Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
salmentaus
profiilit
salmentaus
salmentaus
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+hyvistä+kommenteista+ja+kokemusten+jakamisesta.+
Olen+sairastanut+psoria+vuodesta+1960,+eli+täytän+tänä+vuonna+77.+Aluksi+tervahoidot,+sittemmin+PUVA+kylvyt+ja+valohoito,+kunnes+opin+omatoisen+etelän+auringon+antaman+helpotuksen.+Kokeilin+kasvisruokavaliota+mutta+olen+aina+syönyt+kodin+perintönä+voileipää.++Vasta+viime+vuosina+ole+oivaltanut+gluteenipitoisen+vehnän+ja+runsaan+sokerin+(alkoholista+puhumattakaan)+haittavaikutukset.+Välillä+aina+repsahdan+seuran+mukana+elämän+pieniin+nautintoihin+kuten+hiivalla+lihotettuihin+vehnäherkkuihin.+Ei+pitäisi.++
Tukkani+on+luonnostaan+harventunut+testosteronin+vähentyessä.+Se+ei+ole+ongelma,+vaan+se,+että+aloitettuani+Neotigason-kuurin+viime+marraskuussa,+olen+monen+eri+lääkkeen+koukussa.+Ohitusleikkauksen+jälkeen+verenohennusta+ja+verenpaineen+sääntelyä,+kolesterolia+kuriin+ja+eturauhasen+liikakasvun+hallintaa.+Juuri+kun+luulin+selvinneeni++vatsahaavan+vaivasta+joudun+syömään+loppuelämäni+Primaspania+ja+Briliqueta.+Mahdoton+yhtälö.
Ratkaisuni+on,+että+keskeytän++Neotigasonin+toistaiseksi+(samoja+sivuvaikutuksia+kuin+teillä+monilla).++Käytän+Enstillaria+ja+pelkkää+Calsipotrolia++perusvoiteiden+täydennyksenä.++Oireiden+pahentuessa+olen+valmis+ottamaan+taas+uuden+kuurin+Neotigasonia.
Pyrin+nyt+(taas+uudestaan)+jättämään+vehnän,+hiivatuotteet+ja+punaisen+lihan+kasvisten+ja+vähäsokeristen+hedelmien+eduksi.+Kun+luovun+ainakin+määräajaksi+Neotigasonista,+voin+nauttia+paremmin+auringon+valon+hyvää+tekevästä+hoidosta.+On+oltava+varovainen,+koska+olen+vuosien+varrella+saanut+jo+ylen+suuren+(jopa+vaarallisen+suuren)+annoksen+UV-säteilyä+iholleeni+ja+kehooni.+
Vaikka+asuin+vuosia+aurinkoisessa+ympäristössä+Italiassa,+palasin+pysyvästi+eläkkeelle+Suomeen.+Perheen+ja+lastenlasten+tähden.+Kaikkea+ei+voi+saada.
23.04.2022 20:28
1 / 1