Avioliiton avaaminen muille suhteille?

Anonyymi

Kokemuksia avoimista suhteista kaipaan. Yhdessä oltaisiin pelkkiä kavereita lasten eheän arjen vuoksi.

22

74

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkatteko yhdessä vain lasten takia?

      • Anonyymi

        Jos arki sujuu niin lasten takia kannattaa pitää perhe eheänä. Tosin nykyäänhän se monella perheellä menee niin, että äiti ja isä eroavat ja muuttavat erilleen ja lapset seilaavat kahden kodin välissä. Isillä ja äidillä on oma koti ja lapsilla sitten kaksi kotia, jotka vaihtuvat viikon välein.


    • Anonyymi

      Kysy mielipiteet perheeltäsi, puolisolta ja lapsilta. Niillä joilla on kokemuksia ovat kertoneet asiassa julkisuudessa. Ei se vaan toimi.

    • Anonyymi

      No kai se voi toimia jos kumpikin puoliso vihaa toisiaan :).

      • Mä en ainakaan halua olla suhteessa naiseen joka on jonkun muun kanssa perhe leikkejä leikkimässä joten en hyväksy sitä, mutta en myöskään estä, sillä se avoin suhde on nimen omaan hyväksi meidän suhteelle, niin ei tule mitään riitaa jos käyn välillä nussimassa muitakin 💕🃏


      • IKUISESTILUDEMINTAKIAINE kirjoitti:

        Mä en ainakaan halua olla suhteessa naiseen joka on jonkun muun kanssa perhe leikkejä leikkimässä joten en hyväksy sitä, mutta en myöskään estä, sillä se avoin suhde on nimen omaan hyväksi meidän suhteelle, niin ei tule mitään riitaa jos käyn välillä nussimassa muitakin 💕🃏

        Minkä ihmeen takia mun viestiin tulee tollanen kuva kun ei kuvaista minua ollenkaan tollanen profiili kuva ja en laittanut mun viestin päätteeksi mitään hymiöitä niin miksi se tuli mun kirjoitukseen terveisin taksu 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡



        🃏💕


      • IKUISESTILUDEMINTAKIAINE kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia mun viestiin tulee tollanen kuva kun ei kuvaista minua ollenkaan tollanen profiili kuva ja en laittanut mun viestin päätteeksi mitään hymiöitä niin miksi se tuli mun kirjoitukseen terveisin taksu 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡



        🃏💕

        Voi sinua takiainen 🤗🤗, siitä syystä, jottei sinulle tule houkutuksia kirjoittaa omissa nimissä tänne. Jatkossa jokaiseen viestiisi tulee olla hertan tunnukset ja jos kirjoitat ludemille viestejä, silloin viestin päätteeksi on oltava myös 🃏kuva sillä jatkossa jokainen hahmo omalla tavallaan edustavat viesteissään jompaakumpaa meistä 💕🃏.


      • Anonyymi
        HERTTA1 kirjoitti:

        Voi sinua takiainen 🤗🤗, siitä syystä, jottei sinulle tule houkutuksia kirjoittaa omissa nimissä tänne. Jatkossa jokaiseen viestiisi tulee olla hertan tunnukset ja jos kirjoitat ludemille viestejä, silloin viestin päätteeksi on oltava myös 🃏kuva sillä jatkossa jokainen hahmo omalla tavallaan edustavat viesteissään jompaakumpaa meistä 💕🃏.

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan sivusta kysyn että saadaanko me ihan itse valita kuvat joilla me teitä edustetaan meidän viesteissä 🤭🤭🤭🤭🤭🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan sivusta kysyn että saadaanko me ihan itse valita kuvat joilla me teitä edustetaan meidän viesteissä 🤭🤭🤭🤭🤭🤭

        Tietysti saatte oman valintanne mukaan vaihdella kuvia kunhan niistä tulee esille hertta ässä 💕sekä myös 🃏. Ainoastaan yksi hahmoista saa olla oman kuvan kanssa täällä 🍒on ollut niin paljon meidän eduksemme että arvostamme hänen hahmoa muutenki.


      • HERTTA1 kirjoitti:

        Tietysti saatte oman valintanne mukaan vaihdella kuvia kunhan niistä tulee esille hertta ässä 💕sekä myös 🃏. Ainoastaan yksi hahmoista saa olla oman kuvan kanssa täällä 🍒on ollut niin paljon meidän eduksemme että arvostamme hänen hahmoa muutenki.

        No nyt ei pitäisi tulla mitään riitaa taksun kanssa kun kirjoitan hänelle jatkossa vain omalla nicillä jottei tule epäselvää mikä viesti on taksulle ja mikä jollekin toiselle niin helpottaako se sinun mustasukkaisuutta yhtään takiainen????


