Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1481

1. Millainen on helluntailaistyyppinen uskonratkaisu ?

Kun Jumala alkoi kutsua minua, niin silloin ajattelin, että lähden kiertämään vapaissa suunnissa ja sieltä löydän itselleni hengellisen kodin. Ensimmäisenä menin helluntaiseurakuntaan ja sieltä löysin itselleni hengellisen kodin. Otin Jeesuksen vastaan elämääni ja sitä en ole katunut.

Ratkaisun seurata Jeesusta tein ihan yksin, kukaan ei pakottanut minua. Ja se olisikin ollut vaikeata, koska mieheni ei ollut uskossa. Jos minut olisi pakotettu tulemaan uskoon, se olisi lopahtanut hyvin nopeasti, koska mieheni ei niin kauheasti siitä uskoontulosta pitänyt.

Lapsena äidin kanssa kävin helluntaiseurakunnan kokouksissa. Tätini kuului Vapaaseurakuntaan ja sielläkin kävin. Uskoontulon jälkeen olen käynyt myös muiden seurakuntien kokouksissa. Jokaisessa kokouksessa on ollut hyvä olla.
  2. Israel käy sotaa hamasia vastaan. Israel etsi ne paikat, missä terroristit majailivat ja kun sitä paikkaa pommitettiin, niin Israel varoitti, että palestiinalaiset voisivat lähteä sieltä pois. Varoittiko Neuvostoliitto suomalaisia, kun se pommitti esim. Helsinkiä ? Ei varoittanut.

Minä olen ihmetellyt sitä, kun muslimit ilmoittavat kuolleiden määrää, mihin he ovat voineet ne haudata. Jos Lahdessa olisi vuoden aikana kuollut noin paljon ihmisiä, eihän meillä olisi ollut tilaa haudata kuolleita. Toinen asia, mikä minua ihmetyttää, on se, miksei muslimit valokuvaa niitä ruumismassoja. En ole nähnyt yhtään kuvaa, missä olisi satoja ruumiita. Yhden kerran näin filminpätkän, missä muslimit kantoivat ruumista ja tulikin ilmahälytys. Kas kummaa, ruumis lähtikin juoksemaan kovaa vauhtia pakoon. Tapahtui siis ihme, että ruumis nousi kuolleista.

Minä en usko yhtään muslimien puheita, he puhuvat palturia.

Minulla on suomalaisia ystäviä, jotka asuvat Israelissa ja he kertovat, mitä tapahtuu heidän läheisyydessään. Jatkuvasti he joutuvat lähtemään turvahuoneisiin, kun pommit viuhuvat siellä.