalaisten kesken.
Ihminen on omassa suuruudessaan tuhonnut tämän maapallon. Eläimet eivät olisi siihen pystyneet.
Mitä voi eläin ihmisen kynsissä. Sillä ei ole mitään, millä se voisi puolustautua.
09.01.2026 14:29
Mikset vastaa kysymykseen, miksi esim. seta ei millään sanoilla mainitse muslimien homovastaisuutta. Me tiedämme sen, että monissa islamistisissä maissa homot tapetaan.
Tietysti pitäisi setan mammoilta kysyä sitä. Mutta, mikä on sinun mielipiteesi asiasta. Miksi seta ei hyökkää muslimeja vastaan niin kuin he hyökkäävät kristtyjä vastaan.
Mutta setan mammat ovat hiljaa kuin pissi sukassa. Setan mammat eivät uskalla puhua muslimeja vastaan mitään, koska pelkäävät muslimien reagointia. Olisiko asia näin ?
Mutta kristityt saavat aina lokaa päälleen, kun kertovat, mikä on Raamatun kanta.
18.12.2025 10:10
Kysyn sinulta, mitä teet, kun joku hyökkää sinun kimppuusi puukon kanssa. Annatko hänen tappaa sinut vai yritätkö puolustautua. Jos puolustaudut, voit vaikka vahingossa tappaa hänet. Ja sinulla ei ole lupa tappaa. Sinulle ei ole yksi vaihtoehto, antaa sen toisen tappaa sinut.
Viime sodassa Neuvostoliittoa monet suomalaiset joutuivat tappamaan vihollisia. En usko, että monikaan oli iloinen tappaessaan vaan oli kyse oman maan puolustamisesta. Ei ne miehet siellä innoissaan tappaneet venäläisiä, vaan kun oli pakko. Tappaa tai tulla tapetuksi. Sota on aina kauheaa. Siellä ei ole paljon vaihtoehtoja.
23.11.2025 10:09
Jos s kauppa lähtee tälle tielle, poistakoon kaikki tuotteet, missä vain on jotakin juutalaista teknologiaa.
Entä, jos kauppaan tulee juutalainen, ohjaatteko te hänet pois. Onko ovella ihminen, joka tarkistaa, ettei vaan juutalainen tule kauppaan. Kysyttekö kaikilta asiakkailta, mitä mieltä he ovat Israelin tilanteesta. Jos asiakas on Israelin puolella, käännytättekö te hänet ulos. Pääseekö teille kauppaan vain Israeliin vihamielisesti suhtautuvat asiakkaat. Siinä on natsismin alkusoitto. Näin se alkoi Saksassa.
23.11.2025 10:00
Mihin palestiinalaiset ovat voineet haudata noin suuren määrän ihmisiä ? Jos Lahdessa kuolisi tuollainen määrä ihmisiä, ei meillä riittäisi hautausmailla tila.
En usko noita lukumääriä. Hamas kertoo lukumäärät kymmenellä, kun ilmoittelee niitä eteenpäin.
Ihmiset itkevät palestiinalaislapsia, mutta suomalaislasten kuolemaa he eivät sure. Surutta joka vuosi tapetaa tuhansia lapsia äitinsä kohtuun. Mutta eihän sillä ole mitään väliä, kun ne ovat suomalaisia. Tai jos Sudanissa tapetaan ihmisiä, eihän sekään ketään kiinnosta. Muslimithan siellä tappaa toisiaan. Antaa niiden rauhassa tappaa, ei se kiinnosta. Mutta se kiinnostaa, mitä juutalaiset tekevät, se on tärkein asia maailmassa. Ja juutalaisten pitää elää, niin kuin suomalaiset määräävät. Heidän täytyy antaa muslimien tappaa heitä ja suomalaiset ovat onnellisia, kun näin tapahtuu. Juutalainen ei saa puolustaa itseään, sanoo suomalainen kaduntallaaja. Ei saa nostaa edes kättään, vaikka muslimi uhkaa ampua. Juutalaisen pitää vain tyytyä kohtaloonsa, näin ajattelee suomalainen, tuo niin viisas ja järkevä suomalainen.
Tuo suomalainen, joka sata vuotta sitten oli valmis tappamaan oman naapurinsa, koska naapuri ei ajatellut niin kuin hän. Näin hieno ihminen suomalainen on.
23.11.2025 09:52
Suomessa tapettiin vuonna 2024 7600 viatonta lasta ja kukaan ei lotkauta korvaansakaan heidän puolestaan.
Minä en usko sitä, että joka tunti tapetaan lapsi. Palestiinalaisten lasten sanotaan näkevän nälkää, mutta kun katselee heitä kuvista, he eivät ole nälkiintyneen näköisiä. Naiset ovat kyllä useimmat ylensyöneen näköisiä, hyvinkin lihavia.
23.11.2025 09:11
Boikotoi sitten kunnolla. Poista kaikki tuotteet, missä on käytetty israelilaista teknologiaa. Kännykät, tietokoneet, muistitikut ja muut koneet, joissa vain haiskahtaa israelilainen teknologia. Entä sitten lääkkeet, jotka on keksitty Israelissa.
S-kauppakin poistakoon tietokoneet ja kassat alkakoon käyttämään paperia laskiessaan loppusummia. Onhan Suomessa vielä paperia. S-kauppakin poistakoon kaikki teknologia, missä vain on vähänkin israelilaista teknologiaa. Mitähän jää jäljelle ?
