Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

291

1. Kaikki+kasvomaskisia+mörön+pelkääjiä.+Onko+pikkumörkö++näkymätön++jossain+kävelyretkien+aikana++Siihenkö+Jumala+laittaa+koskemaan+sormen??+Missä+se+sattuu+olemaan+olematon+pyöryläEloton+mikroskooppikuva++Suurennettu++suuremmaksi+ihmisiä++Happimokrkyyli..+siittiösolu+eikunmikä+se+onSiittiö...+niitä+on+hirveästi++++silmälle+näkymättömiäJa+ne+pitäis+ollahallinnassaNyt+on+hengityssuojain++kosketus+kasvoillavälittämisen+ja+hengen+turvallisuudenSiinä+kokee+miten+kuolemanhädässä+tekee+hassuja+asioita?+Meni+siihen+kuvaan++tuskassa+Luuli+ett+se+onainoa+vaihtoehto+++Kiurehti+sinne+Mitä+edelsi+sitä?+Ei+paikkaa+nukkua+Esim+Espoossa+ei+ole+jos+yöllä+vaeltaisiei+mitään+paikkaa++missä+voisi+nukahtaaJos+järjestän+kursseja+++asunnotomuus+tutuksiMiltä+tuntuu+valvoa+kaksi+yötäHuumorilla+ehkäselviää+kun+yrittää+Gordonista+tehdä+teatterijohtajaa+++Kirjastoon+ei+päässyt!+Olvat+sen+sinisen+hengityssuojaimen+kanssa+vastassa+++++Meille+oli+tässä+tuolit+Gordon+laulaa..++Auttakaa+nyt+meidät+sinne+kesäteatteri+pitämäänRakennetaan+äkkiä+laudoista+iso+tanssilavaJa+++esiint+lava++💜💜💜💜💜💜💬💬💬
  2. Nyt++ryhtyi+tuollaiseksi+++odottelin+pukee+mennään+kauppaan+++sai+päähänsä+että+jos+olet+täällä+meillä+pitää+olla+omat+lodjut,+nyt+sovitaan++miten+laitetaan+kaappiin+++Teidän+pitää+syödä+ensin++jutellaan+sitten+Hänel+ei+toimi+pää+kun+ei+ole+syönyt+++illalla+eikä+nyt+aamulla.Sanoinett++ei+teillä+ole+nyt+mitään+ruokaa+laittaa+lodjuun,+että+mennään+ostamaan+ensin+ja+sitten+mietitään+miten+se+laitetaan+kaappiin.Viimeksi+hän+kyllä+oli+mieltä+että+voimme+syödä+toistemme+ruokia.+Soitin+ruuanjakoon++sieltä+saa+huomenna.++Minun+piti+kaupassa+laittaa+hänelle+ostoskärryyn+++laitoin+2++omenaa,+maitotölkin,+Tupla+suklaan+hän+muisti+hakea.++Mutta+kun+oli+syönyt+pää+toimi.+Hän+ei+nyt+ymmärrä+että+olen+yhtään+mitään+on+selvää.+Kerroin+bussista+ei+enää+saa+ostaa+rahalla+lippua.+Pitäis+mennä+lataamaan+r+kioskille.++Hän+ei+kuunteleEn+tiedä+mitään+hänen+mielestä.+Hän+hermostui+kun+söin+omia+eväitäni+eteisessä.++Siitä+se+lodju++juttuIlm+tahtoi+olla+niin+kahjo+et+lähtisin+tieheni+kun+olen+häntä+ylempi++++Söin+kun+hänel+ei+ole+ruokaaHän+osaa+olla+vain+ylimielinen.+Niinkuin+Luther.+Neuvoi+asioissa+joita+minä+olin+ollut+kymmeniä+vuosia+asiantuntija+++tai+tuhansia+vuosia++esim+rakkauselämä++hänelle+ei+mennyt+perille+että++tiedän+mitä+se+on+++hän+vaan+jankkasi+hanki+ukko+pussaa+sitä+ota+korvista+kiinni++Ei+minul+niin+raaka+rakkauselämä+ollutmillainen+mak+pssi+teltta+hän+tiesi+kaiken+ja+ylimielisesti+alkoi+opettaa++++Kaikessa+idioottimaisesti+ylimielinenNarsisti++idiootti++++onko+Ahinoam+samanlainen?Lähdetäönkö+kauppaan?+Odottelen+täs+pakkasessaRuokaa+on+paljon!+Se+pitää+syödä+ensin+loppuunSanoi.+Couscous+on+loppuRiisiä+ei+ollut+++perunamuussi++on+loppuNe+alumiinipussit+++Yksi+avattu+on..Ei+mitään+sen+kanssa.+Ei+ole+mitään+proteiinia.Vege+juusto+siivuja+paketti,+2+gr+proteiinia+vege+juustossa+++tavallises+on+28+++Hän+pelkää+se+tekisi+ummetusta+se+juustoArvelen+hänen+ummetus+on+sitä+että+hän+ei+ole+syönyt++Silloin+ei+tule+ulostetta.+Ei+ole+mitään+vitamiinia..+Aattelin+marjoja+ja+jogurttia+ostettaisi+Tai+vanilja+prot+pudding..++niitä+laitan+koriin+jos+hän+lähtee+sinne+kauppaan..+Ei+kuulu...+sormet+paleltuu...
