Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

  1. Ei+ole+löytynyt+vielä+Porin+parasta+isännöitsijää+olen+yrittänyt+tarkkailla+kirjoittelua+tällä+palstalla.+Olen+kertonut+Sakipan+toiminnasta+täällä+ja+johtavan+isännöitsijä+Ari+Kuulan+asioiden+hoitamisesta.+Kyselin+kerran+s-postilla+Perttu+ja+Eino+Taululta,+että+mikähän+on+Sakipalla+isännöitsijöiden++taso+kun+johtava+isännöitsijäkään+ei+pysty+tuon+parempaan+asioiden+hoitoon+ei+ole+vastanneet.+Ari+Kuula+kehuskelee+vähän+niin+kuin+omia+tekemisiään+Sakipan+google+arvosteluissa+"erinomaista+asiakaspalvelua"+Lähdimme+toisen+kerran+Sakipalta+huonon+toiminnan+takia+Kuula+kiitteli+oikein+kädestä+pitäen+kun+pääsi+eroon+minusta.+Kirjoittelin+jo+aikaisemmin+että+vaihdoimme+isännöinti+toimistoa+joku+tiesi+mihin+menimme+hänen+kommentti+oli+"miksi+vaihdoitte+ojasta+allikkoon"+näinhän+siinä+kävi.+Nykyinen+on+Balanssi+isännöitsijänä+Juha+Hautamäki+joka+oli+moitittu+ja+haukuttu+jo+aikaisemmin+kaksneljä+seiskassa.+Isännöitsijöiden+vaihto+on+arpajaispeliä+miten+käy+saako+sellaisen+joka+hoitaa+hommansa+sillä+lailla+kuin+kuuluu.+Puhutaan+ja+kirjoitellaan+kauniisti+kuinka+isännöitsijä+pitää+ja+katsoo+taloyhtiön+puolta.+Kokemusta+on+jo+useammasta+isännöitsijästä+olen+huomannut,+että+isännöitsijät+yrittää+päästä+mahdollisemman+helpolla+on+kaikenlaisia+selityksiä+ja+venkoilua.