- No Raamatussahan se kerrotaan että lopun aikoina on ihmisiä jotka rakastavat itseään (väärällä tavalla) eli elvistelevät somessa
- Niin vai ovatko kontulalaiset jälkijunassa ja Kanye on ikään kuin matkustanut ajassa taaksepäin?
- ehheh se kyllä pyöristyy tuntiin
- Onko nyt jäänyt tuo some-levy pahasti päälle? Miten se sinuun vaikuttaa jos jotkut on somessa? Ei sinun itse ole pakko sinne mennä.
- riippuu metallimusiikista. Kyllähän siellä on paljon yhtyeitä jotka julkisesti palvovat perkelettä
- Mihin someen laitoit tuon 35 km juoksun?
- kuulutko Hippoksen Maratonkerhoon?
- Kyllähän juoksussa käsineet on hyvä olla. Minulla on endurance hanskat
- tiedän yhden vihreän joka tekee töitä joten älä valhettele
- tilalle palvelu jossa luetaan Raamattua ääneen
- en usko että hirveästi suojaa hoitohenkilökuntaakaan
- en usko että maskeista on paljoakaan hyötyä.
pikemminkin haittaa - Ei tässä äänestämiset auta. Lukaiskaa Raamattu ja sieltä kohta pedon merkistä niin ette te sen järjestelmän käyttöönotolle mitään voi. Tietenkään kenenkään ei ole pakko pedon merkkiä ottaa, enkä itse aio sitä ottaa.
- Eipä auta nuo mainitsemasi voimat koska Raamatussa tämä on jo edeltäpäin kerrottu eli saatanan valhevoima valitettavasti saa aikaan sen että moni tulee ottamaan pedon merkin. Itse en sitä ota koska olen kristitty.
Tietenkin vastustan pedon merkkiä mutta ei sen järjestelmän käyttöönottoa mitenkään estää voi. Vastustan myös koronapassia mutta eipä pysty senkään järjestelmän käyttöönottoa estämään. Moni päättäjä on valheen sokaisema. - Koska kirjoitat jumalan pienellä, et ole kristitty. Jumala (isolla alkukirjaimella) on yksi Isässä, Pojassa ja Pyhässä Hengessä ja joka sen kieltää on antikristus
- Ei Petri Paavola ole ikinä ollut jehovan todistaja. Äläppäs anna vääriä todistuksia lähimmäisestä!
- Ei JT usko ole esimerkiksi Biblian tai King Jamesin mukainen vaan sisältää epäraamatullisia harhaoppeja kuten Jeesuksen Jumaluuden kieltämisen. Jumala on yksi Isässä, Pojassa ja Pyhässä Hengessä. Jehovan todistajat ovat eksyttäjälahko. Lukekaa, jehovan todistajat, Bibliaa tai King Jamesia ja uskokaa mitä siellä sanotaan.
- Raamatussa kerrotaan että lopun aikoina tulee erilaisia eksytyksiä. Uskon kyllä että loppuun asti tulee olemaan niitä ihmisiä jotka kuulevat evankeliumin ja tulevat uskoon mutta mistään suurista herätyksistä ei Raamatussa kerrota jos olen ymmärtänyt oikein
- Lukekaa vaikka King Jamesia ja Bibliaa ja ymmärtäkää
- Jumala on yksi Isässä, Pojassa ja Pyhässä Hengessä. Joka kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Jehovan todistajat eivät ole kristittyjä.