        🃏💕


      • Ludembiz kirjoitti:

        No nyt ei pitäisi tulla mitään riitaa taksun kanssa kun kirjoitan hänelle jatkossa vain omalla nicillä jottei tule epäselvää mikä viesti on taksulle ja mikä jollekin toiselle niin helpottaako se sinun mustasukkaisuutta yhtään takiainen????


        🃏💕

        Ludem, joo kyllä se varmaan helpottaa jos olet omalla nicillä niin mun ei tarvi enää arpoo mikä viesti on mulle ja mikä on sun exille niin jos kirjoitat täällä ilman nicciä niin silloin olet kirjoittanut jollekin muulle kuin minulle ja sen jälkeen mä olen muitten kanssa sillein ja kun siitä sitten minulle jotain huomautat nii mä sanon että en ollut ihan varma olitko sä hän jota juuri nussin että on nyt sun oma valinta jatkuuko se sun pettäminen ja valehtelu mulle niin meidän kaunis rakkaus tarina oli siinä lopullisesti. Sillä en halua suhdetta jossa ei ole mitään arvostusta ja rehellisyyttä joten en edes vaivaudu siitä sinulle huomauttaa jos huomaan että kirjoitat muille niin samantien mä petän sinua 😡😡😡😡😡😡


        💕🃏


      • Anonyymi
        IKUISESTILUDEMINTAKIAINE kirjoitti:

        Ludem, joo kyllä se varmaan helpottaa jos olet omalla nicillä niin mun ei tarvi enää arpoo mikä viesti on mulle ja mikä on sun exille niin jos kirjoitat täällä ilman nicciä niin silloin olet kirjoittanut jollekin muulle kuin minulle ja sen jälkeen mä olen muitten kanssa sillein ja kun siitä sitten minulle jotain huomautat nii mä sanon että en ollut ihan varma olitko sä hän jota juuri nussin että on nyt sun oma valinta jatkuuko se sun pettäminen ja valehtelu mulle niin meidän kaunis rakkaus tarina oli siinä lopullisesti. Sillä en halua suhdetta jossa ei ole mitään arvostusta ja rehellisyyttä joten en edes vaivaudu siitä sinulle huomauttaa jos huomaan että kirjoitat muille niin samantien mä petän sinua 😡😡😡😡😡😡


        💕🃏

        Sulla nuita niccejä takiainen riittää olet kaikkien niiden takana. Olet tolle ludemillekkin tapasi mukaan halventavan nimimerkin tehnyt. En onneksi tunne sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla nuita niccejä takiainen riittää olet kaikkien niiden takana. Olet tolle ludemillekkin tapasi mukaan halventavan nimimerkin tehnyt. En onneksi tunne sua.

        Oisko tää se vanha juttu happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista..sellaiselta kuulostaa taksu nyt..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko tää se vanha juttu happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista..sellaiselta kuulostaa taksu nyt..

        Minä en ymmärrä mitään taas näistä jutuista.. Kerrotteko mullekin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ymmärrä mitään taas näistä jutuista.. Kerrotteko mullekin?

        Kuka jaksaa taas nähdä mun niccistä vaivaa???? Ihan vaan tiedoksi että taksu ei ole vielä yhtään nimeä mulle keksinyt jos ei kulta ja rakas lasketa mukaan niin ludemin nimi on minulle ehdotettu ihan jokerin ja hertan yhteistä pyynnöstä. Jos ei joku vielä ole hoksannut niin aika moni viesti on heidän yhteisistä päätöksistä kuten myös ludem nimi ja se on tullu siitä että kun minut katsottiin todella suosituksi hahmoksi niin sain itse ehdottaa mutta se ei käyny että olisin ollut modem jolloin hertta ässä ehdotti että kävisikö mudel jolloin jokeri sanoi että ehdottomasti ei sillä jotkut voivat ottaa sen vitsin kohteeksi ja hertta ässä ei todellakaan anna kenenkään halventaa tai häpäistä omia hahmoja ja vielä kun minä olen myös jokerin ja hertan yhteinen hahmo niin onhan mun nimen oltava erityinen ja tietenkin myös minua kohdellaan eri tavalla kuin muita täällä. Johtuu aika paljon kateudesta teiltä muilta mutta ehdottomasti ludem nimi on minulle vain positiivinen asia ja ylpeästi sitä täällä käytän. Ei nimi miestä pahenna ellei mies nimeään ja minun nimeni ei ole tehnyt mitään mikä ei kestäisi päivän valoa että jos se nimen tarkennus tuli nyt kerralla sitten perusteltua ettei se ole mikää pilkka nimi tai muuta halventavaa tarkoitus perää.



