Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Astbury
profiilit
Astbury
Astbury
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen huomenna aloittamassa 10 päivän vesipaastoa. Eli ei mehua, eikä mitään sellaista juomaa jossa on kaloreita. Ainut lisä mitä kraanaveteen laitan on suola sekä mineraalit. Niissä ei ole luonnollisestikkaan kaloreita, mutta ne ovat tärkeitä metabolismin ylläpitämiseksi. Toinen lisä mitä veteen saatan laittaa on lime mehu, jota noin yhden limen verran päivässä. Lime sisältää kaloreita, mutta ei niin merkittävästi että se estäisi ketoosin. Myös omenaviinietikka on hyvä lisä.
Olen aiemmin ollut kolme kertaa 5-päivän paastoilla ja kokemukset niistä olivat hyviä.
Hyviä tiedonlähteitä Youtubesta on mm. Dr. Eric Berg ja Thomas DeLauer.
03.07.2023 19:46
Itse+olen+Iskuritreffi.com+-sivustolla+jäsenenä.+Olen+vapaa+mies.+Eronnut+kolme+vuotta+sitten.+Eikä+tyttöystäviä+tai+muutakaan+sitoutumisia.+Hyvä+paikka+voisi+olla+muuten+mutta+vaikuttaa+huijaukselta.+Kaikki+viestittely+maksaa+-+eikä+puhelinnumeroita+tai+muita+yhteystietoja+päästetä+moderoidun+viestinnän+läpi.+Useimmat+kiinnostuneet+(katseen+kestävät)+naiset+ovat+todennäköisesti+sivuston+palveluksessa.+Haluavat+nimenomaan+viestitellä+Iskutreffit+sivustolla+eli+tuhlata+uhrin+rahoja,+joka+ei+koskaan+tapaa+ketään+sivuston+kautta.+
Oisko+mitään+oikeaa+aikuisten+tapaamispaikkaa,+jossa+ei+yritetä+huijata+raha?
#iskuritreffit+#huijaus+#treffipalvelut
13.03.2022 23:23
Itse+olen+siellä.+Tein+profiilin+-+olen+vapaa+mies.+Eronnut+kolme+vuotta+sitten.+Eikä+tyttöystäviä+tai+muutakaan+sitoutumisia.+Hyvä+paikka+voisi+olla+muuten+mutta+vaikuttaa+huijaukselta.+Kaikki+viestittely+maksaa+kolikoita+-+eikä+puhelinnumeroita+tai+muita+yhteystietoja+päästetä+moderoidun+viestinnän+läpi.+Useimmat+kiinnostuneet+(katseen+kestävät)+naiset+ovat+todennäköisesti+sivuston+palveluksessa.+Haluavat+nimenomaan+viestitellä+Iskutreffit+sivustolla.+
Oisko+mitään+oikeaa+aikuisten+tapaamispaikkaa,+jossa+ei+yritetä+huijata+raha?
https://iskuritreffit.com
13.03.2022 19:00
1 / 1