Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

291

1. minulla+on+tässä+hengellisyyttä+joka+on+kivaa.+++se+onoikein+minusta.++Ett+kaikkion+hyvin,.+Uskonnot+ei+olekoska+ne+ovat+suuntaus++joka+luulee+että+heidämn,+hänen++on+parempi+kuin+muut.+++Kaikissa+voi+vierailla++mutta+ei+ehk+kannat+käydä+joka+vko,+jos+he+ovat+vallanhaluisia,++epä+kypsyydessään.+He+luulevat+että+ovat+hyviä+siten.+Hengen+Tiedon+messuilla++aloin+käydä+++21+vuotiaana.Oli+päänsärkyä++ensi+kerran+käytyäni.++Se+joukko,+joukkio+++on+hyvä+++se+suoja..Supreme+master++hai+Ching++oli+++yksi+minkä+näin,+videota++++tv+ruudulta+siellä..+++H'än+oli+heti+tuki.Hänkin+oli++Amerikassa++1800+luvullalöysin+valokuvan,+++misäs+oli+hevosen+sel'ssärivissä+monta+hevosta++joiden+++satuloissa++naisia..rohkeita+++wild+west+++cowboy++++intiaani+++tätejä+naisia+nuoria+++(+++minäkin+olin+frontiersfrom++Scandinaviaäiti+vei+amerikkaan++++++merimatka+hirveä+++se+aake+!!!++oli++matkanjohtaja++yli++coast+from++yli+mantereen++siis+kohti++sitä+++++vankkurein++++muistan+ne+hyvin+++++++paikkaa++minne+asettua.+++J+akarjatila+oli.Tykkäsin+just+++nyt+pitäis+suojella...….+++++tik+tokiss+a++onpaljonin++cowboy+hevosia++ihmisiä+++Ainoa++mitä++en+jaksanut++,+niin+hienot+turparemmit!!+Meillä+ei+ollut+sellaisia.+++??näin+sen+siitä.++muu+olilassoamisetrodeota+++valitettavasti+++++++(++ehkä+lassoaminenhirveää+hän+se+vana+on+++en+kestä+et+paukautti++vuohen++selälleen+maata+vasten++tik+tokista+muisto...++oliko++se+vuohi+vai+mikä+pieni+eläin..++taso+taitaa+heikentyä+kun+liian+kauan+kirjoittaa.+++peräjälkeen+siis.
  2. Jos+haluatte+totuuden+tietää++kopioidessani+tät+tä+tallentaessni+++ärisen++perkeleen+pillunkantajat..selvää+että+naiset++v+tunkantajatsai+niin+vaikeaksi+tuon+tallentamisen+saatnan+p++llut.+++sä+hakkaat+tota+konetta+niin+sanoo+just++joku+saatanan+röyhkimysMene+helvettiin+toivotin.+++Jos+olisi+miehiä++he++voi+olla+++ylpeitä++jostain+++++nais+ihmisestäselvää+että++naiset+ei+olelaitans+en+Joelin+filmin.jos+olet+paska++joka+haluat+itseäsi+kunnioittaa+et+voi+ottaa+vastaan+++että+siinä+suuri+sielu.+???++++Eeva+intoleranssi++jos+on++teidän+++?+vai+Elisabeth+Intoleranssi..++hän+uskoo+siihen.++++++(+oikeasti+niin+on.++Hänoniäkäs.++++++ja+isäni+ei+uskonut+Jumalaan..++(+uskon+rakkauteen..+kylläkyll+se+on+vaikeatakin...++en+jaks+anyt+selitää+joka+suuntaanTaita+ajäädäse+Armon+Virta++missä+loukatan+vaan+minua.+Kirasi,+tv+7++juontaja+katsoo+vaan+alentuvastiEi+niin+rajoittunut+perinne+uskovainen(+fariseus+++keksin+tänään..+ett+he+on+fariseuksia..+++Pulla+ja+kahvia+saaDavidin+poika++sanoi++että+hänkin+pitää+Israelilaisista++ylistyslauluista.+missä+Yeshua++nimeä+käytetäänne+kyllä+soi+siellä.