Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Satu.liikanen
profiilit
Satu.liikanen
Satu.liikanen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miksei+teksti+mennyt+tähän?+
Kerroin+että+olen+neitsyt.+++Ja+elän+selibaatissa+elämän+loppuun.
Kirjoitin+että++se+lentämisestä+dokumentti+ilmaisi+ihmisten+tunne+elämä++sairas+kehittymätön+kyvytön
Kirjoitin+sadistisesta+dokumentistamissä+lähikuva+lentäjistä+hätätilanteessa+
Se+ei+auttanutihmisille+tervettä+tunne+elämää+
En+kyennyt+katsomaan+++en+tiedä+tarkalleen+mitä+siinä+oli++Heidän+täytyi+pelastua++muutenhan+ei+olisi+voinut+näyttää+++
Kirjoitin++ettää++laitoin+videon+tuonne+aiemmin+
+tanssi+musikvideo++++
Tosi+nopeasti+poisti+++????usein+ei+poistu+pitkiin+aikoihin++++sen+tahtoi+poistaa+missä+ihminen++voi+saada+rakkauden+toimimaan+++
Näkyy+henkilön+nainen+++hän+näkyy+suurenapäänä+++suurena+mutta+ei+tee+mitään++,
Voi+näkyä+todella+sairas+dokumenttijolla+vahingoitetaan+tunne+elämä++++ja+vaarannetaan+
Hän+luulee+olevansa+ylempi+minua++minun+alamainen.++Olen+kristinuskon+perustaja.
Menee+helvettiin+se+mikä+poisti+sen+vaivalla+kirjoittamani.
Ei+kai+tästä+poistettuse+hengellinen+kirjoituskin?
Niin+minul+on+ymmärrys+perustajana++
Ettekö+tajua+edes+että+sellaista+sadismia+ei+voi+näyttää?++Ja+että+jos+sellaista+tapahtuu,++jos+kerrotaan+että+30+hengen+fennovoima+
Yhteiskuvassa+keski+ikäisiä+pöljiä+ihmisiä
Aikoo+rakentaa+Pyhäjoelle++saasteen
Ja+sivuillavielä+lukee+että+70+v+kuluttua++vasta+aletaan+haudata++sitä+ydinjätettä++
Sellainen+vastuuttomuus
Ettö+hevaan+käyttäis+sitä+ydinsähköä+ja+jättää++70+vuoden+päähän++josta+ei+tiedetä+mitään++ydinsaaste
Niin+pyydän+että+perutaan+Pyhänimiselle+paikalle+sellaisen+saasteen++valmistaminen+Pyhä+
paikalla
Niin+tahdoin+löytää+ihmisen++johon+tunteet+kohdistaa+jota+tavata+toistuvasti+++tunne+elämä+parantua+++++kerroin++Joel+sai+aikaan+että+aivoissani+tuntui+rakkaus++kun+silitti+vas+käsivartta+olkapäätä++
V+12+teepöydässäistuimme+seisoi++vasem+puolell+ja+silitti+käsivart+katsoi+ikäistään+tyttöä+
Ilmeisesti+poistui+mitä+kirjoitin+kun+kerroin+olen+neitsyt++?++Että+pitää+ainakin+laittaa.
Elän+selibaatissa+elämän+loppuun+++
Tahdon+löytääihmisiä++tunne+elämän+parantumisen
Tiedän+mikä+parantaa+++Kaikkien+hyv+voinninja++vuoksi+++en+jaks+naputel+tässä+täl+pienellä++
[email protected]
++
Ismosta+esim+kerrottiin+paljon+eilen+
Ainekirjotuksestaan++++
Uskon+rakkauteen++
Jumala+on+rakkaus+Jumala+tahtoo+ett+löytyy+rakkaus
Miten+se+kristillinen+tekstivoitu+poistaa?+Jos+Linnan+juhlista+++itsenäisyydestä++
Kristillinen+valtio
Hengellisyys+tärkeintä+++tietysti+++
Jumalan+armosta+++on+juhlia++ja++elämä
11.12.2020 09:12
https://images.app.goo.gl/zY1dScEZykdyy3Z37
Tuossa+On+Marie+Aimee++aikainen+kuningas+Ranskan.++Hän+on+varmasti++jos+ei+tuo+kuningas+niin+aikalainen.++Kun+eräs+toinen+poika,++on+ihan+nuoruudenkuvien+näköinen,++hänen+naapuri.
