Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

291

1. Etsin+sitä+++Laila+Kinnunen++++musik+filmiä+missä+lauloi+veden+äärellä+ja++oli+ympärillä+niin++agreessiivinen+energia.++Näinnyt+hänellä+silmät+lähellä+toisiaan++sellainen+on+++epä+älyllinenminullakin+on++++Tuo+oli+mielenkiintoinen+https://www.youtube.com/watch?v=zeeMrsjJ5UI&list=RD1qyaEh23zjo&index=12laulun+nimi+on+Evamutta+kuvassa+on+juuri+sellainen+alkuasukas+++hawaijin+jollainen+Eva+ei+ole.minäolin+tuon+tyyppinen+ja+jolla+oli+intim+elämä+++rakkaus+elämä+++tunteet++(+siis+olin+alkuasukkaita+kun+Eva+ja+Adam++tulivat+sinnemikä+alue+se+sittenolikaan+Näin+Evan++niin+mitättömänä++elävänä+että+en+häntä+koskaan++luullut+miksikäänIhmiset++mieltää+Evan++itseään++suuremmaksi+ja+joutuvat+olemaan+pieniä.+jos++se+mikä+on+Eeva+on+heitä+suurempi.+olen+ymmärtänyt+niin.Sama+Mooseksen+kohdalla.Mooses+kun+oli+ja+on+isäni+tiedän+että+hän++ei+ollut+mikään.erityinen.+++++On+hän+ollut+ylhäinen+sitten.Löysin+kaksi+muotokuvaa.+++kokee++ett+++epäinhimillistäe+tt+en+ole+kiltti++++,+hyvä,+++mutta+++siis+hän+on+niin+vanhamutt+hän+on++hirvittävän+vallanhaluinen+++ihan+tunteettomasti++++hän+tahtois+vaan+olla+minua+++ylempi++ymsvarmaan+ovat+suunnitelleet+tuon++et+en+päässyt+nukkumaan.+++en+0saa+selittää+sitä.++++en+tahdo+tietenkään+pahaa.+++siitä+s+epitää+huolta??+++että+olen+säälivä+?mutta+minulle+ei+ollut+mitään+++sääliähä'n+ymmärtää+vaan+että+hän+on+jotain+siellä+++joku+nainen+++Niin+isäni+on+liian+vanha.+++mut+saatta+a+olla+osa++sitä+etten+voinut+nukkua.++ai+minäolensäälvä+aina+kaikille???`++ahaa+++++jos+olette+pahojaja+te+olette+pahoja+sille+mikä+on+vajaa???sitten+menk+helvettiinmitkä+tehneet+että+kaupunginasunnoissa+++vaadittiinluottotiedotja+vajaane+huorat+++tanssi+tähtien+kanssase+Bach+ei+suostu+tajuamaan+että+katsoo++todella+huoraaei+ne+mitäänole+taitavia+atanssijoitaei+voi+enempääollahuoran+näköinen+sanoinmutta+ei+tajua+sitä+kun+katselee++ehkä+niissä+pysyis++vanheneva+++terveenäkehona?vai+mikä+kiehtoo++tahtois+oma+parisielu+mussukkaai+hänonnyt+suuri!!!kun+en+ole+saanutnukkuakyllä+bachipitänyt+huolta+että+mussukka++olissuurempikuinminäja+hänestä+tuollainen+++keho++ja+tanssiaskeleetmitkä++viikossa+opitaan!+mitä'hän+sambalaisia+olleet+suomalaisetettä+viikossa++oppii+askeleet
  2. Siis+siinä+kuului+selkeästi+ne+ensimmäiset+sanat++niin+löysin+++sen+kautta++Lyrics++Googlesta+ja+laulun+nimen+ja+laulajan.+++Tavarataloissa+soi++yleensä++heikkotasoista+musiikkia.Niin+voi+olla+että+tuoss+a+oli+muu+paha+tarkoitus.+Tuo+on+eevaa.+++joka+soluttautua++yrittää.+++(+yllä+siis+on++sen+laulun+linkki++.+++ja++mitä+asiasta+kirjoitin.++Lancaster++tuo.+siis+tietysti+ei+kai+se+Eeva+voi++mit++jos+hän+ollut+alaston+alusta+astija++koin+Batsheban+maalauksia+katsoessaettä++loukkaavaa,++ei+voi+katsoa+niinintiimeitä+alueita++vieras+ihminenei+kukaan+ole+tiennyt?+että+Eeva+on+loukattuSeva+on+loukattu.