Myöhemmin sitten tulee lisä rangaistus Jumalalta ! Niinkuin atomissota ja muita sotia . Koska kansa tahtoo rypeä synnissä ja ottaa tuomio vastaan !!
Vappusade ja kylmät ilmat , puhuu siitä että Jumala antoi taas rangaistus synnin takia !
57
185
Vastaukset
- Anonyymi
Koko talven se on taas rangaissut meitä kylmillä ilmoilla. pimeydellä, lumella ja nyt meinaa sitten vielä jatkaa.
- Anonyymi
Mitä ihmettä höpiset 12 astetta lämmintä ja aurinko paistaa.
Lahdessa sataa ja on 7 astetta lämmintä. Ei oikein viitsi palella ulkona. Onneksi ei sada lunta. Poika kävi aamulla vielä hiihtämässä Salpauselällä. Mutta kyllä se kesä sieltä vielä tulee, toivotaan ainakin.
Kimalainen pörrää ainakin kovasti pihalla, minun piti hankkia sille kukkia, että saisi mettä, jos on vaikka nälkä. Oravatkin käyvät hakemassa siemeniä ja linnutkin niitä siemeniä syövät. Muutama sepelkyyhkykin käy päivällä syömässä pihalla. Niiden touhuja on mukava katsella.- Anonyymi
Monkki kirjoitti:
Lahdessa sataa ja on 7 astetta lämmintä. Ei oikein viitsi palella ulkona. Onneksi ei sada lunta. Poika kävi aamulla vielä hiihtämässä Salpauselällä. Mutta kyllä se kesä sieltä vielä tulee, toivotaan ainakin.
Kimalainen pörrää ainakin kovasti pihalla, minun piti hankkia sille kukkia, että saisi mettä, jos on vaikka nälkä. Oravatkin käyvät hakemassa siemeniä ja linnutkin niitä siemeniä syövät. Muutama sepelkyyhkykin käy päivällä syömässä pihalla. Niiden touhuja on mukava katsella.Parempi olla kotona lämpimässä. 🙏
Huomiseksi on luvattu huonot säät.
Niin on moneksi muuksikin päiväksi. Ja sitten taas on luvattu nättejäkin päiviä. Kovasti on ailahteleva tuo sinun jumalasi tahto säiden osalta...
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Niin on moneksi muuksikin päiväksi. Ja sitten taas on luvattu nättejäkin päiviä. Kovasti on ailahteleva tuo sinun jumalasi tahto säiden osalta...
Ryypeskel ihan rauhassa vaan, Ei tuomio tulee heti vaan aikanaan sitten kun vähiten arvaat. No onhan niitä jotka ovat kuollut ryyppäessä. Ja tuomio on tullut samantien, että terve menoa helvettiin vaan sitten.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ryypeskel ihan rauhassa vaan, Ei tuomio tulee heti vaan aikanaan sitten kun vähiten arvaat. No onhan niitä jotka ovat kuollut ryyppäessä. Ja tuomio on tullut samantien, että terve menoa helvettiin vaan sitten.
Jahas, Savis tuomitsi itsensä kadotukseen.
Savis kirjoitti:
Millä perusteella kuvittelet että minä "ryypiskel"? Enemmän kyseinen toiminto osuu sinuun, ainakin noiden kirjoitusvirheiden perusteella. Sana ei ole "Ryypeskel" vaan tarkoitit sanaa "ryypiskele". Pilkun jälkeen ei tule isoa kirjainta, vaan pieni "vaan, Ei".
Tämä lause " jotka ovat kuollut ryyppäessä" menee ihan metsään. Se pitäisi olla "jotka ovat kuolleet ryypätessään". Ja sitten sana "terve menoa" on kyllä yhdyssana eli "tervemenoa". Joten älä ota enempään kun olet jo tässä vaiheessa päivää tuossa kunnossa...Savis kirjoitti:
Tässä tuomio oli huono sää.
- Anonyymi
Millä perusteella kuvittelet että minä "ryypiskel"? Enemmän kyseinen toiminto osuu sinuun, ainakin noiden kirjoitusvirheiden perusteella. Sana ei ole "Ryypeskel" vaan tarkoitit sanaa "ryypiskele". Pilkun jälkeen ei tule isoa kirjainta, vaan pieni "vaan, Ei".
Tämä lause " jotka ovat kuollut ryyppäessä" menee ihan metsään. Se pitäisi olla "jotka ovat kuolleet ryypätessään". Ja sitten sana "terve menoa" on kyllä yhdyssana eli "tervemenoa". Joten älä ota enempään kun olet jo tässä vaiheessa päivää tuossa kunnossa...Ja vielä itse matkalla sinne minne sinua toivotti sillä siten tuo asia Raamatun mukaan menee. Ei siis ihme, että Savista ahdistaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä itse matkalla sinne minne sinua toivotti sillä siten tuo asia Raamatun mukaan menee. Ei siis ihme, että Savista ahdistaa.
Niin että kerro nyt mihin minä olen sinun mielestäsi "matkalla"? Ja mitä minulle siellä tapahtuu? Kun te fundut jatkuvasti jaksatte kertoa että "olet matkalla sinne" mutta kukaan ei koskaan kerro että minne? Puhumattakaan siitä että mikä siellä minua odottaa? Joko nyt vihdoin saisi vastauksen...
- Anonyymi
Niin että kerro nyt mihin minä olen sinun mielestäsi "matkalla"? Ja mitä minulle siellä tapahtuu? Kun te fundut jatkuvasti jaksatte kertoa että "olet matkalla sinne" mutta kukaan ei koskaan kerro että minne? Puhumattakaan siitä että mikä siellä minua odottaa? Joko nyt vihdoin saisi vastauksen...
Jeesus kertoi sen, etkö sen vertaa tunne Raamattua vaikka olet eläköitynyt opettaja?
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus kertoi sen, etkö sen vertaa tunne Raamattua vaikka olet eläköitynyt opettaja?
Ei kun minä kysyn sitä nyt sinulta, kun tuota jeesustasi ei ole paikan päällä. Voisitko siis kertoa, että mihin minä olen sinun mielestäsi "matkalla"? Ja mitä minulle siellä tapahtuu?
- Anonyymi
Ei kun minä kysyn sitä nyt sinulta, kun tuota jeesustasi ei ole paikan päällä. Voisitko siis kertoa, että mihin minä olen sinun mielestäsi "matkalla"? Ja mitä minulle siellä tapahtuu?
Lue Raamattua jos homottamiseltasi suinkin ehdit.
Anonyymi kirjoitti:
Lue Raamattua jos homottamiseltasi suinkin ehdit.
Sitten sinäkin voisit kertoa että millä perusteella sinä pidät minua homona? Riittääkö teille funduille se siihen syyksi, että ei lue raamattua tai että ei edes omista koko kyseistä kirjaa. Meikäläisen kirjahyllystä kun moinen opus puuttuu kokonaan...
- Anonyymi
Sitten sinäkin voisit kertoa että millä perusteella sinä pidät minua homona? Riittääkö teille funduille se siihen syyksi, että ei lue raamattua tai että ei edes omista koko kyseistä kirjaa. Meikäläisen kirjahyllystä kun moinen opus puuttuu kokonaan...
Lue nyt vain sitä Raamattua, äläkä kitise!
- Anonyymi
Ehkä sinun pitäisi kysyä itseltäsi, että mitä teet täällä ? Siis ylipäätänsä?
Olet melko hyökkäävä ja lisäksi mielestäsi aina niin paljon älykkäämpi, enemmän kouluja käynyt jne.
Miksi sinulla ei kaltaistasi seuraa ? Miksi meitä maan muurahaisia kiusaat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet melko hyökkäävä ja lisäksi mielestäsi aina niin paljon älykkäämpi, enemmän kouluja käynyt jne.
Miksi sinulla ei kaltaistasi seuraa ? Miksi meitä maan muurahaisia kiusaat?Eikä mno kiinnosta kristinusko mitenkään.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinulla ei kaltaistasi seuraa ? Miksi meitä maan muurahaisia kiusaat?No jos vastaa kysymykseen:
"Sitten sinäkin voisit kertoa että millä perusteella sinä pidät minua homona?"
vastauksella "Ehkä sinun pitäisi kysyä itseltäsi, että mitä teet täällä ? Siis ylipäätänsä?"
niin eiköhän tuo kerro aika hyvin kenellä ei ole kaikki muumit laaksossa. Kun ei osata edes alkeellisintakaan keskustelua käydä jouhevasti. Vai vastasitko sinä mielestäsi siihen mitä kysyin?
No miksi ole täällä? Koskä tämä on ylivoimaisesti koko netin paras tahattoman komiikan lähde. Millään muulla palstalla ei saa nauraa niin paljon kuin tällä palstalla. Teidän fundujen vastaukset ja asenne koko elämään on niin huvittava, että eihän sille voi kuin nauraa.
Varsinkin kun te pellet kuvittelette että teitä tulisi kuunnella koko Suomen kansa ja etenkin lainsäätämisestä vastaavat. Että Suomessa pitäisi elää kuten 2000 vuotta sitten hiekka-aavikolla vuohipaimenten teltassa kirjoittama opus määrää. Kumma jos moiset käsitykset eivät naurata.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä mno kiinnosta kristinusko mitenkään.
Roikkuu silti aina kaikki juhlapyhätkin täällä 😲
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiedät lukemattoman määrän parempia kirjoja kuin raamattu. Lisäksi en edes omista moista opusta...
- Anonyymi
Minä tiedät lukemattoman määrän parempia kirjoja kuin raamattu. Lisäksi en edes omista moista opusta...
Lue sitten äläkä täällä kitise!
- Anonyymi
Vappu on maanantaina ja ainakin Etelä-Suomeen on luvattu poutasäätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roikkuu silti aina kaikki juhlapyhätkin täällä 😲
Totta tavallaan säälittäväähän tuo on.
Anonyymi kirjoitti:
Lue sitten äläkä täällä kitise!
No juuri äsken luin sinun viestisi, joka oli ilmeisen "ladastusti" kirjoitettu. Koeta rauhoittua, jotta verenpaine ei nouse liikaa. Se saattaa olla vaarallista...
- Anonyymi
No jos vastaa kysymykseen:
vastauksella "Ehkä sinun pitäisi kysyä itseltäsi, että mitä teet täällä ? Siis ylipäätänsä?"
niin eiköhän tuo kerro aika hyvin kenellä ei ole kaikki muumit laaksossa. Kun ei osata edes alkeellisintakaan keskustelua käydä jouhevasti. Vai vastasitko sinä mielestäsi siihen mitä kysyin?
No miksi ole täällä? Koskä tämä on ylivoimaisesti koko netin paras tahattoman komiikan lähde. Millään muulla palstalla ei saa nauraa niin paljon kuin tällä palstalla. Teidän fundujen vastaukset ja asenne koko elämään on niin huvittava, että eihän sille voi kuin nauraa.
Varsinkin kun te pellet kuvittelette että teitä tulisi kuunnella koko Suomen kansa ja etenkin lainsäätämisestä vastaavat. Että Suomessa pitäisi elää kuten 2000 vuotta sitten hiekka-aavikolla vuohipaimenten teltassa kirjoittama opus määrää. Kumma jos moiset käsitykset eivät naurata.En minä ole sinua ole helvettiin ollut laittamassa. En edes ole ihan varma , että uskonko siihen. En siis ole mikään "fundu"
Kunhan ihmettelin tuota sinun toimintaasi palstalla. Mikä ei todellakaan anna kuvaa tasapainoisesta ihmisestä. Anonyymi kirjoitti:
En minä ole sinua ole helvettiin ollut laittamassa. En edes ole ihan varma , että uskonko siihen. En siis ole mikään "fundu"
Kunhan ihmettelin tuota sinun toimintaasi palstalla. Mikä ei todellakaan anna kuvaa tasapainoisesta ihmisestä.Otan osaa jos et ymmärrä huumoria...
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Raamatun lukeminen ei pelasta.
Ihanat kuvat taas Laveilta. Siinä on oikea heteropari.
Otan osaa jos et ymmärrä huumoria...
Siis eikö sinusta tälläinen aloitus ole mitä parhaita camp-huumoria:
"Vappusade ja kylmät ilmat , puhuu siitä että Jumala antoi taas rangaistus synnin takia !
Savis
2023-04-29 10:57:33"
SKuinka kukaan voi olla niin hölmö, että uskoo jumalansa asettaneen Suomen "päälle" vapuksi huonon kelin koska Suomessa on tehty syntiä? Tuolle voi kuin nauraa. Varsinkin kun muistaa että jossain muussa kristityssä maassa samaan aikaan aurinko paistaa, vaikka sielläkin on tehty "syntiä".
Ynnä että ensi viikolla tilanne on sitten toisinpäin. Silloin Suomessa paistaa aurinkoa ja siellä missä viime viikolla molikka räkötti, niin nyt siellä sitten sataa. Siis eihän tuossa ole mitään logikkaa. Siksi toivookin että nikkin "Savis" on trolli, sillä ei kai kukaan voi olla noin sekaisin? Eihän? EIHÄN?- Anonyymi
Otan osaa jos et ymmärrä huumoria...
Toki ymmärrän huumorinkin mutta en sitä miksi niin raivokkaasti täällä kaiken aikaa esiinnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki ymmärrän huumorinkin mutta en sitä miksi niin raivokkaasti täällä kaiken aikaa esiinnyt.
Suurin osa mno jutuista on ilkeilyä. Ei huumoria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää kitinästi, niin keskustellaan siitä sitten yhdessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää kitinästi, niin keskustellaan siitä sitten yhdessä?
Aito_lainen koeta rauhoittua ehkä se sisälläsi asuva pieni homo joskus kuolee vaikka koville se näköjään ottaa tuo eheytys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Duunailetko heteroillekkin luulin sinun olevan kiinnostunut vain kuutiosta ja vetelystä. Olet siis bi, no tämä uutta tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Duunailetko heteroillekkin luulin sinun olevan kiinnostunut vain kuutiosta ja vetelystä. Olet siis bi, no tämä uutta tietoa.
