Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
dareproduct
profiilit
dareproduct
dareproduct
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itsekin+voi+asioista+ottaa+selvää,+eikä+olettaa,+että+kaikki+asiat+"+pureskellaan+"+valmiiksi+jonkun+muun+toimesta,+joka+ei+edes+ole+ehdolla+vaaleissa.
Tyypillistä+parkanolaista+äänestyskäyttäytymistä.
27.01.2022 00:57
Täyttä+asiaa+Kauko!!!
Käsittämättömän+lyhytnäköistä+äänestyskäyttäytymistä+parkanolaislta+äänestäjiltä.+Näköjään+grillimakkaroilla,+kahvipaketeilla+ja+tyhjillä+lupauksilla+pääsee+pitkälle.
Ovatko+parkanolaiset+edes+vaivautuneet+ottamaan+selvää,+kuinka+paljon+Parkanon+kaupunki+maksaa+vuodessa+Pihlajalinnalle+olemattomista++terveyspalveluista+-+lähes+27+milj.+euroa?
Kannattaa+myös+selvittää,+onko+kaupunki+saanut+vuokraamistaan+rakennuksista+euroakaan+Pihlajalinnalta+ja+kuinka+paljon+kaupunki+on+maksanut+rakennuksista++vesi-,+sähkö-,+yms.+maksuja.+Pihlajalinna+on+myös+esittänyt+600+000+euron+lisälaskun+kaupungille+,+vedoten+Covid-19-viruksesta+johtuviin+lisäkustannuksiin.
Siis+herrat+Turunen+ja+Myllymäki,+mitä+vastaatte+minulle?+Kirjoitan+omalla+nimelläni,+enkä+piiloudu+nimimerkin+taakse,+joten+minulle+voi+vastata+suoraan.+
Minä+tulen+henk.koht.+seuraamaan+tarkkaan+työskentelyänne+aluevaltuustossa+sekä+Parkanon+kaupungin+valtuustossa+ja+hallituksessa.+Meitä+on+monta,+jotka+tulemme+pitämään+silmällä+,+että+Parkanon+kaupungin+asioita+hoidetaan+parhaalla+mahdollisella+tavalla+eikä+mututuntumalla.
Vielä+toistaiseksi+Parkanoon+verot+maksava+
Pirkko+Jore
27.01.2022 00:32
1 / 1