Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
HERTTA1
profiilit
HERTTA1
HERTTA1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
14
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+tiedä+tarkkaan+ottaen+että+mitä+siinä+kysymyksessä+olis+ollut+sääntöjen+vastaisesti+mutta+kuten+sanoin+että+minun+hahmoihin+liittyvät+palautteet+hyvät+ja+huonot+palautteet+saa+aivan+vapaasti+lähettää+minun+omille+sivuille+instassa+jolloin+luettuani+ne+palautteet+sekä+hahmoihin+kohdistuvat+kysymykset+vastaan+parhaani+mukaan.+Ja+mitä+tulee+tuohon+sinun+kysymykseen+ludemista+ja+taksusta+niin+edelleen+en+voi+yksin+tehdä+päätöksiä+heihin+liittyen+sillä+ludem+on+myös+jokerin+hahmo+jolloin+kaikki+heihin+liittyvät+asiat+päätämme+yhdessä+jokerin+kanssa+sulassa+sovussa.+Ja+mitä+tulee+hahmojen+muihin+yksityisiin+asioihin+niin+me+emme+julkaise+mitään+mikä+viittaa+heidän+yksityisiin+asioihin+kuten+henkilöllisyys+tai+jotain+muuta+vastaavaa.+Hahmot+ovat+esillä+niillä+nimillä+joita+olen+heille+antanut.+Ystävällisin+terveisin+Hertta+💕
24.01.2021 12:13
Olen+ehdottanut+jokerille+että+koska+suurin+osa+hahmojen+palautteista+koskee+juuri+tuota+kysymystä+että+milloin+lukijat+saavat+nähdä+ludemin+ja+taksun+hahmoista+videoita+niin+se+on+vielä+harkinnassa+mutta+en+lupaa+mitään+ennenkuin+saan+palstan+ylläpidon+kanssa+erimielisyydet+selviksi.+Mutta+voit+toki+kirjoittaa+toiveita+Hertan+omille+sivuille+instassa.
24.01.2021 11:51
Vastaan+mielelläni+minulle+esitettyihin+kysymyksiin,+mutta+en+oikein+pidä+siitä+kuinka+alentavasti+kirjoitat+jokerista+ja+hänen+luomista+hahmoista.+Mä+en+voi+valitettavasti+vaikuttaa+siihen+mitä+muiden+pöytien+hahmot+kirjoittaa+palstalla+enkä+ole+edes+kerennyt+lukee+kuin+pinta+puolisesti+muiden+pöytien+viestejä+mutta+ei+minun+mielestäni+jokerin+luomat+hahmot+ole+lainkaan+niin+ärsyttävää+luettavaa+kuin+esimerkiksi+minun+luomani+hahmoni+takiainen+joka+valitettavasti+on+poikennut+hänen+repliikeistä+aika+paljonkin,+jonka+vuoksi+taksu+ollut+useasti+jäähyllä+sääntöjen+rikkomuksen+vuoksi.+Mielestäni+jokerilla+on+useita+hahmoja+joilla+on+ollut+todella+hyviä+kirjoituksia+ja+pakko+myöntää+että+se+on+joskus+piristänyt+minun+päivän+huomattavasti+kun+olen+lukenut+jotain+todella+hyviä+repliikkejä+ja+jokerin+hahmoilla+on+ollut+erittäin+hyvä+tulkinta+niillä+repliikki+lauseilla.+Se+että+minun+luomat+hahmot+ovat+ottaneet+käyttöön+jokerin+logon+sen+lisäksi+että+heillä+on+oltava+mukana+minun+logoni+joka+on+ollut+aina+Hertan+sydämet+ja+ne+ovat+pakollisia+merkintöjä+heidän+kirjoituksissa+jolloin+voin+varmistaa+että+minun+pöydän+ääressä+kirjoitetut+viestit+eivät+mene+sekaisin+muiden+kirjoittajien+kanssa+jolloin+palstalla+vältytään+myös+turhilta+riita+tilanteilta+ja+erimielisyyksiltä.+Näin+voin+varmistaa+että+palstalla+oleva+negatiivinen+tunnelma+ei+ole+aiheutunut+Hertan+hahmojen+taholta.+Ja+siitä+syystä+olen+vaatinut+että+jokainen+kirjoittaja+merkkaa+Hertan+sydämellä+ne+viestit+joiden+tarkoitus+on+lähettää+minun+hahmoille.+Ja+jokerin+logo+on+otettu+käyttöön+useista+syistä+vaikka+hahmot+ovat+aina+Hertan+omia+ja+Hertta+on+edelleen+vastuussa+siitä+kuinka+hahmot+käyttäytyy+mutta+ludem+on+minun+ja+jokerin+yhteinen+hahmo+jolloin+myös+jokeri+on+vastuussa+ludemin+kirjoituksista+ja+jossain+vaiheessa+myös+muita+yhteisiä+hahmoja+on+tulossa+minulle+ja+jokerille.
