Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

291

1. Miksei+teksti+mennyt+tähän?+Kerroin+että+olen+neitsyt.+++Ja+elän+selibaatissa+elämän+loppuun.Kirjoitin+että++se+lentämisestä+dokumentti+ilmaisi+ihmisten+tunne+elämä++sairas+kehittymätön+kyvytönKirjoitin+sadistisesta+dokumentistamissä+lähikuva+lentäjistä+hätätilanteessa+Se+ei+auttanutihmisille+tervettä+tunne+elämää+En+kyennyt+katsomaan+++en+tiedä+tarkalleen+mitä+siinä+oli++Heidän+täytyi+pelastua++muutenhan+ei+olisi+voinut+näyttää+++Kirjoitin++ettää++laitoin+videon+tuonne+aiemmin++tanssi+musikvideo++++Tosi+nopeasti+poisti+++????usein+ei+poistu+pitkiin+aikoihin++++sen+tahtoi+poistaa+missä+ihminen++voi+saada+rakkauden+toimimaan+++Näkyy+henkilön+nainen+++hän+näkyy+suurenapäänä+++suurena+mutta+ei+tee+mitään++,Voi+näkyä+todella+sairas+dokumenttijolla+vahingoitetaan+tunne+elämä++++ja+vaarannetaan+Hän+luulee+olevansa+ylempi+minua++minun+alamainen.++Olen+kristinuskon+perustaja.Menee+helvettiin+se+mikä+poisti+sen+vaivalla+kirjoittamani.Ei+kai+tästä+poistettuse+hengellinen+kirjoituskin?Niin+minul+on+ymmärrys+perustajana++Ettekö+tajua+edes+että+sellaista+sadismia+ei+voi+näyttää?++Ja+että+jos+sellaista+tapahtuu,++jos+kerrotaan+että+30+hengen+fennovoima+Yhteiskuvassa+keski+ikäisiä+pöljiä+ihmisiäAikoo+rakentaa+Pyhäjoelle++saasteenJa+sivuillavielä+lukee+että+70+v+kuluttua++vasta+aletaan+haudata++sitä+ydinjätettä++Sellainen+vastuuttomuusEttö+hevaan+käyttäis+sitä+ydinsähköä+ja+jättää++70+vuoden+päähän++josta+ei+tiedetä+mitään++ydinsaasteNiin+pyydän+että+perutaan+Pyhänimiselle+paikalle+sellaisen+saasteen++valmistaminen+Pyhä+paikallaNiin+tahdoin+löytää+ihmisen++johon+tunteet+kohdistaa+jota+tavata+toistuvasti+++tunne+elämä+parantua+++++kerroin++Joel+sai+aikaan+että+aivoissani+tuntui+rakkaus++kun+silitti+vas+käsivartta+olkapäätä++V+12+teepöydässäistuimme+seisoi++vasem+puolell+ja+silitti+käsivart+katsoi+ikäistään+tyttöä+Ilmeisesti+poistui+mitä+kirjoitin+kun+kerroin+olen+neitsyt++?++Että+pitää+ainakin+laittaa.Elän+selibaatissa+elämän+loppuun+++Tahdon+löytääihmisiä++tunne+elämän+parantumisenTiedän+mikä+parantaa+++Kaikkien+hyv+voinninja++vuoksi+++en+jaks+naputel+tässä+täl+pienellä++[email protected]++Ismosta+esim+kerrottiin+paljon+eilen+Ainekirjotuksestaan++++Uskon+rakkauteen++Jumala+on+rakkaus+Jumala+tahtoo+ett+löytyy+rakkausMiten+se+kristillinen+tekstivoitu+poistaa?+Jos+Linnan+juhlista+++itsenäisyydestä++Kristillinen+valtioHengellisyys+tärkeintä+++tietysti+++Jumalan+armosta+++on+juhlia++ja++elämä
