Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Monkki
profiilit
Monkki
Monkki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1176
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minkä+takia+se+on+pirun+lapsi.+Ei+kai+se+ole+piru,+joka+raiskaa+naisia.+En+ole+ajatellut,+että+piru+tulisi+tänne+maan+päälle+raiskaamaan+naisia.+Millainen+olisi+pirun+lapsi+?+Tunnistaisiko+sen+pirun+lapseksi+?+Millaisia+tuntomerkkejä+pirun+lapsella+olisi+?
27.06.2022 15:37
Minä+en+halua+olla+isä+pojilleni.+Minä+en+halua+olla+pojanpojalleni+pappa.+Vaan+minä+olen+äiti+pojilleni+ja+mummu+pojanpojalleni.+Minä+en+ole+sukupuoleton+olento,+vaan+minä+olen+nainen.+Kun+minä+synnyin,+minä+olin+tyttö.++En+ole+muuttunut+vuosien+vieriessä+edes+pieneksi+vihreäksi+olennoksi,+joka+ei+tiedä,+onko+mies+vai+nainen+tai+joku+sukupuoleton+olento+tai+joku+ökkömönkiäinen.
Vaikka+poikieni+isä+on+kuollut,+niin+en+missään+tapauksessa+ole+koskaan+halunnut+olla+heille+isä.++Olen+synnyttänyt+kaksi+poikaa+ja+en+ole+kuullut,+että+mies+olisi+synnyttänyt+lapsia.+Siis+tarkoitan+sellaista+miestä,+joka+on+synynyt+poikana.
Nykyään+voi+mieheksi+leikattu+nainen+vielä+ennen+hormoonihoitoja,+jos+hänellä+on+vielä+kohtu,+synnyttää,+mutta+mielestäni+hän+on+vain+nainen,+joka+on+leikattu+mieheksi.
27.06.2022 15:24
Israel+ei+ole+hyökännyt+toiseen+maahan.+Israelin+valtio+puolustaa+omia+kansalaisiaan.+Palestiinalaiset+aloittavat+aina+heittämällä+kiviä+ja+tekemällä+kaikkea+muuta+pahaa.+Lue+aina+se,+mitä+palestiinalaisten+roskajoukko+on+tehnyt+aikaisemmin.+Kyllä+nämä+paholaista+palvovat+ovat+tehneet+paljon+tihutöitä+Israelissa.
Saan+paljon+tietoa,+mitä+Israelissa+tapahtuu.+Minun+tuttuni+asuu+siellä+ja+hän+kertoo,+mitä+kaikkea+pahaa+palestiinalaiset+tekevät.+He+ovat+esim.+puukottaneet+ihmisiä,+jotka+ovat+olleet+kadulla+kävelemässä.+Eihän+se+ole+oikein.
Jos+minä+alan+heittelemään+naapureitani+kivillä,+mitähän+naapurini+tuumaisivat.+Aluksi+he+varmaan+puhuisivat+minun+kanssani,+koska+ovat+tunteneet+minut+monta+vuosikymmentä.+Mutta,+jos+jatkaisin+kivien+heittelyä+heitä+kohtaan,+he+kutsuisivat+poliisin+ja+joutuisin+putkaan.+Ja+se+olisi+oikein,+eihän+minulla+ole+oikeutta+heitellä+ihmisiä+kivillä.
Mitä,+jos+meillä+jotkut+jengiryhmäläiset+käyttäytyisivät+niin+kuin+palestiinalaiset.+He+uhkailisivat+Suomen+kansalaisia,+kävisivät+kiinni+ja+puukottaisivat.+Mitä+sinä+tekisit+näille+?+Sanoisitko,+että+mukavaa,+kun+puukotatte+ihmisiä,+on+niin+ihanaa.+Ei+tietäisi+koskaan,+milloin+joku+heittäisi+kivenmurikan+otsaan.+Jos+menisit+kauppaan,+niin+saisit+pelätä,+milloin+joku+retkale+sieltä+hyökkäisi+karmeasti+huutaen+kimppuun.+Siinä+olisit+ja+toivoisit,+että+selviäisit+hengissä.
Juutalaiset+asuvat+omassa+maassaan+ja+heillä+on+oikeus+suojella+omia+kansalaisiaan,+samalla+tavalla+kuin+Suomikin+suojelisi+omia+kansalaisiaan+terroristeilta.
