Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. Täyttä+asiaa+Kauko!!!Käsittämättömän+lyhytnäköistä+äänestyskäyttäytymistä+parkanolaislta+äänestäjiltä.+Näköjään+grillimakkaroilla,+kahvipaketeilla+ja+tyhjillä+lupauksilla+pääsee+pitkälle.Ovatko+parkanolaiset+edes+vaivautuneet+ottamaan+selvää,+kuinka+paljon+Parkanon+kaupunki+maksaa+vuodessa+Pihlajalinnalle+olemattomista++terveyspalveluista+-+lähes+27+milj.+euroa?Kannattaa+myös+selvittää,+onko+kaupunki+saanut+vuokraamistaan+rakennuksista+euroakaan+Pihlajalinnalta+ja+kuinka+paljon+kaupunki+on+maksanut+rakennuksista++vesi-,+sähkö-,+yms.+maksuja.+Pihlajalinna+on+myös+esittänyt+600+000+euron+lisälaskun+kaupungille+,+vedoten+Covid-19-viruksesta+johtuviin+lisäkustannuksiin.Siis+herrat+Turunen+ja+Myllymäki,+mitä+vastaatte+minulle?+Kirjoitan+omalla+nimelläni,+enkä+piiloudu+nimimerkin+taakse,+joten+minulle+voi+vastata+suoraan.+Minä+tulen+henk.koht.+seuraamaan+tarkkaan+työskentelyänne+aluevaltuustossa+sekä+Parkanon+kaupungin+valtuustossa+ja+hallituksessa.+Meitä+on+monta,+jotka+tulemme+pitämään+silmällä+,+että+Parkanon+kaupungin+asioita+hoidetaan+parhaalla+mahdollisella+tavalla+eikä+mututuntumalla.Vielä+toistaiseksi+Parkanoon+verot+maksava+Pirkko+Jore