Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
timvahajylkka
profiilit
timvahajylkka
timvahajylkka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei!
Olen+LA-Kattohuollon+edustaja.
Pahoittelen+tapahtunutta.+
Olen+samaa+mieltä.+Jos+muutoksia+tulee+hinta-arvioon,+(kuten+tässä+tuli:+tiilienhakua)+niin+tästä+täytyy+aina+käydä+keskustelua.+Samoiten+aikataulusta+täytyy+sopiva+selvästi,+eikä+tulla+ja+mennä+miten+sattuu.
Olemme+välillä+riippuvaisia+keleistä+ja+milloin+voi+tehdä+mitäkin.+Tämä+saatta+vaikuttaa+aikatauluihin,+mutta+ei+saa+vaikuttaa+lopputulokseen.
+Eli+työ+on+aina+tehtävä+laadukkaasti.+Jos+se+ei+ole+mahdollista+vallitsevan+sää-olosuhteen+takia,+työtä+kannattaa+tehdä+paremmalla+säällä+tai+toisella+menetelmällä,+joka+soveltuu+kyseisiin+olosuhteisiin.
Vien+viestisi+eteenpäin+kaikille+ketä+asia+koskee.
21.04.2022 10:33
Hei!
Pahoittelut+että+Google-arvostelusi+hävisi.+Tosiaan,+olen+yrityksen+edustaja+ja+kirjoitin+silloin+itse+tuon+vastauksen.++Edelleen+olen+sitä+mieltä+että+homma+hoitui+erittäin+ala-arvoisesti+meidän+osalta.
Vastattuani+sinulle,+innostuin+päivittämään+yrityksen+tietoja,+jonka+takia+google-tilimme+jäädytettiin.+Ei+olla+tähän+päivään+saatu+sitä+pois,+lukuisista+pyynnöistä+Googlelle+huolimatta.+
Sinne+ei+saa+yhteyttä+kuin+"roboottien"+ja+heidän+lomakkeiden+kautta,+prosessi+tuntuu+kestävän.+Syy+jäädyttämiselle+on+itselleni+mysteeri.
Haluan+sen+auki+monesta+syystä,+mutta+ennen+kaikkea+arvosteluiden+takia.+Nämä+ovat+meille+ja+potentiaalisille+ostajille+erittäin+tärkeitä.+
Ihmisiä+ollaan+ja+virheitä+sattuu.+Mutta+niitä+pitää+korjata+ja+näin+haluamme+aina+myös+toimia.
21.04.2022 10:22
1 / 1