10.12.2020 18:40
https://images.app.goo.gl/RCsc33rQtAtzuKWR7
En+ole+tuosta+varma.++Ei+ole+kaikissa+kuvvissa+näköinen.+++Navarran+kuningas
10.12.2020 18:21
Lentoturmatutkinta++dokumentin+nimi.
Näytettiin+äsken+kahta+komeaa+terveen+näköistä++
Noissa+asiois++niin+tärkeää+että++on+edesvastuutonta+mahdotonta+ettei+auta+tunne+elämältä+kehittynyttä+tuntemaan++terveesti.
He+on+niin+fiksuja+kuin+voi++lentäjät+++ja+oli+henkinen+yhteys,+he+tiesi+miten+koin.++
Tunteeni+ei+riittänyt+koska+minulla+ei+ole+ketään,+
Nyt+löytyä+teistä+joku+ihmissuhde
Ett+meill+on+terveet+tunteet+tärkeimmissä+asioissa.++Olin+Jeesuksen+vanhempi+sukulainen+2000+v+sitten.+Laitan+musik+videon+jonka+tein.
10.12.2020 15:54
Eihän+nuo+oikeasti+kuvaa+noita+lentäjiä
Ei+tuollaista+saa+tehdä++
National+Greopharic++
Lennonjohtoa+ja+lentäjiä++vaikeuksissa+kuvattu?onko+tuo+elokuva+vai+dokumentti?++
Tulin+pizzrriaan++tvstä+näin+++En+ole+kuullut+ett+tuollaista+voisi+olla.++Laittaa+kyvyttömien+ihmisten+eteen+tuollaista.++Hetken++kyyneltyi+silmät++
Ja+he+tiesi+sen+hengessä++
Kuvottavaa+touhua+
Tunne+elämän+pitää+saada+olla+mikä+kykenee+johonkin+++Noissa+hommissa+pitää+olla+hyvä++
Nyt+loppui+tuollai+en!!!!!!nöyttäö+loputtomasti+tuon+helvetissä+kituvan+lentäjän+hikoilevista+kasvoista+ja+tuskaisista+silmistä+lähikuvaa
Kauan+tuollaista+ohjelmaa+on+ollut??
10.12.2020 15:40
Ai+se+oli++vanha+kirjotus
Tuli+yhtäkkiä+mieleen++kirjotinko+johonkin+100v+vanhaan+kirjotukseen+?
V+18.++Minäolen+lehdetkin+on+v+17.++
On+niin+pahoja+ne+naiset..++tuollaistakin+saa+aikaan.+Mut+ei+se+minua+haittaa.++Kävin+siel+One+Wayssa+tosiaan..+++hyvää+yötä💙
10.12.2020 00:58
Löysin+henkkarin++Söin+nyt++linssisipsejä+ja+lakuja++
Henkkari+onneksi+löytyi++++Niihin+yksiin+tiloihin+mahtuisi+++tanssia++++Mutt+tällaisessa+olohuoneesskkn+mahtuisi.++Paljon+rakennetaan+rakennuksia.+Ja+ne+on+keskeneräisinä+kaunei.millaan+++hyv+näköisiä+++monet
09.12.2020 21:47
Tahdon+auttaa+nuoria.
Olin+niin+onnellinen+kun+löysin+taidekoulu+MaanMaharishiArtAcademy+++ilmoituksen
Huudahdin+ääneen+Tuonne+
mun+on+päästävä++,+tunsin
Tahdon+myös+tehdä+sellaisen+paikan++joka+on+jollekin+sopiva+ja+pelastus+
Ei+ole+paljon+tarjolla.++Työttömiä+on+ja+mielenterveysongelmaisia.++Tyhjeneviä+kyliä+kuulema+
Luulisi+että+Jumala+on+jonkun+luonut.
