Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Tuija63
profiilit
Tuija63
Tuija63
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Merimieseloa
Olisiko+mahdollista+saada+kuulla+lisää?+Minuun+voi+olla+yhteydessä+sähkö
[email protected]
+Kiitos!
Asun+tällä+hetkellä+Kreetalla.+Olen+tutustunut+naiseen,+jonka+isä+oli+yksi+Heraklion+alukselta+v.66+pelastetuista.+Juuri+Nunnaluostarin+toimesta+pelastetuista+(muita+ei+kai+ollutkaan?).+Hän+on+kirjoittanut+tapahtumista+kirjan+ja+etsii+nyt+mahdollisesti+vielä+elossa+olevia,+tapahtumaan+osallistuneita.+Onnistuisiko+tätä+kautta+vielä+heitä+löytämään?+Haluaisin+häntä+auttaa.
16.10.2021 08:12
Hei+"KETO"+:)+Asun+tällä+hetkellä+Kreetalla.+Olen+tutustunut+naiseen,+jonka+isä+oli+yksi+Heraklion+alukselta+v.66+pelastetuista.+Juuri+Nunnaluostarin+toimesta+pelastetuista+(muita+ei+kai+ollutkaan?).+Hän+on+kirjoittanut+tapahtumista+kirjan+ja+etsii+nyt+mahdollisesti+vielä+elossa+olevia,+tapahtumaan+osallistuneita.+Onnistuisiko+tätä+kautta+vielä+heitä+löytämään?+Haluaisin+häntä+auttaa.+Minuun+voi+olla+yhteydessä+laittamalla+sähkö
[email protected]
+Kiitos!
16.10.2021 07:51
Asuna+tällä+hetkellä+Kreetalla.+Olen+tutustunut+naiseen,+jonka+isä+pelastui+tuolta+kyseiseltä+Heraklion+alukselta+Nunnaluostarin+toimesta.+Hän+on+kirjoittanut+tapahtuneesta+kirjan+ja+etsii+heitä,+jotka+ovat+olleet+mukana+vuonna+1966+tapahtumissa.+Olisikohan+tämän+kautta+mahdollisuus+saada+heihin+yhteyttä?
16.10.2021 07:38
1 / 1