27.06.2022 09:47
En+usko+sinua+siinä+asiassa,+että+Putin+ajaisi+venäläisten+parasta.+Putin+ajaa+vain+omaa+parastaan+ja+niiden+ihmisten+parasta,+jotka+jaksavat+nuolla+hänen+varpaitaan.+Muut+venäläiset+eivät+ole+Putinille+minkään+arvoisia,+jos+heistä+ei+ole+hänelle+hyötyä.
Jos+venäläiset+merkitsisivät+Putinille+jotain,+hän+edistäisi+omien+kansalaistensa+elämää.+Hän+antaisi+omille+kansalaisilleen+sananvapauden,+mutta+nyt+heidän+täytyy+olla+samaa+mieltä+kuin+hän,+suuri+keisari.
Putin+on+itsevaltias,+joka+ei+välitä+pätkääkään+omasta+kansastaan,+vaan+omasta+paikastaan+Venäjän+hallitsijana.
18.06.2022 09:46
Padasjoella+oli+nakukymppi.+Kuinkahan+monta+rikoilmoitusta+sieltä+tehtiin+?
18.06.2022 09:28
Järjestikö+USA+ensimmäisen+ja+toisen+maailmansodan+?++Olen+samaa+mieltä,+että+joihinkin+sotiin+ei+olisi+tarvinnut+sekaantua.+Mutta+joissakin+sodissa+sen+oli+hyvä+olla,+koska+maailmamme+voisi+olla+nyt+erilainen.
Kommunistinen+Kiina+on+paha+maa,+myös+Pakistan,+Pohjois-Korea,+nyt++ovat+jollain+tavoin+rauhallisia,+koska+on+muitakin+ydinasevaltioita+kuin+he.+Mutta+tässä+maailmatilanteessa+ei+tiedä+huomisesta,+missä+räjähtää.+Eikä+tiedä,+mitä+kaikkea+Venäjän+hyökkäys+Ukrainaan+vielä+saa+aikaan.
18.06.2022 09:18
Miten+olisi+toinen+maailmansota+päättynyt,+jos+amerikkalaiset+eivät+olisi+liittyneet+sotaan+?+Olisiko+Euroopan+joukot+pystyneet+voittamaan+Saksan+?+Olisko+siitä+tullut+pitempi+sota+?
Japani+oli+liitossa+Saksan+kanssa,+Japani+ei+olisi+lopettanut+sotimista,+jos+sinne+ei+olisi+pudotettu+pommia.+Muistelisin,+että+Japani+Saksan+kumppanina+ensin+pommitti+Pearl+Harboria.
Yhdysvalloissa+on+viha+kommunismia+kohtaan,+jota+en+ole+koskaan+ymmärtänyt.+Sellainen+tekee+ihmisistä+vainoharhaisia,+nähdään+mörköjä+siellä,+missä+niitä+ei+ole.+Samoin+on+Putinillekin+Nato+sellainen+iso+mörkö,+joka+vie+hänen+ajatuksensa+harhateille.
Silloin,+kun+USA+pommitti+Vietnamia,+se+oli+minusta+väärin.+Se+aiheutti+paljon+kauheutta,+joka+oli+aivan+turhaa.+Oliko+siinäkin+kysymys+vai+kommunismin+pelosta,+että+kommunismi+leviää+Vietnamissa.+Olin+silloin+nuori,+mutta+muistan,+että+kauhistuin+niitä+tekoja,+mitä+siellä+tehtiin.
Silloin,+kun+Irak+hyökkäsi+Kuwaitiin,+silloin+olin+onnellinen,+että+USA+lähti+auttamaan+Kuwaitia+isoa+vihollista+vastaan.+Ymmärrän+sen,+että+kyse+oli+paljon+suuremmasta+asiasta,+kuin+vain+auttamisesta.
Minulla+on+paha+taipumus,+minä+menen+aina+sen+puolelle,+jota+kohtaan+hyökätään.+Minun+moraalini+sanoo+sen,+että+hyökkäys+toiseen+maahan+on+väärin.
18.06.2022 09:04
Kerro+minulle+maa,+missä+ei+olisi+korruptiota+?+Kerro+minulle+maa,+missä+kaikki+ihmiset+ovat+hyviä,+eivät+tee+mitään+pahaa+?+Kerro+minulle+maa,+missä+ihmiset+rakastavat+toisiaan+ja+muita+ihmisiä+ulkomailla+?+Kerro,+jos+löytyy+tuollainen+maa.