Ett+voi+käyttää+elämän!!voi+vastata++kun+kerrotaan+saastumisesta++haasteeseen
Ei+tarvitse+olla++joka+aiheutraisi+kuivuutta+tulvia++toisel+puolel+maapalloa+++
Ei+ruuhkajonosta+Länsiväylän++
Voidaan+pelastaa
Ei+uppoava+metrohissiin+++
Kerran+putosin+sinne+kyin+kaivoon++vahingossa
Katson+aina+että+menee+ylöspäin+eikä+alas.
09.12.2020 21:19
Pitäisi+olla+rakkaus.++Siellä+tanssikouly+Anitra+Ahtolan++on+8.päivä+lukujärjestys+julkaistaan
Menikö+se+jo??+Ja+15.+Päivä++ilmottautuminen+alkaa+klo+12.++++++++???????+++++Että+8-15++taistelkaan+paikasta+tunnilla???+Uhkaako+flunssa???
Minulle+tuli+flunssa++siellä+Elixia+kuntosalilla+monta+kertaa.++Siellä+oli+aina+täynnä+ryhmäliikuntatunnit.++
Mutta+opin+sitten+mitä+se+flunssa+on.++Että+paha+henki+tekee+sen.++Se+näytettiin.++
Kurkku+tehtiin+kipeäksi
Ihan+tyhjästä+ilmasta+se+syntyi
Ja+monta+kertaa++se+alkoi+uhata+++tulla+se+tunne+kurkkuun+uhkasi+tulla+++vuosikausia+sitten++
Ymmärsin+et+ei+siin+ole+järkeä++että+jokin+pikku+rajattu+alue+kurkussa+kipeä+++siisei+se+tajuton++veerus+voi+tietää++kurkussa+rajoja+++
Sitten+saattoi+yrittää+mennä+keuhkoputk+
Hirvittävää+elämä+kyllä...++oli+keuhkotautia+joskus.
Ihmisten+täytyy+rajottaa+syntyvyys.++
Jumala+ei+tahdo+niitä+vaivoja.+Jumala+jaksaa.
Jumalaan+vedota+ett+terveenä+pysyy+++++
Kun+elää+Jumalan+kanssa++rakentuu+tulevaisuus+Jumalan+kanssa++++
Minusta+järjetöntä+lisätä+maailman+väkilukua++kun+kerran+pienimmätkin+eläimetkin+syntyy+uudestaan.+Kesyrotta+joka+minulla+oli++on+fretti+nykyään.++Eläimet+voi+syntyä+eläimiksi+uudestaan,
Mutta+jos+ihmisten+lukumäärä+kasvaa
Jos+ovat+eläimiä+jotka+syntyneet+ihmiseksi???
Sitten+ne+ei+enää+voi+syntyä+eläimeksi.
Luulisi+että+täällä+Suomessa+olisi+joku+Jumalan+luoma+++++johon+tutustua++jonka+kanssa+elää
Joka+sopiva+oikea+++++(+kirjamessuil++ei+näkynyt+ketään..++kysyin+maatilaa+perustam+henkistä+paikkaa+simulaattorin+luona++ruots+tv++n+
Hän+oli+suuri+muthän+on+pienentynyt
Sattui+kahvilaan+eilen++Pelotteli+kun+henkkarini+kadonnut++..hänellekin+oli+2+sti+tapahtunut+se.
Jokin+väittiet+tuollainen+silmlasipäinen+tum+tukkainen+saattaa+olla+ilkeä?+++Ihan+ok+hän+oli.
Viimeksi+kun+törmäsimme++siinä+sattui+olem+eräs++pien+tyt,+Pikku+Taina+++joka+oli+Lady+Sarahin+sisko+Lady+Louisa++joka+oli+uskova++mutta+ei+ole+enää.
