Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

14

  1. En+tiedä+tarkkaan+ottaen+että+mitä+siinä+kysymyksessä+olis+ollut+sääntöjen+vastaisesti+mutta+kuten+sanoin+että+minun+hahmoihin+liittyvät+palautteet+hyvät+ja+huonot+palautteet+saa+aivan+vapaasti+lähettää+minun+omille+sivuille+instassa+jolloin+luettuani+ne+palautteet+sekä+hahmoihin+kohdistuvat+kysymykset+vastaan+parhaani+mukaan.+Ja+mitä+tulee+tuohon+sinun+kysymykseen+ludemista+ja+taksusta+niin+edelleen+en+voi+yksin+tehdä+päätöksiä+heihin+liittyen+sillä+ludem+on+myös+jokerin+hahmo+jolloin+kaikki+heihin+liittyvät+asiat+päätämme+yhdessä+jokerin+kanssa+sulassa+sovussa.+Ja+mitä+tulee+hahmojen+muihin+yksityisiin+asioihin+niin+me+emme+julkaise+mitään+mikä+viittaa+heidän+yksityisiin+asioihin+kuten+henkilöllisyys+tai+jotain+muuta+vastaavaa.+Hahmot+ovat+esillä+niillä+nimillä+joita+olen+heille+antanut.+Ystävällisin+terveisin+Hertta+💕
  2. Vastaan+mielelläni+minulle+esitettyihin+kysymyksiin,+mutta+en+oikein+pidä+siitä+kuinka+alentavasti+kirjoitat+jokerista+ja+hänen+luomista+hahmoista.+Mä+en+voi+valitettavasti+vaikuttaa+siihen+mitä+muiden+pöytien+hahmot+kirjoittaa+palstalla+enkä+ole+edes+kerennyt+lukee+kuin+pinta+puolisesti+muiden+pöytien+viestejä+mutta+ei+minun+mielestäni+jokerin+luomat+hahmot+ole+lainkaan+niin+ärsyttävää+luettavaa+kuin+esimerkiksi+minun+luomani+hahmoni+takiainen+joka+valitettavasti+on+poikennut+hänen+repliikeistä+aika+paljonkin,+jonka+vuoksi+taksu+ollut+useasti+jäähyllä+sääntöjen+rikkomuksen+vuoksi.+Mielestäni+jokerilla+on+useita+hahmoja+joilla+on+ollut+todella+hyviä+kirjoituksia+ja+pakko+myöntää+että+se+on+joskus+piristänyt+minun+päivän+huomattavasti+kun+olen+lukenut+jotain+todella+hyviä+repliikkejä+ja+jokerin+hahmoilla+on+ollut+erittäin+hyvä+tulkinta+niillä+repliikki+lauseilla.+Se+että+minun+luomat+hahmot+ovat+ottaneet+käyttöön+jokerin+logon+sen+lisäksi+että+heillä+on+oltava+mukana+minun+logoni+joka+on+ollut+aina+Hertan+sydämet+ja+ne+ovat+pakollisia+merkintöjä+heidän+kirjoituksissa+jolloin+voin+varmistaa+että+minun+pöydän+ääressä+kirjoitetut+viestit+eivät+mene+sekaisin+muiden+kirjoittajien+kanssa+jolloin+palstalla+vältytään+myös+turhilta+riita+tilanteilta+ja+erimielisyyksiltä.+Näin+voin+varmistaa+että+palstalla+oleva+negatiivinen+tunnelma+ei+ole+aiheutunut+Hertan+hahmojen+taholta.+Ja+siitä+syystä+olen+vaatinut+että+jokainen+kirjoittaja+merkkaa+Hertan+sydämellä+ne+viestit+joiden+tarkoitus+on+lähettää+minun+hahmoille.+Ja+jokerin+logo+on+otettu+käyttöön+useista+syistä+vaikka+hahmot+ovat+aina+Hertan+omia+ja+Hertta+on+edelleen+vastuussa+siitä+kuinka+hahmot+käyttäytyy+mutta+ludem+on+minun+ja+jokerin+yhteinen+hahmo+jolloin+myös+jokeri+on+vastuussa+ludemin+kirjoituksista+ja+jossain+vaiheessa+myös+muita+yhteisiä+hahmoja+on+tulossa+minulle+ja+jokerille.