+++++++++Ei+pysty++juttelemana+jonkun+kanssa++ja+hetkessä++selittämään+mitäänHe+vaan+teke+e+osansa,+he++rukoilee+terveyden+puolestaja+Jumala+ja+Jeesus+pitää+terveenäauttaa++olemaan+terve++++(++tapasin+tässä++äsken+sen++yhden+Davidin+pojan+)++Hän+oli+vaan+sen+näköinen+tuossa+kun+kumartui+puoleeni+++,+++älykkäät+silmät(oli+vasta++9+vkoa++uskossaja+varoitin+että+ei+ryhtyisi+fariseukseksi+++että+joku+suuntaus++parempi+kuin+muut..++(+lestadiolais++++mormoni+++Jehovantodistajat+++++adventistit+++++(muistoja+on++kaikista...+)+++Lahdessa++adventtikirkkoa+lähestyin...++(+mitä+nuoren+ehtii+tehdäsaa+kyyneleet+silmiin+onneksi+ollaan+nuorija++++Kuopiossa+join+samasta+++maljasta..++sitä+++ehtoollisvviiniä++adventisti+seurakunnassa....+++ällöttävää+kyllä.++++(+Jeesuksen++hymyä+näen++(+muistaisn+s+eoli+hänestä+hieman+ällöttävää..ett+sitte+pitäis+olla++ollut++niiden+kanssa+++(mutta+en+ollut..)+++Kävin+vaan+siellä+,+vierailin..+Yövyin+jonkun+graafikon+luona,++se+olis+e+bedand+breakfast++jot++20+e++yö...+++++(tyttö,+graafisella+allalla++jot+kuvitustyötä+)++Niin+Jeesus++++antoi+pusun.+++ju++yhtäkkiä.+++ei+ehtinyt++estää.++pussas+vaan+suulle.ja..++++(+hän+tanssitti+minua..+(+Hän+oli+ihan+skitso.+++++Yht+äkkisai+päähäns++++++Ensinnä+ihan+nariseva+vanhan+miehen+ääni+hänellä+oli,++tarjosi+chipsejä,++että+"eikö+olekin+hyviä??"+++antoi+yhden+kerrallaan+ja+narisevalla+vanhan+miehn+äänellä+puhui.Sanoin++et+sä+ole+vanha+mies...++Miksi+puhut++vanhan+äänellä.Sitten+hän++otti+kädestä+kiinni+ja+++tanssitti,+pyöritti+++pari+pyörähdystätajusin+siitä++olin+?+se+tanssija++1900+l+alussa,++charleston+dance+guide???+++josta+ehkä??+on+filmi+pätkä+että+valkoisessa+puvussa++leningissä+tanssii+?++en+ole+varma.++++(++kai+charlestoni+atanssittiin.Voin+olla+erehtynyt.++++)++muistelen+sen++kuns+aan+nukkua!!!!!+++ett+mikä+totuus.++(++soitin+myös++jousisoitinta,++selloa++ehkä.+)++Veli+oli+saksofonisti++on+varmaa.+++Hänkin+on+yhdellä++filmillä,++soittaa.+++Hänen+perässä+lähdin+Amerikkaan++n+1926Wienistä.++++++Tätini+on+++++joka+oli+äitini+++elää+yhä++niin+sanotaan+se.++Gertruud..+ja+isäni++oli++veljeni,+tuomari,+Richter.++Äiti+oli+teatterityöläinen,++ehk++puvustaja.++Rudolf+Laban++oli++kylässä,++perhetuttu++ja+hänen+kihlattu+++(luulin+kuvasta+äidikseni..+)++Leder..+maya+++++jotak+perusti+sen+Monte+Verdinja+nyt++min'+tahdon+perustaaVaikka+kaipolaan.+++ja+joka+paikkaan.++kun++ensiinyhteenihmiseen+tutustuisi.+++++(+Laban+oli++meidän+++alastonmalli+kyllä.vai++++voiko+nimi++Rudolf++Laban++muuttua+Mikael+iksi.++++Nimi+on+yleensä+saman+tyyppinen.+++(+jos+siinä+oli+lapsen+elämä+välissä.+?+)en+ole+varma.++++++olen+voinut+erehtyä+siitä!!+++Joistain+asioista+on+varma++tai+joistain+inkarnaatioista+.+Tuosta+en+kyllä+ole.Mutta,+vaimon+++Mayan++nimi++muttui+Michaela++ksi.+++++Pidin+siitä+Mayasta.+++muistan+tiedän+sen.+++Äidin+ystävätär,+freundinnen.
