Lisää juttuja ihanasta Maisasta

Anonyymi

palsta on ihan kuollut ilman Maisa Torppaa. Sara Sieppi ei kauheasti kiinnosta. Hänen persoonassa ei ole mitään kiinnostavaa. Tylsä ihminen.

15

1112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkä aiheesta juoruista oikein pidät , kasva ihmisenä ja jätä kaikki henkilöiden haukkuminen pois elämästäsi.Arvosta itseäsi ja löydä toisista myös kauneus ja herkkyys .

      • Anonyymi

        Sieppi on liika lihava ja kuluneet kasvot jo mediassa ,missä uudet muoret kauniit naiset piileksivät .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieppi on liika lihava ja kuluneet kasvot jo mediassa ,missä uudet muoret kauniit naiset piileksivät .

        Näin se Maisuli vaan häviää kovaa vauhtia julkisuudesta. Kun ketään ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Tähtihetket eli rikkaan rallikuskin kihlattuna, nyt kuivaitkee ehkä viimeisessä ja erittäin huonossa, TV-ohjelmassa, johon pääsi mukaan. Latvalan on haukkunut niin, ettei mitään aihetta enää keksi, tai sitten Latvalan lakimiehet ovat keskustelleet rouva perhetutun kanssa tämän julkisista puheista, koskien ex-kihlattua. Seurataanko Maisaa enää siksi, että odotellaan millaiset tuomiot rapsahtaa niskaan rötöksistään? Perhetuttuska, eikä varsinkaan herra Perhetuttu eivät enää jaksa kiinnostaa 🙁.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se Maisuli vaan häviää kovaa vauhtia julkisuudesta. Kun ketään ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Tähtihetket eli rikkaan rallikuskin kihlattuna, nyt kuivaitkee ehkä viimeisessä ja erittäin huonossa, TV-ohjelmassa, johon pääsi mukaan. Latvalan on haukkunut niin, ettei mitään aihetta enää keksi, tai sitten Latvalan lakimiehet ovat keskustelleet rouva perhetutun kanssa tämän julkisista puheista, koskien ex-kihlattua. Seurataanko Maisaa enää siksi, että odotellaan millaiset tuomiot rapsahtaa niskaan rötöksistään? Perhetuttuska, eikä varsinkaan herra Perhetuttu eivät enää jaksa kiinnostaa 🙁.

        Juuri sen aikaa seuraan, että selviää saako mitään rangaistusta teoistaan. Sen jälkeen saa hölmöillä TAAS ihan rauhassa, tuskin kiinnostaa enää ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sen aikaa seuraan, että selviää saako mitään rangaistusta teoistaan. Sen jälkeen saa hölmöillä TAAS ihan rauhassa, tuskin kiinnostaa enää ketään.

        Tuli tutuksi Latvalan ex:nä, eikä muuta syytä tuntea taida ollakkaan. Aion myös seurata vielä jonkin aikaa, mitä tapahtuu, kun kertoi vaihtaneensa rahan rakkauteen. Toivottavasti saa juuri sitä, mitä on itse tilannut.


    • Anonyymi

      Kyllähän Maiskukkelin olisi syytä keskittyä perhe elämänsä hoitamiseen, ja jättää Latvalan mollaaminen, Maisa on katkera, kun ei pääse enää hehkuttamaan Jarin maksamilla lomamatkoilla, hienoilla laukuilla, Puumalan mökillä yms. 😥☹️😆

      • Anonyymi

        Jättipotti jätti, mutta varanumeron sentään sai 😄.


      • Ihmettelen suuresti sitä, että Veitola päästi nuo Latvalan haukkumiset ohjelmassaan ylipäätään eetteristä ulos. Siihen loppui hänen ohjelmiensa katsominen minulta, jos ja kun ei juontaja lainkaan mieti mitä potaskaa haastateltava päästää suustan niin silloin hän on huono toimittaja!! No liekö tuo Veitola on edes koulutusta saanut, itseoppinut luultavasti.


    • Anonyymi

      Totta Sieppi ei säväytä Torpan toilailut oli hauskempaa viihdettä.

      • Anonyymi

        Ssma juttu. Panu seiskasta on niin oikeassa että Maisa on sellainen että seesteisen kauden jälkeen aina sattuu ja tapahtuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ssma juttu. Panu seiskasta on niin oikeassa että Maisa on sellainen että seesteisen kauden jälkeen aina sattuu ja tapahtuu

        Maisa Torppa on ollut aina semmoinen juorupalstojen hymähtelyn aihe 🤔. Nyt hänestä on tullut ja ihan omaa syytään, palstojen kauhistelun ja naurunaihe. Torpan möhläykset ja törppöilyt ovat kyllä vertaansa vailla. Nuori nainen ja pilannut elämänsä 😳, eikä kysymys ole siitä, etteikö tilaisuuksia olisi ollut parempaan elämään. Mikä Torppaa vaivaa, kun aina osaa sössiä elämänsä silloin kun on hyvä vaihe menossa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisa Torppa on ollut aina semmoinen juorupalstojen hymähtelyn aihe 🤔. Nyt hänestä on tullut ja ihan omaa syytään, palstojen kauhistelun ja naurunaihe. Torpan möhläykset ja törppöilyt ovat kyllä vertaansa vailla. Nuori nainen ja pilannut elämänsä 😳, eikä kysymys ole siitä, etteikö tilaisuuksia olisi ollut parempaan elämään. Mikä Torppaa vaivaa, kun aina osaa sössiä elämänsä silloin kun on hyvä vaihe menossa??

        Pipi, mikä pipi. Toivttavasti joku pelastaa lapsen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pipi, mikä pipi. Toivttavasti joku pelastaa lapsen!

        Aloittaja kaipaa juttuja ihanasta Maisasta. Niitä on tulossa, nimittäin oikeusjuttuja. Se siitä ihanasta Maisasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja kaipaa juttuja ihanasta Maisasta. Niitä on tulossa, nimittäin oikeusjuttuja. Se siitä ihanasta Maisasta.

        Montakohan juttua on vireillä?


    • Anonyymi

      Eiköhän se tässä selviä syksyn kuluessa tai viimeistään alkutalvesta.
      Nyt se on mennyt selkeesti ottamaan turvotusta poskipäihin. Ei olis kannattanut kun silmät on entistä tihrusemmat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe