Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1481

1. Miksi+vihaat+helluntailaisia+?+Jeesus+sanoi:"+Joka+vihaa+veljeään,+on+veljensä+murhaaja."++Minä+haluan+rakastaa+kaikkia+uskovaisia.++Minusta+tuntuu,+että+Jeesus+haluaisi,+että+hänen+omillaan+olisi+keskinäinen+rakkaus.+Mutta,+joskus+tuntuu,+että+me+nautimme,+kun+saamme+haukkua+toisiamme.+Nautinto+se+on+sekin.+Saakohan+se+kirkkaimman+kruunun,+joka+eniten+haukkuu+?Maailman+ihmiset+katsovat+ihmetellen+meitä,+kun+haukumme+toisiamme.+Toinen+on+sitä+mieltä+ja+toinen+on+taas+toista+mieltä+ja+taas+on+riita+näiden+välillä.+Toivottavasti+eivät+toinen+toistaan+tuhoa.Voi+meitä+ihmisiä,+kun+haluamme+aina+riidellä.+Mätkitään+toisiamme+oikein+olan+takaa.+Voi,+kunpa+Jumala+antaisi+meille+rakkautta+toisiamme+kohtaan.
  2. Minun+naisena+täytyy+sanoa,+että+me+naiset+olemme+kyllä+kovia+puhumaan.+Meidän+leuat+louskuttaa+jatkuvasti,+välillä+ei+meinaa+kuulla+omia+ajatuksiaankaan,+kun+naiset+puhuvat+ja+vielä+niin+kovaäänisesti.Paavalin+aikaan,+kun+ihmiset+olivat+kokoontuneet+yhteen+kuulemaan+sanaa,+niin+millainen+meteli+olisi+ollut,+jos+kaikki+naiset+olisivat+siellä+yhteen+ääneen+kyselleet,+jos+joku+asia+olisi+ollut+epäselvää.+Siellä+ei+olisi+kukaan+kuullut+mitään.+Olisi+siellä+ollut+aika+hässäkkä.+Voi+vain+kuvitella,+millaista+siellä+olisi+ollut.+Minä+ainakin+pystyn+kuvittelemaan+sen,+jos+kaikki+naiset+siellä+kilpaa+huutaisivat+kysellen++miehiltään.+Eihän+siellä+kukaan+kuulisi+mitään.Nykyään,+kun+meillä+on+raamattu,+voimme+niin+miehet+kuin+naisetkin+lukea+sieltä,+jos+joku+kohta+jää+epäselväksi.+Jos+vielä+senkin+jälkeen+on+joku+epäselvää,+voi+tutkia+tietokoneelta+tai+kirjoista+lisää+tietoa.