- Kaikki kasvomaskisia mörön pelkääjiä. Onko pikkumörkö näkymätön jossain kävelyretkien aikana Siihenkö Jumala laittaa koskemaan sormen?? Missä se sattuu olemaan olematon pyörylä
Eloton mikroskooppikuva
Suurennettu suuremmaksi ihmisiä
Happimokrkyyli.. siittiösolu eikunmikä se on
Siittiö... niitä on hirveästi silmälle näkymättömiä
Ja ne pitäis ollahallinnassa
Nyt on hengityssuojain kosketus kasvoillavälittämisen ja hengen turvallisuuden
Siinä kokee miten kuolemanhädässä tekee hassuja asioita? Meni siihen kuvaan tuskassa
Luuli ett se onainoa vaihtoehto Kiurehti sinne Mitä edelsi sitä? Ei paikkaa nukkua
Esim Espoossa ei ole jos yöllä vaeltaisiei mitään paikkaa missä voisi nukahtaa
Jos järjestän kursseja asunnotomuus tutuksi
Miltä tuntuu valvoa kaksi yötä
Huumorilla ehkäselviää kun yrittää Gordonista tehdä teatterijohtajaa Kirjastoon ei päässyt! Olvat sen sinisen hengityssuojaimen kanssa vastassa Meille oli tässä tuolit
Gordon laulaa.. Auttakaa nyt meidät sinne kesäteatteri pitämään
Rakennetaan äkkiä laudoista iso tanssilava
Ja esiint lava 💜💜💜💜💜💜💬💬💬 - Etsin jotain minne sanoa etusivulle että ..
Siitä örystä tyhjää meteliä mutta tuo tuli esiin..
Hyviä kirjoittajia vastasi. Eivät örön vallassa. mörön vallassa. - Ai anteeksi ehkä olitte hyvä henki!!!!
Kuulosti pahalta kirjoitettä paholainen
Tarkoitin vain tuota viestiä tekstiä kirjoitusta apaholaisen perse.
Se kuulostaaniin alatyyliseltä. Kuulostaa juuri paholaisnaiselta. Ei naisella ole perse. - Se mitä olet on paholainen
Paholaisen vaikutuksen vallassa
Se otti kaiken irti
Kateellinen nainen
Kehittymätön sielu siitä että olin arcade kortti kuvassa 1928
Misseistä on pahemmat kuvat alusvaate kuvat v 19 esim liekö v 20
Arcadekortissa on peitettyylä ja alapää
Mutta tuskassa vain meni nälänhädässä
3 isoa paisetta kaulassa kuolemanhädässä
Olen newage siksi se jessusjessus sössöttäjä koettaa vahingoittaa kuulema Jesus on todella pahojen joukkoa tyhmien akkojen
Lösöjen läskien keskiikäisten näkee kirkon penkillä tv 7 ssa tihruuvat silmälasien takaa aina
Jeesus on enemmän minä oikeasti
Kuin ne rajottuneet naiset
Tuolla tuo Gordon Jane ducches höpöttää.. maksaisiko kahvin minulle? Kunkun asukas - Niin jos kulkee metsäteitä Espoon on yhtä turvallista kuin aina ollut tietysti. Susia on sen verran kuin ennenkin. Ei ne ole ihmiselle eikä näillä seuduilla koiriakaan uhkaa. Ne ei koskaan ilmaannu sinne missä pikkukoirat liikkuisi.
Varmaan siel maalla on joillain tajunta että ne voi koiran kimppuun päästä, sitten ne on sellaisia mitä annetaan olla. Paljonhan on lampaita ja lehmiä laiduntamassa ja hevosia eikä niiden kimppuun käydä koskaan.
Minul on sellainen tajunta ett ei ne tule lähettyvillekään ei ne uhkaa ketään ihmistä
Ihmisel on vaan erilainen tajunta kuin eläimillä jäniksillä kauriilla Ihminen ei ole mitä susi uhkaisi. Ehkä ne koirat on sellaisia räksyjä.. - Mutta hän lähti kävelemään kaupalle
Toivon osaa ostaa mitä tarvitsee eihän viimeksi osannut kuin haahuilla siellä Minä hain maidon ja kananmunat niitä ei muuten olisi ollut.
