Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen Suomi24-blogissa!
Keskustelu24
profiilit
Juhis68
profiilit
Juhis68
Juhis68
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sama+juttu+forssassa.
01.03.2022 20:39
Olin+itse+forssassa+viime+vuonna.+Ei+se+Forssankaan+meno+ole+sen+kummallisempaa.+
Toinen+opettajista+joutuu+kiitämään+Teams+kokouksissa+eikä+tiedä+koulun+menosta+juuri+mitään.+Toinen+leikkii+opettajaa+kohtelee+oppilaita+ala-arvoisesti.+Vittuilee+oppilaille+vaikka+ei+lihavuutensa+vuoksi+pääse+edes+torniin+tai+sitten+nukahtelee+tunnilla+tuoliinsa+tipuen+lopulta+lattialle+luokan+edessä.+
Näytöt+on+mitä+on.+Toisilla+näyttö+on+puoli+tuntia+/pari+helppoa+nostoa,+oppilas+tekee+virheitä+joista+pitäisi+hylätä...läpi+menee.
Mulla+ja+kaverilla+näyttö++uusinta+näyttö,+toista+tuntia+nostattivat+mm.+sokkonostot,+nostot+lähes+sokkona+hyvin+ahtaista+väleistä,+ilman+radioita+ja+jopa+tietyissä+nostoissa+ilman+käsimerkkejä+jne.+Nostoja+joita+kukaan+muu+ei+ole+näytöissään+ennen+tehnyt.+Hylätty.+
Koulun+palkkaamat+avustavat+opettajat+jotka+näytön+vastaanotti,+kehtasivat+vielä+väärentää+näyttö+asiakirjat+ja+tyhminä+vielä+niin,+että+asiasta+ei+ole+edes+epäilystä.+
No+asia+on+nyt+Työelämän+toimikunnalla+käsittelyssä.+Aika+näyttää+missä+mennään.
01.03.2022 20:38
1 / 1