Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1481

1. Häpeä+itse,+koska+olet+Hamasin+puolella.+Jos+olisit+elänyt+1930-luvulla,+olisitko+ollut+Hitlerin+kannattaja.+Hamas+kylvää+kuolemaa.+Haluaisitko+sinä+elää+Hamasin+lähettyvillä+ja+pelätä+aina,+koska+sieltä+tulee+raketti+päähän.+Ei+ne+Hamasin+taistelijat+päätä+silittele.+Ne+on+koulutettu+tappamaan.+Ei+niillä+ole+sääliä+ketään+kohtaan.+Ei+niillä+ole+myötätuntoa+ketään+kohtaan.+Vain+viha,+viha+toisia+kohtaan.+Mitähän+tekisit,+jos+joutuisit+Hamasin+terroristin+kanssa+kasvokkain.+Haluaisitko+tervehtiä+häntä+ystävällisesti,+vaikka+hän+polttopullo+kädessä+olisi+edessäsi.+Mitä+siinä+tekisit+?+Kertoisit,+että+olet+hänen+rakas+ystävänsä,+etkä+tahdo+hänelle+mitään+pahaa.+Mitähän+tämä+terroristi+tekisi+?+Ehkä+hän+kyynelsilmin+heittäisi+polttopullon+pois+ja+heittäytyisi+sinun+kaulaasi+ja+olisi+ystäväsi.+Ehkä+nämä+Hamasin+terroristit+kaipaisivatkin+rakkautta+vihan+tilalle.+Ei+sitä+tiedä.Meillä+ei+ole+vielä+ollut+terroristeja.+Me+emme+voi+tietää,+mitä+on+asua+maassa,+missä+heitä+on.+Minä+saan+joka+kuukausi+kirjeen+Israelista.+Suomalaispariskunta+on+asunut+jo+kauan+siellä.+He+tietävät,+millaista+on+asua+pelon+keskellä.
  2. Kenelle+kuului+maat+Lähi-Idässä+ennen+Ensimmäistä+maailmansotaa+?+Turkille+ne+kuuluivat,+monta+sataa+vuotta.+Pitäisikö+kaikki+ne+maat+palauttaa+Turkille.+Muslimimaat+saivat+hirveän+suuret+maa-alueet+ja+juutalaisille+jäi+pienen+pieni+pläntti.+Sitäkään+maailman+ihmiset+eivät+antaisi+heille.+Mutta+muslimeille+he+antaisivat+vaikka+Euroopan,+jos+he+sitä+vaatisivat.Juutalaisilla+ei+joittenkin+mielestä+saisi+olla+isänmaata.+Heidän+pitäisi+edelleen+olla+kodittomia.+Heidät+karkotettiin+sieltä+70+luvulla+Tituksen+johdolla.+Sen+jälkeen+juutalaiset+joutuivat+olemaan+pakolaisina+ympäri+maailmaa.+Sitten+tuli+aika,+jolloin+heille+luvattiin+oma+maa,+missä+Aabraham+asui.+Se+maa,+jonka+itse+Jumala+heille+lupasi.Pienen+pieni+pläntti+suurten+muslimivaltioiden+vierellä.+Sitäkin+muslimit+ahnehtivat+itselleen.++Kuka+ihailee+muslimivaltioita+?+Haluaisimmeko+me+suomalaiset,+että+muslimit+pääsisivät+Suomessa+valtaan,+emme+kai.Uskon,+että+paljon+on+palestiinalaisia,+jotka+haluavat+elää+rauhassa+Israelissa.+Mutta,+kun+on+Hamasin+terroristit,+jotka+haluavat+väkivaltaa.+He+ovat+samanlaisia+kuin+Adolf+Hitler,+eivät+he+välitä+omasta+kansastaan,+vaan+vallasta+ja+anarkiasta.+He+haluavat+lietsoa+väkivaltaa,+että+heidät+huomattaisiin.+Maailman+huomio+tulee+heidän+osakseen+ja+he+osaavat+käyttää+länsimaisia+ihmisiä+hyväkseen.+He+haluavat+myötätuntoa,+vaikka+heillä+on+sydämessään+halu+murhata+paljon+ihmisiä.+Heille+ihmiset+eivät+merkitse+mitään,+ei+omat+eikä+muittenkaan+kansojen+ihmiset.+Se+on+viha,+joka+on+polttoaineena+heillä.
  3. Ei+Israel+tahdo+kurittaa+palestiinalaisia,+jos+he+elävät+ihmismäisesti+Israelissa.+Jos+minä+alan+heittelemään+pommeja+Suomessa,+eiköhän+virkavalta+nopeasti+hae+minua+putkaan+ja+minä+saan+siitä+rangaistuksen.Miksi+palestiinalaisilla+pitäisi+olla+oikeus+aiheuttaa+väkivaltaa+ja+heitellä+pommeja+?+Eivätkö+he+voi+elää+rauhassa+?+Isralissa+asuu+kristittyjä+palestiinalaisia+ja+he+haluavat+elää+rauhassa+juutalaisten+kanssa.+Emmekö+mekin+halua,+että+ne+muslimit,+jotka+tulevat+Suomeen,+eläisivät+meidän+kanssamme+rauhassa.+Jos+he+alkavat+meitä+hakkaamaan+tai+tekemään+jotain+lainvastaista,+ei+se+meitä+miellytä.