Warsowassa+hän+asui+naapurissani,++ja+hänellä+on+luodinkokoinen+luomi+kasvoissa.++
Hän+ilmestyi+sinne+sekottamaan
Kun+hän+ollut+ylhäinen+usein+++löysin+2+eläm+muotokuvan+mutta+nyt+on+ihan+sekasin+ja+yksinkertainen++ja+jossa+en+koe+eläm+tarkoituksellisuutta++koska+häntä+ei+voi+ymmärtää.++En+ymmär+hänen+motivaatiota+enk+mitään.++Sitä+epä+älyllisyyttä++joka+on+huomattava.++
Hän+oli+todelviha+mielinen+vuosia,+röyhkeä+ja+törkeä,++pidä+sä+suus+kiinni+++sanoi+esim++jos+lauseenkaan+sanoa+koetti.+Saattoi+johtua+että+luulin+olleeni++Lady+Sarah.+Mutta+eihän+hän+sitä+tiennyt.+Ei+hän+edes+uskonut+Jumalaan.+Toljotti+ihan+silmät+selällään+jos+sanoi+puhui+että+Jumalaan+uskoa+kannattaisi,+ajatella+niitä+asioita.+Hän+on+niin+yksinkertainen++että+ei+ollut+kykenevä.++Koska+hän+oli+puhelias++se+tuli+ilmi.+
Hänen+sekavuus++epäloogisuus+käsittämättömyys
En+voinut+tuntea+mit+myönteist+tai+ymmärrystä,+hän+jaksoi+höpöttää+ihan+omituisia+asioita.+
Sai+höpöttää+tietysti.+Mutta+luulisi+ett+on+paha+olla+sellaisessa++mutta+hän+varm+viihtyi+siinä+mitä+valitsi+tehdä.++Hänessä+näkyi+äly+ensin++tai+jossain+vaihees++että+hön+voisi+ollahyvin+älykäs
Sama+Michalissa++oli,+johon+tutustuin+kun+oli+16.
Hän+yllättäen+liittyi+elämääni.++
Myös+herttuattarena+1700+Irlannissa+Englannissa+tunnistin+hänet++muotokuvasta.++Kävimme+molemmat+Hengen+tiedon+messuilla
Ja+Ihmeiden+oppikurssi+esitelmää+kuulemassa,+myös+Abigail.+Davisin+sisko+siis.
Michal+yksi+vaimoista.+++Muistuukin+tässä+se+
Tainatyttö++++..+hänen+näköinen+oli+eräs+Raamatunajanmuotokuva
Eilen+vilkaisi+n+Apostoli+Johanneksen+muotokuvaa
Hän+saattaa+olla+Jussi??+Jonka+näin+7+vuotiaana..
Siel+joku+oli+sen+tytön+näköinen
Mikä+häntä+vaivaa.+++Mutta+minä+tahdon+tehdä+normaalisti+parhaani++
Painajaismaista+että+sitä+ei+olisi++
Minul+on+normaalit+periaatteet++oikeiden+tunteiden+tarve+ja+ymmärrys++
Olen+tervesieluinen++
He,+Bach+tai+Navarron+kuningas+ovat+kammottavia+siinä+että+he+on+kuin+eri+planeetalla
Ei+ole+kontaktipintaa++ei+kohdata++ei+yhdessäkään+lauseessa.+Erästäti+opettisanan+kontaktipinta
Kun+etsin++kirjeenvaihtoa+keskustelua,+tuo+täti+kirjoitti,++Onko+tässä+kontaktipintaa?+Hän+kysyi.