Tupla suklaan hän tahtoi. Ja omenia pistin pussiin. - Sain hänet kauppaan. Hän puki ja lähdimme kävelem kaupalle Ei mennä metskuun , siellä on susia Mitäonko Espoossanähty susia? Oli kuulema nähty. EI kannata mennä metsään, sanoi Otin kepin .. ( hän sanoi että otti kepin ) siinä vaiheessa tajusin että en voi kulkea kanssaan.
Täällä Olari Kuitinmäki on kyllä ulkoilualuetta pelkkää ei tarvitse keppiä ottaa
Täti ei ymmärrä suden luonnetta
Susi oli tosiaan viime talven Jätti jäljen jälkiä niitylle nukuin siellä teltassa koko talven
Näin toisinaan sutta. En kyllä tahdo nähdä eikä se tule lähettyville.
Kani oli mennyt poikki pihan .. laitoin rinkelin palan tein pahviilaatikosta pesän sille - Nyt ryhtyi tuollaiseksi odottelin pukee mennään kauppaan sai päähänsä että jos olet täällä meillä pitää olla omat lodjut, nyt sovitaan miten laitetaan kaappiin Teidän pitää syödä ensin jutellaan sitten Hänel ei toimi pää kun ei ole syönyt illalla eikä nyt aamulla.
Sanoinett ei teillä ole nyt mitään ruokaa laittaa lodjuun, että mennään ostamaan ensin ja sitten mietitään miten se laitetaan kaappiin.
Viimeksi hän kyllä oli mieltä että voimme syödä toistemme ruokia. Soitin ruuanjakoon sieltä saa huomenna. Minun piti kaupassa laittaa hänelle ostoskärryyn laitoin 2 omenaa, maitotölkin,
Tupla suklaan hän muisti hakea.
Mutta kun oli syönyt pää toimi.
Hän ei nyt ymmärrä että olen yhtään mitään on selvää. Kerroin bussista ei enää saa ostaa rahalla lippua. Pitäis mennä lataamaan r kioskille. Hän ei kuuntele
En tiedä mitään hänen mielestä. Hän hermostui kun söin omia eväitäni eteisessä. Siitä se lodju juttu
Ilm tahtoi olla niin kahjo et lähtisin tieheni kun olen häntä ylempi Söin kun hänel ei ole ruokaa
Hän osaa olla vain ylimielinen. Niinkuin Luther.
Neuvoi asioissa joita minä olin ollut kymmeniä vuosia asiantuntija tai tuhansia vuosia esim rakkauselämä hänelle ei mennyt perille että tiedän mitä se on hän vaan jankkasi hanki ukko pussaa sitä ota korvista kiinni
Ei minul niin raaka rakkauselämä ollut
millainen mak pssi teltta hän tiesi kaiken ja ylimielisesti alkoi opettaa
Kaikessa idioottimaisesti ylimielinen
Narsisti idiootti onko Ahinoam samanlainen?
Lähdetäönkö kauppaan? Odottelen täs pakkasessa
Ruokaa on paljon! Se pitää syödä ensin loppuun
Sanoi. Couscous on loppu
Riisiä ei ollut perunamuussi on loppu
Ne alumiinipussit Yksi avattu on..
Ei mitään sen kanssa. Ei ole mitään proteiinia.
Vege juusto siivuja paketti, 2 gr proteiinia vege juustossa tavallises on 28
Hän pelkää se tekisi ummetusta se juusto
Arvelen hänen ummetus on sitä että hän ei ole syönyt Silloin ei tule ulostetta.
Ei ole mitään vitamiinia.. Aattelin marjoja ja jogurttia ostettaisi
Tai vanilja prot pudding.. niitä laitan koriin jos hän lähtee sinne kauppaan..
Ei kuulu... sormet paleltuu... - Kannattaisitteko perustetaan heti henkinen keskus minne pääsee maksamatta paljon
Tulen ostamaan ruokaa, talo löytyy, sinne pedataan, Rustasta haetaan tyynyjä,
Löytyy ett oikeasti esim hyv patja..Joka oli ylhäinen, antoi minulle koiran patjan.
