Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Satu.liikanen
profiilit
Satu.liikanen
Satu.liikanen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suojavisiiri++ostakaa+ostakaa+++Elvi+sai+yritysidean..
Jasu+++siis+Jesu+++ei+tahdo+sitä+pahaa+unta+pahaa+oloa++eikä+Buddha+++ei+hän+ollutkaa+Budhan+se+tyttö+varmaankaan+
Näin+hänet+jota+luulin+Budhaksi++ei+hän+ollur
Enkä+usko+ett+Eva+ois+ollut+Bathseva
Kun+katselin+millaisia+kuvia+Bathsebasta+tehty+
Elokuviin++eihän+hän+Evaa+muistuta+
Mehtab+oli+kyl+Michal++++arvelin+Mira+Merab+
Miralle+kylään?+Miran+ooikaystövä+viehätti+minua+++Ei+ollutinhottava++++Minun++mies+ois+joku+sellanen
28.11.2020 14:26
Jasu+näytti+iso+kiroskooppikyva+löntähteli+++pyörylä+lötsähtelueteenpäin+isona+
Mitä+tehdäsille+tahdoin+hajottaa++ruiskun+pisti+siihen+++se+hajosi+++ymmärsin+++se+hajoaa+heti+ihmisen+mielestä+kun+hän+on+varma+ettei+sitä+voi+olla+(+rokotteen+saavan+mielestä+se+hajoaa+
Ja++olisi+tänään+hyvin+aikaa+on++kun+löytyi+se.minulle+sopiva+oikea+ihminen++
Ja+tajusin++,+me+korkeammas+hengess++vaan+harpotaan++++yli+++Tuletko+hakemaan+minut++ja+mitä+
Minulon+rakkaut+vaikka+teidän+lasipöydälle,+että+se+on+sellainen++Lasilyhty+värikäs+ja+kukat+automaatista++30+e++!!
28.11.2020 14:19
Se+on+niin+pikkuhitu
Jos+katsoi+mikroskooppkuvaa
Eilen+vesimolekyyleistäkuva+++
Seon+ihan+eloton+luonteeton++voit+itse+päättää+sen+luonteen++++värittää+sen++kun+studion+seinillä+vihreäksi+tai+punaiseksi+väritetty
Ja+suurennettu+ihmistä+isommaksi
Lapseen+se+ei+tee+vaikutusta
Viattomaan++ja+rakastettuun
Tääl+on+ihanaa+mis+ei+kuulu+uutisia
28.11.2020 13:49
Minusta+on+huvittavaa++et+se+tarttuisi+jossai+tilaisuudessa+Sofiasta+++tarttuiko+hautajaisissa
Ei+hautajaisissa+siellä+on+niin+jumalallinen+musiikki++siellä+on+Kirkko++ja+hyvyyttä+tahtoavat+sielut
28.11.2020 13:44
Käymme+taisteluun+++Sofiasta+kun+luin
Eilen+Dianasta+bikinikuva
Kuninkaalliset+jos+sellaisia++eivät+ole+turvassa+
Onneks+ne+muut+valitut+kuninkaallisiksi+oli+jotka+eitahtoneet+örynää++
Sofia+oli+ouhunut+jotain,+että+miten+todellinen+se+on+++++taisteluun++kaikintavoin
Kuulema+kielsivät+kaikki+yssityitilasuudet
Nii+taistelu+liikalusääntymistä+liikalihomista+kaikkia+sairauksia++vastaan
28.11.2020 13:41
Luin+taas+yöllä+++ja+nauroin+++oikeasti++hyvin+kirjoitettu.+Mutta+kannatin+Elvi+saisi+Lennart++Lindbergin++hän+oli+niin+hauska+kun+Lennart+kihlasi+hänet+++++tuossa+olisi+kuvasuuresta+rakkaudesta
28.11.2020 13:05
Tuo+oli+kyllä+hyvä,+nauroin
28.11.2020 12:54
Olen+joka+en+ole+Evan+enkä+Adamin+vallassa+enkä+tule+olemaan.++He+on+ihan+pikkuisia+ihmisiä.+He+on+vaan+ihmisiä.++
Ihmiset+ei+tahdokaan+valtaa+Adamille+tai+Evalle++kuten+minäkään,++ei+tahdo+valtaa+kenellekään+
Jeesus+on+miellyttävä++helppo+kun+kitui+ristillä+ihmisten+puolesta++Jeesus+ei+varm+käytä+mit+valtaa++hän+kituu+vaan+ristillä+ihmisen+edessä+ja+tahtoo+hänelle+kaikkea+ihanaa+?+
Se+piti+tajuta++että+hän+ei+ole+se+mitä+ihminen+unelmoi+++Ei+unelmien+täyttymys+kaikkea+mitä+tahtoo++vaan+parrakas+jehu+joka+pissasi+ja+kakkasi++
Yritin+ylevämpää+ajattelua+sielunelämää+innoittunutta++..++
(+nyt+viimeksi+se++tiktokkiin+filmejä+laittanut+joka+ollut+vanha+Raamatun+nimi+++ei+vastannut+sähköpostiin.+++Liekö+on+että+he+ei+olekaan+yleensä+new+age.(+hänellä+todella+partaa)
Matti+Nykänen+oli+Isak.+++(+hänen+se+nainen+Rebekka+tuli+kerjäläisenä+Suomeen.)
Oli+1500+luvulla+yksi+Kuningas+Henrikin+kuudesta+vaimosta.+
(+niin+Raamatun+nimet+elivät+aatelisina+ja+ylhäisinä+2000+vuotta.+Ne+henkilöt,+sielut.+
Näin+äsken+näkynä+yhtä+
Joka+kävi+Joakimin,+Annan+miehen+siis+kuvataideillassa+++10+v
Sillointällöin+++Oli+pieni+käppänä
(+hän+luuli+taijoku+luuli?+Ett+hän+ymmärtäis+tätä,+joka+ei+o+missi+...nyt+ilmenee++hän+niink+haihtui..
Ei+hän+ollut+läheinen++lainkaan!
Mistä+oikein+muodostuu++elämä,+käsitykset
Yhden+kerran+vaan+++hän+näytti+kuvia+Louvren+matkasta+++en+siinäkään+kokenut+läheiseksi+häntä+..++(+löysin+vaan+hänestä+että+hänkin+ollut++aatelinen)
28.11.2020 12:36
Mutta+jos+kyse+on+että+minulla+ei+ole+ihmisryhmää,+ihmisiä++vaan+lulitte+ett+oln+jotain+sekopäitä.++Olen+Jumalan+kanssa+vain+.+Olen+new+age+henkinen.+Onko+se+sekavaa+teille?
Ette+tavoita+siinä+kuin+sekopäät
?++Ette+ymmär+valaistunutta++
Tavoitatte+sekopäiden+levelin.+++En+ymmärrä+miksi+pitäis+olla+ryhmä++++On+Jumala+vain
28.11.2020 12:19
Arvostelukyvytön+kommentoija+jos+sekopäiseksi+luuli+selkeää.
28.11.2020 12:12
Elvi+aloitti+täikampojen+myynnin+samantien.+Hän+juoksutti+Riston+hakemaan+lähikaupasta+50+tiheäpiikkisen+kamman+säästöpakkauksen.
-Niillä+pääsen+alkuun,+Elvi+sanoi.
Hän+pyysi+Rauhalta+asiakaslistan+ja+aloitti:
-Täällä+Elvi+Räppääjä,+hyvää+iltaa.+Olisiko+teillä+hetki+aikaa?No+hyvä.+Onko+teillä+ongelmia+pään+alueella?+Ai,ette+ymmärrä.+Onko+teidän+päässännejotain+ylimääräistä?+Ei,+ei+en+minä+hattua+tarkoita.+Tarkoitan,+tuntuuko+päässänne+liikettä?+Silmät+liikkuvat?+En+minä+sitä+tarkoita.+Tarkoitan,+että+liikkuuko+päässänne+ylimääräinen+olio?Ai+että+mikä+olio?Täi+tietenkin!Haloo!+Haloo,haloo,haloo...
Elvi+soitti+viisi+puhelua+.+Aina+kun+hän+ehti+sanaan+"täi",+luuri+paiskattiin+kiinni.
