Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1176

1. En+ole+puolustellut+ketään.+En+ole+edes+lukenut+saviseutulaisen+kirjoituksia.+Mutta+silmiini+kiinnittyi+sinun+kirjoittamasi.+Siihen+puutuin.+En+tiedä,+mitä+Jumala+ajattelee,+jos+me+kauheasti+haukumme+toisiamme.+Meidän+pitäisi+pystyä+keskustelemaan+asioista,+eikä+olemaan+tukkanuottasilla.Millä+tavalla+olen+noussut+Jumalaa+vastaan+?+Siinäkö,+että+moitin+sinua+sanoistasi.+Niin+siinä+sanoin+pahasti,+kun+sanoin+sinulle,+että+sinun+pitäisi+hävetä+sanojasi.+Olen+pahoillani+siitä+ja+pyydän+anteeksi.
  2. Missä+tilanteessa+valehtelu+on+oikeutettua+?+Jos+en+voi+kertoa+totuutta,+voinko+olla+hiljaa.+Milloin+varastaminen+on+oikeutettua+?++Viha+pahaa+tekoa+kohtaan+on+mielestäni+oikein,+mutta,+jos+sen+siirtää+ihmiseen+ja+alkaa+vaikka+vainota+vihasta+johtuen,+on+mielestäni+väärin.+Vaikka+sydämeni+on+täynnä+haavoja,+joita+ihmiset+ovat+tehneet+sinne,+en+tahdo+kostaa+heille+niistä.+Koska+tiedän+sen,+miltä+se+tuntuu,+kun+lyödään+sanoilla,+en+tahdo+tehdä+sitä+toisille.+Mutta+ne+haavat+ovat+tehneet+minut+araksi+ihmisiä+kohtaan.Rakastaminen+on+vaikeaa,+sen+kyllä+tietää+jokainen.+Mukavia+ihmisiä+on+helpompi+rakastaa,+mutta+jotkut+tapauksen+ovat+vaikeampia+tapauksia.+MInä+en+ainakaan+rakasta+kaikkia+ihmisiä.+Minä+pidän+enemmän+eläimistä.+Katselin+eilen+pihalla,+kun+perhoset+lentelivät+pihalla+kukissa.+Olin+onnellinen+katsellessani+niitä.Jos+Suomessa+tapahtuu,+että+terroristi+on+räjäyttämässä+pommin,+niin+eikö+poliisi+tee+kaikkensa,+ettei+häntä+ammuttaisi+kuoliaaksi.++USA+on+eri+asia,+se+on+pyssyn+paukuttelijoitten+maa.+Siellä+ihmisen+hengellä+ei+ole+arvoa,+varsinkin+mustilla.