Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen Suomi24-blogissa!
Keskustelu24
profiilit
FireCat
profiilit
FireCat
FireCat
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jotta+heidän+ei+tarvitse+etsiä+kymmenistä+mapeista+tarvitsemaansa+tietoa,+vaan+saavat+yhdellä+haulla+tarvitsemansa+tiedon.++M.O.T.
05.09.2021 11:21
Ja+koska+suurinpiirtein+kaiken+tästä+paljastan+se+tehtäväni+on+nimenomaan+helpottaa+niiden+kuormittuneiden+ihmisten+työtä.
05.09.2021 11:15
Eli,+vedin+vuosituhannen+vaihteessa+isoa+muutosprojektia+erään+ministeriön+alaisessa+yrityksessä.+Isokoneympäristön+client/server+alustalta+siirryttin+palvelinverkkoratkaisuun+ja+softat+siirrettiin+makroasseblerilta+kolmitasoarkkitehtuuriin.+Minä+olin+siellä+softapuolen+esimies.+Muutos+tottakai+vaatii+myös+motivaatiokoulutusta,+sitä+vastustettiin,+koska+se+heidän+isokoneympäristöön+tekemä+softa+ja+kaikki+järjestelmäkuvaukset+olivat+hyviä,+loistavia,+mutta+se+muutos+oli+pakko+toteuttaa.+Isokoneympäristön+tekniikka+alkoi+olla+vanhentunutta+ja+IBM+lopetti+laitteistotuen.++Suunnittelin+toimitusjohtajan+kanssa+koulutukset,+jossa++mm+hommasimme+kolmen+päivän+"positiivisuuskoulutuksen".+Siinä+opetettiin+mm.+kohtaamaan+hankalat+ihmiset,+palautesämpylät,+ideamyynnin+portaat++ja+ne+henkilöt,+joilla+oli+klikkejä+keskenään+saatiin+kaksittain+keskustelemaan+asiat+läpi.+Näen,+että+jonkinlainen+motivointikoulutus+tarvitaan+ja+myös+tarvitaan+töiden+järjestelyä.+Koska+ihan+selvästi+jotkut+ihmiset+uupuvat+työkuorman+alla.+Osa+ei+varmaankaan.+Mielestäni+työt+ovat+epätasaisesti+jaettuja.+Johtoa+tai+hallintoa+kohtaan+ei+minulla+ole+valittamista+eikä+myöskään+alakerran+väkeä+eikä+sitä+teknistäkään+puolta.+On+vain+osa+hyvin+ison+työtaakaan+alla,+ja+heitä+en+nimeä.
05.09.2021 11:03
Olen+ollut+tiistaista+31.8.+lähtien+lomalla.+Minulla+on+aikaa+selvitellä+solvaavia+kommentteja+Orimattilan+keskusteluissa.+Ette+taida+tietää,+että+ärsytettynä+tämä+henkilö++kyllä+selvittää+asiat+hyvin+tarkkaan.
03.09.2021 07:22
Vastasin+viestiketjuun:+"Hei,+minua+kohtaan+kohdistettiin+solvaava+kommentti,+jonka+IP+osoite+tai+puhelimen+IMSI+(+sisältää+siis+puhelinnumeron)+saadaan+selvitettyä,+vaikka+kommentin+kirjottaisi+anonyymina,+sillä+palvelu+vaatii+aina+kirjautumisen.+Sen+jälkeen+on+tullut+ei+niin+solvaavia+viestejä,+mutta+vihjailevia+kyseisen+kommentin+alle.
Tiedän,+mihin+porukkaan+tuo+31.8.+klo+8.32+kirjoittanut+henkilö+kuuluu.+Kokoustivat+Kaupungintalolla+klo+13:30+alkaen+30.8.2021.+Sitäkin+kautta+henkilö+pystytään+yksilöimään,+mutta+IMSI+saadaan+selville+jo+käyttäjätunnuksen+perusteella.+Tietokoneelta+saadaan+selvitettyä+IP+osoite.
Perustin+käyttäjätunnuksen+tänne+vasta+tänään+kuultuani+solvaavasta+kommentista.+Olkaa+siis+melko+tarkkoja,+mitä+kirjoitatte.+Jos+kommentointi+osaltani+jatkuu+vähänkin+solvaavana,+teen+henkilöä+vastaan+rikosilmoituksen+kunnianloukkauksesta."
02.09.2021 14:44
Hei,+minua+vastaan+on+kohdistettu+solvaamista+yhdessä+keskustelussa.+Se+voi+olla+pian+poistettu,+ja+tekijän+IP+tai+puhelinnumero+selvitetty.++Ilmoitin+siitä+Suomi24-palvelulle,+mutta+tekijä+tulee+saada+selville,+mitä+en+tässä+voi+tehdä+ollessani+nyt+lomalla.+
Minulla+on+ko+ketjun+linkki+tallessa,+jota+en+tähän+nyt+jaa.+Hätäillen+kirjoitin+itse+siihen+suorat+sanat,+mutta+en+solvannut,+Tiedän+vielä,+mihin+30.8.+liittyvään+tilanteeseen+tämä+asia+kuuluu,+joten+sitäkin+kautta+saatan+jo+naamataululta+tietää+henkilön,+ja+tiedän+myös+henkilön+joka+osaa+antaa+listan+osallistujista.
Ilmeisesti+minun+kuuluu+tehdä++jonkinlainen+kunnialoukkaus+syyte+vaiko?
02.09.2021 14:07
1 / 1