27.11.2020 14:02
Risto+Räppääjä+ja+pakastaja-Elvi+
Luin+tuota+ennenkuin+nukahdin
27.11.2020 13:47
Ahinoam+oli+niin+hauska++että+miksei+maskipakkoa+kotona+oleskeleville?varmuusmäärä+lisääntyisi+++++kotonakin+hengityssuojaimissa+olla+++tuntea+Jumalan+suojelus+kasvoillaan++ja+ei+tarvi+nähdä+naamoja+
(+minua+ei+häiritse+ne+hengityssuojaimet++
Voi+olla+johtui+kun+luin+Risto+Räppääjä+kirjaa+missä+Elvi+sai+vallan,++Elvi+siivousintoinen+ja+pelkäsi+täitä+++hyvin+oli+kirjjoitettu+
Elvillä+oliesikuva+joka+tahtoi+kunnioitusta
Ahinoam+palveli+häntä++että+Elvi+kunniassa+
(+Elvi+oli+kauhea+Risto+Räppääjälle++varmaan+pakottimaskissakinn+olemaan
27.11.2020 13:44
Minäkään+en+usko+että+hän+olisi+Eva++eilen+kun+olin+seurassa+++Antoi+puh+nron++,+voin+mennä+nukkumaan+hänen+luo++kuulema,+
pitkästä+aikaa+tapasimme+++en+tiedä+hukkasinko+sen+numero+lappusen..+
Elisabeth++Raamatun+hän+kyllä+oli.+Johannes+Kastajan+äiti.+++Hän+koki+minua+joksikin+korkeammall+olevaksi,+toin+jotain+henkeä,+paavi+siellä+eräs+ei+nähnyt+eikä+kuullutminua+edes,+parrakas++joka+menossa+oli+ilmastomielenosoitukseen
(+olen+masentunut+rakkaudettomuudesta++ett+minulle+ei+ole+sopivaa+ihmistä+ollut+)+
Ei+se++parrakas+pitkä+kuullut+edes+kun+kysyin+missä+ja+koska++++miel+osoitus
Hän+seurusteli+vähän+aikaa+Katarina+von+Borgin+kanssa,+Lutherin++puoliso+oli+1500+
Hänkään+ei+erityisesti+hengellinen++vaan+niitä+yksinkertaisia
Olen+helpottunut+ettö+Luther+ei+ole+enää+kirjoittanut+++hän+oli+paha+minulle
Ylimielinen+ja+neuvova++vaikka+aivan+yksinkertainen++++
Mutta+he+ei+tahdo+sairautta++hekin+suojelee+terveyttä+++++tunnen+vähän+epätoivoa+kun+en+sovi+heidän+seuraan++++Ei+olla+samalla+aaltopituudella+
Miten+tälkaista+voi+olla+++Ei+hän+varmaan+Eva+ollut,++Elisabeth+kyllä+oli.++
Miksi+Jumala+ei+ole+luonut+jotain+tarinaa+mis+minul+jokin+rakkaus?++Tuntuu+kaik+tahtoo+olla+ilkeitä+++näen+Alexander+Rybak+virnuaa+ilkeästi
Hänkin+on+ihan+pöljä?????ja+se+Kalevi+Riikonen+virnuaa...ja+Ismo+Alanko+++joka+Apu+lehden+etusivulla..
Hänhän+ihan+kyvytln+kohtaamaan+
Matkasin+moniin+kaupunkeihin++ja+yhden+lauseen+ehti+kuulla+ja+oli+häipynyt+ovesta+
Se+on+suur+rakkaudettomuus
Matkasin+Raumallé+Poriin++Lahteen+Tampereelle+Ouluun+
Joka++kaupungissa+kuulin+kai+yhden+lauseen+ja+sitten+hän+oli+häipynyt++++ei+minul+enää+ole+fiilistä+hänen+suhteen++en+viitsinyt+edes+lukea+haastattelua+++Tytär+opiskelee+musiikkia+Berliinissä+ja+poika+Kuvataideakatemiassa
Laitanko+teille+minun+taidetta+tanssin?+
Masentaa+kun+pitäis+olla+lähtenyt+josinne+teltalle
Illal+tv+7+++...+osasin+sulkea+korvat,+en+kuullut+mitä+puhui,++koska+se+puhe+ei+auttanut+10+v+asunnottomana,+missään+seurakunnass+ei+tarjottu+yösijaa,+ei+löytynyt+sopivaa+ihmistä
Sitten+tuli+se+tyttö+esille+naisihminen+joka+viehättävä++äitini+tyyppinen+äitini+sisko?