  3. Ahaa....+en+vaan+ole+mukana+siinä+hengellisessä+jutussa+++mikä+ylhäinen+..++siis+en+ole+päässyt+henkisiin+keskuksiin++,+en+tutustunut+new+age+ihmisiin+++++olin+pöljä+joka++keskityin++Toni+W++Ismo+Alanko++Marko+Poetsin+Ville+Valo+++He+ei+ottaneet+mukaansa+++Ymmärsin+rakkaus+pitää+olla++ensin++Minul+oli+heille+rakkautta+mutta+heillä+ei+ollut+minulle++++tunteeni+lakkasivat+heitä+kohtaan,+toivo,++usko+toivo+ja+rakkaus++lakkasivat+++He+ei+tahdo+vastata,+ei+jakaa+elämää+kanssani,He+ovat+siis+jotain+ylhäisiä+olleet+++jotka+kuuluisiaJa+ylhäinen+++muistan+viime+aikoja...on+niin+pieni!!+Etten+tiennyt+++ymmärtänyt++Että+joku+heikko+voi+ylistää+kateudetta+Alemmuudentunteetta++++sellainen+on+ylhäinenHe+on+todel+pieniä+++++Te+luulette+heitä+joksikin++kun+ette+tunne+henkilökohtaisesti++++he+on+niin+pieniä+että+pienimmät+joita+on+ei+kadehdi++?++He+on+nyt+niin+pieniä+ettei+tajunneet+minut+pitää+ottaa+mukaan++++enkä+niin+pienten+kanssa+ei+ole+fiilistä+enää++++en+ymmär+mitään++Arvostin+itseäni+ja+heitä+++He+ei+arvostaneet+minua+eikä+tahtoneet+itseään+arvostettavan+He+ei+olleet+ihanteellisia+++tunteelle+ja+sielulleHengelle,++elämälle+++++++joku+sanoo+he+on+pieniä+tuollle+Ahinoamille..???+Toni+ja+Jannika++En+ymmärrä+edes++mitä+he+hänelle+pieniä+ois+He+on+minullekin+pieniä+sanoo+Ahinoam++..Siis+minulle..++hän+on+uskova++kuulema+80+luvulta,Ja+minä+olen+hengellinen+++myösJannika+ja+Toni+eivät+siis+ole+..+++Jannika+näkyi+vartalonmyötäises+puvussa+esiintymässä+lyhytfilmeissä+++++++uskova+ei+tee+sitä..Hengellinen++ei++ryhdy+siihen+hommaanNiin+se+on+homma+heistä++esiintyä+siveettömissä+asuissa,+he+on+kaikki+sen+hyväksyviä+jotka+jotain++tähtiä++musik++elokuva+++saa+rahansa+siitä++Että+se+liittyy+siihen+hommaan.++Sofialla+kammottavat+asusteetMartinalla+ollut+++ja+Saara+Aalto!!!!MITEN+hänet+päästetään++Kirkkoon+laulamaan??Oli+mainos++että+38+e++maksaa+katsomaan++niin+hirveis+asusteis+esiintynyttä+++Jouluaikaan++Kirkossa++laulaa++++en+kyllä+hyväksyEn+sitä+porttoa+mene+katsomaan
  4. https://www.metropoli.net/julkkikset/il-janita-lukkarinen-sai-hyvia-uutisia-syopakasvainten-laajeneminen-pysahtyi/Tuossa+se+lukee+tarkalleen.++Mutta+osaako+etsiä+oikean+uutisenLiianusein+annettu+kirjoittaa+parant+mat+masti+sair+++jne.Vaikka+tuo+edellinen+++++se+on+vsstakkaista+sille.Lukekaa+tuo+totuus.++Ja+se+voittaa.++Ei+tarvitse+kasvaa+niiden+++känsien.++Ne+on+känsä+jos+niin+päätetään.
