Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

  1. Tämä+on+melko+vanha+viestiketju...mut+kokeilen+josko+joku+vastaisi.+Kuinka+kauan+teillä+on+ollut+kipuja+säärimurtuman+jälkeen,+kuukausia,+vuosia?Itselläni+katkesi+sääriluu+22.5.2021+ja+se+ydinnaulattiin+seur.päivänä.+Kipu+oli+tuolloin+melko+kamala...ja+jatkui+viikkoja+(söin+oxycodonea+3+kuuria+burana+panadol),+epäiltiin+jo+kesällä+että+olisi+alkava+CRPS.+Saikulla+olin+4+kk+kun+kävely+ei+alkanut+pitkittyneen+kivun+jälkeen+sujumaan.+Työt+aloitin+siis+syyskuun+lopulla+2021+ja+ekan+vkon+söin+1burana/pvä+kun+pelkäsin+rasituskipua+(töissä+kaupassa,+kävelyä+paljon).+Sit+alkoi+hellittää+ja+oon+kävelyllyt+joka+päivä+n.15km,+enkä+oo+tarvinnut+yhtään+särkylääkettä+sen+koomin...mutta+viime+sunnuntaina+(13.3.2022)+tapahtui+jotain+(siis+oikeesti+ei+mitään+muuta+kun+olin+hetken+polvillani+maton+päällä),+joka+sai+karseen+kivun+aikaan.+Polvea+puristi+(puristaa+edelleen+kävellessä)+ja+sähköiskumaista+ja+viiltävää+säteilevää+kipua+polvesta+alaspäin+joka+ikisellä+askelmalla.+Mietin+onko+ruuvi+katkennut+tai+jotain+kun+mihinkään+en+oo+jalkaani+kopsutellut.Kertokaa+joku+jos+jollain+ollut+tuollaista...naulauksesta+kulunut+kuitenkin+jo+kohta+10+kk.