24.01.2021 11:41
Kiva+kuulla+että+hahmoja+on+kaivattu+ja+kehuttu.+Mutta+en+hyväksy+sitä+että+täällä+moititaan+muiden+pöytien+hahmoja.+Jokaisella+pöydällä+on+oma+tyyli+kirjoittaa+ja+se+heidän+moraalin+arvosteleminen+palstalla+ei+ole+kovinkaan+reiluja+muita+kohtaan+kun+suurin+osa+kirjoituksista+palstalla+on+fiktiota+ja+kaukana+todellisuus+elämästä+ja+mielestäni+on+erittäin+hienoa+että+palstalla+jotkut+kirjoittanut+myös+niitä+ei+miellyttäviä+asioita+ja+se+on+todella+tärkeää+sillä+valitettavasti+oikeassa+elämässä+niistä+asioista+kukaan+ei+juurikaan+kirjoita+totuuden+nimissä+ja+sen+takia+on+hyvä+että+edes+palstalla+on+otettu+huomioon+erilaisia+aiheita.+Mä+en+ole+pystynyt+tekemään+kaikista+aiheista+kirjoituksia+ja+sen+takia+on+erittäin+hyvä+että+joku+muu+on+pystynyt+kirjoittaa+myös+niistä+aiheista+jotka+ovat+todella+ei+miellyttäviä+asioita+ja+todellakin+kaukana+inhimillisyyttä+sekä+moraalitonta+mutta+se+ei+ole+kirjoittajan+vika+vaan+niiden+joiden+toiminta+liittyy+kyseisiin+asioihin.+Minä+en+kestäisi+edes+lukea+niitä+jotka+ovat+kaukana+inhimillisyyttä+mutta+se+ei+tarkoita+sitä+että+siitä+kirjoittaminen+olisi+väärin.
24.01.2021 10:54
Voi+sinua+ludem+💕,++hienoa+että+olet+oivaltanut+sen+että+voit+kantaa+ylpeänä+rooli+nimeäsi+palstalla,+sillä+minä+ja+jokeri+🃏+olemme+yhdessä+päättänyt+sinulle+hieman+erikoisemman+nimen+jota+ei+ole+vielä+ollut+muilla+täällä+palstalla.+Ja+erikoinen+nimi+sen+vuoksi,+sillä+olet+meille+muutenkin+erityinen+hahmo+ja+olemme+erittäin+ylpeitä+sinusta+ja+sinun+roolista+ja+kuten+olet+itsekin+huomannut+että+nimesi+on+ollut+palstalla+useasti+esillä+niin+positiivisesti+kuin+negatiivisesti,+mutta+enemmän+olet+saanut+positiivista+palautetta+ja+sinut+on+useaan+otteeseen+äänestetty+parhaaksi+hahmoksi+jolloin+voit+siitä+sitten+päätellä+mistä+ne+negatiiviset+kirjoitukset+ovat+johtuneet.+Toisella+tavalla+sanottuna+aika+moni+on+sinulle+kateellinen+ja+sen+takia+niitä+negatiivisia+kirjoituksia+on+ollut+sinun+nimestä+mutta+kuten+olen+useasti+sanonut+ihan+kaikille+että+minä+en+anna+kenenkään+halventaa+omia+hahmoja+en+varsinkaan+ludemin+hahmoa+sillä+ludem+on+minun+ja+jokerin+yhteinen+hahmo+jolloin+jos+joku+sinusta+negatiivisesti+kirjoittaa+niin+kyseessä+on+ihan+selvästi+kateus.+Ja+voi+tietysti+johtua+myös+siitä+että+taksu+tuo+melkein+joka+kirjoituksessa+esille+ettei+kukaan+muu+ikinä+kiinnosta+takiaista+muut+kuin+ludem+jolloin+joku+voi+olla+myös+mustasukkainen+kun+taksu+kuitenkin+on+tunnettu+intohimoisesta+rakkaudesta+kirjoittavasta+niin+se+tuo+tietysti+jonkinlaisen+mustasukkaisuuden+palstalla+kun+ne+kirjoitukset+ovat+kaikki+suunnattu+sinulle+ludem+kun+taksu+rakastaa+vain+sinua.
💕+🃏
18.01.2021 13:24
Sanna+vastaus+kysymykseen+on+että+vaikka+te+kaikki+olette+minun+hahmoja+niin+ludem+on+myös+jokerin+luoma+hahmo+mutta+siltikin+jokainen+minun+pöydän+hahmo+on+samassa+arvossa+lukuunottamatta+meidän+kikeä+🍒,+joka+on+palstalla+myös+tunnettu+herttuatar+nimellä+jonka+vuoksi+olen+kikestä+enemmän+kuin+ylpeä+ja+erittäin+ylpeä+siitä+että+juuri+minun+pöydän+ääressä+hän+on+ollut+pääroolissa+ihan+alusta+asti+ja+tulee+aina+olemaan+tämän+pöydän+järki+ja+ääni+joka+on+teidän+muiden+hahmojen+tuki+ja+turva+tilanteessa+kuin+tilanteessa+sen+takia+koska+jokainen+minun+hahmo+on+minulle+tärkeitä+niin+täytyyhän+teillä+olla+joku+joka+teidän+puolia+pitää.+Ja+sen+takia+ludem+on+nyt+pääroolissa+kun+kike+on+päättänyt+olla+pitkään+poissa+palstalla+jolloin+ludem+on+vastuussa+tämän+pöydän+väestä+ja+auttaa+teitä+parhaansa+mukaan+ja+sen+takia+ludemin+viesteihin+ei+saa+muut+puuttuu+tai+poistaa.+Ja+jokerin+logo+on+teidän+tunnuksissa+oltava+koska+minä+ja+jokeri+mennään+naimisiin+niin+siitä+syystä.
💕+🃏
17.01.2021 09:01
Kylläpäs+nyt+lämmittää+sydäntä+jopa+näinkin+kylmällä+kelillä+kun+minun+omat+rakkaat+hahmot+täällä+keskenään+kyselee+vaikkapa+haluisin+niin+kovin+tietää+mitä+muut+pöydät+teistä+haluaa+tietää.
💕+🃏
17.01.2021 08:48
Valitettavasti+näin+on+asiat+että+poliisi+on+jo+puuttunut+palstalla+tehtyihin+tärkeisiin+rikoksiin+ja+se+on+tuskin+kenellekään+jäänyt+epäselväksi+että+jos+hertta+jotakin+sanoo+niin+hertta+myös+tarkoittaa+niin.+Hertta+ei+valehtele+eikä+puolusta+vääryyttä.+Ja+jos+tämä+ei+ole+asia+jonka+ylläpito+ottaa+huomioon+niin+poliisi+tiedottaa+myöhemmin+kuka+on+ollu+vastuussa+kaikesta+missä+on+todella+törkeällä+tavalla+rikottu+lakia+jolloin+luulisin+että+ylläpito+on+samaa+mieltä+siitä+että+palstan+kirjoitukset+eivät+saa+sisältää+niitä+asioita+jotka+ovat+hertan+sääntöjen+vastaisesti+kuin+että+hertan+hahmot+kirjoittaa+muualla.+Hertta+on+vaatinut+vain+yhden+asian+ja+luulis+että+se+ei+ole+kovin+vaikeaa+toimia+kuten+moraalisesti+on+oikein.