He ovat alhaal nyt tälle joka en ollut niin kuuluisa nimi olin jonkun nimellisen nimetön tytär olin parhaani tekevä tuhannet vuodet niin pystyn toimimaan
Ylhäisiä on ei kuuluisia jotka ovat aivan hirvittävän yksinkertaisia ja on kuuluisia menestyneitä jotka on just kuin alhaiset aateliset, niinkuin ihmiset sanoivat että aateliset olivat itsekkäitä ym
Ei tuo Ahinoam minulle iloa tahdo tuottaa
Hän unohtanut syömisen Sanoi puhelimes onhan riisissä paljon proteiinia
Eì täällä ole edes riisiä
Jääkaapis kattila couscousia jonka tein ja se alkaa olla liian vanhaa
Sen kanssa ei ollut mitään enää ..
Nyt kauppaan lähtisimme mut hän tahtous kävellä kauas syömättä mitään ja pakokaasuisen valtatien laitaan. Menisin bussilla kaupan eteen toiseen kaupan, ( voisin hakea ruuat ostoskärrin ja ostoslistan kanssa ) en lähde hänen kanssa kävelemään
Kerran kävelin sen hitaan tien ja päätyi pakokaasuun mist ei päässyt mihinkään, bussi piti odottaa pakokaasussa
Hän tyydyttää pahoja kristittyjä uskovia
Jotka ei anna hänen edes syödä??.
Mutjos ei ole rahaa bussiin... osti läppärin.. siihen jos meni raha.. Minul on jotain eväitä otan ne ja lähden - Ahaa.... en vaan ole mukana siinä hengellisessä jutussa mikä ylhäinen .. siis en ole päässyt henkisiin keskuksiin , en tutustunut new age ihmisiin olin pöljä joka keskityin Toni W Ismo Alanko Marko Poetsin Ville Valo
He ei ottaneet mukaansa
Ymmärsin rakkaus pitää olla ensin
Minul oli heille rakkautta mutta heillä ei ollut minulle tunteeni lakkasivat heitä kohtaan, toivo, usko toivo ja rakkaus lakkasivat
He ei tahdo vastata, ei jakaa elämää kanssani,
He ovat siis jotain ylhäisiä olleet jotka kuuluisia
Ja ylhäinen muistan viime aikoja...on niin pieni!! Etten tiennyt ymmärtänyt
Että joku heikko voi ylistää kateudetta
Alemmuudentunteetta sellainen on ylhäinen
He on todel pieniä
Te luulette heitä joksikin kun ette tunne henkilökohtaisesti he on niin pieniä että pienimmät joita on ei kadehdi
? He on nyt niin pieniä ettei tajunneet minut pitää ottaa mukaan enkä niin pienten kanssa ei ole fiilistä enää en ymmär mitään
Arvostin itseäni ja heitä He ei arvostaneet minua eikä tahtoneet itseään arvostettavan
He ei olleet ihanteellisia tunteelle ja sielulle
Hengelle, elämälle joku sanoo he on pieniä tuollle Ahinoamille..??? Toni ja Jannika
En ymmärrä edes mitä he hänelle pieniä ois
He on minullekin pieniä sanoo Ahinoam ..
Siis minulle.. hän on uskova kuulema 80 luvulta,
Ja minä olen hengellinen myös
Jannika ja Toni eivät siis ole .. Jannika näkyi vartalonmyötäises puvussa esiintymässä lyhytfilmeissä uskova ei tee sitä..
Hengellinen ei ryhdy siihen hommaan
Niin se on homma heistä esiintyä siveettömissä asuissa, he on kaikki sen hyväksyviä jotka jotain tähtiä musik elokuva saa rahansa siitä
Että se liittyy siihen hommaan. Sofialla kammottavat asusteet
Martinalla ollut ja Saara Aalto!!!!MITEN hänet päästetään Kirkkoon laulamaan??
