Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1176

1. Minkä+takia+se+on+pirun+lapsi.+Ei+kai+se+ole+piru,+joka+raiskaa+naisia.+En+ole+ajatellut,+että+piru+tulisi+tänne+maan+päälle+raiskaamaan+naisia.+Millainen+olisi+pirun+lapsi+?+Tunnistaisiko+sen+pirun+lapseksi+?+Millaisia+tuntomerkkejä+pirun+lapsella+olisi+?
  2. Israel+ei+ole+hyökännyt+toiseen+maahan.+Israelin+valtio+puolustaa+omia+kansalaisiaan.+Palestiinalaiset+aloittavat+aina+heittämällä+kiviä+ja+tekemällä+kaikkea+muuta+pahaa.+Lue+aina+se,+mitä+palestiinalaisten+roskajoukko+on+tehnyt+aikaisemmin.+Kyllä+nämä+paholaista+palvovat+ovat+tehneet+paljon+tihutöitä+Israelissa.Saan+paljon+tietoa,+mitä+Israelissa+tapahtuu.+Minun+tuttuni+asuu+siellä+ja+hän+kertoo,+mitä+kaikkea+pahaa+palestiinalaiset+tekevät.+He+ovat+esim.+puukottaneet+ihmisiä,+jotka+ovat+olleet+kadulla+kävelemässä.+Eihän+se+ole+oikein.Jos+minä+alan+heittelemään+naapureitani+kivillä,+mitähän+naapurini+tuumaisivat.+Aluksi+he+varmaan+puhuisivat+minun+kanssani,+koska+ovat+tunteneet+minut+monta+vuosikymmentä.+Mutta,+jos+jatkaisin+kivien+heittelyä+heitä+kohtaan,+he+kutsuisivat+poliisin+ja+joutuisin+putkaan.+Ja+se+olisi+oikein,+eihän+minulla+ole+oikeutta+heitellä+ihmisiä+kivillä.Mitä,+jos+meillä+jotkut+jengiryhmäläiset+käyttäytyisivät+niin+kuin+palestiinalaiset.+He+uhkailisivat+Suomen+kansalaisia,+kävisivät+kiinni+ja+puukottaisivat.+Mitä+sinä+tekisit+näille+?+Sanoisitko,+että+mukavaa,+kun+puukotatte+ihmisiä,+on+niin+ihanaa.+Ei+tietäisi+koskaan,+milloin+joku+heittäisi+kivenmurikan+otsaan.+Jos+menisit+kauppaan,+niin+saisit+pelätä,+milloin+joku+retkale+sieltä+hyökkäisi+karmeasti+huutaen+kimppuun.+Siinä+olisit+ja+toivoisit,+että+selviäisit+hengissä.Juutalaiset+asuvat+omassa+maassaan+ja+heillä+on+oikeus+suojella+omia+kansalaisiaan,+samalla+tavalla+kuin+Suomikin+suojelisi+omia+kansalaisiaan+terroristeilta.
  3. Kerro+minulle+maa,+missä+ei+olisi+korruptiota+?+Kerro+minulle+maa,+missä+kaikki+ihmiset+ovat+hyviä,+eivät+tee+mitään+pahaa+?+Kerro+minulle+maa,+missä+ihmiset+rakastavat+toisiaan+ja+muita+ihmisiä+ulkomailla+?+Kerro,+jos+löytyy+tuollainen+maa.Oletko+sinä+täydellinen+ja+synnitön+ihminen,+että+voi+tuomita+toisia+ihmisiä+?+Oletko+sinä+koskaan+tehnyt+yhtään+virhettä+elämässäsi,+että+voit+tuomita+toisia+?Jokaisessa+valtiossa+on+vikansa,+koska+siellä+tekee+päätöksiä+ihmiset,+jotka+ovat+erehtyväisiä+ihmisiä.+He+tekevät+virheitä,+jotka+joskus+aiheuttavat+paljon+pahaa.Me+kaikki+olemme+tehneet+sellaista,+jota+kadumme.+Jollain+teoillamme+voi+olla+pahojakin+seuraamuksia+itselle+tai+läheimmäsillemme.+Se,+mikä+näytti+hyvältä+kymmenen+vuotta+sitten,+voi+olla+tänään+todella+huono+idea.Kun+keksittiin+muovi,+ihmiset+olivat+haltioissaan.+Nyt+me+hukumme+muoviin,+valtameret,+joet+ja+järvet+ovat+täynnä+muovia.+Muovia+on+kaduilla,+pelloilla,+metsissä+ja+joka+puolella.+Ihminen+ei+osannutkaan+käyttää+muovia,+siitä+on+tullut+pahis.Totuus+on+se,+että+Venäjä+hyökkäsi+toiseen+maahan+ja+se+on+väärin.+Ei+kellään+ole+oikeutta+hyökätä+toiseen+maahan.+Jos+Putinilla+on+pelko+Natoa+kohtaan,+ei+hänen+sen+takia+tarvitse+hyökätä+Ukrainaan.+Onkohan+Putinilla+moniakin+fobioita,+joiden+kanssa+hän+taistelee+?+Mitä,+jos+hän+näkee+länsimaat+vihollisina+ja+alkaa+sotia+koko+Eurooppaa+vastaan,+niin+kuin+Hitler+teki.+Hitler+napsi+valtioita+itselleen+yksi+kerrallaan,+toivottavasti+Putin+ei+ota+oppia+Hitleristä.