Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nelkkunelkku
profiilit
nelkkunelkku
nelkkunelkku
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ne+maksaa+suunnilleen+1000e,
Turkki+on+aika+iso+hoitoinen+koska+meillä+ainakin+harjataan+joka+päivä+ja+pestään+säännöllisesti,+
Meillä+on+lonkkavikainen+sheltti+mutta+ollaan+kävelty+myös+yli+14km+mutta+yleensä+käydään+joka+päivä+1km+lenkki,
Me+annetaan+6v+sheltille+aina+illalla+1+pussi+märkäruokaa,+toki+pentuna+vähän+enemmän,+
Meillä+ainakin+asettuu+hyvin+nukkumaan+ja+herää+kyllä+aamulla+jo+joskus+6-8+aikaan,
Kokemusta+rivitaloista+ei+ole+kun+asutaan+maalla+mutta+ainakin+haukkuvat+todeella+paljon+että+ainakin+meillä+on+onnistunut,+
Meidän+sheltti+on+ainakin+aika+mustasukkainen+ja+haukkuu+muille+koirille+että+siitä+en+tiedä.
Olen+ainakin+opettanut+sille+hirveästi+temppuja+ja+sheltit+oppivat+toodella+nopeasti+uusia+temppuja.
12.07.2021 15:28
Koirat+on+laumaeläimiä,+ja+ne+valitsee+sen+johtajan.+Se+todella+rakastaa+sua+ja+haluaa+osoittaa+sen.+Meillä+on+ihan+sama+juttu+6v+shetlanninlammaskoiran+kanssa+joka+seuraa+minua+ihan+joka+paikkaan.+Jos+minua+ärsyttää+se+en+kiinnitä+siihen+huomiota,+mutta+kunnioitan+sitä+että+se+rakastaa+minua+ja+osoittaa+sen.+Vinkkini+on+että+anna+sille+rakkautta+mutta+jos+sinua+ärsyttää,+älä+kiinnitä+huomiota.
12.07.2021 15:13
Oon+ratsastanut+melkein+koko+ikäni+ja+saan+ensivuonna+oman+hevosen.+Ja+äidilläni+vahva+Hevos+tausta.+Miettisin+sinuna+monta+kertaa+ennen+ku+edes+harkitsisin+hevosen+ottoa+ikäisenäsi.+Voin+luvata+että+et+sä+haluis+joka+aamu+sinne+tallille+lähtee.+Toi+ois+parempi+idea+jos+sun+vanhemmat+ois+mukana+tossa+jutussa.+Kaikki+jotka+on+sanonut+että+Hevos+omistaminen+maksaa,+ja+ne+kaikki+on+ihan+oikeassa,+ja+se+maksaa+enemmän+ku+luuletkaan.+Ja+sulla+on+sit+aika+paljon+käsissäsi+vastuuta,+jos+mokaat+jotain+sen+hevosen+kanssa+niin+siitä+ei+aina+niin+helpolla+pääse.+Sun+pitäs+suunnilleen+5+-+6+viikon+välein+soitella+kengittäjä+ja+vielä+maksaa+se.
Entä+sitten+kaikki+varusteet,+kaikki+aineet+sille,+lisäravinteet,+rehut+ja+kaikki.+
Sun+pitäs+samalla+olla+eläinlääkäri+ja+diagnosoida+äkilliset+sairastelutkin.
Mieti+tarkkaan.
08.07.2021 13:11
1 / 1