Oli mainos että 38 e maksaa katsomaan niin hirveis asusteis esiintynyttä
Jouluaikaan Kirkossa laulaa en kyllä hyväksy
En sitä porttoa mene katsomaan - Apua koin äsken Jannika an yhteys kun hän esitti tuota Ahinoam tätiä meni niink hänen levelille ja hän on niin pieni ihminen
Onko että he oli ylhäisiä Jannika Eglat Davidin vaimo ja Ahinoam oli Davidin vaimo
Että ylhäisiksi valittiin ihan pieniä
( Jannikal on kylpyammeessa itsensä hively mus video. Puolialasti 4 v sitten.
Ei sellaisella ole mitään Minä en ollut niin ylhäisiä kuuluisia olin joku nimetön
Zeruiahin tytär Davidin siskon
Olen nii väsynyt kun en saanut nukkua tarpeeksi
( n 3 v nukk liian vähän. Ja viime yötkin vielä. - https://www.metropoli.net/julkkikset/il-janita-lukkarinen-sai-hyvia-uutisia-syopakasvainten-laajeneminen-pysahtyi/
Tuossa se lukee tarkalleen.
Mutta osaako etsiä oikean uutisen
Liianusein annettu kirjoittaa
parant mat masti sair jne.
Vaikka tuo edellinen se on vsstakkaista sille.
Lukekaa tuo totuus. Ja se voittaa. Ei tarvitse kasvaa niiden känsien. Ne on känsä jos niin päätetään. - https://b-m.facebook.com/vegaanihaaste/videos/2821217861263649/
Hän oli joku 1500 Suleima Suuren jälkeläisiä.
Janita oli Haseki Leyla Sultan. Tahtoisi hänet pelastaa, mutta kun hän antoi julistaa että
( mitä antoi kirjoittaa
Eikä vastannut s postiin ) Toivon ett oli niin hyvä sielu ett onkin terve ( siellähän luki että 4 kk een EI ollut kasvanut mitään ( siitä on uutinen ) kuvauksissa näkyiett mitään ei ollut kasvanut.
Siin ous hyvä olla ympäröimä rakastavien seurakunta uskovien hengellisten
Heill vois olla missä he rukoilis aina vuor perään ja yhdessä
4 kk !!!!! Voitettiin oikeasti
Se pahahenki ei tehnyt mitään
Siitä on se uutinen voin laittaa
Hän olsiellä ja kuvauksis näkyi ei mit ollut kasvanut 4 kk aikana
Sen pitäis olla tärkein uutinen. - Oletteko vielä yhdessä? Onko ruokavaliota kokeiltu? Ei sianlihaa, jos on ollut muslimi aiem elämässä muslimit saattaa olla vaikeita
Heidän energiansa. Esin Jannika joutui koska söi kinkkua jouluna sinne minne meni ja pyörätuoliin. ( oksensi, ja joutui pyörätuoliin )
Paleface joka ollut muslimi sukulainen myös
1500 luvulla teki videon kasvissyönnin kannattamisesta. Hän yritti suojella .
Joku muslimien pizzeria suojelee siten että mainostaa kinkkupizzaa.
Siat ovat myös kuin koiria
Minisikoja on ja siankorvissa näkyi hirveä energia (mitä koirille kuivatetaan ) säälittävä järkyttävä. On niin paljon possu postikortteja.
Ehk ihmusetsiksikin niin yksinkertaisia!!
Että sööttejä possunkuvia mutta elinkeinoa pitäis kannattaa myös he menevätsekaisin .
Minun suoeluksessa lopetetaan raa at teurastamot. Ja ahdas karsinaiset sikalat. - https://youtu.be/-pGEEarR9EE
Tuossa on Jeesus Joel. On nyt jotain vähän niinkuin vaikeata. Hänellä on erilaista siellä missä on. En tiedä ett miten mitä vialla kerron jos ymmärrän En ymmärrä miksi minyt jätetty yksin, miksi minulle ei ollut ketään ??
Oikeasti näin Adamia eilen illalla näyssä ett hän koet ol suuri minya raiskattiin
En tahdo olla Adamin vallassa
Olen masentavaksikoen etten saanut nukkua, 3 v
Onko hän budhalainen?vai äidilleni syntynyt? Muslimiperhe Äitini Jeesuksen parisielu
Arvelen niin. Äitini mies se Harri joka oli hautajaisissa ( resupekka..) kyyryssä istui.