Oletko+sinä+täydellinen+ja+synnitön+ihminen,+että+voi+tuomita+toisia+ihmisiä+?+Oletko+sinä+koskaan+tehnyt+yhtään+virhettä+elämässäsi,+että+voit+tuomita+toisia+?
Jokaisessa+valtiossa+on+vikansa,+koska+siellä+tekee+päätöksiä+ihmiset,+jotka+ovat+erehtyväisiä+ihmisiä.+He+tekevät+virheitä,+jotka+joskus+aiheuttavat+paljon+pahaa.
Me+kaikki+olemme+tehneet+sellaista,+jota+kadumme.+Jollain+teoillamme+voi+olla+pahojakin+seuraamuksia+itselle+tai+läheimmäsillemme.+Se,+mikä+näytti+hyvältä+kymmenen+vuotta+sitten,+voi+olla+tänään+todella+huono+idea.
Kun+keksittiin+muovi,+ihmiset+olivat+haltioissaan.+Nyt+me+hukumme+muoviin,+valtameret,+joet+ja+järvet+ovat+täynnä+muovia.+Muovia+on+kaduilla,+pelloilla,+metsissä+ja+joka+puolella.+Ihminen+ei+osannutkaan+käyttää+muovia,+siitä+on+tullut+pahis.
Totuus+on+se,+että+Venäjä+hyökkäsi+toiseen+maahan+ja+se+on+väärin.+Ei+kellään+ole+oikeutta+hyökätä+toiseen+maahan.+Jos+Putinilla+on+pelko+Natoa+kohtaan,+ei+hänen+sen+takia+tarvitse+hyökätä+Ukrainaan.+Onkohan+Putinilla+moniakin+fobioita,+joiden+kanssa+hän+taistelee+?+Mitä,+jos+hän+näkee+länsimaat+vihollisina+ja+alkaa+sotia+koko+Eurooppaa+vastaan,+niin+kuin+Hitler+teki.+Hitler+napsi+valtioita+itselleen+yksi+kerrallaan,+toivottavasti+Putin+ei+ota+oppia+Hitleristä.
18.06.2022 08:40
Totuus+on+kuitenkin+se,+että+Venäjä+hyökkäsi+Ukrainaan.
Kenen+nukke+sinä+olet,+oletko+Venäjän+nukke,+joka+yrität+pitää+Venäjän+puolta+kaikin+keinoin.+MInä+en+tiedä+taustoja,+mitä+kaikkea+siellä+taka-alalla+on,+etkä+kyllä+tiedä+sinäkään.+Sinä+luulet+tietäväsi,+mutta+oletko+sinä+kaikkitietävä,+joka+tiedät+ihmisten+ajatuksetkin.+Oletko+ollut+kaikissa+kokouksissa,+missä+on+päätetty+näistä+asioista.+Oletko+ollut+mukana+vaikka+kärpäsenä+katossa+ja+kuullut,+mitä+asioita+siellä+on+käsitelty.+Oletko+varma,+että+tiedät+koko+totuuden+kaikista+asiosita.
Minä+tiedän+sen,+että+Venäjä+hyökkäsi+Ukrainaan.+Syitä+en+tiedä,+mutta+jokainen+syy+on+väärin.+Toiseen+maahan+hyökkääminen+on+väärin+minun+moraalini+mukaan.
17.06.2022 13:12
Onko+Nato+Putinille+kuin+punainen+vaate+härälle+?+Jos+Putin+on+kunnolla,+eihän+Natosta+ole+hänelle+haittaa.+Mutta,+jos+hän+alkaa+mekkaloimaan+hyökkäämällä+maahan,+joka+kuuluu+Natoon,+silloin+on+Natosta+haittaa.
Minkähän+takia+Putin+ei+osaa+elää+enää+ihmisiksi+?++Miksi+hänen+täytyy+koko+ajan+mekkaloida+?+Olisi+kunnolla+ja+yrittäisi+parantaa+oman+maansa+taloutta+ja+edistäisi+sitä,+että+ihmisillä+olisi+hyvä+asua+Venäjällä.++Miksi+hän+ei+viitsi+sitä+tehdä,+vaan+hänestä+on+mukavampaa+uhitella+muita+maita.