Mutta+seuraavassa+kirjeessä+sanoi++että+on+tekemässä+mansikkakakkua++jollekin+sukulaiselle
Minusta+tuntui+että+hän+eivälittänyt+keskustelusta+vaan+oli+yksinkertainen??jota+kiinnosti+leipoa+kakkua++
Minä+voin+keskustella++tehdä+kysymyksiä++vastata+olla+kiinnostunut+++yleensä+he+ei+ole++
He+ei+tee+yhtäkään+kysymystä.+Minua+voi+kiinnostaa++++pitäisikö+voisinko+ruveta+radiotoimittajaksi?++Mutta+he+on+yleensä+kiinnostuneita+kaikiista++maallisista++
Niink+tämän+yhteiskunnan+hyväksyen,
Että+ok+oikeasti++että+opiskelee+kampaajaksi+tms
Minun+homma+sitten+perustaa+joku+tanssikoulu?
Rn+minä+jaksa+esittää+että+ok+++että+sulla+on+3+v+helvettiä+lukiota+edessä++tms
En+jaksanut++ammattikoulun++kuvanvalmistajalinjalla++yhtään++
Tein+siellä+punaisest+ja+läpinäkyvästä+teipistä+miehen,+jolla+ruusu+kädessä,++ja+joku+kiltti+luokkalainen+tyttö++sanoi+että+sun+pitäisi+olla+taidekoulussa.++Kirjoituskilpailun+voitin
09.12.2020 21:14
Siellä+oli+se+kahvila.+++Niin+++++tahdon+sellaisen+paikan+myös.+++Havaitsin+tässä+että++++vanhentuminen+ehkä+johtuu+siitä+että+ei+ole+ruokahalua??+En+luota+nälkään.+++
Join+prot+juoman+äsken+vaikka+ei+yhtään+tehnyt+mieli.+20+gr+prot++ja++kriikunamehua!!
Pyöräilin+kilometrejä++kävelin+kilometrejä++mutta+ei+nälkä.+++Se+ei+haittaa+nuorena++mutta+jos+pahat+henget+koettaa+vähentää+kehon+kollageenia+++pitäisikö+sitä+tankata+Keho+valmistaa+proteiinia.++Siis+kollageenia.++Se+voi+valmistaa+sitä+niin+että++se+ei+vähene.+++++Olisiko+jollain+rakkaus+perustaa
New+age++budhalaisuus++kaikki+ihmiset+jotka+voi+tulla+puhumaan+++hindulaiset++newage+ja+
Ekumenia.++Bahai,+Osho,+Summit+Lighthouse
Ihmeiden+oppikurssi,++Pistis+Sophia+,
Ei+oteta+sitä+energiaa+nyt+siitä+intim+elämästä
Jalka+yritti+heilua+alkaa+++++joku+jossain+nai
Sen+näkee+usein+että+ihmiset+alkaa+heiluttaa+jalkaa.++++Ihan+tyhjää......++mistä+se+syntyy...
Missä+fiilis+on....+++Ensinnä+on+niitä+periaatteita?+Ett+hyväett+ihmiset+voi+hyvin.++++On+niin+tyhjää+++ei+saa+otetta+mistään.++++Minua+kiinnosti+ne+gospel+esiintyjät,++että+millaisia+he+on+ihmisenä++.
Tänään+oli+sellainen+idea+että+tekisin+itse+musiikkia.++!++Oli+siihen+fiilistä.
Tanssitunnit+olisi,++250+e+lukukausi.++
En+pysty+maksamaan++moni+ei+pysty++
Eli+järjestää++edullisempia++tai+ilmaisia
Että+pysyy+kunnossa++
Voi+juoda+teetä+tanssin+jälkeen
Tahtoisin+tavata+enemmän+ihmisiä
Voi+kysellä?+Millaista+elämää+elää?++
Onko+kaikilla+oma+elämä++
Se+on+hyväett+he+pystyy+järjestämään++mitä+heille+sopii,+mitä+tahtovat+++mutta+++sairaudet+uhkaavat
Hengellisyys+auttaa++Nuoret+eivät++voi++valita+taidetta++tanssia+++jos+ei+ole+tarjolla,+jos+ovat+köyhiä
Liikunnanohjaaja+koulutukseen+perehdyin+vaihtoehtoihin,++liikaa+ei+ollut+tarjolla
Maksoi+2000+e+lukukausi++
Ei+ollut+sellaista+summaa.++Pakko+nuorten+ottaa+opintolaina?++Se+on+helvettiä!!!+Jonkun+pakko+maksaa+kuntosali++ja+siellä+saa+flunssan,+kun+ryhmäliikuntatunnit++täynnä++ja+paikasta+taisteltiin+että+kuka+mahtuu+sinne
Missä+muualla+työpaikkoja?+Koulussa+?koulupakon+koulussa+
Pelkkää+bisnestä.