💕
13.01.2021 03:51
Tänään+määrään+oman+pöydän+hahmot+pois+palstalta+koska+en+hyväksy+vääryyttä+enkä+kieroutta+ja+tämä+palsta+on+nyt+päättänyt+että+ylläpito+mielummin+asettuu+hertan+ehtojen+vastaisesti+kuin+toimisi+moraalisesti+oikein.+Jolloin+en+voi+hyväksyä+että+kukaan+hertan+hahmoista+kirjoittaa+täällä+palstalla+ennen+kuin+ylläpito+on+yhtä+mieltä+minun+kanssani+siitä+että+lapsiin+kohdistuva+rikollisuus+ei+ole+missään+muodossa+sallittua+ja+koska+palstalla+jotkut+ovat+kirjoittaneet+aiheita+joita+hertta+ei+ikinä+tule+hyväksyy+niin+on+paljon+helpompi+poistuu+palstalta+kuin+se+että+palstan+ylläpito+tekisi+moraalisesti+oikein+ja+paljastaa+jokaisen+rikoksen+joka+on+kohdistunut+lapsiin.+En+tule+ikinä+hyväksymään+lapsiin+kohdistuvia+törkeyksiä+jolloin+otan+jokaisen+oman+pöydän+hahmot+täältä+pois+ja+jos+näen+tämän+jälkeen+kirjoituksia+minusta+tai+minun+hahmoista+niin+jokaisen+viestin+yhteydessä+tulee+poliisi+puuttuu.+Terveisin+💕💕💕💕
13.01.2021 03:30
Takiainen,+sydänkohtauksen+riski+ei+kuvaista+minua+eikä+jokeria+millään+tavoin,+jolloin+saat+luopuu+sun+profiili+kuvasta+välittömästi.+Ja+rangaistus+Hertan+halventamisesta+on,+että+me+jokerin+kanssa+päätämme+sinulle+profiili+kuvan+siihen+asti,+kunnes+opit+noudattaa+Hertan+sääntöjä.+Ystävällisin+terveisin+💕
10.01.2021 17:25
HALUAN+TIETYSTI+MYÖS+VASTATA+KYSYMYKSIIN+JOITA+MINULLE+ESITELLÄÄN+JA+IHAN+ENSIMMÄISENÄ+HALUAN+SANOA+ETTEN+IKINÄ+KUUNA+PÄIVÄNÄ+HALVENTAISI+OMIA+HAHMOJANI+MILLÄÄN+TAVALLA.+ENKÄ+MYÖSKÄÄN+ARVOSTELE+JOKERIN+HAHMOJA+TAI+MUUTENKAAN+OLE+KOKENUT+TARVETTA+ARVOSTELLA+JOKERIA+MILLÄÄN+TAVALLA.+SE+MORAALI+JA+TIETTYJÄ+PERIAATTEITA+JOITA+MINULLA+ON+ERITTÄIN+VAHVASTI,+NIIN+EI+TARKOITA+SITÄ+ETTÄ+JUURI+MINUN+ARVOT+OVAT+SE+JOKA+KAIKILLA+TULEE+OLLA+VAAN+SEN+TAKIA+ETTÄ+MINÄ+OLEN+JOTAKIN+MIELTÄ,+EI+TARKOITA+SITÄ,+ETTÄ+MUIDEN+TÄYTYY+OLLA+MINUN+KANSSANI+SAMAA+MIELTÄ+KAIKESSA.+MUTTA+MINUN+HAHMOJEN+KIRJOITIKSIIN+EI+OLE+KOSKAAN+SAANUT+LIITTÄÄ+MITÄÄN+SELLASTA+JOKA+RIKKOO+JYRKÄSTI+MINUN+OMIA+ARVOJA+JA+SIITÄ+OLEN+OLLUT+ERITTÄIN+TARKKA.