23.11.2025 09:00
Mikseivät muut muslimivaltiot halua ottaa palestiinalaisia maahansa ? Olisiko syy se, etteivät he halua terroristejä maahansa. Monet muslimivaltiot ovat rikkaita, joten heillä olisi mahdollisuus ottaa heikossa asemassa olevia palestiinalaisia maahansa ja auttaa heitä. Mutta jostain syystä he eivät halua heitä maahansa. Miksi ?
Jos Venäjä hyökkää Suomeen, mitä me teemme. Teemmekö Jeesuksen sanojen mukaan ja annamme venäläisten tulla valtaamaan Suomen ? Toivotettaisiin vain heidät tervetulleeksi.
Itävalta antoi Saksan tulla maahansa. Eivät ryhtyneet sotimaan. Oliko se hyvä vai paha juttu. En tiedä.
23.11.2025 08:43
Roomalaiset ristiinnaulitsivat Jeesuksen ristille. Roomalaiset löivät naulat Jeesuksen käsiin ja jalkoihin. Ne olivat roomalaiset, jotka toteuttivat tappamisen.
22.11.2025 22:38
Me "kristityt" tapamme viattomia. Me tapamme syntymättömät lapsemme. Naisen kohdun pitäisi olla turvapaikka syntymättömälle lapselle, mutta monesti siitä on tullut murhapaikka.
Kuka on viaton, synnitön ?
Onko sinun mielestäsi hamasin miehet ihania ja rakastettavia ? Juttelitko heidän kanssaan ja ottivatko he ilomielin Jeesuksen vastaan elämäänsä, kun heidän kanssaan juttelit. Vai täytyykö heidän kanssaan olla hiljaa ja totella heitä, etteivät he tapa.
Rakastavatko palestiinalaiset allahia vai Jeesusta ? En kylläkään usko, että kaikki palestiinalaiset rakastavat Jeesusta. Taitaa suurin osa palestiinalaisista rakastaa enemmän allahia.
Uskaltavatko kristityt palestiinalaiset julistaa evankeliumia Gazassa ? En usko, että on helppoa olla uskossa Jeesukseen Gazassa, koska muslimit eivät yleensä hyväksy kristinuskoa.
On hienoa, kun julistat Jeesusta palestiinalaisille ja toivottavasti monet palestiinalaiset ottaisivat Jeesuksen vastaan elämäänsä.
22.11.2025 22:31
Kuinka monta uhreista oli hamasin miehiä ? Jos 65 000 palestiinalaista kuoli, miten he pystyivät hautaamaan sellaisen määrän ihmisiä ja missä oli hautapaikkoja kuolleille. Jos esim. Lahdessa kuolisi tuollainen määrä ihmisiä, mihin heidät haudattaisiin, ei täällä löydettäsi kaikille kuolleille hautapaikkaa.
Suomen sisällisodassa kuoli noin 38 000 ihmistä, suurin osa punaisia. Siinä suomalaiset tappoivat toisiaan. Viha suomalaisten keskellä oli kova. Ajatelkaa, me tapoimme ystäviämme, tuttaviamme, naapureitamme.
22.11.2025 21:52
Miksi meillä on oikeus tappaa syntymättömiä lapsia tuhansia joka vuosi ? Miksi ?
Hamasin miekkoset tiesivät, että Israel vastaa siihen verilöylyyn, minkä hamas aiheutti.
Osaavatko muslimit puhua totta ? Mikä on totuus lapsiuhreista ? Ne ovat usein liioiteltuja. En usko niihin lukumääriin. Miten he olisivat pystyneet hautaamaan niin paljon ihmisiä. Jos Lahdessa olisi kuollut pienen ajan sisällä tuhansia ihmisiä, olisi tullut hautaamisen kanssa ongelmia.
Vähän yli sata vuotta sitten valkoiset ja punaiset tappoivat toisiaan Suomessa. Meidän pitäisi tuntea siitä syyllisyyttä, koska tapoimme omia naapureitamme, ystäviämme. Hennalassa teloitettiin miehiä, naisia ja lapsia. Oliko se teurastus oikein ?
22.11.2025 21:39
Tuotiinko Neuvostoliitosta ruokaa suomalaisille sodan aikana ? Luulisin, etteivät tuoneet.
Ihmiset kirkuivat kurkku suorina palestiinalaisten puolesta vähän aikaa sitten. Nyt hamas teloittaa palestiinalaisia, ihmiset ovat ihan hipi hiljaa. He ajattelevat, että hamas saa tappaa ihmisiä niin paljon kuin haluavat. Ei ole mielenilmauksia niiden puolesta, joita hamasin urhoolliset miehet tappavat. Ovatko nämä hamasin miehet niin ihania, että länsimaalaiset ihmiset ovat ihan lääpällään heidän suhteensa. Eikö kukaan enää puolusta palestiinalaisia, kun he ovatkin hamasin miesten järjettömien kostoiskujen kohteena.
Ei ole mielenilmaisuja niiden puolesta, joita mestataan. Ihmiset hyväksyvät sen, koska kyse on palestiinalaisten tekemistä mestauksista. Ihmiset vain hymyillen katsovat filmejä, missä teloitetaan palestiinalaisia ja he taputtavat vain käsiään ja huutavat innoissaan, hyvä, kun hamasin miekkoset tappavat ne, jotka eivät ajattele niin kuin he.
Kyllä jotkut länsimaalaiset ihmiset ovat kaksinaamaisia pellejä. Vähän aikaa sitten huudettiin kovasti palestiinalaisten puolesta, mutta nyt hyväksytään kaikki se, mitä hamasin miehet tekevät toisille palestiinalaisille.
18.10.2025 15:34
3 / 78