Ludem on mun ikioma rakkaus mä en ikinä luovu ludemista ja kukaan ei saa kirjoittaa mun

Rakkaalle vaimolle ikinä. Ludem on minun.

💕 🃏

10

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yksinäinen nainen vaan purkaa pahaa oloaan. Älkää tuomitko häntä.

• Anonyymi

Itse päätynyt samaan tulokseen että kirjoittelee itselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse päätynyt samaan tulokseen että kirjoittelee itselleen.

Ei varmaan hakeudu hoitoon kun hävettäisi liikaa kertoa mielikuvitus lutemeistaan palstalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan hakeudu hoitoon kun hävettäisi liikaa kertoa mielikuvitus lutemeistaan palstalla?

Harmitonta kirjoittelua vaan. Ei liikuta kenenkään elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sitä mielenterveyspuolen ammattilaiset on nähneet kaikenlaista ei sen takia avun hakemista pahaan oloon tarvitse pelätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmitonta kirjoittelua vaan. Ei liikuta kenenkään elämää.

Itselleen kirjoittelu joopa joo.

• Anonyymi

Mies se on.

• Anonyymi

🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Taksu, ihan asian vierestä kysyn että kuinka tuo sinun uusi profiili kuva edustaa herttaa tai jokeria vaikka olikin vapaa mahdollisuus itse valita profiili kuva, sillä ehdolla että se edustaa Hertta ja jokeri aiheisia kuvia, mutta tuo ei kylläkään kuvasta herttaa millään tavalla. 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭

💕 🃏

• Takiainen, sydänkohtauksen riski ei kuvaista minua eikä jokeria millään tavoin, jolloin saat luopuu sun profiili kuvasta välittömästi. Ja rangaistus Hertan halventamisesta on, että me jokerin kanssa päätämme sinulle profiili kuvan siihen asti, kunnes opit noudattaa Hertan sääntöjä. Ystävällisin terveisin 💕

• Anonyymi

Rakas mikä tää juttu on. Miksei saa kirjoitella. Pelkäätkö, että joku toinen vie. Vai onko tää niin kuin lapsilla mun nallella ei leiki kukaan muu kuin minä, jos minä en sillä leiki niin siltikään ei leiki kukaan muukaan. Ihminen ei ole kuitenkaan nalle.💕

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      210
      5484
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      78
      4459
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      80
      3198
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      241
      2650
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      135
      2425
    6. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      103
      1775
    7. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      244
      1387
    8. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      985
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      28
      908
    10. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      906
    Aihe