Saattoi+ollasen+yhden+muotokuvan+henkilökin+jota+äidikseni+arvelin++
Todistajana+++River+Church
Hän+oli+käynyt+laulamas+rukoilemas+7+mummon+kans+ja+3+km+matkan+laulanut+yksinään++kotiin+ja+Jeesus+maksanut+puhelinlaskunsa+ja+kaiken+antoi+mitä+rukoili++kun+tuli+uskoon+
Pidin+vaan+siit+naisihmisest+siis+
Aamulla+++se+kummajainen+täti+++tuli+huoneestaan++hengityssuojainta+sinistä+kasvoilleen+pukien++että+olen+unohtanut+että+näitä+pitää+käyttää
Ymmärsin+sen+niin++ja+hänestä+henki+++että++olin+voittaja+++jossain+ylhäällä..+mut+hän+ei+jaksa+sitä+ihmisenä+++keksi+vaan+jotain+millä+saa+häipymään+(+ett+minun+pitäis+olla+siellä+kotona+hengityssuojain+päällä+hänen+kanssaan
Niin+hän+meinasi+yht+äkkiä+tehdä
Hänelt+on+taas+ruoka+loppunut+++ei+toimi+pää+jos+ei+syö+mitään.++++Kun+kirjoitin++näin+että+hän+"putosi",+ett+ihmiset+oli+kunnioittaneet+Ahinoamia,+mutta+hän+on+niin+epä+älyllinen++++ja+ikääntynyt+
Että+hän+ei+nyt+voi+olla+siinä+älyllisyydessä+kunnioituksen+kohde.
Menen+juomaan+kahvia.
27.11.2020 13:09
Rukoilla?+että+päästä+eroon+tuosta+örön+hösötyksestä+kun+ei+se+ole+tervettä.+
WHO+lukiettä+kuolleisuus+luvut+oli+samat+kuin+muissa+flunssissa,+se+oli+etusivulla+tässä+se+tutkimustulos+++jaksaisiko+joku+etsiä+sen+
Ehkä+ne+kuninkaallliset+taas+otti+sen++ett+ihmiset+tajuaa+siihen+ei+kuole
Ahtisaari,+Trump,++ett+ymmärretään+ei+vanhakaan+kuole++.+++Ja++arvelen++ku+minulolinenä+tukossa++oli+rasittavaa+vetää+henkeä,++tuntui+helpommalta+lakata+hengittämästä++ei+jaksanut+taistella+
Niin+korkea+tyyny,+päänalunen+auttaa+että+sieraimet+auki,++++epäilen+että+he+vaan+lakkasi+hengittämästä+++jos+sieraimet+tukossa
Niistämään+auttaa+ei+saa+nukahtaa+nenä+tukossa
Ja+rukouksen+kanssa+nukkumaan
++kuumalla+vedellä+avata+sieraimia+ja+puhdistaa++ja+voidetta++ärtyneeseen+ihoon++++++
Mutta+ne+henget+jotka+teki+tuota+kauhua+taitaa+olla+menneet++++menevät+ohi+aina++rutto++
Smallbox++mitä+se+olikaan+++
Kuuluu+sellaista+henkeä+että+he+ei+halua+sitä+örönää+enempää
27.11.2020 12:38
Tuokin+oli,+eilen+luin+hius+kasvaa..+Miten+se+jostai+elottomasta+aineesta+oleva+hius+kasvaa?+
Miten+puu+kasvaa?+Millaista+ainetta+on+puu
Missä+on+sen+hermosto?+Valossa+Jumalan..
Jumala+kasvattaa+puun+ja+hiuksen.
Yksikään+hius+ei+putoa+teiltä+Jumalan+tietämättä+lukee+Raamatussa++ja+Tapahtukoon+teille+uskonne+mukaan+++++lukee.+Jos+uskoo+örönään+++se+saa+siitä+voimia.++Hengellisyydestä+saa+voimia+terveydelle.
27.11.2020 12:09
Te+ajattelette+että+se+on+varmaa
Tai+sitten+oli+huumoria++kirjoitus++
Mutta+sielut+pelkää+muitakin+vaivoja,+
Voisiko+olla+että+muut+lakkasivat++kun+pahoilla+hengillä+hengityssuojaimissa++hommia
Tavallinen+flunssa+se+kyllä+ja+en+ota+sitä+koska+minulle+opetettiin+mitä+flunssa+on++jo+vuosia+sitten++kun+olen+valaistunut
27.11.2020 12:04
Te+tahtoisitte+vielä+kaiken+irti+siitä+örönästä?
Missään+ei+pakkoa+kun+ei+ole+mikään+pakko+valtio+
Kirkot++hengelliset++kokoontumiset+voi+olla+varma+siellä+ei+tartu+mikään+.+Uskovat+teki+väärin+asunnottomuuteni+aikana++jos+he+päätti+pelätä+hengellisissä+paikoissa
Mut+sillä+päästiin+sitten+joistain+jumalattomista?