  3. Niin+2050+++..++++++++aina+näkynyt+ennusteita++että+miten+paljon+ihmisiä+siinä+vaiheessa.J+akaupungit,+missä+lisääntyminen.eikö+uskovaiset+sumeasilmäiset+++pöpit++jot++ei+voikunnioithe++anteeksi+ei+tarvi+kunnioittaaDavidin+pojalle+just+sanoin+että++älä+kunnioitaunohdin+ensin+++,+että+tunne+on+lamaantunut++++++tunnettani+ei+voi+kunnioittaa.+++häneltä+kutistui+pää++jos+kunnioitti.+++Kyllä+hän+oli+Davidin+poika.+++Just+sen+näköinen.++parrakas++alkukristitty+++älykkäät+silmät+++Huusin+perään++että++älä+kunnioita+tunnettani..+++ei+voi.++++Minul+ei+ole+ihmisuhdetta,+++++ei+ole+rakkautta+päässäni.+++Se+lamaantui++1999+++syksylläja+++ei+kukaan+ole+auttanut++++nousemaan+tunnetason.he+tahtois,+että+näin+rääpäleen+näköinen+ei+olisi+mitäänettä+tuo++edes+olsi+heikko++tms+++että+heidän++hienon+näköiset+vartalotesim+Jannika++trikoissa+esitteli+että+oli+muodot+kohdallaan,+täydellinen+vartalo..(+Toni+W++n++++++(+joka+oli++Eglat,+Davidin+vaimo.+++(luin+eilen+kylllä+,+että+oli++kin+4+vaimoa,+ja+jalkavaimoja+loput..(+luulin+että+kuusi+vaimoa.++++)Min+olin++Davidin+sikson+tytär++ja+minulal+tehtävä+pitää+suvaitsevaisuutta+yllä(kuulin+Jeesuksen+äänen!!!!!!!+kun+mutisen++ääneen++sanat...Joelin+ääni+se++oli.Voisin+lähettää+Joelin++videon++musiikkiideob'ndi+Israelin+katuvalot(minäkin+olin+ensin++"tuomitseva"++kun+kuulin+bändinsä+nimenolemme++++vajavaisia..+++++++aattelin+että+röyhkeä+nimivalinta..sellaisi+aJeesukselle+ollaan?????++Hän+oli+++katusoittajana...+++kysyin++++oli+rakkautta+++älyllistä+ja+on+tunnekin++mutta+heikko+vaimeaolin+oppinut++++ottamaan++yhteystiedot++++ja+kyselemään++++antamaan+arvoa++hyödyin+aina,+kun+juttelin+ihmisten+kanssa++++mut,+en+tajunnut+siltä+nuorelta+kysyä..++siis+yhteystietoja.++Hän+soitti+Järvenpään+juna+asema+++lla++++++)kitaraa+ja+lauloi++)++korvis+korvassaKyselin+jotain...++Onko+bändi++jase+oli++Israelin+katuvalot.++asetuin+yläpuolelle+heti++että++ompa+röyhkeä+nuoriettä+miten+hän+selviää+tuollaisen+nimen++kun++nimeää+bändille..++(+olinitsekinnuori+ja+olen)++++kysyin+seurustelusta++et+onko++tyt+ystäväHän+oli+eronnut..+oliko+vuosi+aiemminja+4+v++seurustellut.++++lähdinsit+kävelem++asunnollejossa+sain+olla+++++kuukauden++tai+2++++Kävin+siellä+makaamaan+eteiseenSiel+olis+pit+tajuta+avata+ikkunaa???+++ehkäsiksi++oli+huonop+henkiihan+kammo+++!!+henki!!++jos+siel+ei+ollut+happea.+??????en+tiennyt+mikä+vialla++++++++nukuin+eteisessä++++et+ei+olis+yläpuolella++joku+Ja,+siinä++tunsin+++rakkauden+ympäröivän+minut!!!!!++Hetken.sen+pojan,+++ansiosta++tai++hänen+rakkauden.++++Ihan+hetken+++se+on+yksi+rakkauden+kokemus+++muistan+sen.++Ja++++tahdoin+++ei+sen+takia++vaan+ylipäänsä++tavoittaa+hänet++uudestaan+(+taas+kuului+Joelin+ääni....++kun+mutisen.....)++++haloo+Joel???Oletko+Jeesus+?++Oletko+buddhalainen+poika+++tälläkertaa.+??tai+++oletko+kaikkia+uskovia+ja+hengellisiätaas+Joelin+ääni...