++++(+Bathseva)++minullaoli+normaali+ajattelu++että+Eva++on+joku+++onnellinen+sielu+taivaassaeva+ja+adam++mitään+ongelmaa+++ainakaan+ei+liity+heihin.Enole+kiinnostunut+++siitä+luomiskertomuksesta+++ollut++(+ja+minulel+kerrottiin++myös+että+s+ejoka+oli+"newage+"Abigail+et+hänolikin++sitä+vain+tuhotakseen+minut.että+he+haluaisi+vaan+olla+niitä+ylhäisiäjoita+he+oli++++tuhans+vuos+aikana++(+nyt+näkynyt+miten+mitättömiä+he+ovat.++++He+ei+ole+mitään.Tuli+esiin+valittu++heikkoja++jotka+ei+herättäneet+kateutta++taviksissa++kansassahe+ei+++tehneet+ylhäistä+++kadehdittavasta+(+olen+oitse+havainnut,oli++aggressiivinen+energia+ympärillänilaajalti++taivaan+++ja+maan+rajoihinkun++etsin+sitä+Markoa+(+näin+hämnestä+unta+ysksi+aamu+)olin+seurassaan++++(+Poetsofthe+Fall++Marko.Oli+tähti++niin+oli+agrressiivinen+energia++kun++etsin+häntä.+++siis+yleensä+kansa…nyt+olis+ollut+oikeen+lempee++ihanainjenen+energia+että+olen+muka+hirveen+heikkomitätönniin+ompa+se+ihanaaettä+vahingoitettu+niino0mpa+hyväollaomnpa+oi++++sellainen+lempeys+taivaillakun+ei+ole+++heitä+suurempi+he+arvelevat++Minä+olin+joka+ihailin++niin+hyvääkuin+voiolla+tai++vahvaa++täydellistä+mutta+heillä+agressiivinen+energia+++silloin.esim++se+alkolisoitunut+++iskelmälaulajatummatukkainen++++++mikä+hänennimi+0olihänen++videolla+++oli+ympärillä++agrressiivinen+++energia+Leila...+++iskelmälaulaja++Leila.++vai+Laila.
  3. https://www.youtube.com/watch?v=_6bpSl96Nb4Tuo++se+oli.+++Minkä+kuulinja+sitten+näin.+++Nyt+katsoin++musiik+videonkin.++Siinäoli+niitä+aiheita++mitä+ollut.++++Että+ei+ollut++ymmärrystä+mitä+se+intim+elämä+on,++rinnat++näkyi.+ja+Oli+Tummapitkätukkainen++++joka+on+++jollatunne+ja+elämänhenki.++Mutta+hän+Salomonhovin+tanssijan+puvussaja+solariumia+++teko+aurinkoa?+ottamassa.+++(+se+virallinen+musik+video.+)(+ja+tuo+kuulemma+oli+ihan+pahimpia+joka+ei+minua+pidä+minään.Sitten+näin+muutoksen+tuossa+ett+hän+muuttui++ystävälliseksi.+Ja+++että+kuulemma+olen+hyvä++jossain+hengessä.+++???+(+siinämus+videolla++ei+tuo+laualajatar++ollut+se+tummapitkätukkainen.++Hän+tuntuu+olevan+juuri+se+vaalea+++++joka+onmolempia+ehkäne+liian+kehittyneet+sielut+?++en+jaksa+edes.++he+saattaa+olla+sekä+tumma+että+vaalea.++++Tuo+on+siis+Eeva+tyyppinen+ja+Lancaster+tyyppinen.++en+tuollaisesta+ymmärrä+mitään.+++++(+en+ymmärrä+keistään+mitään+)++Minä+tahdon+siihen+kaappiin+jossa+sielu+lakka+a+oikeasti+kokonaan.(+ei+mitään+koomaa++tms++kauhua++vaan+että+++sielu++hajoaa++++lakka+a+olemasta.++lähden+nyt+kahville++ja+nukkumaan+unilääkkeet+++on+vähissä.++Inhoan+todella+valvomista+tunnista+toiseen.+++jos+on+metsässä+pitääolla+kunnossa+pää.+En+ole+pelännyt+yhtään.mut+tarvitsen+sen+nukahtamis+lääkkeen++vieläkoska++n+3+v++ihmiset+tottuneet+että+en+nukuhe+ei+päästä+minua+uneen.++++on+pakko+tehdä++nukahtamislääkkeelläs+e+unitai+valvoo+++johonkin+neljään+asti+tai+kuuteen+++++johon+mennessä+he+ovat+++järkkäilleet+itselleen++että+HE+on+vaan+jotaintm+++silloin++alka+a+nukuttaa+++++++yleensäjoskus+ei+ja++raiskaaminen+liittyy+siihen+että+++ei+ole+nukkunutjos+on+vaikka+2+h+nukkunut+++ei+pysty+estämään+sitä+raiskaajaa.++Jos+te+vaikka+rukoilette+että+nukahdan+tänä+iltana+hyvin.