Näin unessa taas kuului sen Joelin ääni..
Ai se ei ole ehkä hän.. se onjoku täällä ollutkristitty..kuulin ehkä gospellaulajana
En suostu sellaiseen huijaamiseen ja raiskaamiseen
No totuus tuli esiin
Arvelin ei Joel koska hän ei äsken puhunut minulle Sanoi hänel on erilaista
Sanoi ens et se vaalea videoll on sitten voittaja
Koin sen loukkaavaksi
Siis Jumalalle voittaja on jolla on rahaa? Olen kysynyt. Raha tekisi minut suureksi.
Olen suuri mut köyhä.
Ei annettu nukkua. Raportoin; tuli esille se uskova poika jonka luona jouduin olemaan , ei ymmärtynyt edes mikä on krustitty,
Näin sen viehättävän äitini isoäiti River Church,
Toissailta tv 7 ja nukuin sen jälkeen heti ilman unilääkettä
En nukk senusk tödin energiois vaan sen jonka koin viehättäväksi - Nyt täällä oli keppihevosratsastusta. Voisin olla opettaja .paitsi en yykkää et ne kepit jalkojen välissä. Hevoset ja ponit sitten todellisia.
Opetin vöustöä kokorataleikkaa
Rata pituussuuntaan asti, sitten päätyvoltti, pääty ympyrälke ravia, kunnes pyörryttää sitte kokorataleikkaa toiseen suuntaan jälleen
Laukka jäi nostamatta..
https://youtu.be/50BIwJO3k3I
Niin tuossa on Israelin Katuvalot
Keltainen Ruusu musiikkivideo. Jeesu. - Laitoin+kyllä+puh+äänen+kiinni++koska+jätä+n+ladattavaksi+++Lancaster+York+linnake+voi+hermostua+jos+soi+minun+amerikan+kansallis+musiikki++yhtäkkiä+++mutta+jos+olette+soittanut+soitan+teillepäin+++
Löhdin+menemään+++mietin+miten+paha+rakent+tämän+et+pyydän+soittamaan+just+ku+puhelin+ulottumattomissa+++onko+tämä+niuden+energiaa+jotka+haluaa+köyttää+mun+kristinuskon+rikkauden?+Koet+saada+sumppuun
Joel+just+ilmas+hänen+blondipeppu+myös+on+peto+
Sellainen++Joelhan+oli+pieni+poika+minulle+ja+Jeesus+myös+
(+lauloi+neiti+peppunen++voitko+hyvin?+
Tyttöystävälle+se+varmasti+oli
Josta+erosi.+
En+tiedäonko+sama+Keltainen+Ruusu+mus+videolla,+hänhän+on+se+Elsen+kaveri++
Vai+Else+kuningatar++kuuluisa+(+olen+tavannut+sen+Annan+myös++)+oli+tarkalleen+hänen+näköinen
Meneekö+se+nuoruus+hukkaan++?
(+hän+kysyi+kudonko+hänelle+jotain?+)+
Rappukäytävässä
100%+varmaa.+(+ja+sitten+oli+se+porkkananenä+Tihku+)+++sen+animaation+vois+mennä+katsom++
Mitä+menee?++Ollaanko+aiemm+elämän+sukulaisia?
Nyt+pitää+tanssia+tässä+pihalla+sitten
Aika+kuluu!+täällä+maallakin - Profiilissani on puhelun numero.
