Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Matinkylän+psykiatriselta+polilta+on+kokemusta.+Olin+ollut+hiljan+töissä,+kaikki+hyvin,+menin+vain+selvittämään,+olisinkohan+aspergeri,+kun+elämä+kaatuu+aina+siihen,+että+muuten+hyvinvoivaa+työssäkäyvää+palkkamiestä+hyväksikäytetään,+rahallisesti+ja+toistuvasti,+aina+huijataan+tavalla+tai+toisella,+enkä+opi+välttämään,+kun+aina+on+uusia+tapoja+tulla+huijatuksi.+Polilla+päädyttiin+siihen,+että+mitä+todennäköisimmin+olen+aspergeri+ja+että+minut+pitäisi+siirtää+lievästi+kehitysvammaisten+rekisteriin,+yliopistotaustani+huolimatta+tarvin+apua+arjessa+pärjätäkseni.+Olin+hyvin+loppusuoralla+diagnoosini+kanssa,+kun+sitä+oli+kuukausia+siellä+hinkattu+ja+tutkittu.+Sitten+minua+alettiin+huijata+jälleen+hoitojaksoni+aikana.+Minulta+vei+parhaana+kaverinani+pitämäni+romani+tuhansia+ja+jouduin+kolmeksi+kuukaudeksi+kengättömäksi+verisin+jaloin+kadulle,+kun+vuokrarahatkin+hän+vei+joka+kuukausi.+Selitin+tätä+klinikalla,+mutta+he+nyrpistelivät+nenäänsä+likaiselle+olemukselleni+ja+marssittivat+huumetestiin,+muuten+peruvat+asiakkuuteni.+Selitin+etten+pääse+kusitestiin,+koska+minulta+on+viety+henkkarit,+romanilla+sekin.+Päättivät+etten+ole+halukas+antamaan+huumetestiä+ja+asiakkuuteni+lopetettin,+koska+ei+pää+kestänyt+kuukausia+valvoa+kadulla+peloissaan,+olin+käyttänyt+kannabista+rauhoittuakseni+ja+sen+myötä+asiakkuuteni+polilla+lopetettiin+ja+minut+jätettiin+kadulle+verisin+jaloin+kykenemättä+hoitamaan+kela-asioita,+olin+kolme+kuukautta+saamatta+kelalta+mitään,+kun+en+kyenmyt+menemään+kirjastoon+täyttelemään+kelapapereita.+Koska+rikollinen+oli+kalunnut+moitteettomat+luottotietoni+tyhjäksi,+en+saanut+asuntoa+mistään+ja+kodittomuus+jatkui+pitkään.+Kaikki+sen+takia,+että+kesken+hoitojakson+muutun+hyvinvoivasta+useaa+tonnia+aina+säästössä+pitävästä+miehestä+kodittomaksi+kadulla,+hoitojakson+aikana+ja+potkaisevat+ulos+hoidosta+kun+hoitojakson+aikana+vointisi+huononee+siinä+määrin,+että+joudut+aloittamaan+kannabiksen.+Lääkepöhnään+laittavat+ja+suuttuvat+hirveästi,+jos+et+siihen+suostu.+Keskusteluapua+ei+saa,+koska+ei+niillä+ole+edes+psykologia.