  4. Tänään+oli+sellainen++ajatus,+++kun+s+ejokin+henki+on+usein+kertonut+totuuden++joistain++esim+jeesuksesta++tai+Krisnasta.+++Tänään+++se+sanoi+että++Jeesus+ristillä+kirosi+++ihmiset+jotka++vei+hänet+sinne++Oliko+että+Jeesus+kirosi+Jumalan.++++++++Se+henki+sanoi+niin.+++Mietin++ylös+kirjoitettiin+++Jumalani+miksi+hylkäsit+minut++++Jeesuksen+sanoneen.++Että+ties+vaikka++olisivat+jättäneet+jotain+hänen+sanomaa++kirjoittamatta.++on+kyllä+todella+sairasta+että+palvotaan+jotain+kituvaa+ja+kuolevaaMyös+oli+siitäe+ttä++Jeesus++++pitää+kuolemisesta,++että++kun+hän+oppi+kuolemaan(+oltuaan+Salomo+jolal+900++saatanallista+mätäåä+pillunkantajaayleensä+kukavaan+nainenon+mätä+vitukantajajos+ei+ole+rajhaa+eikäa+suntoa+mitä+ne+ovat+++just+just+pääsee+jonku8n+1600+++++l+herttuattaren+luotänään+yksi++vaaleatukkainenjoak+ei+olekaan+vaaleatukkainenvaan+halua+anussia+tietysti(+hänen+luo+ei+sopinut+mennä+)++hyvin+selitteli+ja+jaksoinolla+kilttiettä+heille+keittiöremontti+tulossa++yms(+hänoli+se++1400+l++++muistanko+nimen...+++se.+++Ducches…..+++++se.++++Joka+taisi+olla+Taddeus+Judan+äiti.+?+yksi+lapsista.++hyvinolisimennyt+jos+olis+saanut+jossainollaolisin+oleskellut++hyvillämielin+++hyväss+hengessä+++muistan+hänen+kotia++Äitini++piirsi+tussilla+lattiaan++++..+++kun+hän+sai++sen+korkeimmankerroksen+kerrostaloasunnon++merihaasta++++++äitini+kävi+siellä++++++ei+päässyt+enää+sisälle(koska+piirsi+tussilla+lattiaan++)++++.+++(+Äitini+kirjoitti+elokuvaohjaaja+Mikko+Niskasen++wc++n+seinät+kuulemma+täyteen+tussilla.+++++Kun+pääsi+sinne+kylään.++++Äityini+on+vaan+ilkeän+näköinen+kuvassa++jonka+löysin+1900+l+alustaviulua+soittavaOlis+parempikun+ei+olisi+ollut+olemassa+ketään.++en+tied+hänenkö+marathon+dancen+takia+en+saanut+nukkua.en+kestä+sit'ä+henkisesti.+++minust+tehtiin+ylhäinen+annettiin+olla+ylhäinenolin+ylhäinenn+++++sitä++ylistettiin++++kymmeniä+vuosia++++hetkestä+toiseen++(+siis+en+kestä+että+++ei+annettu+nukkuanyt+se+näyttää+että+se+mulkku++niin+mitätön+ja+paha+otus++alhainen+hirviö+++onjokuiso+tyyppi+mukajonka++matolla+jouduin+nukkumanaJ+ajoka+muka+rakasti+jeesusta+++++ja+oli+vaan+paha(+ai+nyt+hän+katosijokin+selitti+että++joku++yritti+nähdä+hänet+++kun+olinsiellä+pari+vuottaei+kukaan+välittänyt+minustaYlläoidin+sen+hengen++jossa+olin+elänyt+siksi+toivon+Jumala+lakkautta+a+itsensä+kuvoittava+eeva+++henkii++takana+lehmänpersläpi+olemustaan+++++kun+kerran+++olin+lähdössä+Lutherin+luokse.++Hänellä+pieni+maatila,+peltoa.+++Rähjäinen+talo.+++Tahdoin+aina+++perustaa++henk+keskuksen(+ja+olimme+suuria+sieluja+(+radiotoimittajat+antoivat+++kuulua+kunnioituksen+++Oli+hyvä+henki.++++++Niin++ajattelin+kutsun+mukaan+jonkun,++ni9ink+henk+keskukseen+voi+tulla,+kuka+vaan.