Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1549

1. Miksi se ärsyttää sinua, jos joku rehentelee taivaaseen pääsystään. Ethän sinä kuitenkaan ole se, joka päättää, kuka pääsee ja kuka ei. Olen ajatellut, että siellä perillä voi olla joku, jota en edes osannut odottaa perillä olevan. Minä en pysty sanomaan, ketkä siellä ovat ja ketkä ei. Sitä valtaa ei ole minulle annettu.

Jumalan sana on totuus. Olen Jeesuksen oma ja odotan Hänen tulemustaan innolla.

Totuus itsestä on välillä vaikea kohdata. Kun Jumalan peili valaisee sen, millainen olen. Omien hyvien tekojen motiivitkin paljastuvat ja huomaan, että niissä etsinkin vaikka hyväksymistä toisten silmissä.
  2. Ystäväni käy usein uimahallissa. Kerran, kun hän oli siellä, sinne tuli ihminen, jolla oli naisen rinnat, mutta miehen kikkeli. Oli se näky. Hän varmaankin koki olevansa nainen, mutta ei halunnut luopua kikkelistään.

Kuinka monta kertaa ihminen voi vaihtaa sukupuoltaan. Jos mies tuntee olevansa nainen ja hän haluaa muuttaa sukupuolensa naiseksi. Sitten hän leikkauttaa itsensä naiseksi. Ajan mittaan hän haluaakin takaisin mieheksi, kun huomaa, ettei naisena niin auvoista ollutkaan. Sitten taas leikkaus, rinnat pois ja pimpan tilalle takaisin kikkeli.

Miksi transun pitää saada lapsia. Eihän naiseksi leikattu mies voi synnyttää. Hänellä ei ole kohtua. Vai pystytäänkö jo miehelle siirtämään kohtu ? Voiko mieheksi leikattu nainen siittää lapsia ? Minun mielestäni se on mahdotonta. Tietysti jos mies, joka on leikattu naiseksi, pitää kikkelinsä, voi siittää lapsia japäinvastoin.

Millaisia ihmisiä tulevaisuudessa on ? Miehiä, joilla yläpuoli on naisen ja alapuoli miehen ja naisia, joilla yläpuoli on miehen ja alapuoli naisen.

Pystyykö lääketiede leikkaamaan sukupuolikromosomin ja vaihtamaan leikatulle naiselle miehen ja leikatulle miehelle naisen sukupuoliskromosomin ?

Olen miettinyt sitä, miksi ihminen ei ole tyytyväinen siihen sukupuoleen, mikä hän on. Onko hormoneilla tässä jotain sanomista ? Voitaisiin ensin tutkia se juttu, ennen kuin aletaan leikkelemään.

Minun mielestäni monilla ihmisellä on syvä haava sisimmässään, kun hän ei ole tyytyväinen omaan sukupuoleensa. Eikö hän pysty hyväksymään itseään miehenä tai naisena. Hänellä on paha olla ihmisenä ja hän yrittää etsiä syytä siitä, että hän on väärässä sukupuolessa. Se paha olo jatkuu, vaikka hän vuoden väliajoin vaihtaisi sukupuoltaan.
  3. Oletko sitä mieltä, että kaikki huutavat ?

Minulla on ollut hetkiä, että minulla on ollut vaikea hengittää. Olen monta yötä valvonut, koska en ole voinut olla selälläni, koska en ole pystynyt silloin hengittämään. Minun piti istua yöt tuolissa ja silloinkin oli vaikeaa hengittää. Se ei ollut naurun asia. Kun henki salpautuu, siinä on vitsit vähissä, kun tuntee hengityksen huononevan ja kuoleman kouran lähestyvän.

On niin helppo pilkata niitä, joilla on joku sairaus. Eikä koskaa tulevaisuudesta tiedä, milloin joku sairaus tulee omalle kohdalle.
  4. Oletko sinä täydellinen ihminen, että pystyt tuomitsemaan muita ihmisiä ? Kuka on antanut sinulle oikeuden tuomita ihmisiä kuolemaan ? Oma egosiko kertoo sinulle, että sinä olet täydellinen ihminen, joka on toisten ihmisten yläpuolella. Sinulla on kaikki valta määrätä, mikä on oikein ja väärin.

Sinä olet varmaankin niin vahva persoona, että sinä et ymmärrä pätkääkään heikkoja ihmisiä. Niitä ihmisiä, jotka ovat sisimmältään rikkonaisia, jotka käyttäytyvät toisin, kuin sinunlaisesi täydellinen ihminen. Sinä varmaan olet aina tasainen kuin Pohjanmaa lakeus. Sinä et koskaan suutu, etkä sano vihaisia sanoja lähimmäisellesi. Sinun sanasi ovat hunajalla maustettuja sanoja, jotka lääkitsevät ystäviesi tunteita. Kauppakeskuksessa sinä et korota ääntäsi, vaikka millainen ihminen tulisi haastamaan riitaa. Sinä puheillasi rakkaudella taltutat vihaisen lähimmäisesi. Ja toinen kyyneleet silmissä kiittää sinua rakkaudellisesta keskustelusta.

Olisipa sinun kaltaisiasi täydellisiä ihmisiä enemmän. Mutta meistä osa on rikkirevittyjä, epätäydellisiä ihmisiä, jotka teemme virheitä elämässämme. Meillä on ne sisäiset haavamme ja me reagoimme, kun niihin haavoihin joku koskee.

Sinä et tiedä sitä tilannetta, mikä siellä oli. Sinä et tiedä niitä tapahtumia ennen, kuin tapahtumat menivät siihen tilanteeseen, että nainen suhteettoman kovan voiman käytön takia kuoli. 4 raavasta miestä ja yksi nainen. Mikä epäsuhde ? Yksi nainen neljää miestä vastaan. Gladiaattoritkin taisivat taistella yhtä vastaan kerrallaan.