        💕 🃏


      • Anonyymi
        Ludembiz kirjoitti:

        Kuka jaksaa taas nähdä mun niccistä vaivaa???? Ihan vaan tiedoksi että taksu ei ole vielä yhtään nimeä mulle keksinyt jos ei kulta ja rakas lasketa mukaan niin ludemin nimi on minulle ehdotettu ihan jokerin ja hertan yhteistä pyynnöstä. Jos ei joku vielä ole hoksannut niin aika moni viesti on heidän yhteisistä päätöksistä kuten myös ludem nimi ja se on tullu siitä että kun minut katsottiin todella suosituksi hahmoksi niin sain itse ehdottaa mutta se ei käyny että olisin ollut modem jolloin hertta ässä ehdotti että kävisikö mudel jolloin jokeri sanoi että ehdottomasti ei sillä jotkut voivat ottaa sen vitsin kohteeksi ja hertta ässä ei todellakaan anna kenenkään halventaa tai häpäistä omia hahmoja ja vielä kun minä olen myös jokerin ja hertan yhteinen hahmo niin onhan mun nimen oltava erityinen ja tietenkin myös minua kohdellaan eri tavalla kuin muita täällä. Johtuu aika paljon kateudesta teiltä muilta mutta ehdottomasti ludem nimi on minulle vain positiivinen asia ja ylpeästi sitä täällä käytän. Ei nimi miestä pahenna ellei mies nimeään ja minun nimeni ei ole tehnyt mitään mikä ei kestäisi päivän valoa että jos se nimen tarkennus tuli nyt kerralla sitten perusteltua ettei se ole mikää pilkka nimi tai muuta halventavaa tarkoitus perää.



        💕 🃏

        Yhtä sairaita olette kumpikin.


      • Anonyymi
        Ludembiz kirjoitti:

        Kuka jaksaa taas nähdä mun niccistä vaivaa???? Ihan vaan tiedoksi että taksu ei ole vielä yhtään nimeä mulle keksinyt jos ei kulta ja rakas lasketa mukaan niin ludemin nimi on minulle ehdotettu ihan jokerin ja hertan yhteistä pyynnöstä. Jos ei joku vielä ole hoksannut niin aika moni viesti on heidän yhteisistä päätöksistä kuten myös ludem nimi ja se on tullu siitä että kun minut katsottiin todella suosituksi hahmoksi niin sain itse ehdottaa mutta se ei käyny että olisin ollut modem jolloin hertta ässä ehdotti että kävisikö mudel jolloin jokeri sanoi että ehdottomasti ei sillä jotkut voivat ottaa sen vitsin kohteeksi ja hertta ässä ei todellakaan anna kenenkään halventaa tai häpäistä omia hahmoja ja vielä kun minä olen myös jokerin ja hertan yhteinen hahmo niin onhan mun nimen oltava erityinen ja tietenkin myös minua kohdellaan eri tavalla kuin muita täällä. Johtuu aika paljon kateudesta teiltä muilta mutta ehdottomasti ludem nimi on minulle vain positiivinen asia ja ylpeästi sitä täällä käytän. Ei nimi miestä pahenna ellei mies nimeään ja minun nimeni ei ole tehnyt mitään mikä ei kestäisi päivän valoa että jos se nimen tarkennus tuli nyt kerralla sitten perusteltua ettei se ole mikää pilkka nimi tai muuta halventavaa tarkoitus perää.



        💕 🃏

        Enpä aiemmin ludemin tarinoita lukenut, pitäisikö nyt? Jokerin kanssa oon tuttavuutta tehnyt..


    • Anonyymi

      Yhtenä päivänä seiskytseittemän anoppia on kyllä liikaa.

      • Anonyymi

        On on, uskotaan.. En oo anoppikylää perustamassa.. Enkä tiää mistä sait semmoisen mietteen..


    • Kyllä meillä on sellainen kaveri liitto. Ei seksiä ei mitään. Ihan vaan kavereita.
      Mutta risteilyllä käydään omissa porukoissa. Saunassa huomaan jäljet vaimon iholla. Hyvä vaan jos se on tyytyväinen. Itse käyn kanssa "työporukan" kanssa. Siis itsekseni.
      Ihan tyytyväinen olen.

    • Anonyymi

      Sun pitää keskustella tuosta puolisosi kanssa.

      Pahimpia mitä avioliitossa/parisuhteessa voi tehdä, on että toinen osapuoli yksin päättää "avata liittonsa muille suhteille", mutta jättää mainitsematta siitä puolisolle ja pitää salaa sivusuhteita.

      • Anonyymi

        Puolisoo hyväksyy avoimen suhteen. Ap


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe