Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1176

1. Viime+keväänä+luin+monia+kirjoituksia+koronarokotteen+puolesta+ja+vastaan.+Mielestäni+koronavastaisten+kirjoitukset+eivät+vakuuttaneet+mitään.+He+uskoivat+erilaisia+salaliittoteorioita.+En+tiedä,+kuinka+paljon+heissä+oli+niitä,+jotka+uskovat,+että+maapallo+on+pannukakku.+Heidän+kirjoituksensa+oli+usein+samanlaatuista+potaskaa.+He+uskovat,+että+maailmassa+on+salaliitto,+joka+tahtoo+tappaa+kaikki+ihmiset+tällä+rokotuksella.+En+oikein+usko+salaliittoteorioihin.+Rokotevastaisten+kirjoitukset+eivät+vakuuttaneet+minua,+minusta+ne+olivat+sellaisia+kirjoituksia,+joihin+en+voinut+uskoa.Mietin+eri+vaihtoehtoja.+Jos+rokotus+estäisi+minun+saamasta+koronaa,+miksi+en+sitä+ottaisi.+Jos+saan+koronan+rokotettuna,+se+on+kuitenkin+lievempi+kuin+rokottamattomana.+Ja+otan+sen+riskin,+että+voin+ottaa+vielä+monta+rokotus+tulevaisuudessa.+En+tiedä+rokotuksien+vaikutusta+kehooni,+mutta+kuitenkin+otin+rokotteen.+Jos+ne+rokotteet+vaikuttaa+heikentävästi+kehooni,+että+saan+sairauksia,+niin+otan+sen+riskin.+Mieluummin+sairastan+kotona+kuin+letkuissa+sairaalassa.Yhden+tutun+perheen+alle+12+vuotta+vanha+poika+sai+koronan.+Hänen+vanhempansa+olivat+ottaneet+rokotukset.+Vanhemmatkin+saivat+koronan,+mutta+he+sairastivat+sen+kotona+ja+he+eivät+olleet+kauhean+kipeitä.+He+eivät+joutuneet+sairaalaan+ja+näin+eivät+vieneet+sairaalapaikkoja+muilta.
  2. Kas,+kun+et+usko,+että+rokotteessa+on+pieniä+vihreitä+miehiä,+jotka+alkavat+elimistössämme+tehdä+tuhoa.Kun+ostamme+ruokaa,+mistä+tiedämme,+mitä+myrkkyjä+se+sisältää.+Kun+viljelija+keväällä+aloittaa+viljelyn,+pellolle+laitetaan+myrkkyä.+Mitä+se+myrkky+tekee+meille,+kun+syömme+myrkytettyä+ruokaa+?+Kun+ostamme+lihaa,+mistä+tiedämme+sen,+onko+eläin+joutunut+syömään+antibiootteja+tai+muita+lääkkeitä+ja+mitä+ne+vaikuttavat+meidän+elimistössämme.+Me+luotamme,+että+ostamamme+ruoka+on+terveellista,+mutta+emme+tiedä+varmasti+ostaessamme+sitä.Joku+rokottamaton+facebookissa+kirjoitti,+ettei+olisi+pitänyt+rokottaa+ketään.+Vanhat+ja+sairaat+olisivat+kuolleet+ja+se+olisi+ollut+kirjoittajan+mielestä+okei.+Minusta+se+kirjoitus+tuntui+pahalta.Kun+Suomessa+ilmaantui+poliota,+meille+annettiin+sokeripala,+ettei+polio+leviäisi.+Koronasta+emme+tiedä,+miten+kauan+se+kiusaa+meitä.+Jotenkin+en+pysty+ajattelemaan,+että+lääketehtaat+laittaisivat+myrkkyjä+rokotteisiin,+että+ihmiset+kuolisivat.+Silloinhan+he+tekisivät+myös+itselleen+hallaa.+Kuka+sitten+lääkkeitä+ostaisi,+kun+rokotetut+kuolisisvat.+Pieni+osa+ihmiskuntaa+jäisi+tänne+tallustamaan.Minulla+todettiin+epilepsia+ja+määrättiin+lääke.+Ensimmäinen+ei+sopinut+minulle,+toinen+aiheutti+allergisia+reaktioita+ja+kolmas+samaten,+mutta+ei+niin+pahoja+kuin+edellinen.+En+enää+uskalla+vaihtaa+uutta+epilepsialääkettä.+Yritän+kestää+tämän+kanssa.+Olen+allerginen+eläimille+ja+monille+kasveille.+Koronarokotteesta+en+saanut+mitään+oireita,+vaikka+vähän+pelkäsin.Otin+koronarokotteen,+koska+en+halua+tartuttaa+ketään.+Olen+rokotettunakin+varovainen,+etten+tartuttaisi,+jos+olisin+sen+jostain+saanut.
  3. Minä+en+löydä+missään+kohtaa+Jeesuksen+sanoista,+että+hän+haluaisi+surmata+ihmisen.Joh.+12:47+"Ja+jos+joku+kuulee+minun+sanani+eikä+niitä+noudata,+niin+häntä+en+minä+tuomitse;+sillä+en+minä+ole+tullut+maailmaa+tuomitsemaan,+vaan+pelastamaan+maailman."Kun+lukee+Uutta+testamenttiä,+Jeesus+useinkin+sanoi+voimakkaasti+asioita,+varsinkin+fariseuksille,+koska+tunsi+heidän+sydämensä+tilan.+Heille+merkitsi+ihmiskunnia+enemmän.+He+olivat+pilkun+viilaajia,+kaikessa+yrittivät+noudattaa+lakia.+Mutta+he+unohtivat+rakkauden+lain.+Jeesusta+he+vihasivat+niin+paljon,+että+tahtoivat+tappaa+hänet.En+taistele+Raamattua+vastaan,+mutta+en+usko,+että+Jeesus,+joka+kuoli+syntiemme+tähden,+olisi+määrännyt+surmaamaan+ne,+jotka+kiroavat+isän+ja+äidin.+Jeesus+kärsi+kuoleman+meidän+kurjien+tähden,+että+me+saisimme+syntimme+anteeksi,+kun+me+otamme+hänet+vastaan+elämäämme.