  2. Pitäisi+olla+rakkaus.++Siellä+tanssikouly+Anitra+Ahtolan++on+8.päivä+lukujärjestys+julkaistaanMenikö+se+jo??+Ja+15.+Päivä++ilmottautuminen+alkaa+klo+12.++++++++???????+++++Että+8-15++taistelkaan+paikasta+tunnilla???+Uhkaako+flunssa???Minulle+tuli+flunssa++siellä+Elixia+kuntosalilla+monta+kertaa.++Siellä+oli+aina+täynnä+ryhmäliikuntatunnit.++Mutta+opin+sitten+mitä+se+flunssa+on.++Että+paha+henki+tekee+sen.++Se+näytettiin.++Kurkku+tehtiin+kipeäksiIhan+tyhjästä+ilmasta+se+syntyiJa+monta+kertaa++se+alkoi+uhata+++tulla+se+tunne+kurkkuun+uhkasi+tulla+++vuosikausia+sitten++Ymmärsin+et+ei+siin+ole+järkeä++että+jokin+pikku+rajattu+alue+kurkussa+kipeä+++siisei+se+tajuton++veerus+voi+tietää++kurkussa+rajoja+++Sitten+saattoi+yrittää+mennä+keuhkoputk+Hirvittävää+elämä+kyllä...++oli+keuhkotautia+joskus.Ihmisten+täytyy+rajottaa+syntyvyys.++Jumala+ei+tahdo+niitä+vaivoja.+Jumala+jaksaa.Jumalaan+vedota+ett+terveenä+pysyy+++++Kun+elää+Jumalan+kanssa++rakentuu+tulevaisuus+Jumalan+kanssa++++Minusta+järjetöntä+lisätä+maailman+väkilukua++kun+kerran+pienimmätkin+eläimetkin+syntyy+uudestaan.+Kesyrotta+joka+minulla+oli++on+fretti+nykyään.++Eläimet+voi+syntyä+eläimiksi+uudestaan,Mutta+jos+ihmisten+lukumäärä+kasvaaJos+ovat+eläimiä+jotka+syntyneet+ihmiseksi???Sitten+ne+ei+enää+voi+syntyä+eläimeksi.Luulisi+että+täällä+Suomessa+olisi+joku+Jumalan+luoma+++++johon+tutustua++jonka+kanssa+elääJoka+sopiva+oikea+++++(+kirjamessuil++ei+näkynyt+ketään..++kysyin+maatilaa+perustam+henkistä+paikkaa+simulaattorin+luona++ruots+tv++n+Hän+oli+suuri+muthän+on+pienentynytSattui+kahvilaan+eilen++Pelotteli+kun+henkkarini+kadonnut++..hänellekin+oli+2+sti+tapahtunut+se.Jokin+väittiet+tuollainen+silmlasipäinen+tum+tukkainen+saattaa+olla+ilkeä?+++Ihan+ok+hän+oli.Viimeksi+kun+törmäsimme++siinä+sattui+olem+eräs++pien+tyt,+Pikku+Taina+++joka+oli+Lady+Sarahin+sisko+Lady+Louisa++joka+oli+uskova++mutta+ei+ole+enää.Warsowassa+hän+asui+naapurissani,++ja+hänellä+on+luodinkokoinen+luomi+kasvoissa.++Hän+ilmestyi+sinne+sekottamaanKun+hän+ollut+ylhäinen+usein+++löysin+2+eläm+muotokuvan+mutta+nyt+on+ihan+sekasin+ja+yksinkertainen++ja+jossa+en+koe+eläm+tarkoituksellisuutta++koska+häntä+ei+voi+ymmärtää.++En+ymmär+hänen+motivaatiota+enk+mitään.++Sitä+epä+älyllisyyttä++joka+on+huomattava.++Hän+oli+todelviha+mielinen+vuosia,+röyhkeä+ja+törkeä,++pidä+sä+suus+kiinni+++sanoi+esim++jos+lauseenkaan+sanoa+koetti.+Saattoi+johtua+että+luulin+olleeni++Lady+Sarah.+Mutta+eihän+hän+sitä+tiennyt.+Ei+hän+edes+uskonut+Jumalaan.+Toljotti+ihan+silmät+selällään+jos+sanoi+puhui+että+Jumalaan+uskoa+kannattaisi,+ajatella+niitä+asioita.+Hän+on+niin+yksinkertainen++että+ei+ollut+kykenevä.