En+kestä+sitä+
+ei+ole+kristinuskon+tarkoitus+++Olen+kristuskon+kehittäm+sielu++herkäksi+tuntevaksi+kehittynyt
Olin+ahdistunut+todella+nuoruuden++
He+ei+voi+olla+ihmisiä++ahdistuneita+++tai+jos+he+on+ahdistuneita++eivät+löydä+elämää+onnellista+jos+ovat+kehittyneitä+sieluja++ja+ahdistuneita+
saattavat+jäädä+sairaaseen+syövätlääkkeit+tai+masennus++tairöyhkeys+johonkoulukasvattaa
En+muuta+tiedäkään+kuin+röyhkeitä++
tms+++
Heille+on+joku+kohtalo???se+yksipien+tyttö+löysi+lehmiä+hoitamaan+Tiktokissa+opettaa+sorkkien+leikkaamista+++Siin+pitää+olla+raaka.+++
Paljon+nautoja++Sitä+keinosiemennystä..
Kasvatetaanko+misseiksikin+jotkut?+
On+varmaan+sitten+minulle+poikaystävä+ja+me+perustetaan++mihin+on+fiilistä.++Nuorista+pidän
En+kestä+ett+nuoruus+menisihukkaan+++siihen+löytyy+fiilistä+++++Sitä+ei+ihmisiä+tavatessa+tiedä+onko+hyväksi+heille++Rakkaus+on+olemassa
09.12.2020 20:19
En+ymmärrä+tuosta+arvostelusta.+Siellä+oli+sali+ja+paikka+joka+toimi.++Ei+tullut+mieleen+koskaan+miksi+arvostella+Tapani+Suontoa,++hän+oli+sellainen+kuin+oli,++en+koskaan+tavannut++Hänellä+oli+sali++
Jossa+gospelmusiikkia+perjantaisin.++Puheita,+
Kahvia+ja+leipää.
Hänenkirjoja+hyllyissä+ym+kirjoja++En+lukenut+hänen++kirjoittamaa,++se+oli+jonkun+uskovan,++miksi+hänen+pitäisi+olla+täydellinen????+He+on+sellaisia+kuin+on.+++Saako+arvostella+siksi+että++on+joku+sali.+Ei+hän+käynytsiellä+perjantaisin,+eikä+varmasti+muina+päivinä+kun+oli+jotain+naisten+ryhmä+tms.+
Mitä+toimintaa+siel+oli.++
Ei+ollut+rahaa+ostaa+kirjaa...Voisin+lukea.+
Toimiiko+sali????+++Onko+se+pe+ilta+yhä?
09.12.2020 19:38
Tuo+on+kivaa..minäkin+tahdon+perustaa!++
Kävin+Ilta+Kristukselle+monet+kerrat,+joka+perjantai.++Siellä+oli+aina++gospelbändi+tai+joku+esiintyjä.++Ja+sai+sitten+voileipiä.
09.12.2020 19:27
Eihän+se+tri+Miettinen+voinut+tietää+parantumisista+kun+ei+ollut+Ylivainion+kokouksissa.
09.12.2020 19:23
En+tahtonut+eilen+lakata+olemasta++olisin+taht+kirjottaa++mutta+saldo+oli+loppunut.+Näin+äsken+näkyä+että+jotmiesparkas+uhattu+++en+tahdo+ketään+vahingoitettavan.++Kun+elää+selibaatissa+selviää+.