+JA+VASTAUS+TUOHON+UUTEEN+TEEMA+KYSYMYKSEEN+ON,+ETTÄ+MINUN+JA+JOKERIN+YHTEINEN+HAHMO+TÄLLÄ+HETKELLÄ+ON+OLLUT+LUDEM+JA+JOKAINEN+VARMASTI+ON+HUOMANNUT+ETTÄ+MINUN+HAHMO+TAKIAINEN+ON+RAKASTUNUT+OIKEASTI+LUDEMIIN+JA+LUDEM+TAKIAISEEN,+JOLLOIN+YHTEISTYÖ+JOKERIN+KANSSA+ON+TÄLLÄ+HETKELLÄ+VÄLTTÄMÄTÖN.+JA+JOS+JOKU+LUULI+ETTÄ+ME+JOKERIN+KANSSA+EI+VOIDA+SIETÄÄ+TOISIAMME+NIIN+SE+EI+PIDÄ+PAIKKAANSA+SILLÄ+JUURI+SEN+TAKIA+KOSKA+ME+OLLAAN+PALJON+TEKEMISISSÄ+NIIN+PÄÄTIN+OTTAA+JOKAISEN+HAHMON+PROFIILIIN+KUVAN+JOSSA+ON+OLTAVA+HERTTA+ÄSSÄ+JA+JOKERI+AIHEINEN+TEEMA.+JA+VIESTIN+JONKA+HAHMOT+MEIDÄN+NIMISSÄÄN+LÄHETTÄÄ+ON+OLTAVA+MUKANA+💕+🃏+JOTTA+VIESTIT+EIVÄT+MENE+MUIDEN+PÖYTIEN+KANSSA+SEKAISIN+JA+NÄIN+OLLEN+VÄLTYMME+TURHILTA+RIIDOILTA+JOTKA+OVAT+AIHEUTUNEET+JUURIKIN+NÄIDEN+VIESTIEN+VÄÄRINKÄSITYKSISTÄ.+JA+SEN+TAKIA+HEILLE+SUUNNATUT+VIESTIT+TÄYTYY+MERKITÄ+HERTAN+SYDÄMEN+SYMBOLI+KANSSA+JOTTEI+TULE+EPÄSELVÄÄ+ETTÄ+KENELLE+VIESTI+ON+LÄHETETTY.+YSTÄVÄLLISIN+TERVEISIN+HERTTA+ÄSSÄ+💕
08.01.2021 12:49
Tietysti+saatte+oman+valintanne+mukaan+vaihdella+kuvia+kunhan+niistä+tulee+esille+hertta+ässä+💕sekä+myös+🃏.+Ainoastaan+yksi+hahmoista+saa+olla+oman+kuvan+kanssa+täällä+🍒on+ollut+niin+paljon+meidän+eduksemme+että+arvostamme+hänen+hahmoa+muutenki.
06.01.2021 17:22
Voi+sinua+takiainen+🤗🤗,+siitä+syystä,+jottei+sinulle+tule+houkutuksia+kirjoittaa+omissa+nimissä+tänne.+Jatkossa+jokaiseen+viestiisi+tulee+olla+hertan+tunnukset+ja+jos+kirjoitat+ludemille+viestejä,+silloin+viestin+päätteeksi+on+oltava+myös+🃏kuva+sillä+jatkossa+jokainen+hahmo+omalla+tavallaan+edustavat+viesteissään+jompaakumpaa+meistä+💕🃏.
06.01.2021 17:15
Ludem+ja+takiainen+🤔🤔huomenna+teille+luodaan+rekisteröity+nimimerkki+jottei+tule+houkutuksia+kirjoitella+omin+päin+mitä+tahansa,+ja+ettei+teidän+viestejä+muut+luule+omakseen.+Siitä+syystä+huomenna+takiainen+ja+ludem+ovat+jokaisen+viestin+yhteydessä+rekisteröity+nimimerkillä.+Ja+nyt+ludem+ja+takiainen+hyvää+yötä+ja+kauniita+unia+kummallekin.+💕💕
06.01.2021 01:44
1 / 1