Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
amalia-armas
profiilit
amalia-armas
amalia-armas
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
oiskohan+se+nyt+teiltä+keltään+pois+jos+niitä+hoitajien+palkkoja+nostettais+ja+reilusti.......ja+kun+reilusti+nostetaan+niin+voitte+reilusti+olla+kateellisia+sitten.+En+ole+hoitoalalla+itse,+tuttaviani+kyllä+ja+muualla+kun+pieksämäellä+ja+voin+sanoa+että+sitä+työtä+en+tekisi+todellakaan+näillä+nyky+palkoilla....varsinkin+lähihoitajan+työ+on+niin+raskasta+ruumiillisesti+ja+henkisesti+....sinun+kaltaiset+kateelliset+pikkusielut+näistä+palkoista+"huolehtii"+eiköhän+ne+lähikset+käy+sinullekkin+ne+rauhoittavat+jakamassa+ja+pyllyä+rasvaamassa.
06.01.2021 01:24
Olin+niiin+oitkästynyt+kun+ei+oo+mitään+kivaa+tekemistä+vaan+älysinmpä++avata+tämän+keskustelupalstan....enkä+aikoihin+ole+niin+makeasti+nauranu+kun+nyt+näille+"oranssiliivi"+jutuille.Muutama+teistä+niin+loistavia+sanantaitajia+että+teidän+juttuja+olisi+aivan+mahtavaa+saada+lukea+lisää.+KIITOS+teille,+ootte+kyllä+taitavampia+kun+nää+kuuluisat+kotimaisen+tv+viihteen+tekijät.+Olipa++ihana+lauantai+ilta.
12.12.2020 20:28
no+pettämisen+taidon+osaavat,+ikävä+kyllä+,miehet+sekä+naiset.+Minulla+on+miesystävä+Paimelassa++ja+tapaamme+aika+harvoin....hän+jaksaa+kertoo+rakastavansa+minua,+mutta+teot+kertoo+ihan+muusta....on+tavattava+salaa+milloin+rouvaa+,milloin+neitiä...ja+hänhän+ei+omasta+mielestään+tietenkään+petä....paitsi+kaikkia+vuorollaan.+Miks+ei+toista+voi+kunnioittaa+edes+sen+verran,et+kertois+suoraan+osapuolille+mikä+on+homman+nimi.En+toki+halua+mitenkään+rajoittaa+hänen+elämäänsä,mutta+rehellisyyttä+todella+toivoisin,kun+hän+sujuvasti+valehtelee+mietin+et+mikä+tässä+suhteessa+on+niin+helvetin+vaikeaa....miksei+tää+lopu+kokonaan,+miks+pitää+olla+tämmönen+tyhmä+näennäis+liitto.+No+teatterimaailma+menetti+meissä+kaksi+hiton+hyvää+näyttelijää.....
12.12.2020 19:34
1 / 1