Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Huonostisopiva
profiilit
Huonostisopiva
Huonostisopiva
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ajattelen+aika+lailla+samoin.+Avioeroni+jälkeen+olen+jotenkin+hautautunut+tänne+kotiin.+Käyn+lenkillä,+luen,+katson+jalkapalloa,+teen+töitä+pihalla,+mutta+kaupungille+lähteminen+tuntuu+paitsi+vieraalta,+myös+oudolta,+koska+en+kuitenkaan+tiedä,+mitä+siellä+pitäisi+tehdä:).+Yhä+enemmän+huomaan+miettiväni,+että+pitäisi+kokonaan+lopettaa+toivominen+ja+koettaa+löytää+se+elämän+sisältö+siitä,+mitä+nyt+on+jo+hankkinut.+Tapaamissivustoja+en+rupea+käymään+läpi;+jos+haluaisin+tavata+jonkun,+niin+minun+pitäisi+henkisesti+kyllä+olla+samalla+aaltopituudella+ensin+ja+löytää+yhteisiä+asioita.+En+todellakaan+halua+sellaista+ihmistä+lähelleni,+jonka+kanssa+ei+voisi+yhdessä+kasvaa.+Avioeron+kokeneena,+tajuan+kyllä,+että+yksinäisyyskin+voi+olla+ihan+siedettävä+asia.+Mutta+kirjoittajan+ajatusten+herättämänä,+koen+vähän+samaa,+että+on+paljon+niitä,+joiden+ohi+kuljen+mitään+osaamatta+tai+tajuamatta.
03.01.2021 14:01
Nyt+tuntuu+siltä,+että+tämä+sivusto+saa+olla+ainoa,+johon+joskus+kirjoitan;+tosin+kokemuksia+miltään+sivustoilta+ei+ole.+En+vaan+halua+ryhtyä+käymään+läpi+eri+ihmisiä,+vaan+ajattelen+niin,+että+jos+yhteys+löytyy+henkisesti,+niin+lähtökohta+on+silloin+parempi.+Vaikka+toinen+miellyttäisikin+silmää,+niin+se+ei+itsessään+johda+kovinkaan+pitkälle.
Avioeron+jälkeen+olen+valmis+jatkamaan+yksinkin...näin+on+varmaan+paljon+parempi+kuin+etsiä+jotain,+joka+ei+löydy+ja+pettyä+kerta+toisensa+jälkeen.+Mutta+ehkä+elämä+jossain+vaiheessa+yllättää+:)
03.01.2021 13:47
1 / 1