Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1549

1. Totuus+on+se,+että+Venäjä+hyökkäsi+toiseen+maahan.+Sitä+ei+voi+kukaan+kiistää.+Ja+se+on+väärin.+Ei+millään+valtiolla+ole+oikeutta+valloittaa+toista+maata.Kyllä+se+Venäjäkin+on+huseerannut+monissa+maissa.+Antaa+tälläkin+hetkellä+tukensa+Assadin+hirmuhallinnolle.+Tietysti+Putin+tuntee+sympatioita+toista+hirmuhallitsijaa+kohtaan.Kommunismi+on+paholaisen+ekstra+keksintö,+missä+ihmiset+laitetaan+kävelemään+sitä+tahtia,+mitä+päällikkö+sanoo.+Kysyn+vaan,+onko+koskaan+Venäjältä+tullut+mitään+hyvää+?+OOn+tietysti+maatuskanuket+ja+Lomonosovin+eläinfiguurit.+Ja+pidän+monista+venäläisistä+lauluista,+Pidän+melankolisista+lauluista.+Sitten+tietenkin+siellä+on++muutama+hyvä+kirjailija.+Minä+petyin+Putiniin.+Niin+toivoin,+että+hän+auttaisi+kansaansa+ja+luotsaisi+sitä+parempaan,+että+kaikilla+olisi+hyvä+olla.+Mutta+ei,+ei+ja+vielä+kerran+ei.+Petyin+rankasti.+Puolustin+aikaisemmin+Putinia,+mutta+nyt+halveksin+hänen+tekojaan.+Ajattelen+kaikkea+sitä+tuhoa,+mitä+hän+saa+aikaan+Ukrainassa.+Jos+jätän+ihmishenget,+jotka+on+menetetty,+mutta+myös+kaikki+kaunis,+jota+siellä+oli+paljon,+kaikki+on+tuhottu.+Kaikki+on+rauniona.+Tietysti+se,+että+ihmisellä+on+täällä+ainoastaan+yksi+elämä+ja+se+tuosta+noin+vaan+tuhotaan.+Joku+lapsi+kaipaa+äitiään,+toinen+taas+isäänsä.+Eräs+nainen,+jolla+on+seitsemän+lasta,+menetti+miehensä,+ymmärtääkö+kukaan+hänen+tuskaansa.+Vain+se,+joka+on+menettänyt+omaisensa,+pystyy+ymmärtämään.
  2. Missä+asiassa+????
  3. No,+ei+tulisi+mieleenkään+lähteä,+vaikka+sanoisit+minulle,+että+Jeesus+on+tuolla+tai+siellä.+Kyllä+minä+ihan+kiltisti+olen+täällä+kotikaupungissani.En+ole+koskaan+ennustanut+enkä+ole+koskaan+ajanut+riivaajia+kenestäkään+pois.+En+ole+tehnyt+yhtään+voimallista+tekoa.Kuitenkin+olen+Jeesuksen.+Hän+on+minun+Herrani+ja+Vapahtajani.+Hänen+omansa+tahdon+olla+ja+kulkea+tätä+kaitaa+tietä+siihen+asti,+kunnes+hän+tulee+hakemaan+seurakuntansa+pois.Onneksi+sinulla+ei+ole+valtuuksia+sanoa,+kenet+Jeesus+ottaa+mukaansa,+kun+hän+ilmestyy+pilviin.+Hänen+verellä+ostamansa+seurakuntansa+lähtee+hänen+mukaansa+ja+me+saamme+olla+hänen+kanssaan+ikuisesti.