++se+täti+oli+vaan+junassa++++ja+kysyin++ett+lähteekö+yhtäkkiä+mukaan,++ex+tempore++ihan+vieras+täti.++(+sanonta+ex+tempore+on+olemassa???++onko+se+roomaa???+)niin+hän+tahtoi+tulla.+Luther+saapui.++Luther++näkiparisielunsa++pihalla+oli+kauniit+silmät.++Luther++kohtasi+Kuningas+Edwardin.+++Tädin+pyörä+pakattiin+autoon+++ja+lähdettiin+ajamaan+maalle.Minun+naama.+poski+oli+vasten+pyörän+satula+akoko+matkan.++En+tajunnut+sitäolin+niin+uhrautuvaisessa++mielentilassamutta+se+on++mitä+Eva+luo+++se+on+hänen+energia+herkälle+viattomalle++antautuvaiselle+ylevämieliselle++++hengelliselle+++että+naama+vasten+hänen++läpeä++(+en+tosiaan+tajunnut+sitä+matkan+ajan.+Siinä+mahtui+istumana+vain+niin+että+ooli+oikeasti+poski++ja+naama+kiinni+pyörän+satulassa.++Olen+miettinyt+myöhemmin+sitä+niin+että+sitä+ei+voi+korjata.että+se+energia+on+aina+vaan+olemassaettä+sen+sielun++naama+oli+vasten++sen++sielun+sukupuolielinten+energiaa++Olimme++muutaman+päivän+siellä.++Muistan+että+hän+ajeli+pyörällä.++++Minulla+oli+pallogrilli++ja+yritin++tehdä++ruokaa.+se+varmaan+katosi+se+pallogrilline+pahat++tahtoi+kaiken+rikkoa+tai+kadottaa+++(+että+jos+sai+niin+paljon+ostettua+++kuin+++Tokmannilta++tm++30+e++pallogrilli.++nin+senhänpiti+jonnekinjoutua.++Ja+muistan+++hän+henki+ajatuksena,++nauroi,++että+hänkö+ei+olisi+ollut+kiltti..Se+täti.+Että+hän+oli++ollut+aina+kiltti.+++++(+ihmiset+ei+tiedä+miten+se+lasketaan..+se+että+antaa+tehdä++ihmisten++kaikkea++on+jotain.++++Me+ollaan+ylhäisellä+tasolla++missä++emme++koskaan++kadehdi+mitään++tik+tokkeja++tms.mitään.+++mikään+ei+ole++liian+korkeatasoista+maailmassa++++tms.ei+asuntoja++taloja+kesämökkejä++autoja+++mut+sitten+oli+siitä++++päävuokralaisesta++et++hän+oli+aina+kiltti+++kaikille+tapaamilleen+osasi+olla+mieliksi+++mutta+ei++ylhäiselle+ja+menestyvälle+++voinutkaan+olla.Vahingoitti+pahoin.+++++++sen+uskovan+pojan+jälkeen++++se+alivuokra+asunto+vahingoitti+++pahoin.+++hän+oli+evan+poika++he+molemmat+olivat+evan+poikia+++Kyllä+hän+oli++Earl+Warwick.+++Eilen+lauloi+joku+Lancaster..++++mietin+miten++hyvän+laulun+kuulee+Lidlissä,++tavaratalossa++missä+yleensä++laulut+ovat++epäkypsiäkatsoin+laulun+sanat,++++ja+mus+videon,hän+oli+Lancaster.+++++(+Evakin+oli+Lancaster+)
