Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

22

  1. ”Sivari saanee siedettävää palkkaa? – – Kaikki mahdollisuudet on tarjottu;”

    No, syytä olisi.
  2. Me. Emme. Ole. Munattomia. Paskiaisia! Mikä siinä on niin vaikeata tajuta?! Tai en tietenkään voi kaikkien kommentoijien puolesta puhua, mutta itse vaadin vain oikeutta ja tasa-arvoa miehille. On se saatanan kumma, että täällä itketään naisten tasa-arvon perään yhteiskunnassa, missä naiset ovat jo joka osa-alueella paremmassa asemassa, kuin miehet; mutta siinä kohtaa, kun miehet lähtevät vaatimaan itselleen tasa-arvoa, niin ovat muka ”munattomia paskiaisia”. Mainittakoon nyt vielä ihan selkeyden vuoksi, ettei tule mitään väärinymmärryksiä, että tämä tasa-arvo voidaan toteuttaa kahdella tapaa: Joko tehdään asepalveluksesta kaikille vapaaehtoinen, tai kaikille pakollinen. Molempiin ratkaisuihin olen yhtä lailla tyytyväinen; mutta nykyjärjestelmä ei kerta kaikkiaan käy, koska se on miehiin kohdistuvaa syrjintää, eikä siitä muuksi muutu, vaikka kuinka jankutatte ”miehuudesta” ja ”kantista”, millä puolustatte orjamoraalianne. Itse puolustan miesten luokkaa. Ainoita vikiseviä vauvoja täällä olette te, kun ei ole kanttia vaatia niitä oikeuksia, jotka jokaiselle miehelle kuuluvat. Itse olen mies, eikä ole kantin puutteesta kyse, vaan siitä, että en suostu alistumaan siihen, että VAIN miehellä on velvollisuus puolustaa perhettään/isänmaataan/jne. Kuka tahansa mies tekee ”velvollisuutensa” siinä kohtaa, kun samat velvollisuudet on naisilla, ja samat oikeudet miehillä; ei sekuntiakaan ennen. Sanotaan vielä loppuun, että omasta puolestasi voit puhua, mitä lystäät, ja puolustaa, mitä haluat, mutta et päätä, mitä joku toinen puolustaa.
  3. 30 v.
  4. Nimenomaan 👌🏻🎯!
  5. Samaa+mieltä+olen,+että+oppivelvollisuus+ON+myös+orjuutta.+Mutta+pari+pointtia+pistivät+silmään:”Aivan,+mutta+on+myös+säädetty+lakeja,+joissa+tämä+periaate+ei+täysin+toteudu.+(esim.+uskonnonvapauslaki,+perusopetuslaki,+peruskoululaki,+jne.)”Totesit+vain,+että+tätä+perustuslaissa+ja+YK:n+ihmisoikeusjulistuksessa,+ym.:ssa+säädettyä+perusperiaatetta+voidaan+rikkoa,+et+suinkaan,+että+miten+tämä+on+oikeutettu.+Ei+voida+vain+triviaalisti+tehdä+yksittäisiä+lakeja,+jotka+rikkovat+perustuslakia,+ne+täytyy+yhteensovittaa.+Varmasti+kaikki+keskusteluunosallistujat+ovat+huomanneet,+että+näköjään+on+lakeja,+joissa+tämä+periaate+ei+täysin+toteudu.+Siitähän+koko+ketjussa+on+kyse.+Se+vaan+suorastaan+huutaa+lisäperusteluja+ja+oikeutusta.”Ahvenanmaan+makunnan+asema+perustuu+vahvaan+itsehallintoon.”Juu,+se+selittää+ahvenanmaalaisten+osuuden,+mutta+ei+naisten+tai+jehovantodistajien,+mitä+muuten+et+näytä+selittävän+koko+kommentissasi.”On+työpaikkoja,+joihin+ei+tarvitse+minkäänlaista+koulutusta.+Mutta+maanpuolustukseen+ja+itsenäisyytemme+turvaamiseen+tarvitaan.+Kysymys+on+Suomen+puolustamisesta,+mm.+minun+ja+sinun+kotimaasta.+Ymmärrätkö?”Se+on+totta,+että+kaikkiin+työpaikkoihin+ei+tarvitse+minkäänlaista+koulutusta.+Sekin+on+totta,+että+maanpuolustukseen+ja+itsenäisyyden+turvaamiseen+tarvitaan.+Mutta+sekin+on+vain+työpaikka+muiden+joukossa+(kuten+käsite:+”armeijaura”,+ym.+vihjaavat),+jossain+mielessä+ainakin.+Todennäköisyys,+että+Suomi+edes+joutuisi+esimerkiksi+meidän+elinaikanamme+sotaan,+jossa+Suomen+itsenäisyyttä+uhataan,+on+suunnilleen+samaa+luokkaa+kuin+se,+että+minä+saisin+elinaikanani+salamasta;+eli+naurettavan+pieni,+ja+jos+jotain,+niin+Suomen+jättiarmeija+väkilukuun+nähden+vain+provosoi+vieraita+valtioita+hyökkäämään.+Venäjäähän+Suomi+pelkää;+no,+meidän+armeija+ei+nykyaikana+pärjäisi+viikkoakaan+Venäjän+karhua+vastaan.+Suomea+pienemmätkin+valtiot+pärjäävät+palkka-/vapaaehtoisarmeijalla.+Olen+melko+varma,+että+”rauhan+puolesta”+ymmärtää,+että+Suomi+on+teidän+molempien+kotimaa,+ja+että+asevelvollisuudessa+on+kyse+Suomen+puolustamisesta.+Mutta+Suomi+on+myös+edellä+mainittujen+naisten,+jehovantodistajien,+ja+ahvenanmaalaisten+kotimaa.+Ymmärrätkö?+Miksi+heidän+ei+siis+tarvitsisi+osallistua+sen+puolustamiseen?+Perustele+se.+Sanottakoon+vielä,+että+laiskan+miehen+perus-velvollisuusetiikkaan+vetoamisella+ei+pitkälle+pötkitä:+Tavoitteena+on+perustella+näiden+lakien+oikeellisuus+ja+oikeudenmukaisuus,+joten+niihin+vetoaminen+on+mitä+ilmiselvin+kehäpäätelmä.+Olen+puhunut!