++Koska+hän+oli+puhelias++se+tuli+ilmi.+Hänen+sekavuus++epäloogisuus+käsittämättömyysEn+voinut+tuntea+mit+myönteist+tai+ymmärrystä,+hän+jaksoi+höpöttää+ihan+omituisia+asioita.+Sai+höpöttää+tietysti.+Mutta+luulisi+ett+on+paha+olla+sellaisessa++mutta+hän+varm+viihtyi+siinä+mitä+valitsi+tehdä.++Hänessä+näkyi+äly+ensin++tai+jossain+vaihees++että+hön+voisi+ollahyvin+älykäsSama+Michalissa++oli,+johon+tutustuin+kun+oli+16.Hän+yllättäen+liittyi+elämääni.++Myös+herttuattarena+1700+Irlannissa+Englannissa+tunnistin+hänet++muotokuvasta.++Kävimme+molemmat+Hengen+tiedon+messuillaJa+Ihmeiden+oppikurssi+esitelmää+kuulemassa,+myös+Abigail.+Davisin+sisko+siis.Michal+yksi+vaimoista.+++Muistuukin+tässä+se+Tainatyttö++++..+hänen+näköinen+oli+eräs+RaamatunajanmuotokuvaEilen+vilkaisi+n+Apostoli+Johanneksen+muotokuvaaHän+saattaa+olla+Jussi??+Jonka+näin+7+vuotiaana..Siel+joku+oli+sen+tytön+näköinenMikä+häntä+vaivaa.+++Mutta+minä+tahdon+tehdä+normaalisti+parhaani++Painajaismaista+että+sitä+ei+olisi++Minul+on+normaalit+periaatteet++oikeiden+tunteiden+tarve+ja+ymmärrys++Olen+tervesieluinen++He,+Bach+tai+Navarron+kuningas+ovat+kammottavia+siinä+että+he+on+kuin+eri+planeetallaEi+ole+kontaktipintaa++ei+kohdata++ei+yhdessäkään+lauseessa.+Erästäti+opettisanan+kontaktipintaKun+etsin++kirjeenvaihtoa+keskustelua,+tuo+täti+kirjoitti,++Onko+tässä+kontaktipintaa?+Hän+kysyi.Mutta+seuraavassa+kirjeessä+sanoi++että+on+tekemässä+mansikkakakkua++jollekin+sukulaiselleMinusta+tuntui+että+hän+eivälittänyt+keskustelusta+vaan+oli+yksinkertainen??jota+kiinnosti+leipoa+kakkua++Minä+voin+keskustella++tehdä+kysymyksiä++vastata+olla+kiinnostunut+++yleensä+he+ei+ole++He+ei+tee+yhtäkään+kysymystä.+Minua+voi+kiinnostaa++++pitäisikö+voisinko+ruveta+radiotoimittajaksi?++Mutta+he+on+yleensä+kiinnostuneita+kaikiista++maallisista++Niink+tämän+yhteiskunnan+hyväksyen,Että+ok+oikeasti++että+opiskelee+kampaajaksi+tmsMinun+homma+sitten+perustaa+joku+tanssikoulu?Rn+minä+jaksa+esittää+että+ok+++että+sulla+on+3+v+helvettiä+lukiota+edessä++tmsEn+jaksanut++ammattikoulun++kuvanvalmistajalinjalla++yhtään++Tein+siellä+punaisest+ja+läpinäkyvästä+teipistä+miehen,+jolla+ruusu+kädessä,++ja+joku+kiltti+luokkalainen+tyttö++sanoi+että+sun+pitäisi+olla+taidekoulussa.++Kirjoituskilpailun+voitin
