Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Satu.liikanen
profiilit
Satu.liikanen
Satu.liikanen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaikki+kasvomaskisia+mörön+pelkääjiä.+Onko+pikkumörkö++näkymätön++jossain+kävelyretkien+aikana++Siihenkö+Jumala+laittaa+koskemaan+sormen??+Missä+se+sattuu+olemaan+olematon+pyörylä
Eloton+mikroskooppikuva++
Suurennettu++suuremmaksi+ihmisiä++
Happimokrkyyli..+siittiösolu+eikunmikä+se+on
Siittiö...+niitä+on+hirveästi++++silmälle+näkymättömiä
Ja+ne+pitäis+ollahallinnassa
Nyt+on+hengityssuojain++kosketus+kasvoillavälittämisen+ja+hengen+turvallisuuden
Siinä+kokee+miten+kuolemanhädässä+tekee+hassuja+asioita?+Meni+siihen+kuvaan++tuskassa+
Luuli+ett+se+onainoa+vaihtoehto+++Kiurehti+sinne+Mitä+edelsi+sitä?+Ei+paikkaa+nukkua+
Esim+Espoossa+ei+ole+jos+yöllä+vaeltaisiei+mitään+paikkaa++missä+voisi+nukahtaa
Jos+järjestän+kursseja+++asunnotomuus+tutuksi
Miltä+tuntuu+valvoa+kaksi+yötä
Huumorilla+ehkäselviää+kun+yrittää+Gordonista+tehdä+teatterijohtajaa+++Kirjastoon+ei+päässyt!+Olvat+sen+sinisen+hengityssuojaimen+kanssa+vastassa+++++Meille+oli+tässä+tuolit+
Gordon+laulaa..++Auttakaa+nyt+meidät+sinne+kesäteatteri+pitämään
Rakennetaan+äkkiä+laudoista+iso+tanssilava
Ja+++esiint+lava++💜💜💜💜💜💜💬💬💬
30.11.2020 17:27
Etsin+jotain+minne+sanoa+etusivulle+että++..
Siitä+örystä++tyhjää+meteliä+++mutta+tuo+tuli+esiin..+
Hyviä+kirjoittajia+vastasi.++Eivät+örön+vallassa.+mörön+vallassa.
30.11.2020 17:17
Ai+anteeksi+ehkä+olitte+hyvä+henki!!!!+
Kuulosti+pahalta+kirjoitettä+paholainen
Tarkoitin+vain+tuota+viestiä+++tekstiä+kirjoitusta++apaholaisen+perse.+
Se+kuulostaaniin+alatyyliseltä.+Kuulostaa+juuri+paholaisnaiselta.+++Ei+naisella+ole+perse.
30.11.2020 17:13
Se+mitä+olet+on+paholainen+
Paholaisen+vaikutuksen+vallassa
Se+otti+kaiken+irti
Kateellinen+nainen
Kehittymätön+sielu++++siitä+että+olin+arcade+kortti+kuvassa+++1928
Misseistä+on+pahemmat+kuvat+alusvaate+kuvat+v+19+esim++liekö+v+20+
Arcadekortissa+on+peitettyylä+ja+alapää
Mutta+tuskassa+vain+meni++nälänhädässä+
3+isoa+paisetta+kaulassa+++kuolemanhädässä
Olen+newage++siksi+se+jessusjessus+sössöttäjä+koettaa+vahingoittaa+++kuulema+Jesus+on+todella+pahojen+joukkoa++tyhmien+akkojen
Lösöjen+läskien+keskiikäisten++++näkee+kirkon+penkillä++tv+7+ssa+tihruuvat++silmälasien+takaa+aina+
Jeesus+on+enemmän+minä+oikeasti++
Kuin+ne+rajottuneet+naiset+++
Tuolla+tuo+Gordon+Jane+ducches+höpöttää..+maksaisiko+kahvin+minulle?+Kunkun+asukas
30.11.2020 16:44
Niin+jos+kulkee+metsäteitä++Espoon++on+yhtä+turvallista+kuin+aina+ollut+tietysti.+Susia+on+sen+verran+kuin+ennenkin.++Ei+ne+ole+ihmiselle++eikä+näillä+seuduilla+koiriakaan+uhkaa.++Ne+ei+koskaan+ilmaannu+sinne+missä+pikkukoirat+liikkuisi.+
Varmaan+siel+maalla+on+joillain+tajunta+että+ne+voi+koiran+kimppuun+päästä,++sitten+ne+on+sellaisia++mitä+annetaan+olla.++Paljonhan+on+lampaita++ja+lehmiä+laiduntamassa+ja+hevosia+eikä+niiden+kimppuun+käydä+koskaan.+
Minul+on+sellainen+tajunta+ett+ei+ne+tule+lähettyvillekään+++ei+ne+uhkaa+ketään+ihmistä+
Ihmisel+on+vaan+erilainen+tajunta+kuin+eläimillä+jäniksillä+kauriilla++Ihminen+ei+ole+mitä+susi+uhkaisi.++Ehkä+ne+koirat+on+sellaisia+räksyjä..
30.11.2020 13:38
Mutta+hän+lähti+kävelemään+kaupalle++
Toivon+osaa+ostaa+mitä+tarvitsee+++eihän+viimeksi+osannut+kuin+haahuilla+siellä++Minä+hain+maidon++ja+kananmunat+++niitä+ei+muuten+olisi+ollut.
Tupla+suklaan+hän+tahtoi.+++Ja+omenia+pistin+pussiin.
30.11.2020 13:16
Sain+hänet+kauppaan.+Hän+puki+ja+lähdimme+kävelem+kaupalle++Ei+mennä+metskuun+,+siellä+on+susia+++Mitäonko+Espoossanähty+susia?++Oli+kuulema+nähty.+EI+kannata+mennä+metsään,+sanoi++Otin+kepin+..+++(+hän+sanoi+että+otti+kepin++)+siinä+vaiheessa+tajusin+että+en+voi+kulkea+kanssaan.++
Täällä+Olari+Kuitinmäki+on+kyllä+ulkoilualuetta+pelkkää++ei+tarvitse+keppiä+ottaa
Täti+ei+ymmärrä+suden+luonnetta
Susi+oli+tosiaan+viime+talven++Jätti+jäljen++jälkiä+niitylle++++nukuin+siellä+teltassa+koko+talven+
Näin+toisinaan+sutta.+++En+kyllä+tahdo+nähdä+eikä+se+tule+lähettyville.+
Kani+oli+mennyt+poikki+pihan+..+laitoin+rinkelin+palan++++tein+pahviilaatikosta+pesän+sille
30.11.2020 13:14
Nyt++ryhtyi+tuollaiseksi+++odottelin+pukee+mennään+kauppaan+++sai+päähänsä+että+jos+olet+täällä+meillä+pitää+olla+omat+lodjut,+nyt+sovitaan++miten+laitetaan+kaappiin+++Teidän+pitää+syödä+ensin++jutellaan+sitten+Hänel+ei+toimi+pää+kun+ei+ole+syönyt+++illalla+eikä+nyt+aamulla.
Sanoinett++ei+teillä+ole+nyt+mitään+ruokaa+laittaa+lodjuun,+että+mennään+ostamaan+ensin+ja+sitten+mietitään+miten+se+laitetaan+kaappiin.
Viimeksi+hän+kyllä+oli+mieltä+että+voimme+syödä+toistemme+ruokia.+Soitin+ruuanjakoon++sieltä+saa+huomenna.++Minun+piti+kaupassa+laittaa+hänelle+ostoskärryyn+++laitoin+2++omenaa,+maitotölkin,+
Tupla+suklaan+hän+muisti+hakea.++
Mutta+kun+oli+syönyt+pää+toimi.+
Hän+ei+nyt+ymmärrä+että+olen+yhtään+mitään+on+selvää.+Kerroin+bussista+ei+enää+saa+ostaa+rahalla+lippua.+Pitäis+mennä+lataamaan+r+kioskille.++Hän+ei+kuuntele
En+tiedä+mitään+hänen+mielestä.+Hän+hermostui+kun+söin+omia+eväitäni+eteisessä.++Siitä+se+lodju++juttu
Ilm+tahtoi+olla+niin+kahjo+et+lähtisin+tieheni+kun+olen+häntä+ylempi++++Söin+kun+hänel+ei+ole+ruokaa
Hän+osaa+olla+vain+ylimielinen.+Niinkuin+Luther.+
Neuvoi+asioissa+joita+minä+olin+ollut+kymmeniä+vuosia+asiantuntija+++tai+tuhansia+vuosia++esim+rakkauselämä++hänelle+ei+mennyt+perille+että++tiedän+mitä+se+on+++hän+vaan+jankkasi+hanki+ukko+pussaa+sitä+ota+korvista+kiinni++
Ei+minul+niin+raaka+rakkauselämä+ollut
millainen+mak+pssi+teltta+hän+tiesi+kaiken+ja+ylimielisesti+alkoi+opettaa++++
Kaikessa+idioottimaisesti+ylimielinen
Narsisti++idiootti++++onko+Ahinoam+samanlainen?
Lähdetäönkö+kauppaan?+Odottelen+täs+pakkasessa
Ruokaa+on+paljon!+Se+pitää+syödä+ensin+loppuun
Sanoi.+Couscous+on+loppu
Riisiä+ei+ollut+++perunamuussi++on+loppu
Ne+alumiinipussit+++Yksi+avattu+on..
Ei+mitään+sen+kanssa.+Ei+ole+mitään+proteiinia.
Vege+juusto+siivuja+paketti,+2+gr+proteiinia+vege+juustossa+++tavallises+on+28+++
Hän+pelkää+se+tekisi+ummetusta+se+juusto
Arvelen+hänen+ummetus+on+sitä+että+hän+ei+ole+syönyt++Silloin+ei+tule+ulostetta.+
Ei+ole+mitään+vitamiinia..+Aattelin+marjoja+ja+jogurttia+ostettaisi+
Tai+vanilja+prot+pudding..++niitä+laitan+koriin+jos+hän+lähtee+sinne+kauppaan..+
Ei+kuulu...+sormet+paleltuu...
30.11.2020 12:18
Kannattaisitteko++perustetaan+heti++henkinen+keskus+minne++pääsee+maksamatta+paljon
Tulen+ostamaan+ruokaa,+talo+löytyy,+sinne+pedataan,+Rustasta+haetaan+tyynyjä,++
Löytyy+ett+oikeasti++esim+hyv+patja..Joka+oli+ylhäinen,+antoi+minulle+koiran+patjan.++
He+ovat+alhaal+nyt++tälle+joka+en+ollut+niin+kuuluisa+nimi++olin+jonkun++nimellisen+nimetön+tytär+++olin++parhaani+tekevä+tuhannet+vuodet++niin+pystyn++toimimaan++
Ylhäisiä+on+ei+kuuluisia++jotka+ovat+aivan+hirvittävän+yksinkertaisia++ja+on+kuuluisia+menestyneitä++++jotka+on+just+kuin+alhaiset+aateliset,+niinkuin+ihmiset+sanoivat+että+aateliset+olivat+itsekkäitä++ym++
Ei+tuo+Ahinoam+minulle+iloa++tahdo+tuottaa
Hän+unohtanut+syömisen+++Sanoi+puhelimes+onhan+riisissä+paljon+proteiinia
Eì+täällä+ole+edes+riisiä
Jääkaapis+kattila+couscousia+jonka+tein++ja+se+alkaa+olla+liian+vanhaa
Sen+kanssa+ei+ollut+mitään+enää+..+
Nyt+kauppaan+lähtisimme+mut+hän+tahtous+kävellä+kauas++syömättä+mitään+++ja+pakokaasuisen+valtatien+laitaan.+Menisin+bussilla+kaupan+eteen++toiseen+kaupan,++(+voisin+hakea+ruuat+ostoskärrin+ja+ostoslistan+kanssa+)++en+lähde+hänen+kanssa+kävelemään
Kerran+kävelin+sen+hitaan+tien++ja+päätyi+pakokaasuun+mist+ei+päässyt+mihinkään,+bussi+piti+odottaa+pakokaasussa
Hän+tyydyttää+pahoja++kristittyjä+uskovia
Jotka+ei+anna+hänen+edes+syödä??.
Mutjos+ei+ole+rahaa+bussiin...+osti+läppärin..+siihen+jos+meni+raha..++Minul+on+jotain+eväitä++otan+ne+ja+lähden
30.11.2020 11:33
Ahaa....+en+vaan+ole+mukana+siinä+hengellisessä+jutussa+++mikä+ylhäinen+..++siis+en+ole+päässyt+henkisiin+keskuksiin++,+en+tutustunut+new+age+ihmisiin+++++olin+pöljä+joka++keskityin++Toni+W++Ismo+Alanko++Marko+Poetsin+Ville+Valo+++
He+ei+ottaneet+mukaansa+++
Ymmärsin+rakkaus+pitää+olla++ensin++
Minul+oli+heille+rakkautta+mutta+heillä+ei+ollut+minulle++++tunteeni+lakkasivat+heitä+kohtaan,+toivo,++usko+toivo+ja+rakkaus++lakkasivat+++
He+ei+tahdo+vastata,+ei+jakaa+elämää+kanssani,
He+ovat+siis+jotain+ylhäisiä+olleet+++jotka+kuuluisia
Ja+ylhäinen+++muistan+viime+aikoja...on+niin+pieni!!+Etten+tiennyt+++ymmärtänyt++
Että+joku+heikko+voi+ylistää+kateudetta+
Alemmuudentunteetta++++sellainen+on+ylhäinen
He+on+todel+pieniä+++++
Te+luulette+heitä+joksikin++kun+ette+tunne+henkilökohtaisesti++++he+on+niin+pieniä+että+pienimmät+joita+on+ei+kadehdi++
?++He+on+nyt+niin+pieniä+ettei+tajunneet+minut+pitää+ottaa+mukaan++++enkä+niin+pienten+kanssa+ei+ole+fiilistä+enää++++en+ymmär+mitään++
Arvostin+itseäni+ja+heitä+++He+ei+arvostaneet+minua+eikä+tahtoneet+itseään+arvostettavan+
He+ei+olleet+ihanteellisia+++tunteelle+ja+sielulle
Hengelle,++elämälle+++++++joku+sanoo+he+on+pieniä+tuollle+Ahinoamille..???+Toni+ja+Jannika++
En+ymmärrä+edes++mitä+he+hänelle+pieniä+ois+
He+on+minullekin+pieniä+sanoo+Ahinoam++..
Siis+minulle..++hän+on+uskova++kuulema+80+luvulta,
Ja+minä+olen+hengellinen+++myös
Jannika+ja+Toni+eivät+siis+ole+..+++Jannika+näkyi+vartalonmyötäises+puvussa+esiintymässä+lyhytfilmeissä+++++++uskova+ei+tee+sitä..
Hengellinen++ei++ryhdy+siihen+hommaan
Niin+se+on+homma+heistä++esiintyä+siveettömissä+asuissa,+he+on+kaikki+sen+hyväksyviä+jotka+jotain++tähtiä++musik++elokuva+++saa+rahansa+siitä++
Että+se+liittyy+siihen+hommaan.++Sofialla+kammottavat+asusteet
Martinalla+ollut+++ja+Saara+Aalto!!!!MITEN+hänet+päästetään++Kirkkoon+laulamaan??
Oli+mainos++että+38+e++maksaa+katsomaan++niin+hirveis+asusteis+esiintynyttä++
+Jouluaikaan++Kirkossa++laulaa++++en+kyllä+hyväksy
En+sitä+porttoa+mene+katsomaan
30.11.2020 11:01
Apua+++koin+äsken+++Jannika+an+yhteys+++kun+hän+esitti+tuota+Ahinoam+tätiä+++meni+niink+hänen+levelille++++ja+hän+on+niin+pieni+ihminen
Onko+että+he+oli+ylhäisiä+++Jannika+Eglat+Davidin+vaimo++ja+Ahinoam+oli+Davidin+vaimo++
Että+ylhäisiksi+valittiin+ihan+pieniä
(+Jannikal+on+kylpyammeessa+itsensä+hively+mus+video.+Puolialasti++4+v+sitten.+++
Ei+sellaisella+ole+mitään+++++++Minä+en+ollut+niin+ylhäisiä+kuuluisia+++olin+joku+nimetön++
Zeruiahin+tytär+++Davidin+siskon++
Olen+nii+väsynyt+kun+en+saanut+nukkua++tarpeeksi
(+n+3+v++nukk+liian+vähän.+++Ja+viime+yötkin+vielä.
30.11.2020 10:33
https://www.metropoli.net/julkkikset/il-janita-lukkarinen-sai-hyvia-uutisia-syopakasvainten-laajeneminen-pysahtyi/
Tuossa+se+lukee+tarkalleen.++
Mutta+osaako+etsiä+oikean+uutisen
Liianusein+annettu+kirjoittaa+
parant+mat+masti+sair+++jne.
Vaikka+tuo+edellinen+++++se+on+vsstakkaista+sille.
Lukekaa+tuo+totuus.++Ja+se+voittaa.++Ei+tarvitse+kasvaa+niiden+++känsien.++Ne+on+känsä+jos+niin+päätetään.
29.11.2020 18:02
https://b-m.facebook.com/vegaanihaaste/videos/2821217861263649/
Hän+oli+joku+1500+Suleima+Suuren+jälkeläisiä.
Janita+oli+Haseki+Leyla+Sultan.++Tahtoisi+hänet+pelastaa,+mutta+kun+hän+antoi+julistaa+että+
(+mitä+antoi+kirjoittaa++
Eikä+vastannut+s+postiin+++)++Toivon+ett+oli+niin+hyvä+sielu+ett+onkin+terve++++(+siellähän+luki+että+4+kk+een+EI+ollut+kasvanut+mitään++++(+siitä+on+uutinen+)+kuvauksissa+näkyiett+mitään+ei+ollut+kasvanut.
Siin+ous+hyvä+olla+ympäröimä+rakastavien++seurakunta+uskovien+hengellisten++
Heill+vois+olla++missä+he+rukoilis+aina+vuor+perään+ja+yhdessä+
4+kk+!!!!!+Voitettiin+oikeasti
Se+pahahenki+ei+tehnyt+mitään
Siitä+on+se+uutinen++voin+laittaa
Hän+olsiellä+ja+kuvauksis+näkyi+ei+mit+ollut+kasvanut++4+kk+aikana
Sen+pitäis+olla+tärkein+uutinen.
29.11.2020 17:54
Oletteko+vielä+yhdessä?+Onko+ruokavaliota+kokeiltu?++Ei+sianlihaa,++jos+on+ollut+muslimi+aiem+elämässä++muslimit+saattaa+olla+vaikeita
Heidän+energiansa.+Esin+Jannika+joutui+koska+söi+kinkkua+jouluna++sinne++minne+meni+ja+pyörätuoliin.+(+oksensi,+ja+joutui+pyörätuoliin+)+
Paleface++joka+ollut+muslimi+sukulainen+myös
1500+luvulla++teki+videon+kasvissyönnin+kannattamisesta.+Hän+yritti+suojella+.
Joku+muslimien+pizzeria+suojelee+siten++että+mainostaa+kinkkupizzaa.+++
Siat+ovat+myös+kuin+koiria
Minisikoja+on++ja+siankorvissa++näkyi+hirveä+energia+(mitä+koirille+kuivatetaan++)++säälittävä++järkyttävä.++On+niin+paljon+possu+postikortteja.
Ehk+ihmusetsiksikin+niin+yksinkertaisia!!
Että+sööttejä+possunkuvia+++mutta+elinkeinoa+pitäis+kannattaa+myös+++he+menevätsekaisin+.+
Minun+suoeluksessa++lopetetaan+raa+at+teurastamot.+Ja+ahdas+karsinaiset+sikalat.
29.11.2020 17:34
https://youtu.be/-pGEEarR9EE
Tuossa+on+Jeesus+Joel.+On+nyt+jotain+vähän+niinkuin+vaikeata.+Hänellä+on+erilaista+siellä+missä+on.+En+tiedä+ett+miten++++mitä+vialla+++kerron+jos+ymmärrän+++++En+ymmärrä+miksi+minyt+jätetty+yksin,+miksi+minulle+ei+ollut+ketään++??
Oikeasti+näin+Adamia+eilen+illalla+näyssä+++ett+hän+koet+ol+suuri+++minya+raiskattiin
En+tahdo+olla+Adamin+vallassa
Olen+masentavaksikoen+etten+saanut+nukkua,+3+v
Onko+hän+budhalainen?vai+äidilleni+syntynyt?+Muslimiperhe+++Äitini+Jeesuksen+parisielu
Arvelen+niin.++Äitini+mies+se+Harri+joka+oli+hautajaisissa++(+resupekka..)+kyyryssä+istui.
Näin+unessa++taas+kuului+sen+Joelin+ääni..
Ai+se+ei+ole+ehkä+hän..++se+onjoku+täällä+ollutkristitty..kuulin+ehkä+gospellaulajana
En+suostu+sellaiseen+huijaamiseen+ja+raiskaamiseen++
No+totuus+tuli+esiin++++
Arvelin+ei+Joel+koska+hän+ei+äsken+puhunut+minulle++Sanoi+hänel+on+erilaista
Sanoi+ens+et+se+vaalea+videoll+on+sitten+voittaja
Koin+sen+loukkaavaksi+
Siis+Jumalalle+voittaja+on+jolla+on+rahaa?+Olen+kysynyt.+Raha+tekisi+minut+suureksi.+
Olen+suuri+mut+köyhä.
Ei+annettu+nukkua.+++Raportoin;++tuli+esille++se+uskova+poika+jonka+luona+jouduin+olemaan+,+ei+ymmärtynyt+edes+mikä+on+krustitty,
Näin+sen+viehättävän++äitini+isoäiti+River+Church,
Toissailta+tv+7+++ja+nukuin+sen+jälkeen+++heti+ilman+unilääkettä+
En+nukk+senusk+tödin+energiois+vaan+sen+jonka+koin++viehättäväksi
28.11.2020 17:19
Nyt+täällä+oli+keppihevosratsastusta.+Voisin+olla+opettaja+.paitsi+en+yykkää+et+ne+kepit+jalkojen+välissä.+++Hevoset+ja+ponit+sitten+todellisia.+
Opetin+vöustöä+kokorataleikkaa+
Rata+pituussuuntaan+asti,+sitten+päätyvoltti,+pääty+ympyrälke++ravia,+kunnes+pyörryttää+++sitte+kokorataleikkaa+toiseen+suuntaan+jälleen
Laukka+jäi+nostamatta..+++
https://youtu.be/50BIwJO3k3I
Niin+tuossa+on+Israelin+Katuvalot+
Keltainen+Ruusu++++musiikkivideo.+Jeesu.
28.11.2020 16:47
Laitoin+kyllä+puh+äänen+kiinni++koska+jätä+n+ladattavaksi+++Lancaster+York+linnake+voi+hermostua+jos+soi+minun+amerikan+kansallis+musiikki++yhtäkkiä+++mutta+jos+olette+soittanut+soitan+teillepäin+++
Löhdin+menemään+++mietin+miten+paha+rakent+tämän+et+pyydän+soittamaan+just+ku+puhelin+ulottumattomissa+++onko+tämä+niuden+energiaa+jotka+haluaa+köyttää+mun+kristinuskon+rikkauden?+Koet+saada+sumppuun
Joel+just+ilmas+hänen+blondipeppu+myös+on+peto+
Sellainen++Joelhan+oli+pieni+poika+minulle+ja+Jeesus+myös+
(+lauloi+neiti+peppunen++voitko+hyvin?+
Tyttöystävälle+se+varmasti+oli
Josta+erosi.+
En+tiedäonko+sama+Keltainen+Ruusu+mus+videolla,+hänhän+on+se+Elsen+kaveri++
Vai+Else+kuningatar++kuuluisa+(+olen+tavannut+sen+Annan+myös++)+oli+tarkalleen+hänen+näköinen
Meneekö+se+nuoruus+hukkaan++?
(+hän+kysyi+kudonko+hänelle+jotain?+)+
Rappukäytävässä
100%+varmaa.+(+ja+sitten+oli+se+porkkananenä+Tihku+)+++sen+animaation+vois+mennä+katsom++
Mitä+menee?++Ollaanko+aiemm+elämän+sukulaisia?
Nyt+pitää+tanssia+tässä+pihalla+sitten
Aika+kuluu!+täällä+maallakin
28.11.2020 16:09
Profiilissani+on+puhelun+numero.
Soita+mennään+elokuviin+++heti.++Ja+tarjoa+vaikka+Fafa+juustoperunat.++Mitä+elokuvia+menee??
28.11.2020 15:51
Löysn+paikan+ulostaa+(+mietin+onko+tunnetta+siksi+että+onhätä+)+mietin+olenko+syrjäusil+seuduil+asuvien+huumorin+kanssa+++
Kaivoin+sen+maahan+siihen+ei+kasva+koskaan+sientä+++++Se+olihankunnollinen+yloste++
Ja+h+mietin++olekoluuan+tosikkoenergioita+et+mitä+esin+niussö+voiol+hngitys+suojain+++,+paitsi+metsässä+missö+olen++erämaassa+ei+minulla+ole+eikä+tarvitse+olla+kenelläkään++++
Kukaan+ei+pelkäö+ett+vedess+olis+mitään+öröi+
Mutt+jos+sukeltaa+tarvitseeaskin
Putöuikö+suihkys+ja+kylvyssä+olla?+Siel+voi+saada+tajun+pahasta++++se+on+sopimus++cesimolekyylir+++niitä+e+voi+hengittää++kuin+evillä+++
Vesiä...+ja+meritähti+.+Meduusa,+simpukka,++
Hengittävät+ties+miten++++
Keksin+vielä+++sukeltaessa,+j+synnyttäessä,+maski
Olenko+niin+tosikkoenergiota+ette+n+keksimit++magdotonta++kuinitselleni+
Jokainen+joka+luki+nömö+pyhät+sanat+taijotkutniustä+pysyköön+tervefnä,++eiöröä+
Ei+vallassa+terv+jeskuksessa+jos+esine+työnnetään+korvaan++(+++sen+örö+innon)+voitin+sn+kyllä
Menin+muisa+asioussa+ihanaan+terveyskeskukseen+mis+on+katto+orkealla+eikä+ole+asiakkaita++ei+o+enää+jonoa+öisin+++
Valtion+pitää+maksaa+palkja+lääkäreille
Teeveyskeskuksssa+ei+ole+enää+ketään+tuoleilla+ustumassa+++rokotteet+lopetti+flunssat++ja+minulle+opeettiin+ettei+niitä+ole++++
Menin+hajem+bujahtamuslääkettä+
???+Kiva+sana+syntyi..nukahtamisläökett++
Mutta+ovella+he+kävi+jokais+n+sisään+tulevn+kimppuun;+onko+yskää+nuhaa?????+Ja+työnsi+esineen+korvaan++++
Sitten+vasta+pääsi+sinne+arattu+aika+kun+oliMutta+minulta+loppui+raha+lunastaa+se+nukahtamuslääje
Siel+oliihana+lääkäri+++
Ummetust+pelästyessä+koin+sellaisen+totuuden+kyllä+että+lääkärit+tehtävä+työttömiksi
Mut+missä+se+rakkaus+nyt+on+++autojen+ääntä+kuuluu,+linnunlaulua,+taivaanranta+valoisa
Miks+ihmeellinen+elämä+tuhlataan+ett+ei+ole+ketään+++Koin+sen+raisk+eilen+llal+ett+rukoilin+vaadin+ett+Jumala+lakkauttaa+täm+ihmiskunnan++joksikin++mikrobeiksi,+olin+siitä+täysin+varma+totaalisen+++ja+päätin+pitä+siitä+kiinni++,+Jumala+mikä+luonut+että+voi+kajota++on+niin+saasta+että+mikään+luomansa++
Ei+voi+sen+perustalle+rakentaa+++
Yksiasia+mitä+tuli+eteen+oli+ett+sillä+earlilla+ei+ole+tuntoa+elimessä
Koska+tehty+muotokuva+missä+se+elin+näkyvissä,+tai+jo+ennen+sitä++++tehty+tunnottomaksi+++
Voin+sen+muotokuvan+laittaa,+1400.+
Luvulta.++Ja+ne+henget++selosti+mitä+minulle+ei+tullut+mieleen++että+siksi++makoili+naisystävän+kanssa++vaikka+alasti++esim+hellepäivät++hellekesän
Tikkako+hakkaa+päätään+puuhun?+++
En+ajatellut+kokoasiaa+oliselvää+heil+ei+ole+intimisuhdetta,+he+on+vaan+kavereita
Se+oli+kyl+pahahenki++joka+toi+tuota+mieleen
Se+on+että+sille+intimelämä+kokemusta+saanut++
Ei+ole+oikea+tunne+++..++minut+hylätty++minut+jolla+ollut++rakkauselämä++
Vahingoitt+i+nyt+sitä+Sanna+Marinia++
Ett+hänel+oli+laaja+kaulaaukko+ja+kaulakoru
Mutta+he+höpisi+hänen+rintaliiveistä+vaik+rintaa+ei+näkynyt+++Eurooppa+seuraavana+päivänä
Veti+hänet+alas++ei+totuudesta+välittänyt
Kyse+ei+ollut+rintaliiveistä+
Ei+hänel+rinta+näkynyt+jakun+alla+kuvassa
Ei+rinnanvakoa+edes
Muutut+mikrobiksi+jos+luulet+ett+voisit+koskea+minun+sukupuolielimiin++
Selibaatti+on+näinä+aikoina+turva
Kaikenlaisia+hyvävartaloiia++sopusuhtainen+vartalo+++Jannika+teki+itsensä+hively++kylpyammeessa+filmin+++laitanko+sen?+Älä+koske+tänne+saatana++++Kunnioitatte+sellaista+++
Tule+Toni+et+hakemaan+minut++teidän+kesämökkiin
Näytä+Martan+kasvot?+Jannikakin+thtoo+keskittyä+yhteen+ihmiseen,+syyllsyydentunne+kun+ei+ollut+vaan+häntä+hoitamassa++++..
28.11.2020 15:21
Niin+tuo+oli+kaikki+huumoria
Että+miksei+maksipakko+suihkussa+kylvyssä++pukiessa+vaatteita+portaikossa++Elvi+kirjaa+lukiessa+järvessä+++yksin+erämaissa++metsikössä++etelänavalla+pohjoisnavalla+kuussa
28.11.2020 14:28
7 / 15