Soita mennään elokuviin heti. Ja tarjoa vaikka Fafa juustoperunat. Mitä elokuvia menee?? - Löysn paikan ulostaa ( mietin onko tunnetta siksi että onhätä ) mietin olenko syrjäusil seuduil asuvien huumorin kanssa
Kaivoin sen maahan siihen ei kasva koskaan sientä Se olihankunnollinen yloste
Ja h mietin olekoluuan tosikkoenergioita et mitä esin niussö voiol hngitys suojain , paitsi metsässä missö olen erämaassa ei minulla ole eikä tarvitse olla kenelläkään
Kukaan ei pelkäö ett vedess olis mitään öröi
Mutt jos sukeltaa tarvitseeaskin
Putöuikö suihkys ja kylvyssä olla? Siel voi saada tajun pahasta se on sopimus cesimolekyylir niitä e voi hengittää kuin evillä
Vesiä... ja meritähti . Meduusa, simpukka,
Hengittävät ties miten
Keksin vielä sukeltaessa, j synnyttäessä, maski
Olenko niin tosikkoenergiota ette n keksimit magdotonta kuinitselleni
Jokainen joka luki nömö pyhät sanat taijotkutniustä pysyköön tervefnä, eiöröä
Ei vallassa terv jeskuksessa jos esine työnnetään korvaan ( sen örö innon) voitin sn kyllä
Menin muisa asioussa ihanaan terveyskeskukseen mis on katto orkealla eikä ole asiakkaita ei o enää jonoa öisin
Valtion pitää maksaa palkja lääkäreille
Teeveyskeskuksssa ei ole enää ketään tuoleilla ustumassa rokotteet lopetti flunssat ja minulle opeettiin ettei niitä ole
Menin hajem bujahtamuslääkettä
??? Kiva sana syntyi..nukahtamisläökett
Mutta ovella he kävi jokais n sisään tulevn kimppuun; onko yskää nuhaa????? Ja työnsi esineen korvaan
Sitten vasta pääsi sinne arattu aika kun oliMutta minulta loppui raha lunastaa se nukahtamuslääje
Siel oliihana lääkäri
Ummetust pelästyessä koin sellaisen totuuden kyllä että lääkärit tehtävä työttömiksi
Mut missä se rakkaus nyt on autojen ääntä kuuluu, linnunlaulua, taivaanranta valoisa
Miks ihmeellinen elämä tuhlataan ett ei ole ketään Koin sen raisk eilen llal ett rukoilin vaadin ett Jumala lakkauttaa täm ihmiskunnan joksikin mikrobeiksi, olin siitä täysin varma totaalisen ja päätin pitä siitä kiinni , Jumala mikä luonut että voi kajota on niin saasta että mikään luomansa
Ei voi sen perustalle rakentaa
Yksiasia mitä tuli eteen oli ett sillä earlilla ei ole tuntoa elimessä
Koska tehty muotokuva missä se elin näkyvissä, tai jo ennen sitä tehty tunnottomaksi
Voin sen muotokuvan laittaa, 1400.
Luvulta. Ja ne henget selosti mitä minulle ei tullut mieleen että siksi makoili naisystävän kanssa vaikka alasti esim hellepäivät hellekesän
Tikkako hakkaa päätään puuhun?
En ajatellut kokoasiaa oliselvää heil ei ole intimisuhdetta, he on vaan kavereita
Se oli kyl pahahenki joka toi tuota mieleen
Se on että sille intimelämä kokemusta saanut
Ei ole oikea tunne .. minut hylätty minut jolla ollut rakkauselämä
Vahingoitt i nyt sitä Sanna Marinia
Ett hänel oli laaja kaulaaukko ja kaulakoru
Mutta he höpisi hänen rintaliiveistä vaik rintaa ei näkynyt Eurooppa seuraavana päivänä
Veti hänet alas ei totuudesta välittänyt
Kyse ei ollut rintaliiveistä
Ei hänel rinta näkynyt jakun alla kuvassa
Ei rinnanvakoa edes
Muutut mikrobiksi jos luulet ett voisit koskea minun sukupuolielimiin
Selibaatti on näinä aikoina turva
Kaikenlaisia hyvävartaloiia sopusuhtainen vartalo Jannika teki itsensä hively kylpyammeessa filmin laitanko sen? Älä koske tänne saatana Kunnioitatte sellaista
Tule Toni et hakemaan minut teidän kesämökkiin
Näytä Martan kasvot? Jannikakin thtoo keskittyä yhteen ihmiseen, syyllsyydentunne kun ei ollut vaan häntä hoitamassa .. - Niin tuo oli kaikki huumoria
Että miksei maksipakko suihkussa kylvyssä pukiessa vaatteita portaikossa Elvi kirjaa lukiessa järvessä yksin erämaissa metsikössä etelänavalla pohjoisnavalla kuussa