Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
melanie58
profiilit
melanie58
melanie58
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Asia taitaa olla niin kuin eräs henkilö kommentoi Twitterissä, nimittäin ensi vuonna tulee 50 vuotta siitä kun Abba voitti viisut. Tukholmassa on varmasti jo vuoden 2024 viisujärjestelyt pitkällä joten tämä voitto oli pedattu tälle Loreenille ns hinnalla millä hyvänsä.
Tukholmassa väliajalla esiintyy Abba jos ei livenä niin sitten jollain muulla tavalla, eikö heillä ole ollut jos jonkinlaisia viritelmiä niinkin, että itse ovat istuneet katsomossa ja "ovat lavalla" kuitenkin.
Uskokaa pois näin tulee tapahtumaan ensi keväänä, sanokaa mun sanoneen!
ps. Enkä sano tätä siksi että harmittaa ettei Suomi voittanut sillä minulle on aivan sama kuka nuo voittaa!!
14.05.2023 20:43
No+jo+on+anonyymillä+jutut,+etkö+lainkaan+ajattele+mitä+kirjoitat+vai+suoltaako+laitteesi+itsekseen+moista+potaskaa?+Uskomatonta!!
02.09.2022 15:29
Ainakin+yrittää+siinä+kuitenkaan+onnistumatta.++:+)
07.08.2022 13:05
Ihmettelen+suuresti+sitä,+että+Veitola+päästi+nuo+Latvalan+haukkumiset+ohjelmassaan+ylipäätään+eetteristä+ulos.+Siihen+loppui+hänen+ohjelmiensa+katsominen+minulta,+jos+ja+kun+ei+juontaja+lainkaan+mieti+mitä+potaskaa+haastateltava+päästää+suustan+niin+silloin+hän+on+huono+toimittaja!!+No+liekö+tuo+Veitola+on+edes+koulutusta+saanut,+itseoppinut+luultavasti.
24.11.2021 22:13
1 / 1