Suomes+ei+kyl+ole+kuollut++kukaan+
Tartunnat+vaan+luetellaan++uutisissa+on+ala+arvoista+++pelotella+ihmisiä.+Yhtähyvin+voi+luetella+kaikki++vaivat+vaivoihin+++uhrit++++montako+on
Mitä+eri+lajeja++EI+ole+hyvä+miettiä++
Esin+Hiv++tai+ms+++tai+++et+mieti+niitä+koskaan+on+ok
Niitä+ei+oikeasti+ole+olemassa+++kun+et+usko+niihin
Christian+Science+esimerkiksi++tietää
27.11.2020 11:53
Niin+en++kiroa+raiskattavaksi++enkä+++nukkumisen+estymiseen.+++
En+pysty+ehkä+eläm+suhdanteessa+ihmisiin++ja+Kaipolan+kylään++auttamaan++jotain+++++
Täytyy+pitää+pää+asiana+että+ei+kiroa.+++Raiskattavaksi+eikä+nukkumisen+estymiseen.++
kaiken+aika+a+kun+kajottiin+++pidin+käsittämättömänä+että+Jumala+antoi+tehdä+niin++eikä+ollut+luonut+ketään+sopiva+a+ihmistä.+++++Kyllä+Jumala+varmasti+++valvomattakin++pitää+huolen++että+ei++Jeesus+voi+huijata+eikä++äitini+eikä+++muutkaan.++++Ja+ettei+kenenkään+valtaan+voi+joutua.++
En+oikeasti++tietysti+tahdo+ketään+raiskattavan,++(+tyhjästä+ilmasta+raiskattiin++)++
sillä++tuhottiin+sielu,++joka+ei+ollut+psykopaattinen+vaan++uskoi+kaikkeen++++rakkauteen++ja+++ym+ja+oli+tunteet++ja+kykenevä+++tuntemaan++ja+oli+terve+++sieluinen.++
Sitten+joutui+kokemaan+++tunteet++että+++++++mitä+siinä+nyt+joutui+kokemaan.++
koettettiin+++väittää++että+sielu+on++toisten+sielujen+yhteydessä.+++++
en+ymmär+et+Jumala+antaisi+raiskatulle+ja+kidutetulle+opett+jot+++
Mutta+++olen+ehk+alk+nähdä++että++tumma+pitkätukkaisellla+++,+jolla+olen+nähnyt+elämänhengen++++jota+rakastin++että++tummapitkä+tukkainen++tahtoo+kokea,++ja+on+ehkä+väh+lapsellinen+?++tms.++
Onko+vaalea++joka+luopunut+kuin++harmaa+hapsinen+++että+heillä+ei+ole+elämää,++eivät+ole+älyllisiä+eivätkä+tuntevia.++++Vaaleatukk+kanssa+++tai+hänelle++jos++kirjoitti+tai+puhui+menetti+elämänhengen++++++Musta+tukkaiset+ovat++++raaoimpia+?++kovimpia.++++kehittymättömämpiä.+++Onko+vaalea+sitten+parempi+kuin+tummatukkainen.+++++
Vaalea++ilmeisesti+on++erkaantunut+täysin++jostain++tummatukkaisesta++kehittymättömästä++
Tummatukkainen++ei++voi++esim+intim+elämässä+++erottaa+++että+millaiset+tummatukkaiset?++++keiden+energian+kanssa+harjoittaa++saman
koska+++kehittymättömät++harjoittavat++sitä+intim+elämää+++ovat++kehittyneemmätkin++vedettyjä+alemmas+heidän++myötä++
jotain+sellaista.+++++mihin+en+uskonut.++++Uskon+vaan+yksityisyyteen.+++
en+tied+mikä+teki+vaaleatukkaisen.+++
Ainakin+hän++on+kai+niin+kuin+enkeli++yksinkertaisten+ihmisten+mielestä+koska+on+epä+älyllinen++++niin+ansaitsi++niin+kuin+enkelin+hiukset++vaaleat.
26.11.2020 21:50
En+tahdo+kirota+raiskattavaksi++kertaakaan.++Pidän+pää+asiana+että+en+kiroa.++
En+raiskattavaksi+enkä++unettomuuteen.
26.11.2020 21:34
8 / 15