  5. toivoin+taas+että+koko+maailmankaikkeus+lakkaisi+olemasta.++miksi+jot+parrakkaita+näkynyt++eilen+jatkuvasti+ja+tänä+aamunakin++samassa+bussissa.se+systeemi+mikä+kristinuskoym+uskonnot+on+hirvittävä+sala+liitto+++oikeasti.++Olisi+niin+paljon+parempi+että+ei+olisi+luotu+mitään.+++elämäni+ollut+jatkuva+kamppailu++30+vuotiaana++40+ja+50++nyt+isänisoitti+kun+juuri+pimeyden+halki+kävelin+teltalle.se+teltta+on+hyvä+asia.++Siirsinsitäettä+metsähallituksella+on++kunnossa++asiat.++Pitää+siirtää+3+päivän+välein.++Hyvä+Jumala++++jos++saat+tämän+++jos++reidät+tämän++voisitko+lakkautta+a+itsesi+olemasta?+tiedät+että+joku+nussi++++niin+et+se+laitettiin+tuntumaan+tämän20+vuotta+raiskatun+sisälle++++ahaa++jos+ymmärrän+oikein++ne+yritti+saada+sen+olemaan+minua+ylhäisempiMinulla+oli+ajatuksia++tunteita++niiden+käsittely++sai+aikaan++että+taas+++se+n+nussinta+tuntui+minun+sisälläEli+minun+sielu+oli+ylhäisempi.se+mies++koetti+pökkiä+minun+sieluunse+pökkii+sitä+joka+on++ylhäisin++?se+luulee++ett+ä+se+sen+nainen+on++varmaan+ylhäisin+maailmassa.++Katselen+tuonne+harmaalle+taivaalle...++++Jos+Jumala+keksisi+sellaisen+kaapin++mihin+kun+astuisi+lakkaisi+sielu+olemasta.++++Siitä+pitäisi++olla+aivan+varma.++Itsemurhaa+en+tee,++siinä+sielu+joutuu+jonnekin.+++Minusta+olis+vaan+niin+ihanaa++että+niin+paha+Jumala+kuin+on++++ei+olisi+koskaan+ollut+olemassa.++Tarvitsen++Jumalan+suojeluksen+terveydelle+++turvallisuudelle+++(+en+ole++mikään+vahva++enkä+askeettinenn++++en+polta++juo++huumeista+ole+kiinnostunut++en+syökään+++erityisesti+++(+mutta+koin+budhalaisen++mietiskelyn++kuolemana+kaamean++tylsäksi+ankeaksi++(+tuntevana++varmasti+++hriveäksioli++kiva+elämä++mikä+pitäisikinolla++jos+on+kristinuskonperustajakehittynyt+sielu+++(+mietin+aina+kyllä+että+en+ole+++jossain+on++ja+jossain+ei++++Siis++tein++sarjakuvan++piirtäen+mallista++joka+kuvanesim+siinä+eiollut+tajua++joskus+20+vuotiaana++että++ei+voi+sellaista+sarjakuvaa+tehdäkuvat+voisi+tunnista+a+mistä+ne+on+mallista+piirretty.Lähdin+kyllä+sitten+ottamaan+valokuvia,+++ja+piirsin+niistä+mallista.+Mutta+sitä++sarjakuvaa+ei+julkaistu.++++Ai+toinen+julkaistiin!!++Hevoshullussa,++pohjoismaisessa,+Norjassa+ja+Ruotsissa+siis+myös.+++värillisenä.+++Varmaan+häpeäisin+jos+olisi+niitä+julkaistuja.++En+sitäkään+halua+nähdä.+Olisi+parempi+kun+ei+olisi+syntynyt.++Ei+olisi+ollut+olemassa.++Teen++videoita+nyt.Jos+laittaisin+e+ttä+saa+nähdä++50+c++kpl+elokuvan.++jos+2000+ihmistä+katsoisi++++saisin++1000++e?++Ei+s+e+vielä+paljoa+ole.+++Jos+laittaisi+1+e++elokuva.+++Mitä+kautta+sen+maksun+saa?++ja+2000+ihmistä++++++se+2000++euroa+vai?++++ei+sillä+saa+edes+sähköautoapelkkää+helvettiä+++kaikki+++…..pitää+saada+++puutarha+tehtyämikä+kivaa+++++osta+a+multasäkkiomalle+maalle++++++se+maa...++++mihin+istuttaa++++Kasvimaaltani+siirrän+++preeriakukat,+echinaforceja+kaksi+pensasmustikan+taimea