08.12.2020 21:17
Martina++on+liiansiveetön.+Kuvassa+hyppää+uimapuvussa+rinnat+näkyen??muistaisin.+
Musiikkiesitys+oli++seksikkäitä+kuin+haluaisivat+bordelliinsa+asiakkaita+++joka+liike+ja+puku.+
Hänen+ääni+oli+vahva++ja+henkeä+oli.++
Mutta+ei+saa+harhauttaa+nuoria.?+Että+eiväliä+siveettömyydellä.
Hän+on+raaka.++Muistaisin+että+vartalomyötäisiä+liikunta+vaatteita.++Ei+ole+esikuva++vaan++jotain+mikä+vahingoittanut+itseään.++
Itkevä+kasvokuva..++piti+menettää+Apostoli+Johannes?+++Sellainen+itkettää.
08.12.2020 15:27
Teillä+onnistui+olemaan+keskustelu,+vuoropuhelu.
07.12.2020 21:58
Mmiten+te+löysitte+hänen+kirjoituksen?
07.12.2020 21:57
Niin+tulin+pizzalle+++ja+kotiseutu+on+
Koenkuin+pettymyksenä+pitäis+joku++että+kirjoitan++nimellä+kopioin+tuon+kun+pystyn++
Niin+kirjoitin++että+tulin+pizzalleja+että+kotiseutu+on+++en+jaksa+kirjot+enää+tunteella+sitä
Ai+se+tuli+teille+vaikka+anonyyminä
07.12.2020 21:39
70+prot+siis+tekee+vaikutuksen++tuntuu+pohkeiss.
Vien+pyörän++puhjennut+kumi+korjattavaksi,+5+km+kävelyä.+++Pitää+intuitiivisesti++nyt+osata++laihtua+10+kg+ja+lisätä+kollageeni++entiselleen++syöden+prot++ja+vitamiini++mitä+intutiivisesti+kokee+että+syödä+
Ei+enää+lakupalloja+eikä+suklaata.+++
Odottelen+että+saan+tuolta+vehnägluteiinia++kilon.
Se+sekotetaan+kikhernejauhoon.+Voi+härkäpapu+jauhoakin+laittaa,+rouhetta.+++Taitaa+olla+edullisinta.++
Sianlihaa+ehkä+ksnnattaa+varoa????+Muslimit+voi+olla+pahoja.++Mut+äitini+keittisiansorkkia+joskus...
Ja+isäni+sianpään++++He+varmaan+suojeli+++ihmisparkoja.+Ne+muslimit+ei+heitä+saaneet+satuttaa,+Evan++pojan+Jeesuksen+parisielua++??ja++aviomiestä.+++Kyllä+menee+hukkaan+jos+en+saa+tehdä+asioita.++Missä+on+se+suuri++joka+ihmettelee+minya+ja+tahtoo+kanssani+elää+?+Mrnnään+Evaakin+tapaamaan+sitten
Navarran+Kuningasta++
Eikö+ole+kiva+tuntea++tarvitsen+juuri++sinut+hänet++että+Luther+on+parhaimmillaan++eikä+paha+jos+olen+kahden+kanssaan+++Mennään+elokuviin!++Ne+oliskuva+nähdäsuurina+++
[email protected]
07.12.2020 20:02
Laskin+oikeasti+1200+e+vuodessa++se+10+e+kk.
120+e+??+++Proteiinin+syöminen+++,+vegenakki++30+prt,+ja+juustov+eke++16+prot++(+puolikkaan+omenan+söin+)+protjuoman+kanssa,++n+10+prot,++ja+toisen+vegenakin+++sitten+vasta+aljoi+maistua+se,++ett+sööin+huomaamattani,+ehk+puolet,++eli+15prot++
(+ostin+vadelmia+ja+mustaherukoita+pakastettuja,+
Tehosekottimen,++
Niin+tuntuu+todella!!!!pohkeissa+++se+proteii+i!!ihan+juosta+tekee+mieliylämäet!++
Teen+laihdutusklinikam+ja+nuorena+pysymisklinikan++++++laitanko+mesenate.me???
07.12.2020 19:45
3 / 15