Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Surreal
profiilit
Surreal
Surreal
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei,+täällä+yksi+uusi+tinnituspotilas.+
Söin+lokakuussa+2020+kolmea+lääkettä:+Escitalopram+(mielialalääke),+Gabrion+(hermosärkylääke)+ja+Arcoxia+(tulehduskipulääke).++Kun+olin+käyttänyt+näitä+kaikkia+yhtäaikaa+noin+viikon,+alkoi+vasemman+korvan+tinnitus.+Se+on+kestänyt+tähän+päivään+saakka.+
Kaikkien+kolmen+lääkkeen+lääkeinfossa+sanotaan,+että+saattaa+aiheuttaa+korvien+soimista,+tosin+harvinaista,+<+1/100+tapausta.+Mietin,+että+voisiko+ne+yhdessä+tehdä+tämän+vaikutuksen.+Lopetin+saman+tien+kaikki+kolme,+vaihdoin+tilalle+kaksi,+joissa+ei+vastaavia+sivuvaikutuksia+mainittu.+
Tinnitus+ei+ole+loppunut,+mutta+olen+yrittänyt+tehdä+näitä+Niskan+kertomia+harjoituksia.+Mielestäni+ovat+auttaneet+jonkin+verran,+usein+noin+puoli+tuntia+treenin+jälkeen+on+ollut+hiljaisempaa.+Olen+eläkkeellä+ja+työkseni+tein+tietokonehommia,+eli+varmaan+niitä+niskajumejakin+on+ollut+ja+on+edelleen.+
Nyt+yritän+näillä+treeneillä+ja+hieronnoilla+(+1+x+2+vk)+saada+tätä+ääntä+pysymään+aisoissa.+Onneksi+piipitys+ja+suhina+ei+ole+kovin+voimakas,+sen+kanssa+pystyy+elämään+varsinkin+kun+yrittää+sulkea+sen+pois+mielestään.
Tsemppiä+kaikille+muillekin!+Kiitos+Niskalle+hyvistä+vinkeistä!
Ja+laittakaa+kommentteja+omista+kokemuksistanne.
27.11.2020 08:56
1 / 1