  6. kirjoitin+stmaraisalome+++nimellä+n++4+vuotta+++++++++joku+keksi+tehdä+++jäähynnvko+sittentein+uuden+nimimerkin+kristinuskon+perustajahän+laittoi+senkin+jäähylle++++vaikka+en+ollut+sillä+nimellä+kirjoittanut+mitään++sen+kummempaa.++++enkä+stmariasalome+nimelläkään+sen+kummempaa+kuin++4+vuotta+ja+joka+hetkestä'+++tuliset+hiolet+kertyi+päälle+ihmistenjotka+asui+ja+nukkui+eikä+tarjonneet++taloa++nurkkaa+huoneestaansöivät+minun+krist+uskon+traktoreilla++lannoitteilla++tehtaillakeinokuiduilla+vaatettivat+joka+hetkestä+he+maksaa+kalliisti+vieläasuivat+++elementtitaloissa+++++he+menevät+häväistäväksi.+++heitä+raiskataan+20+v(+1923+raiskattiin++normaalisti++sitten+ajettiin+arcadekorttikuvaan++ja+he+käytti+sitä+tuskassa+ja++ku9oleman+hädässä+tehtyä(+3+isoa+paisetta+kaulass+aoli+)++++ja+sitten++1943++prostituutioon+ajoivat++Warsowan++wolankylässä+++kun+Hitler+hyökkäsi+++(+viimeksi+tul+miel+et++perunakellariin++tungin++itseni+kun+pelkäsin+++++(+kori+kädessä+etsin+ruokaa++maaseudulla++,+12+mailia+sinne+keskustaan++,joku+mies+sanoi+että++saa+ruokaa++kun+tekee+jotakin+8+++en+tiedä+mitäsuostui+tekemään++)++on+selvää+että+ihmisillä+on+nälänh'ätä+edessä+++koska+he+ei+tajua++että+kettu+joka+tulee++nakkikioskille+tarvitsee+ruokaatai+kojootti+joka++kaataa++roska+tynnyreitä+(+he+luuli+että+se+++sotkee+vaan+tyhjänpäiten+)ja+oli+kuva+lehdessä+että+sorsat+oli+kerääntyneet+tielle++nyhjöttämään+nyt+syksyllä.++Niiltä+varmaan+loppui+ruoka.+++se+ei+tullut+mieleen.++(+jos+on+vähemmän+petoeläimiä++jotka+olisi+++syöneet?+liiat+sorsatkaupunkialueella.+++)+??++hirvittävän+laihan+ketun+kuvia+++näkynyt.+Cityketun.++Vaikutti+siltä+että+lintujakaan+eivät+++ruokkineet.+++lähden+kahville+nyt+++.miksi+minulle+ei+ole+luotu+ketään+++++ksoak+on++evan+mädän++alkujuuren+++maailma.++ja+jeesuksen+joka+oli+salomo++jolla+900+++naistaja++oli++500v+sitten+Suleima+++++joka+surmasi+4+veljeään+päästyään++sulttaaniksisiinä+näkyy+miten+hyvä++Jeesus+oli.++(+sanoikin+Miksi+sanotte+minua+hyväksi?+kukaan+ei+ole+hyväJumala+yksinon+hyväJoten+Jumala+lakkauttaa++itsensä+++++joka+antoi+nussia++ihmisten+kun+tätä+raiskattiin+20+vuottaantoi+heidän+olla+rikkaita++asua+nukkua++++olin+heitä+ylhäisempi+++valaistunutsanoivat+olin++Ammaa+ylhäisempi+(+hänoli+Saban+kuningatar++eli+salomon+nussinta+)(+siit+syntyi+menelikkun++Saban+kuningatar++vieraili+salomon+luona++jolal+900++naisen+reikääja++salomo++viimeisenä+yönä++vierailunkunniaksi+++jakoi+makuuhuoneen++Saban+kuningattaren+kanssa,++syntyi+Menelik+++joka+ehkä+isäni++Mooses.+++(+++Seva+oli+äiti++salomonja+oli+ehkä+varmana+evan+inkarnaatio++koska+++hänestä+tehtiinniinsuuri+numeroja+paljonalastonkuvia+++120+ainakin++maalauksia++rubenin+yms1400-1900+++Batshebasta+++++bathsheba+kylpee+maalauksia.++(+koin++loukkaavaa+++liian+intiimiä+nähdä+++rinnat++aLASTI++++9hän+raiskautti+minut+kateudesta.++eikä+hyödy+siitä+koskaan.
  7. ai+laitoin+väärään+paikkaan+tämän++Mutta+voitte+tekin+++++++ehkä+++masentaa+++seEi+saa+tehdä+että+ottaa++ulkomaalaisia++++maahan+ennen+kuin+esim+Hkissä+2000+asunnotonta+saaneet+asunnon.++Hkin+seudulla.+++++ei+rakennu+koskaan+mikään+rakkaus++++++ei+voiolla+että++maan+omalla+asukkaalla++on++huonomminkuin+ulkomaalaisellaei+voi++suhtautua+siihenei+voi+uhrautua+siinä+että+ei+saa+nukkua++Köyhä+voi+olla++++ehkä+mutta+nukkua+on+pakkko.++minäentied+kuin+häpäisyä++ja+toivon+että+Jumala+++rankaisee++todella+++hmiset+jotka++käytti+krist+uskonkeksintöjäennen+kuin+antoivat++kristinuskonperustajille+mitä+he+tarvitsivat.++Tiedän+heitä+jotka+olleet+ylhäisiäsiit'ä+kehkeytynyt++ymmärrys+että+he+oli+heikkoja+ihmisiäjotka+he+halusi+valita+++ylhäiseen+asemaan.++He+ovat+ihan+mitättömiä++++++minunJumala+on+joka+pit+huolen+että+he+ei+voitahe+häpäisi+luomalla+asunnottomuuden++tälle+++joka+on+hengellinenja+tekee+parhaansaovat+mätiä+ne+jotka+oli++ylhäisiämädän+juuresta+evasta++alkaen++he+voi+hyvin+mitättöminä+++ja+epä+hengellisinä++++++++ja+voin+hyvin+hengellisenä+joka+tein+parhaanihe+loi+asunnottomuudentyydytti++ne+jotka+vainosivat+minuatoivon+heille+++kaiken+saman++kidutuksenraiskauksen+20+vuotta++++ette+voi+ymmärtää+++pahuutta+siihen+liittyenViimeksi+että+evalla+oli+edustaja+++joka+nussija+se+tuntui+sisällänikoska+minulla+oli+ollut+rakkaus+elämä++++aina++tai++kuinka+kauan+Toivon+Jumalan+lakkauttavan+itsensä.+++kunniallisesti.+++++++++turha+puhua+ihmisille+joilla+ei+edes+ole+ollut+rakkaus+elämää++Voin+vain+luottaa+Jumalaan+++++++en+hirveästi+luota+kun+antoi++raiskata++sukupuolielimiä++20+vuotta++++tyhjän+ilman+kauttaja+sen+jälkeen++asunnottomuudenei+mitään+paikkaa+missä+nukkua.++++ollut++10+vuoden+aikana.jouduin+menemään+++luo+ihmisten+jotka+olivat+vääriä.++Todella+mahdottomia++ja+vaurioittavia++henkisesti.++(muttamitenpaljonkrist+usk+histor+aikana+ollut+sitä++ettäihmistenollut+pakko+elää+jonkun+kanssa++?minusta+paras+että+Jumala+lakkauttaa+itsensä.++on+paljon+parempi+että+ei+olisi+koskaan+ollut+elämää+.Nyt+on+tuota++että++++77+maksaa+varastotarjoushintaan++39++++kk.++++++2+kk+deksi++pitää+vuokrata+++tarjoushinnalla.++eli+menen+kysymään+että++saanko+sen+77e++kk+++Onko+se+selkeämpää+että+eivät+kysy+luottotietoja++jos+maksaa+++koko+summan+etukäteen.++Voin+maksaa+tarjoussummankin+++39+plus+392+kuukautta+eteenpäinei+vastannut+johtaja+++cityvarastojen+kun+kysyinsanoin+tavarani+on+teltoissa.++häätö++oli.++++++++sanoin+että+voiko+niihin+tyttöihin+luottaajos+maksan+77+++siitä+130++stä+jonka+sain+tänään+ja+jonka+pitäisi+riittää+2+vkoksiettä+++he+tajuaa+että+he+sai+nyt+sen++sovitun+kk+maksuneikä+katso+luottotietojajolloin+pitäisi+maksaa+++3+kk+vuokran+verran++takuumaksua240++e+?++Voinko+maksaa+tarjoushinnan+++40+eja+seuraavan+kuun+40+e++++samantien??2+kk+olen+maksanut+++silloinriittää+ruokaankin+raha++++ym+++kunpitäis+varmana+olla+onnellinen+kristinuskonperustajanaminualla+eimit+sitä+vastaan+et+sen+nussineenjanikan++koko+sielu+lakka+a+olemastatahdon+nähdä+senettä+s+ehajotetaan++rotaksi+ensinrotan+ionittai+mistä++muodostuu+++?+sielueilenaattelin+bussiss+a++jos+olisi+sellainen++kaapi++missä+lakkaisi+olemasta,++sielulakkaisi,+astuisin+siihen.+++Voiko+Jumala++varmistaa+että+siinä+kaapissa+lakka+a+olemasta+sielu.itsemurhaa+en+tee++kun+siinä+voi+joutu+a+johonkinuniin.++tahdon+että+sielu+lakkaa+olemasta.++En+tiedä+mitään+ihmistä+jonka+sielun+en+tahtoisi+lakkaavan+olemasta.++mitään+sielua+josta+välittäisin+vähääkään.++en+sure+yhtäänjos++he+lakkaa+kokonaan+++kun+vain+näkis+senkun+vain+kokisi+sen+että+heidän+sielut+++saisi+nähdä+hajoavan++olemattomiksi.