  3. Siellä+oli+se+kahvila.+++Niin+++++tahdon+sellaisen+paikan+myös.+++Havaitsin+tässä+että++++vanhentuminen+ehkä+johtuu+siitä+että+ei+ole+ruokahalua??+En+luota+nälkään.+++Join+prot+juoman+äsken+vaikka+ei+yhtään+tehnyt+mieli.+20+gr+prot++ja++kriikunamehua!!Pyöräilin+kilometrejä++kävelin+kilometrejä++mutta+ei+nälkä.+++Se+ei+haittaa+nuorena++mutta+jos+pahat+henget+koettaa+vähentää+kehon+kollageenia+++pitäisikö+sitä+tankata+Keho+valmistaa+proteiinia.++Siis+kollageenia.++Se+voi+valmistaa+sitä+niin+että++se+ei+vähene.+++++Olisiko+jollain+rakkaus+perustaaNew+age++budhalaisuus++kaikki+ihmiset+jotka+voi+tulla+puhumaan+++hindulaiset++newage+ja+Ekumenia.++Bahai,+Osho,+Summit+LighthouseIhmeiden+oppikurssi,++Pistis+Sophia+,Ei+oteta+sitä+energiaa+nyt+siitä+intim+elämästäJalka+yritti+heilua+alkaa+++++joku+jossain+naiSen+näkee+usein+että+ihmiset+alkaa+heiluttaa+jalkaa.++++Ihan+tyhjää......++mistä+se+syntyy...Missä+fiilis+on....+++Ensinnä+on+niitä+periaatteita?+Ett+hyväett+ihmiset+voi+hyvin.++++On+niin+tyhjää+++ei+saa+otetta+mistään.++++Minua+kiinnosti+ne+gospel+esiintyjät,++että+millaisia+he+on+ihmisenä++.Tänään+oli+sellainen+idea+että+tekisin+itse+musiikkia.++!++Oli+siihen+fiilistä.Tanssitunnit+olisi,++250+e+lukukausi.++En+pysty+maksamaan++moni+ei+pysty++Eli+järjestää++edullisempia++tai+ilmaisiaEttä+pysyy+kunnossa++Voi+juoda+teetä+tanssin+jälkeenTahtoisin+tavata+enemmän+ihmisiäVoi+kysellä?+Millaista+elämää+elää?++Onko+kaikilla+oma+elämä++Se+on+hyväett+he+pystyy+järjestämään++mitä+heille+sopii,+mitä+tahtovat+++mutta+++sairaudet+uhkaavatHengellisyys+auttaa++Nuoret+eivät++voi++valita+taidetta++tanssia+++jos+ei+ole+tarjolla,+jos+ovat+köyhiäLiikunnanohjaaja+koulutukseen+perehdyin+vaihtoehtoihin,++liikaa+ei+ollut+tarjollaMaksoi+2000+e+lukukausi++Ei+ollut+sellaista+summaa.++Pakko+nuorten+ottaa+opintolaina?++Se+on+helvettiä!!!+Jonkun+pakko+maksaa+kuntosali++ja+siellä+saa+flunssan,+kun+ryhmäliikuntatunnit++täynnä++ja+paikasta+taisteltiin+että+kuka+mahtuu+sinneMissä+muualla+työpaikkoja?+Koulussa+?koulupakon+koulussa+Pelkkää+bisnestä.En+kestä+sitä++ei+ole+kristinuskon+tarkoitus+++Olen+kristuskon+kehittäm+sielu++herkäksi+tuntevaksi+kehittynytOlin+ahdistunut+todella+nuoruuden++He+ei+voi+olla+ihmisiä++ahdistuneita+++tai+jos+he+on+ahdistuneita++eivät+löydä+elämää+onnellista+jos+ovat+kehittyneitä+sieluja++ja+ahdistuneita+saattavat+jäädä+sairaaseen+syövätlääkkeit+tai+masennus++tairöyhkeys+johonkoulukasvattaaEn+muuta+tiedäkään+kuin+röyhkeitä++tms+++Heille+on+joku+kohtalo???se+yksipien+tyttö+löysi+lehmiä+hoitamaan+Tiktokissa+opettaa+sorkkien+leikkaamista+++Siin+pitää+olla+raaka.+++Paljon+nautoja++Sitä+keinosiemennystä..Kasvatetaanko+misseiksikin+jotkut?+On+varmaan+sitten+minulle+poikaystävä+ja+me+perustetaan++mihin+on+fiilistä.++Nuorista+pidänEn+kestä+ett+nuoruus+menisihukkaan+++siihen+löytyy+fiilistä+++++Sitä+ei+ihmisiä+tavatessa+tiedä+onko+hyväksi+heille++Rakkaus+on+olemassa