Helluntailaisia srk:n jäseniä voidaa sanoa maksaviksi asiakkaiksi.
Helluntaikirkon palvelukset ovat käytännössä maksullisia.
Melko kalliita.
Paljonko maksat vuosittain Helluntaikirkon palveluksista?
Helluntaikirkon asiakkaat
11
58
Vastaukset
- Anonyymi
>>> Sen papit opettavat maksusta, ja sen profeetat ennustelevat rahasta.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17700281A
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Vauvakastetut kyselevät samalla tavalla kuin fariseukset Jeesukselta. Pitää tulla tänne kyselemään!
Helluntailaisten ja helluntaiseurakunnan varojen käyttö ei kuulu jumalattomille vauvakastetuille!- Anonyymi
helluntailaisuus on kuuluisa rahankeräykisssään,
"älä mulle tu puhuun" - Anonyymi
Jumalaton uudestikastettu haluaa taas vauvoja. Hän halauaa taas raiskata uskovien lapsia
- Anonyymi
Uudestikastajat kyselevät aina krisittyilstä täällä, miten ja miten näin ja miksi ja m iksihän... koska eivät itse tiedä mitään
- Anonyymi
luuserit näkyy pikkuhiljaa heräilevän ja martin muistokaljatonkkakin on kaatunut ja tyhjä.
Kyllähän lahkolaisilla on selvä käsitys siitä, miten rahat saadaan vietyä asiakkaiden kukkarosta. Käsikirjan mukaan myös siunaukset myydään inflaation kertoimella korotettuna:
https://www.youtube.com/watch?v=Yh7qcHWCofE&t=136Mitä minä olen saanut luterilaiselta kirkolta, kun olen maksanut kirkollisveroa. Minut kastettiin sairaalassa kuukauden vanhana, kun olin kuolemaisillani. Kävin rippikoulun. Menin naimisiin kirkossa. Lapseni kastettiin. Mieheni siunasi hautaan pappi. Nämä asiat sain luterilaiselta kirkolta, koska maksoin sinne veroja. Jouduin maksamaan mieheni hautauskuluja, jotka eivät sisältyneet veroihin. Mutta maksoin ihan mielelläni.
Olisin halunnut kuulla evankeliumia, silloin kun kävin kirkossa. Mutta en muista ainakaan kuulleeni sellaista sanomaa, joka olisi vetänyt minua Jeesuksen luo.
Muistan yhden ihanan luterilaisen. Hänen kanssaan puhuin uskonasioista, kun yhdessä kävelimme kohti Lahden keskustaa. Hänestä minulle jäi silloin hyvä mieli. Hän osasi keskustella uskon asioihin negatiivisesti suhtautuvan nuoren kanssa. Hän oli ihana ihminen. Monta kertaa olen ajatellut, että Jumala lähetti hänet juttelemaan kanssani.
Nuorena olin hyvin negatiivinen kirkon suhteen. Monesti taistelin joittenkin ihmisten kanssa uskonasioista. Pidin luterilaisia fariseuksina. Nyt olen muuttanut käsitystäni. Minulla on useita luterilaisia ystäviä ja asenteeni luterilaisia kohtaan on muuttunut. Sen asenteen muutoksen teki Jeesus. Nyt näen luterilaiset ystävinäni, vaikka joistain asioista olemme eri mieltä.
En keksi mitään, mistä palveluksista olisin maksanut helluntaiseurakunnalle. Ehkä en ole tarvinnut mitään sellaista, joka olisi maksullista.- Anonyymi
Toivoisin että voisin itsekin kokea jotain sellaista, joka muuttaisi ajattelumaailmaani.
Mutta toistaiseksi en kuulu kirkkoon, eli en ole tehnyt sitä kirkon "jäsenmaksun perintäsopimusta"
En sano että pitäisin itseäni kuitenkaan täysin ateistina, vaan olen pitänyt mieleni avoimena siltä varalta jos jotain ihmeellistä tapahtuisi.
Uskontoja on kuitenkin niin paljon erilaisia... joten valinta olisi joka tapauksessa tuskastuttavan vaikeaa...
Uskon kuitenkin, että on olemassa jotain paljon suurempaa, jota me emme vielä täysin ymmärrä, ja ehkä myös sitä kuolemankin jälkeistä elämää, mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivoisin että voisin itsekin kokea jotain sellaista, joka muuttaisi ajattelumaailmaani.
Mutta toistaiseksi en kuulu kirkkoon, eli en ole tehnyt sitä kirkon "jäsenmaksun perintäsopimusta"
En sano että pitäisin itseäni kuitenkaan täysin ateistina, vaan olen pitänyt mieleni avoimena siltä varalta jos jotain ihmeellistä tapahtuisi.
Uskontoja on kuitenkin niin paljon erilaisia... joten valinta olisi joka tapauksessa tuskastuttavan vaikeaa...
Uskon kuitenkin, että on olemassa jotain paljon suurempaa, jota me emme vielä täysin ymmärrä, ja ehkä myös sitä kuolemankin jälkeistä elämää, mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan...sinulla on jo varmasti sydämen usko, Jumalahan sen uskon synnyttää, antaa, tärkeintä olisi , että lähdet terveeseen , raittiiseen opetukseen, jos olet kiinnostunut kristinuskon syvemmästä tuntemisesta.
kannattaisi ihan yksinään rukoilla, ja kysellä Jumalalta, ja tervettä kristinuskon opetusta löytyy perinteisistä kristinuskon kirkoista, suuremmat kristinuskon kirkot Suomessa
on,
katolilaisuus, ortodoksiuus, ja luterilaisuus.
l erilaisista Amerikasta tulleista lahkoista varoitan, ne kyllä houkuttelee, koska heillä
on "jotakin, mitä muilla ei ole . . .
ole tarkkan, kuuntele omaa vaistoasi, omaatuntoasi, äläkä anna itseäsi eksyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904332
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?442721Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132481Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111642Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426