  3. Voi+sinua+ludem+💕,++hienoa+että+olet+oivaltanut+sen+että+voit+kantaa+ylpeänä+rooli+nimeäsi+palstalla,+sillä+minä+ja+jokeri+🃏+olemme+yhdessä+päättänyt+sinulle+hieman+erikoisemman+nimen+jota+ei+ole+vielä+ollut+muilla+täällä+palstalla.+Ja+erikoinen+nimi+sen+vuoksi,+sillä+olet+meille+muutenkin+erityinen+hahmo+ja+olemme+erittäin+ylpeitä+sinusta+ja+sinun+roolista+ja+kuten+olet+itsekin+huomannut+että+nimesi+on+ollut+palstalla+useasti+esillä+niin+positiivisesti+kuin+negatiivisesti,+mutta+enemmän+olet+saanut+positiivista+palautetta+ja+sinut+on+useaan+otteeseen+äänestetty+parhaaksi+hahmoksi+jolloin+voit+siitä+sitten+päätellä+mistä+ne+negatiiviset+kirjoitukset+ovat+johtuneet.+Toisella+tavalla+sanottuna+aika+moni+on+sinulle+kateellinen+ja+sen+takia+niitä+negatiivisia+kirjoituksia+on+ollut+sinun+nimestä+mutta+kuten+olen+useasti+sanonut+ihan+kaikille+että+minä+en+anna+kenenkään+halventaa+omia+hahmoja+en+varsinkaan+ludemin+hahmoa+sillä+ludem+on+minun+ja+jokerin+yhteinen+hahmo+jolloin+jos+joku+sinusta+negatiivisesti+kirjoittaa+niin+kyseessä+on+ihan+selvästi+kateus.+Ja+voi+tietysti+johtua+myös+siitä+että+taksu+tuo+melkein+joka+kirjoituksessa+esille+ettei+kukaan+muu+ikinä+kiinnosta+takiaista+muut+kuin+ludem+jolloin+joku+voi+olla+myös+mustasukkainen+kun+taksu+kuitenkin+on+tunnettu+intohimoisesta+rakkaudesta+kirjoittavasta+niin+se+tuo+tietysti+jonkinlaisen+mustasukkaisuuden+palstalla+kun+ne+kirjoitukset+ovat+kaikki+suunnattu+sinulle+ludem+kun+taksu+rakastaa+vain+sinua.💕+🃏
  4. HALUAN+TIETYSTI+MYÖS+VASTATA+KYSYMYKSIIN+JOITA+MINULLE+ESITELLÄÄN+JA+IHAN+ENSIMMÄISENÄ+HALUAN+SANOA+ETTEN+IKINÄ+KUUNA+PÄIVÄNÄ+HALVENTAISI+OMIA+HAHMOJANI+MILLÄÄN+TAVALLA.+ENKÄ+MYÖSKÄÄN+ARVOSTELE+JOKERIN+HAHMOJA+TAI+MUUTENKAAN+OLE+KOKENUT+TARVETTA+ARVOSTELLA+JOKERIA+MILLÄÄN+TAVALLA.+SE+MORAALI+JA+TIETTYJÄ+PERIAATTEITA+JOITA+MINULLA+ON+ERITTÄIN+VAHVASTI,+NIIN+EI+TARKOITA+SITÄ+ETTÄ+JUURI+MINUN+ARVOT+OVAT+SE+JOKA+KAIKILLA+TULEE+OLLA+VAAN+SEN+TAKIA+ETTÄ+MINÄ+OLEN+JOTAKIN+MIELTÄ,+EI+TARKOITA+SITÄ,+ETTÄ+MUIDEN+TÄYTYY+OLLA+MINUN+KANSSANI+SAMAA+MIELTÄ+KAIKESSA.+MUTTA+MINUN+HAHMOJEN+KIRJOITIKSIIN+EI+OLE+KOSKAAN+SAANUT+LIITTÄÄ+MITÄÄN+SELLASTA+JOKA+RIKKOO+JYRKÄSTI+MINUN+OMIA+ARVOJA+JA+SIITÄ+OLEN+OLLUT+ERITTÄIN+TARKKA.+JA+VASTAUS+TUOHON+UUTEEN+TEEMA+KYSYMYKSEEN+ON,+ETTÄ+MINUN+JA+JOKERIN+YHTEINEN+HAHMO+TÄLLÄ+HETKELLÄ+ON+OLLUT+LUDEM+JA+JOKAINEN+VARMASTI+ON+HUOMANNUT+ETTÄ+MINUN+HAHMO+TAKIAINEN+ON+RAKASTUNUT+OIKEASTI+LUDEMIIN+JA+LUDEM+TAKIAISEEN,+JOLLOIN+YHTEISTYÖ+JOKERIN+KANSSA+ON+TÄLLÄ+HETKELLÄ+VÄLTTÄMÄTÖN.+JA+JOS+JOKU+LUULI+ETTÄ+ME+JOKERIN+KANSSA+EI+VOIDA+SIETÄÄ+TOISIAMME+NIIN+SE+EI+PIDÄ+PAIKKAANSA+SILLÄ+JUURI+SEN+TAKIA+KOSKA+ME+OLLAAN+PALJON+TEKEMISISSÄ+NIIN+PÄÄTIN+OTTAA+JOKAISEN+HAHMON+PROFIILIIN+KUVAN+JOSSA+ON+OLTAVA+HERTTA+ÄSSÄ+JA+JOKERI+AIHEINEN+TEEMA.+JA+VIESTIN+JONKA+HAHMOT+MEIDÄN+NIMISSÄÄN+LÄHETTÄÄ+ON+OLTAVA+MUKANA+💕+🃏+JOTTA+VIESTIT+EIVÄT+MENE+MUIDEN+PÖYTIEN+KANSSA+SEKAISIN+JA+NÄIN+OLLEN+VÄLTYMME+TURHILTA+RIIDOILTA+JOTKA+OVAT+AIHEUTUNEET+JUURIKIN+NÄIDEN+VIESTIEN+VÄÄRINKÄSITYKSISTÄ.+JA+SEN+TAKIA+HEILLE+SUUNNATUT+VIESTIT+TÄYTYY+MERKITÄ+HERTAN+SYDÄMEN+SYMBOLI+KANSSA+JOTTEI+TULE+EPÄSELVÄÄ+ETTÄ+KENELLE+VIESTI+ON+LÄHETETTY.+YSTÄVÄLLISIN+TERVEISIN+HERTTA+ÄSSÄ+💕
  5. Tietysti+saatte+oman+valintanne+mukaan+vaihdella+kuvia+kunhan+niistä+tulee+esille+hertta+ässä+💕sekä+myös+🃏.+Ainoastaan+yksi+hahmoista+saa+olla+oman+kuvan+kanssa+täällä+🍒on+ollut+niin+paljon+meidän+eduksemme+että+arvostamme+hänen+hahmoa+muutenki.