Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1505

1. Kun en ollut uskossa Jeesukseen, en ymmärtänyt sitä, että voisin rakastaa Jumalaa. Olen kuitenkin aina uskonut, että Jumala on olemassa.

Kun otin Jeesuksen vastaan elämääni, rakkauteni Jumalaa ja Jeesusta kohtaan kasvoi. Nyt voin sanoa, että Jumala ja Jeesus on minulle kaikki. Raamatusta olen oppinut tuntemaan Jumalan ja hänen rakkautensa meitä ihmisiä kohtaan. Raamattu kertoo sen, mitä Jeesus teki puolestamme, kun hän jätti taivaan kirkkauden ja syntyi ihmiseksi. Hän eli täällä maailmassa ja meni ristille, että meillä olisi mahdollisuus Jumalan luo, kun otamme hänet vastaan elämäämme. Kun ajattelen sitä, kiitollisuus ja rakkaus valtaavat sydämeni.

Miten rakastan Jumalaa ? Haluan kunnioittaa Jumalaa. Raamatun lukeminen tulee rakkaaksi. Raamatusta löytää ohjeita, miten elää täällä maailmassa. Jeesus antoi ohjeita, kuinka elää. Yksi ohje on, että pitäisi kohdella toisia, niin kuin tahtoisi itseä kohdeltavan. Sekin pääsee välillä unohtumaan ja sanoo pahasti toiselle.

Kun tulin uskoon, elämäni muuttui kokonaan, opin tuntemaan rakkauden.

Minusta on paljon vaikeampaa rakastaa ihmisiä. Mutta haluan kuitenkin heitä rakastaa.
  2. Oisivat painuneet tukka putkella äiti Venäjän hellään huomaan. Olisi heillä ollut siihen mahdollisuus. Olisivat nämä venäjän mieliset voineet painua Venäjälle, kun sitä maata niin rakastavat. Olisivat nytkin Putin siipien suojassa turvassa kovalta maailmalta, joka sorsii niin kauheasti venäläisiä. Voi ihan säälittää ne raukat. Pitäisi heidän saada pään silitystä, etteivät ihan saisi kauheita nyrhämiä. Voi elämä mennä ihan pilalle nyrhämien takia.

Karjalaiset jättivät omat peltonsa ja kotinsa ja tulivat Suomeen. He halusivat mieluummin tänne, kun jäädä Stalin orjaksi. Minun appeni asui Viipurissa ja sinne hän joutui jättämään kotinsa. Eikä koskaan kaivannut äiti Neuvostoliiton syliin. Hänestä oli mukavampi olla Suomen kansalainen kuin silloisen Neuvostoliiton orja.

"JUMALA ON LUONUT MEIDÄT KAIKKI ERI HEIMOT KIELET TAIDOT KYVYT EI VAIN TEITÄ." Mikä oli tämän virkkeen sanoma ?