Minä+en+ymmärrä,+miksi+Venäjä+puuttuu+toisen+valtion+asoihin+?+Ei+Venäjä+varmaankaan+tykkäisi+siitä,+että+jostain+maasta+tultaisiin+sanelemaan,+mitä+se+saa+tehdä+ja+mitä+ei.+Uskoisin,+että+sieltä+suututtaisiin+ja+kovasti.
17.06.2022 13:02
Kiitos+selventävästä+kirjoituksestasi.
Miksi+itsenäinen+maa+ei+saa+itse+päätää+omista+asioistaan+?+Pitääkö+Venäjän+lähinaapureiden+kysyä+äiti+Venäjältä,+mitä+me+saamme+tehdä+ja+mitä+me+emme+saa+tehdä.+Sitä+minä+en+ymmärrä,+miksi+Venäjän+pitäisi+määrätä+muita+maita.+Se+on+minun+mielestäni+väärin.+Se+on+vähän+sama,+kuin+minä+määräisin,+mitä+minun+naapurini+saa+kasvattaa+pihamaallaan.
17.06.2022 12:51
Ketä+ruotsinkieliset+ovat+aina+vihanneet+?+Suomen+ruotsinkielisetkö+menettivät+vallan+?+Ketkä+muut+eivät+?
Kyllä+Suomessa+vuosisatojen+ajan+on+ollut+venäläisiä+kohtaan+vihaa.+Sieltä+idästä+ne+roistot+tulivat+ja+tappoivat+suomalaisia.+Suomalaiset+ovat+joutuneet+paljon+kärsimään+venäläisten+julmuuksista.+Jos+ne+kaikki+olisi+tiedossa,+olisi+kirjoja+hyvin+paljon+luettavana.
17.06.2022 12:27
En+pidä+itseäni+älykkäänä.+Mutta+en+pidä+niistä+teoista,+mitä+Venäjän+johto+tekee.
En+ole+ollut+koskaan+kallellaan+Venäjän+suuntaan.+Pidän+vapaudesta+niin+paljon,+etten+haluaisi+elää+niin+kahlehditussa+maassa+kuin+Venäjä.
Äitini+ja+isäni+kävivät+vuonna+1973+Neuvostoliitossa.+Aika+karmaiseva+kokemus+oli+heille+se+visitti.+Minun+appeni,+joka+oli+syntynyt+Viipurissa,+kävi+siellä+1980-luvulla.+Kävi+monissa+tutuissa+paikoissa.+Oli+se+haikea+reissu+hänelle.+Mutta+ei+ollut+mitään+hyvää+kerrottavaa+meille.+Ei+ollut+Viipuri+enää+se+kaupunki,+mikä+oli+ollut+ennen+sotia.+Ei+ollut+kehittynyt,+niin+kuin+monet+Suomen+kaupungit.
17.06.2022 12:19
Ei+minulle+henkilökohtaisesti+ole+tehnyt+mitään+pahaa+eikä+hyvää.
+Mutta+paljon+on+pahaa+Venäjän+johto+tehnyt+Venäjän+sisällä.+Toisinajattelijat+laitetaan+vankilaan+tai+tapetaan.++Minäkin+olisin+vankilassa,+jos+asuisin+Venäjällä.+Kaikkien+ihmisten+pitää+puhua+samaa,+vaikka+ajattelisivat+toisin.+Siellä+rikkaat+porsastelevat+ja+köyhempi+kansa+joutuu+olemaan+kurjissa+oloissa.+Edelliset+vaalit,+olivatko+todella+oikeudenmukaiset.+Tahtoivatko+kaikki+venäläiset+todella+Putinin+presidentiksi+?+
Yksi,+mistä+tykkään+Venäjältä,+on+Lomonosovin+eläinhahmot.+Kerään+niitä.+Ne+ovat+ihania.
17.06.2022 12:10
Pystytkö+ihan+varmuudella+sanoa,+ettei+Venäjä+olisi+hyökännyt+Suomeen,+jos+emme+olisi+hakeneet+Natoon.+Pystytkö+käsi+Raamatulla+sen+vannomaan+?