….Jees………++nii++etsin+hänet..+se+npojan++++kun+hän+asui+siellä..Niins+ebändin+nimi...++sen+kautta+kitaristin+++numeron++löysin..+++soitin+kysyin+++laulajan++säveltäjän+Joelin+numeroa..++(++tullut+täsäs+mielen+pari+kertaa++että++näin+näkynä++seur+päivänä+ehkä+++että+se++Joel++läimäisi+minua+poskelle..+++niin+kuin,++kun++en+tajunnut+tai+tiennyt+että+etsiäkö+hänet...Että+hänet+piti+tajuta++tavoittaa.+++++Se+onnistui+++soitin++ja+hän+sanoi++ihan+kauhuissaan+++että+++sä++(+antoi+osoitteen+)++olet+täällä+2+tunnin+sisällä++tai+mä+tapan+sut.++++++(+olin+aikakaukana++Hkissä++keskustassa++mutta+ehdin+sinne2+h+sisällä.+++Hän+oli+ovella+vastassa,+ja+katsoi+minua+n+1+cm++läheisyydeltä+silmiin++tai++2-3+++?++++pitkän+aikaa..++sumein+silmin..??++ja+hengityksensä+haisi...Sitten+päästi+sisälle,++jasanoi++"Sinusta+tuntuu+nyt+kuin+olisit+tullut+kotiin.+"(+no+ei+minusta+tuntunut.+)+++(+niin+hän+sanoi+silmiin+katsottuaanjaa++uskallanko+sanoa..+++että++"mä+pidän+sut+suurena."(+sitten+hän+teki+sen+laulun...++On+yksi+jonka+valitsen.++Kiitos+Jeesus.++Oliko+se+Maradona.++Pikasso++++hänen+toinen+++taiteilijanimi.+++(+en+ole+kyll'+ollut+kovin+uskollinenolen+ollut+kauhea+kin.+++++Jeesus+oli+joka+kuoli+puolesta+vaikka..Hän+osasi+kuolla.++++Sis+osaa.+++Toivon+että+ei+++tarvitseei+hän+halua+kenenkään+kuolevanhän+on+oppinut+kaikkeaMiten+vaikea+olla+Jeesus....++joka+suuntaan+revetäniin+erilaisia+ihmisiä-++ette+te+oikeasto+halua+mit+suurta+Jeesusta+?+ehkä+näyssä.+++mutta+eläväs+elämäs++se+on+rankkaa..+koin+just++isässäni,Maria+veitolalle+kun+kirjoitin+++++löysin++varmistui++is'äni+oli+Mooses+++(++Moshes+Rabbenu+Benu..+ja+Maria+Veitola+oli++siskonsa+Mirjam.++++niin+hetken+tunsin+sen+suuren++henkilön++ja+sielun++kunnioituksen...++se+oli+aika+++rasittavaa++rankkaa+++että++tunsi+sellaista++++että+++se+on+tärkeä...+++että++kauheaa+että++ei+olesiinäs+uuruuden+tunteessa..+e+ttä++siinä+tahtoo+elää++yms.ja+sitten+en+edes++soittanut+hänelle+tai+mennyt+käymäänei+o+ehtinytku+hän+on+tavallinen+ihminen.++++Jeesus!!+en+ehdi+sinen+seurakuntaan??+Armon+Virta+++ehdin????pitää+lähteä
  4. Minun+kokemus++että++++pieru+sana+on+kauheailma+vaiva+++pitää+käyttää.++sanaa.++++++koin+että++jotkin+henget+aiheutti+++niitä+ilmavaivoja.++Adamin+Eeva++++ei+uskovainen+eriityisesti++++en+tiedä+onko+hän+Evamutat+Eva+tyyppiä++++++uskoi+ethänellä+laktoosiintoleranssi.,j+atvatessa+hänetElisabeth+hän+olieikä+ehkä+Sevam,++Bathsebaen+ole+selvittänyt+vielä++++mutta+muotokuvistaei+Bathseba+ole+Evan+näköinen..++??niin+tavattua+hänet++minull+ilmeni++ilmavaivoja,vaikutt+et+hän++arveli+++ett+se+olen+minä,+jolalon+se+vaivaeikä+hän.tai+että+hän++niink++"vallassa"+++nii+minullakin++pit+ola+ilm+vaiv++kun+hänellläokolen+olltu++latkt+intoleranssi+TESTISSÄ++Ja+SItä+EI+ole+minullasitä++lakt+intoleranssia.