  5. Löysn+paikan+ulostaa+(+mietin+onko+tunnetta+siksi+että+onhätä+)+mietin+olenko+syrjäusil+seuduil+asuvien+huumorin+kanssa+++Kaivoin+sen+maahan+siihen+ei+kasva+koskaan+sientä+++++Se+olihankunnollinen+yloste++Ja+h+mietin++olekoluuan+tosikkoenergioita+et+mitä+esin+niussö+voiol+hngitys+suojain+++,+paitsi+metsässä+missö+olen++erämaassa+ei+minulla+ole+eikä+tarvitse+olla+kenelläkään++++Kukaan+ei+pelkäö+ett+vedess+olis+mitään+öröi+Mutt+jos+sukeltaa+tarvitseeaskinPutöuikö+suihkys+ja+kylvyssä+olla?+Siel+voi+saada+tajun+pahasta++++se+on+sopimus++cesimolekyylir+++niitä+e+voi+hengittää++kuin+evillä+++Vesiä...+ja+meritähti+.+Meduusa,+simpukka,++Hengittävät+ties+miten++++Keksin+vielä+++sukeltaessa,+j+synnyttäessä,+maskiOlenko+niin+tosikkoenergiota+ette+n+keksimit++magdotonta++kuinitselleni+Jokainen+joka+luki+nömö+pyhät+sanat+taijotkutniustä+pysyköön+tervefnä,++eiöröä+Ei+vallassa+terv+jeskuksessa+jos+esine+työnnetään+korvaan++(+++sen+örö+innon)+voitin+sn+kylläMenin+muisa+asioussa+ihanaan+terveyskeskukseen+mis+on+katto+orkealla+eikä+ole+asiakkaita++ei+o+enää+jonoa+öisin+++Valtion+pitää+maksaa+palkja+lääkäreilleTeeveyskeskuksssa+ei+ole+enää+ketään+tuoleilla+ustumassa+++rokotteet+lopetti+flunssat++ja+minulle+opeettiin+ettei+niitä+ole++++Menin+hajem+bujahtamuslääkettä+???+Kiva+sana+syntyi..nukahtamisläökett++Mutta+ovella+he+kävi+jokais+n+sisään+tulevn+kimppuun;+onko+yskää+nuhaa?????+Ja+työnsi+esineen+korvaan++++Sitten+vasta+pääsi+sinne+arattu+aika+kun+oliMutta+minulta+loppui+raha+lunastaa+se+nukahtamuslääjeSiel+oliihana+lääkäri+++Ummetust+pelästyessä+koin+sellaisen+totuuden+kyllä+että+lääkärit+tehtävä+työttömiksiMut+missä+se+rakkaus+nyt+on+++autojen+ääntä+kuuluu,+linnunlaulua,+taivaanranta+valoisaMiks+ihmeellinen+elämä+tuhlataan+ett+ei+ole+ketään+++Koin+sen+raisk+eilen+llal+ett+rukoilin+vaadin+ett+Jumala+lakkauttaa+täm+ihmiskunnan++joksikin++mikrobeiksi,+olin+siitä+täysin+varma+totaalisen+++ja+päätin+pitä+siitä+kiinni++,+Jumala+mikä+luonut+että+voi+kajota++on+niin+saasta+että+mikään+luomansa++Ei+voi+sen+perustalle+rakentaa+++Yksiasia+mitä+tuli+eteen+oli+ett+sillä+earlilla+ei+ole+tuntoa+elimessäKoska+tehty+muotokuva+missä+se+elin+näkyvissä,+tai+jo+ennen+sitä++++tehty+tunnottomaksi+++Voin+sen+muotokuvan+laittaa,+1400.+Luvulta.++Ja+ne+henget++selosti+mitä+minulle+ei+tullut+mieleen++että+siksi++makoili+naisystävän+kanssa++vaikka+alasti++esim+hellepäivät++hellekesänTikkako+hakkaa+päätään+puuhun?+++En+ajatellut+kokoasiaa+oliselvää+heil+ei+ole+intimisuhdetta,+he+on+vaan+kavereitaSe+oli+kyl+pahahenki++joka+toi+tuota+mieleenSe+on+että+sille+intimelämä+kokemusta+saanut++Ei+ole+oikea+tunne+++..++minut+hylätty++minut+jolla+ollut++rakkauselämä++Vahingoitt+i+nyt+sitä+Sanna+Marinia++Ett+hänel+oli+laaja+kaulaaukko+ja+kaulakoruMutta+he+höpisi+hänen+rintaliiveistä+vaik+rintaa+ei+näkynyt+++Eurooppa+seuraavana+päivänäVeti+hänet+alas++ei+totuudesta+välittänytKyse+ei+ollut+rintaliiveistä+Ei+hänel+rinta+näkynyt+jakun+alla+kuvassaEi+rinnanvakoa+edesMuutut+mikrobiksi+jos+luulet+ett+voisit+koskea+minun+sukupuolielimiin++Selibaatti+on+näinä+aikoina+turvaKaikenlaisia+hyvävartaloiia++sopusuhtainen+vartalo+++Jannika+teki+itsensä+hively++kylpyammeessa+filmin+++laitanko+sen?+Älä+koske+tänne+saatana++++Kunnioitatte+sellaista+++Tule+Toni+et+hakemaan+minut++teidän+kesämökkiinNäytä+Martan+kasvot?+Jannikakin+thtoo+keskittyä+yhteen+ihmiseen,+syyllsyydentunne+kun+ei+ollut+vaan+häntä+hoitamassa++++..