17.06.2022 08:26
Se+olisikin+hyvä+juttu,+että+Venäjä+tuhottaisiin+kokonaan.+Venäjän+historia+on+surkeaa+luettavaa.+En+löydä+yhtään+hyvää+sanaa+siitä+maasta.+Se+on+pahuuden+vallassa+oleva+maa.+Pahuus+kukoistaa+siellä+Kremlissä.+Ihmiset+on+aivopesty+jo+lapsuudessa.+He+ovat+kuin+robotteja.+Tottelevat+kaikkea+sitä,+mitä+isoveli+sanoo.
Jokaisessa+maassa+on+jotain+hyvää+ja+pahaa,+mutta+Venäjästä+ei+ole+mitää+hyvää+sanottavaa.
17.06.2022 08:23
Miten+Putinin+kanssa+voi+rakentaa+rauhaa+?+Onko+sinulla+viisautta+siihen+?++Ei+hullun+valtiomiehen+kanssa,+joka+on+paholaisen+asiamies,+voi+rakentaa+rauhaa.+Se+on+mahdotonta.
Niin+oli+Hitlerinkin+kanssa+mahdotonta+rakentaa+rauhaa.+Nyt+on+sama+tilanne.+Jos+kuuntelee+Putinin+ja+hänen+ystäviensä+puheita,+ei+siella+ole+rauhan+ajatuksia.+Vain+sotaa+ja+toisten+valtioiden+hävittämistä.+Onko+Putinin+haave,+että+Euroopan+valtioita+liitettäisiin+Venäjään+ja+muodostuisi+vielä+uusi+Rooman+valtakunta.+Uusi+mahtava+Venäjä+olisi+kaikkien+huulilla,+kun+Venäjän+keisari+Putin+matkustaisi+alueillaan.
17.06.2022 08:15
Onko+sinun+mielestäsi+oikein,+että+Venäjä+hyökkäsi+Ukrainaan+?+Jos+se+on+mielestäsi+oikein,+niin+miksi+?+Olisiko+sinusta+oikein,+jos+Venäjä+hyökkäisi+Suomeen+?+Olisitko+siitä+onnellinen+?
Katsotko+uutisia,+luetko+uutisia,+mitä+kaikkea+venäläiset+ovat+tehneet+Ukrainassa+?+Oletko+onnellinen,+kun+venäläiset+tuhoavat+Ukrainaa+ja+tappavat+ihmisiä.+Jos+olet+sitä+mieltä,+että+Venäjä+teki+oikein,+kun+hyökkäsi+Ukrainaan,+ihmettelen+sinun+moraaliasi.
17.06.2022 08:07
Eiköhän+monet+suomalaiset+halua+liittyä+Natoon.+Miksi+?+Eiköhän+suurin+syy+ole+se,+että+Venäjä+hyökkäsi+Ukrainaan.+Suomi+on+joutunut+vuosisatojen+aikana+venäläisten+hyökkäysten+kohteeksi.+Venäjä+on+ollut+meille+vuosisatojen+ajan+vihollinen,+sodan+jälkeen+oli+meidän+välillämme+heikko+ystävyys.+Mutta+kuinka+heikkoa+se+oli+?+Meillä+on+yksi+vihollinen+ja+se+on+Venäjä.
Onko+väärin+se,+että+Suomi+haluaa+turvata+puolustustaan+ja+varmistaa,+että+se+ei+olisi+yksin,+jos+tuo+Venäjä+päättää+hyökätä+Suomeen.+Onko+väärin+se,+että+Suomi+haluaa+olla+itsenäinen+maa+edelleen+?+Pitäisikö+Suomen+vain+toivottaa+Venäjä+tervetulleeksi,+jos+se+haluaa+valloittaa+Suomen+?
17.06.2022 07:57
Miksi+?+Eikö+meillä+ole+oikeus+taata+oma+turvallisuus+?+Kuka+haluaa+Venäjän+valtaamaksi+maaksi+ihan+ehdoin+tahdoin.
Venäjä+on+nyt+uhka+monille+Euroopan+maille.+Se+on+näyttänyt+omat+karvansa.+Se+tahtoo+sotaa.+Se+haluaa+murhata+viattomia+siviilejä.+Se+tahtoo+tuhota+muita+maita.+Se+tahtoo+näyttää+olevansa+maailman+valtias.+Aivan+niin+kuin+Hitler+aikoinaan.
17.06.2022 07:44
31 / 59