++++se+onihan+hänen+asia++sen+tädinminä+en+hänenn+vallassa+ole++titenkäänei+ole+Jumalan+systeemiet+mikää+eva+brown+tyyppi++tai+mikäänmuukaan+olisi+missään+vallassa.selvä+asia.+++++ilmavaivat+on+++kauhea.....+On+saatava+tehdä+se+ilmavaiva+jos+sitä+on.(oliko+hän+syönyt+kananmunaa??+jos+haisi+mätä+kananmuna?????Mikä+ruoka+++ei+tekisi++++?+++kaasuja+??++mutta+++tuntui++että++ne+pahat+henget+++teki+sitä++ilmavaivaa.Minusta+tehtiin+ehkä+joka+suojeli++niitä+jotka++pierevät(+hänkin+saatta+a+olla++)Yksiöt+on+ehkä+hyviä.+++++++Se+että+on+oma+huone+++++ja+ikkunat+auki.++++++(+pidän+aina+ikkunan+raollaan+)
  5. Tämä+on+aika+kivaa..+ei+tarvi+kuin+olla+oma+itsensä..Tuossa+on+nuo+portaat+ylös+kuin+jossain+atsteekki+uskonnossa+oli+joku+hirveä+uhrausjuttuAi+niin+se+vihtahousu????...pujoparta,+good+family++onnellinen+mies+++adamilainen+harteikasYhdistelmä+ties+mitä++Monil+heillä+hönelläkin+pihisilmälasit++et+silmät+niink++en+löytänyt+kuvaavaa+sanaa..+++silmöt+rutistettu+rusinaksi+++näkeeettä+++onniink+rutistettu+pieneen+ruttuun..SumeasilmöisiäMinul+myös+ei+hyv+näkö..+++Magdalan+Maria+oli+jolla+7+pahaa+henkeä???+Ja+sumea+näkö??+Oliko+joku+Raamatun+kohta+++että+hän+ei+nähnyt+selvästi+kauas???++++Selviän+laseitta++++Miksi+suutelet++häntä+enemmän+kuin+meitä?+Kysyi+opetuslspsi+Pistis+Sophiassa+++vai+mikä+se+oli??+++Jeesukselta+kun+hän+suuteli+Magdalan+Mariaa.+++(+oli+jotain+löydettyjä++Kuolleen+Meren+kääröjä????++)++Teosofian+seurasta+lainadin+Pistis+Sophian+jos+muistan+nimen+likein.Jäi+mieleen+se+kosketti+++että+kun+Jeesus+nousi+korkeammalle+menetti+hän+valon+vaippojaan..Luki+siellä+++se+oli+minulle+tietoa..++Näin+kerran+sellaisen+tytön+joka+loisti+valoa+auran,+bussissa+vier+penkeillKoin+ett+tuollainen+olis+kuningatar,++hyvin+pieni+tummatukkainen+tyttöJaksoin+olla+vilpitön+siihen+aikaan..mutta+joutui+kitumaan+niin+helvetisti..jatkossa..+hih..Siitä+aurasta....++Vaaleatukkaisella++voi+olla+hyv+kylmä+aura+ympärillä++ymmärrän+sen+oikeastaan++selitänkö+sen?+Jotain+muuta+piti+sanoaIhanasta+asiasta+aura.....+++en+tykkää+sille+vaaleatukkaiselle+olla+mikään...+joka+tv+Seiskassa+puhui.....Niin+Joakim++Annan+aviomies+antoi+minulle+Chakrakirjan,+missä+oli+erilaisia+auroja.++Kuvattu,+piirretty.Tahdoin+niin+sen+syykehon+säilyttää+kirkkaana..Mutta+se+joku+naisen+henki+kidutti++ahdisteli+tahtoi+tuhotaNe+on+tyytyväisiä+kun+en+o+saanut+nukkua..En+ottanut+nukahtamislääkettä+niin+valvoin+klo+kuuteen,+nukuin+6-11+tänä+aamuna.Tänään+ja+eilen+näin+äitiini+liittyviä+unia.+Unenpätkän.+++(+aattelin+jos+Jumala+antaa+sen+ett+nukahtaa..Että+se+on+suojelua++++koinkin+yön+aik+esim+se+uskova++++++ett+hänen+kanssa+ei+kannattanut+nukkua++++mikä+ilmeni+aamulla++ett+emme+olleet+toisiamme+ymmärtävät++Se+oli+vähän+sattumanvaraistaOlisin+voinut+lähteä+sinne++Ei+hemmetti+pitää+mennä+nopeasti+sinne+teltalleUnohdan+aina+ett+pimenee.Käyn+tuolla+kahvilla++on+ed+elämien+sukulaisia.