  8. Miksi+etusivulla+++on+otsikoita+joihin+ei+voi+kirjoittaa?+”Japaniaikoo++laskea+miljoona+tonnia++Fukushiman+ydinvoimalan+jätevesiä+mereen””Miksi+emme+puhu+avoimesti+kuolinsyistä?”+”Japani+aikoo+laskea+miljoona+tonnia+Fukushimanydinvoimalan+jätevesiä+mereen”vastauksia++++240++++sanotaan+olevanKun+avaa++lukee+++puhekupla+172+?+vastauksia+on?+++ja+5299++silmänkuva++(++nähnyt+??+++Jos+koettaa+kirjoittaa++”kommentointi+suljettu”+lukee+249+++eli+enemmän+onkirjoittanut+”Sofian+työt+selvitettynä”++ja+siihen+voi+kommentoida++ei+ole++suljettu++vaikka+kirjoituksia+enemmän+kuin+edellisessä+suljetussa.++Miksi+emme+puhu+avoimesti+kuolinsyistä++282+++kirjoitusta++lukee14577++nähnyt+sen?+++ja+törmännyt+siihen+että+ei+voi+kirjoittaa??siell’+puhekupla++282++++ja+silmänkuva++14577Jos+yrittää+kirjoittaa+lukee+++”kommnentointi+suljettu+”++Eniten+on+kirjoituksia+”+Latvala+yrittää+iskeä+sara+sieppiä”182+++ja+++13612+++on+++silmänkuva+++tarkoittaako+nähnyt+?++otsikon+?+ehkä.+Siihen+voi++kommentoida.++”Kulmuni++palautti+34+000+,+Halla+_Aho+pitää+itsellään+”on+myös+suljettu+kommentoinnilta254+++kirjoitusta++++18657++silmänkuvassaKirjoitin+todella+hyvin++ydinvoimalan++myrkkyjen+laskeminen+veteenotsikon+alleEpäilen+että+ne+olisi+poistettu??Minulla+oli+ratkaisukin+++kun+Fennovoima+sivujen+linkin+laitoinja+siellä+lukee++että++++he++”harkitusti+ja+suunnitelmallisesti+hautaisi++ydinvoimala+myrkyn70+vuoden+päästä++vuonna++2090+++Olikosevitsiett+v2090+Fennovoima+"harkitusti+ja+suunnitelmallisesti"+hautaisi+ydinvoimalamyrkyn?+Siis+70+vuoden+päästäEn+ymmärrä.Tuo+alla+oleva+oli+poistettu.vastustanjos+siksi+että+voicetuomari+se+itsekäs+ja+alhainen++oliojoka+ei+piitaa++eletäänkö+ydinvoimalla+jonka+myrkky+++jätettäisiin+vuodelle+90+ei+tiedetä+mitä+siihen+mennessä+tapahtuujos+onnoinpiittaamattomia+ihmisiäei+välitä+kidunko+++voimatta+nukkua+++kristinuskonperustajaTänään+16:28kristinuskonperustaja+kirjoitti:Siis+lukea+voinut+stmariasalome+profiilistaYksi+asia+voi+olla+Jos+katsoitte+tanssii+tähtien+kanssa.+Kuulema+sillä+on+2+miljoonaa+katsojaa.Liian+vähissä+vaatteissa+joku+nii+et+vilahti+pikkuhousut+paljas+reisi+huora+ei+vois+olla+rivompiJos+tuota+arvostatte+onko+yhtäraaka+mieli+kuin+huoralla?+Se+on+eri+asia+et+jos+ei+jaksa+nähdä+täydellisiä+naisiaMiten+tämä+asunnoton+10+v+Ja+ei+ole+seurustellut+koskaan+Vastoin+tahtoani+30+v+tahdoin+vain+rakkaudenJa+yhä!+Tule+heti+tänne+kioskille!+Kannan+huolta+että+syödään+juodaan+vessass+käydään+vaatteet+on[email protected]