Aitolaiselle käy kaikki jopa pulutkin jos syke tuntuu.
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Olleet monissa naimisissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tottahan tuo. Kyseessä varmasti harvoin mitään saanut tyyppi. On tosin palstalla muitakin huvittavia kuten mno kovin olevinaan fiksu tai ainakin älykkäämpi muita , uskonto ei yhtään kiinnosta mutta silti roikkuu palstalla kaiken aikaa sitten on torre olevinaan onnellinen homo jolla kuitenkin kamala tarve perustella taipumuksiaan...
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Juu. Olleet monissa naimisissa.
Heteroita kaikki. ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tottahan tuo. Kyseessä varmasti harvoin mitään saanut tyyppi. On tosin palstalla muitakin huvittavia kuten mno kovin olevinaan fiksu tai ainakin älykkäämpi muita , uskonto ei yhtään kiinnosta mutta silti roikkuu palstalla kaiken aikaa sitten on torre olevinaan onnellinen homo jolla kuitenkin kamala tarve perustella taipumuksiaan...
Mitä kitiset ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kitiset ?
No ethän sinä mitään saa. Valitettava tosiasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain sinä oIet kiinnostunut tuosta pervoiIusta.
🤓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla pedari, Repe🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OIet siis pedari, Repe🤔
- Anonyymi
"Kun te fundut jatkuvasti jaksatte kertoa että "olet matkalla sinne" mutta kukaan ei koskaan kerro että minne? "
No tällä tietoa olet matkalla helvettiin, jos armo Kristuksessa ei kelpaa. - Anonyymi
No jos vastaa kysymykseen:
Varsinkin kun te pellet kuvittelette että teitä tulisi kuunnella koko Suomen kansa ja etenkin lainsäätämisestä vastaavat. Että Suomessa pitäisi elää kuten 2000 vuotta sitten hiekka-aavikolla vuohipaimenten teltassa kirjoittama opus määrää. Kumma jos moiset käsitykset eivät naurata."Varsinkin kun te pellet kuvittelette että teitä tulisi kuunnella koko Suomen kansa ja etenkin lainsäätämisestä vastaavat."
No Jeesuksen mukaan ainakin vain piskuinen lauma kuuntelee meitä tosissaan, mutta sekin riittää meille! Jo kun ihmiselle saa ikuisen elämän niin kaikki 50 vuoden työ on minun osaltani kannattanut sillä hänellä on edessään biljoonia vuosia kestävä rauhan ja rakkauden aika, missä mitään ei puutu. Anonyymi kirjoitti:
"Varsinkin kun te pellet kuvittelette että teitä tulisi kuunnella koko Suomen kansa ja etenkin lainsäätämisestä vastaavat."
No Jeesuksen mukaan ainakin vain piskuinen lauma kuuntelee meitä tosissaan, mutta sekin riittää meille! Jo kun ihmiselle saa ikuisen elämän niin kaikki 50 vuoden työ on minun osaltani kannattanut sillä hänellä on edessään biljoonia vuosia kestävä rauhan ja rakkauden aika, missä mitään ei puutu.Kerro nyt sitten mitä siellä taivaassa tehdään sen biljoonaa vuotta?
Anonyymi kirjoitti:
"Varsinkin kun te pellet kuvittelette että teitä tulisi kuunnella koko Suomen kansa ja etenkin lainsäätämisestä vastaavat."
No Jeesuksen mukaan ainakin vain piskuinen lauma kuuntelee meitä tosissaan, mutta sekin riittää meille! Jo kun ihmiselle saa ikuisen elämän niin kaikki 50 vuoden työ on minun osaltani kannattanut sillä hänellä on edessään biljoonia vuosia kestävä rauhan ja rakkauden aika, missä mitään ei puutu.Jeesuksen mukaan piskuinen lauma oli "te" :12 opetuslasta.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Jeesuksen mukaan piskuinen lauma oli "te" :12 opetuslasta.
Kuutio ei tosiaan piskuinen oIe.
Jo Soinia paksumpi.
🤓
- Anonyymi
Jumala ei pitänyt Orpon ilmoituksesta hallitusneuvottelijoista?
Älkää nyt minua ymmärtää väärin. En minä teitä tuomitsee että te ryypätte ja rällästette synnissä. Ihminen ei voi muuta. Himo vie niinkauan kunnes ihminen on ottanut Jeesusta vastaan ja lähtenyt seuramaan Hänet Ristiinkuolemaan. Paavali kirjoitti että Kuolema on minulle Voitto !!
- Anonyymi
Millä perusteella kerrot valeita muista ihmisistä ja olet heitä mihinkään tuomitsemaan?
- Anonyymi
Huono Vappusää on monen ihmisen pelastus lukemattomilta eri tuskilta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833845
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322719Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952174Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201687Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261568Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261498- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71454Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731433- 251387