  6. Niinkoin+että+++jotain+yhteistä+Opetuslapsi+Taddeus+Judas++++hyvä+siinä++että+hän+äitini+kanssa+seurakunnissa+tm+kun+kävivät,+hän+koki+että+ei+tahdo+seurakuntiin+kun+he+pelottelevat+helvetillä+siellä.+Niin+hän+kertoi+kymmeninä+vuosina.+Hänellä+AA++12+askeleen+ajattelu,+siellä+on+Jumalalle+elämisestä.(+siellä+puhutaan+vuoronperään++ei+keskustella....Tulee+mieleen+että+oletteko+Taddeus+Judaan+seuraajia..Hän+on+todella+yksinkertainen.++Mutta+eilen+koin+sen+fakki?+uskovan++joka+pelotteli+hel+etillä+koska+kokiethän+ei+sinne+voi+joutua+kun+paasaa+siitä..+++mutta+hän+estää+ihmisiä+uskomasta+++ja+kokemasta++että+Jumala+ja+Jeesus+++Jeesuksest+en+o+varma......sanoi+Miksi+sanotte+minua+hyväksi,+kukaan+ei+ole+hyvä,+Jumala+yksin+on+hyvä..."++++ok++ymmärrätte+varmaanJeesus+ei+neuvonut+pelottelemaan+helvetillä?Okei.....olineteises+++ja+mieleen+tuli+se+++"+repikää+mieluummin+käsi+tai+silmä+pois+itseltänne,+jos+se+...mitennesanat+meni...jos+se+viekottelee+johonkin...pahaan++että+parempi+mennä+silmäpuolena+tai+käsipuolena+taivaaseen+++++hirveitä+asioita........Ei+nyt+sellaista+++++..+++(+meei+voida+mitään+mussä+olemme+epäkypsiäEsim+en+tiennytettä+i+ntim+elämää+yksin+ei+voi+tehdä++Äitini+myös+oli+sellainen,+ymmärsin+jostain+kirjoituksestaan++..Siis+pitää+saa+oppia+++..+Eli++vertauskuvallista++oli+se+tekstiPitää+kaikenlaista+oppia+mikä+on+sanatarkasti+mikä+on+tulkittavaaUskovaiset+on+ihan+hakoteillä+useinkin+ja+välistSe,että+haluaisi+olla+varmaJouduinsanom++mis+en+luullut+enää+olevan+ongelmaa+++ett+mikään+suuntaus+ei+ole+toista+oikeampiEttä+mormonit++lestadiolaiset+jehovantodistajat+babtistit+adventistit++katoliset+++evankelisluterilaiset++++että++he+jos+epäkypsiä+tahtoisi+pitää+omaansa+parempana+ja+oikeampana+kuin+muita++muttaeih+se+ole+mahdollista.Jeesus+ei+maininnut+yhtäkään+niistä+suuntauksista.
  7. Löysin+jot+yhteistä+äitini+toisen+miehen+kanssa+++joka+ol7+Taddeus+JudaKirjoitin+hänelle,+mutt+ymmärhäen?+Hän+on+vanha+udiootti++ei+hän+ole+myönteinen+edes+enäö++vaan+ryhtyi+++vaikk+oli+niin+kiltti!+Suvaitseva+nöyrä+auttavainen+++hän+majoittikin+sain+olohuoneen+matolla+nukkua++tai+vaikkavuoteessa+mutta+meni+ristiinliian+erilaiset+++en+taht+viedtilaa+patjarullalla,+eihän+ymmörtnyt+2+cm+makuualusta+huonoOlin+nuor+tarpeeksetten+...ett+jaksoin+sen++,+askeettisuuden++(+en+tiennyt+selkä+tarv+patjan++selälläänet+voi+nukk)++Hän+oli+todella++hirvittävän+luotettavan+kiltti++nöyrä+auttavainen+ihminenMut+++jost+syyst+ryhtyi+negatiiviseksi,++kun+olin+löyt++asunnon,+ei+vielä+silloin+(+mietinsetyt+hänen+parisielun+tyyppiä?vaalea..+Mutta+kun+en+voinut+asua+siel++itseä+nuoremman+luona++15+v+nuoremmanJokin+paha+pyrki+häpäisem+vahi+ngoit+minua++henkisesti,+jouduin+sen+jälkeenkin+itseä+15+v+nuoremman++ja+epäkypsemmän+tytön+taloon,++sielläkään+en+ollut+puolta+vuot+kauemmin.Olen+asunnottomuuden+väkivallantakia+vain+mennyt+kenenkään+luoEn+äitini+2.+Miehenkään+luo+hän+oli+niin+epä+älyllinen.++Ei+yhtäkään+lausetta+voinut+keskustella.+Oli+eri+aaltopituudella.+++Hän+koki+kai+sen+että+heillä+oli+naisystävänsä+kihlattunsa+kanssa+2+asuntoa++joiden+välillä+kulkivat,+toisessa+olivat+arkipäivät+ja+ajoivat+toiseen+viikonlopuksi,+Toinen+Hki+ja+toinen+EspooEttä+hän+muuttui+ilkeämieliseksi++nihkeäksi+negatiiviseksi+++ilm+liittyen+ett+minulei+asuntoa+ja+vahingoiduin+todella+sieluna,+ja+hän++koki+tehneensä+osansaHän+halusi+olla+rajallinen,+rajoittunut,+tai+hän+oli,+esim+he+ei+osanneet+kerätä+sitä+600+e+mikä+ulosotossa+minullaNyt+on+350+++he+oli+todella+pöhliä+ihmisiäJoista+koin+jonain+totuuden+hetkenä+että+en+tahdo+kirjoit+heille+mitään++enkä+mennä+luokseen+Sukulaiseni+kaikki.