Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Allaahin,+Laupiaan+Armahtajan,+Nimeen.+Kyllä,+on+vain+Yksi+Jumala,+ja+kolminaisuus+ei+perustu+Jumalan+Lähettiläiden+(Rauha+heille)+opetuksiin,+ja+on+hyvä,+että+Evankeliumin+väki+seuraa+sitä,+mitä+siinä+on+heille+Herraltaan+ilmoitettu.+Jumalaa+Jeesus+Kristus+Marian+Poika+(Rauha+hänelle+ja+neitsytäidilleen)+kutsui+arameaksi+nimellä+Alaha,+arabiaksi+Allaah+(الله),+vaikka+on+Hänellä+muitakin+Nimiä.+En+tiedä+mihin+perustuu+se+kuvitelma,+että+Luojalle+olisi+vain+yksi+Nimi,+jonka+lausuminenkin++on+epäselvä.+Minä+en+tiedä+ovatko+Jehovan+todistajat+kristittyjä+vai+mitä+he+ovat,+enkä+ota+siihen+kantaa,+mutta+Jeesus+oli+muslimi,+eli+Jumalalle+antautunut,+eikä+ole+kuin+yksi+pyhänä+pidetty+kirja,+josta+tiedän,+missä+Jumala+on+ilmoittanut+Hänen+Uskontonsa+nimen,+eli+Koraani.+Ja+rukoilen+Allaahin+johdatusta+kaikille+lukijoille.+Olette+kuulleet+varmasti+toden+sanottavan,+että:"Etsivä+löytää".+Kehotankin+itseäni+ja+teitä+kaikkia+vilpittömästi+sydämestään+korjaamaan+aikomustaan+etsiäkseen+Luojan+Tahtoa+ylitse+omien+halujensa+ja+mielipiteidensä+ja+perinteidensä.+Sanoihan+itse+Messias+Hänelle+otsa+maassa:"Tapahtukoon+Sinun+Tahtosi+-+ei+minun!".++Siinä+on+meille+esimerkki,+jota+seurata.+Hyvää+kesää+kaikille!