+++Terv+keskukseen+kun+menin++ummetusta+oli+ehkä+++kun+söin+pizzan+juomatta+mitään++puol+pepsi+pulloa..Ja+450gr+vanhoja+lakuja+joussa+karnaubvaha+päällyste+++valvoin+yön+siellä+syöden++pulveriaJa+en+tahtonut+kirjoit+heille+kenellek+mitään+vaikka+kuolisin,++ymmärsin+he+ei+ole+mitään+mi+ulleEn+tahtonut+mennä+kenenkään+luo++johon+tutustunut+tai+suku++(+jokaei+pidäkään+mit+yhteyttä,++ei+minuun+eikä+toisiinsa.+)Isäni+ei+koskaan+soita+siskolleen+tai+veljelleen+(+ei+ole+soittanut+kymmeninä+vuosina++eikä+he+hänelle,++eivötkä+he+ole+tavanneet,+++mit+jouluja+ei+ole+koskaan+vietetty+tms++++kukin+tahollaan+tehnyt+mitä+on++Ei+ole+riitaakaan++lainkaanHe+ovat+liian+yksinkertaisia++epä+älyllisiä+?+Isän+suku..+äitini+siskot+myös+Oulussa+niin+yksinkertaisia,+mutta+kilttejä+++Onneksi+ei+ummetusta+ollutkaan+vaan+olin+ulostanut+jo+ja+yritin+tyhjästä+vatsasta+pulverein+ulostaa+++++en+voinut+hengellustä+antaumusta+paremmaksi+muuttaa,+olin+kaikkeni+tehnyt,Ja+koinkin+niinä+päivinä+että+hengellinen+saa+luottaa+Jumalaan.+Luotin+Jumalaan++.Mikään+ei+mielessäni+muuttunut.Elän+Jumalan+kanssa+tehden+kaikkeniElän+rukouksessa.
  8. Tahdoink+kirjoit+juuri+siitä++Ett+eilen+vaalea+epä+älyllinen+täti+jonk+olrn+kohdannut+vaaliehdokkaana+Lep+vaaran++asemallaTv+7+ssä++paasasi,+uhkaili+helvetillä,Että+jos+ette+usko+Jeesukseen+juuri+kuten+hän,+tietyllä+tavalla..++että+ei+ole+kuin+2+vaihtoehtoa+,+toinen+ikyine+kadotusHän+voi+sanoa+kkn+valinnut+sen+varman+mielestään+++että+hokee+Jeesuksen+nimeä,Mutta+niin+monia+se+inhottaa+kuvottaaettä+edesauttaa+ettei+heillä+ole+Jumalaan+uskoaJeesus+kyllä+sanoi+;+"Miksi+sanotte+minua+hyväksi,+Kukaan+ei+ole+hyvä,+Jumala+yksin+on+hyvä"Se+lukee+Raamatussa.+Uskovaiset+ovat+tehneet+omat+tulkintansa+lauseista+++Jeesus+ei+määrännyt++tulkitsemaan+jollain+tietyllä+tavalla.
  9. https://www.youtube.com/watch?v=2fapokx8OPgTuossa+on+se+Jesus+elokuva.+maria+Magdalene++nimeltään.siinä+traileri.++2016+?++v++++Maria+Magdalena+elokuva.+++++s+eon+niin+vähäistä+pientä++mitä+tapahtuu...+++se+oli++tuolla+Ortodoksi+Kirkossa+++,+kun++selasin+heidän+lehteä,+ja+siinä+oli+mainos++elokuvasta.+++Se+oli+kummaa+++että+tavallisissa+elokuva+teattereissa++menisi+tuollainen+Ortodoksi+Kirkon++lehden+mainoksen+elokuvaotin+selvää+seur+päivinäEhdin+viimeiseen+näytökseen!+mih++mahd+päästä.+Viimeisen+päivän+meni,+Kampissa+++se+iso+elokuva+teatteri.+++Se+muslimi+mies++,++(+jolla++oli+joskus+asunto+ilmoitus,+siksi+kirjoitin+ja+hän+alkoi+kirjoitella+minulleHän+oli+vähän+pelottava+++vähän+tulinen++arvelin.Minust+a+tuntuu+hän+oli+Tea+Khalifan++parisielu+tie+s+vaikka.++Mutta+tea+Khalifa+ei+reagoinut+kun++kirjoitin+hänelle+että+nyt+hänen+rakkaus+löytyi.++(+kyllä++hän+oli+hyvin+ylevämielinen,+kun+kirjoitti,+++Aina+onnistui+rauhoittamaan+minut.++++Sillä++kaunosieluisuudella.+++Ylevämielisyydellä+,+hyvyydellä.++niin.+Ja+maksoi+!+sen+lipun,++se++tuli+kännykkään+++ja++se+kassa+onnistui+saada+selvän+siitä++++kuviosta..++(+Kassa+näytti++että+++++3+paikkaa..+++Luulin+ne+oli++3+viimeistä+vapaana+olevaa++tuolia,++++mutta,+n+eolikin++kolme+ainoaa+varattua+paikkaa.+++++se+oli+aika+tyhjä+elokuvateatteri.++(+niin+oli++siinä+Pulubois+++elokuvassakin+kyllä++tyhjä+elokuvateatteri..++ja++mit+muuta+kävin+katsomassa.++Eden+elokuvan++++ei+sielläkään+täyttä+ollut.
  10. En+saanut+nukuttua.+++Päätin+etten+ota+nukahtamislääkettä.++Sohvalla+oli+hyvä+peti.++Mietin++koko+yön+hetkestä+hetkeen+++mistä+johtuu??+että+ei+ala+väsyttää.++väsymys++tarvitaan+nukahtamiseen.+++että+pää+väsyy+j+a+ihana+nukahtaa.++(+nukahtamislääkkeellä+voi++pakottaa++sen+tilan+++eli+se+keskushermostoon+vaikuttaa+++?+++lamaannuttaa+sen.+++)eli+miksi+++en+saa+kokea++väsymystä?++++ennenkuin+klo++6.+++Nukahdin.++ja+nukuin+10.44++asti.++++++++n+4+h.+++(+ja+olen+väsynyt++todella++)++Mutt+ihana+ilma!!+mennä+telttaan+nukkumaan.+++Toivon+siellä+++nukahdan+nyt+illalla++++++siel+ei+ole+muuta+tekemistäkään++On+pimeää+++aina+vaan+aiemmin+laskee+aurinkopitää+just+lähteä+sinne.+++++++mietin+,+hetkestä+toiseen,+mikä+on+syy,+miksi+ei+ala+väsyttää....Yksi+ilmeni+aamulla.+++Se+täti+oli+kunnioittava++niin+hänen+pää+kutistui,++Hänen+tunne+kutistui++näin+sen.+se+kummallista+että+sen+näkee++niin+kuin+pään+kutistumisena.++Sitten+hän++++ei+ollutkaan+enää+kunnioittava+,+++palasi+se+tunne++(+onneksi+)en+tahdo++tunteen+kutistuvan+keneltäkään+++tietenkään.++Mietin,+pitää+etsiä+aasialainen++seurustelu++tai+kumppani++++tms.+ihminen+(+selibaatis+elän+tuietystimut++sellainejolalonkutistunut+tunnejos+minulla+kerranon+sellainen?+++++ja+heillä++kutistuu+tunnejos+he+kunnioittaa+++minua.+++++Että++jos++en+kuulu+++++eevan+++tai+kristittyjenb+maailomaan(+vaikkaolen+krist+usk+perustajia+)+++(+Olin++Magdalan+Marian++äidin+Annan+++sukulainen,++sisko++ehkä.+++++Mutta+minusta++Magdalan+Maria+on+++Terhi+Kokkonen.++++Ihan+samannäköinen+ainakin+++kuin+viimeisimmässä+Jeesus+elokuvassa.+++Maria.+++++++(+ja+itki9n+sen+elokuvan+alusta+loppuun+!!+++Jeesus+ilm+oli+sellainen++kuin+elokuvassa.laitanko+Trailerin+siitä.??oli+ihan+tyhj++elokuv+teatter.++++Eräs+muslimi+maksoi+minulle+sen+elokuvalipun.+++!!(+mutta+hän+oli+ollut+opetuslapsi+kai+++)+++++(++en+halua+mit+ihailua+vaan+nukkua+normaalisti.++Tuo+LouisedelaVallieren+isä++++henki+jotain+ihailun+tarvetta..++(minusta+hänoli+se.++Mut++en+tiedä++miten+ehdin+nähdä+hänet..+kun+menehdyin+1646..Olisiko+ollut+Hovissa+käymässä+++..Louise+delavalliere++syntyi+++…??++++1642+?+++tms++1644+?++++Hänenvanhemmat+voisi+olla++olleet+Hovissa++vierailemassa.++?(++sitten+olin+Hovissa+myös.++Tai..++äitini+jos+oli+Marie+Aimee,+joka+oli++salongin+pitäjä..+mut+eikö+seollut+myöhemmin?++++hän+oli+älykkö(+en+uskoet+oikeasti+oli..)++mutta+kerrotaan+niin.Että+hänel+oli+joku+älykköjen+salonki+++Ranskan+kuninkaan+hovissa.+++Mutta+oliko+se+myöhemmin.+++++(+Hänoli+äiti,+++++Montbazon++++++sen+nimen+muistan...