Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satama100
profiilit
satama100
satama100
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
166
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Täähän on riippuvainen niin monesta tekijästä mm. onko suhteessa vai sinkkuna ja myös miten kauan ollut suhteessa ja kenen kanssa kuin myös kauanko sinkkuillut. Lisäksi otettava huomioon monta muutakin asiaa, en käy luettelemaan niitä. Yleisellä tasolla (mikäli kaikki jutut on kunnossa kaikin puolin) vastaukseni on 10. Tosin satamassa mennään välillä sataa 😉
19.12.2022 00:38
Ja sinne syliin 😂
18.12.2022 23:42
No kyllähän se niin on, että toinen saa kahvin herätessään sanomatta sanaakaan, koska itse olen kuitenkin joka kerta ylhäällä ennen toisen heräämistä, oli mikä tahansa aika vuorokaudesta, noin niinku ylipäätään. Ja jos on ollut kilttinä, niin mahdollisesti sitä aamupalaakin on mukana ja seuraa niin halutessaan 😉 meinasin kirjoittaa, että saa kahvit joka aamu syliinsä 😂 mutta tajusin tuon koomisuuden ja piti nyt oikaista, ettei tuu aivan vääriä käsityksiä tämän lukijoille.
18.12.2022 17:53
Yleensä riittää ja oon huomannut, mitä enemmän nukun, sitä väsyneempi olen. Nyt tosin ollut väsyneempi kuin aikoihin, oonpa nukkunut tai en, mutta se onkin jo toinen juttu 👍
18.12.2022 11:21
Sekä illan että aamun virkku.
18.12.2022 02:39
Ainakin mulla on johtanut suhteeseen muistaakseni joka kerta, kun olen käynyt treffeillä tai tavannut jossain bileissä jonkun. En jaksa muistaa, että toisin olisi käynyt ja jos onkin,, niin ei ole silloin sitten tainnut olla sitä ihastumista. Kyllähän mä sellaiset muistaisin. Se, miten pitkiä/lyhyitä nuo suhteet ovat olleet, onkin sitten jo toinen juttu 😁👍 yleensä vähintään vuoden kestäneitä, pisimmillään toistakymmentä vuotta.
17.12.2022 21:53
👍❣️
17.12.2022 20:05
Ei, niitä en tässä kerro.
17.12.2022 20:02
Tässähän tietysti riippuu aina siitä, mikä ajankohta elämässä on tuolla hetkellä ollut ja kehen ollut ihastunut, niitäkin kun on useita ollut. Tuo, minkä kerroin, on viimeisin tai taitaa olla toiseksi viimeinen, kun on tässä jo tullut muutakin eteen muutoksista johtuen 😁 miten sen ottaa 😊
17.12.2022 19:20
Muutama sananen .. ne saivat minut ihastumaan ..
17.12.2022 16:04
Vaatii tietynlaisen tilanteen, rauhallisen ympäristön mielellään ja sen oikean hetken, milloin tuntee, että nyt olisi hyvä aika kertoa tunteistaan. Ja kun kertoo ne, niin itse en ainakaan säästelisi sanoja enkä eleitä, hyvinkin rauhallisesti ja tunteikkaasti kertoisin, mutten kuitenkaan lähtisi heti kosintalinjalle. Sydäntä mukaan ja yhteys tuohon ihmiseen siinä hetkessä .. jätjestäisin mahdollisesti jotain pientä rekvisiittaa esim. kynttilöitä ja muuta pientä kivaa, vähän tyyliin että olisi jo viihtyisä ympäristö ja tunnelma sen mukainen ja siinä voisi olla se hetki, jos toinen näyttää olevan luontevasti siinä mukana. Tietenkään ei sitten kertoisi, jos näyttäisi, että toisella on epämukava olla siinä, niin jättäisin myöhemmäksi. Kyllä sen vaistoaa .. sen oikean hetken. Puitteet ei tietenkään tarvitse olla just noin mitä mainitsin, se oikea hetki voi tulla missä tahansa paikassa ja tilanteessa tietenkin 👍
16.12.2022 17:30
Juuh kyllä se itsessään jo koko asia kiittää minua, kun näen hänen voivan paremmin. Silloin iloitsemme yhdessä ja nyt kun tuokin sydänsairaus hänellä todettiin, niin ollut melkoisen vaikeaa aikaa, mutta näin sitä nyt taasen on päästy vuoren huipulle ja voi siellä jonkin aikaa katsella sinne rinteeseen, mitä pitkin huipulle on päässyt. Tiedän, että alamäkiä tulee vielä, mutta niistä selviää kyllä, kun ei jää ainakaan yksin hautomaan niitä synkkiä pilviä. Hetki kerrallaan, päivä päivältä. 😊
14.12.2022 14:55
Kuules ap, ensinnäkään ei tartteis lähtee yleistämään, että kaikki heteronaiset toimisivat noin samoin kuin ei tarttis yleistää sitäkään, että kaikki lesbot toimisivat noin, sillä kumpikaan noista ei pidä paikkaansa. Jos joku jossain toimii jollain tavalla, ei se tarkoita, että KAIKKI toimivat samalla tavalla.
13.12.2022 09:09
Tiedustelin tuota bileasiaa ja sain tietää, ettei ole nyt tulossa bileitä ilmeisesti. Ehkä siellä sitten tärppää ap:llä, kun niitä aletaan taas järjestää ja jos menee sinne. Kannattaa katsoa myös Setan sivuja oman paikkakunnan kohdalta, onko esimerkiksi aikuisten iltoja tmv., missä voisi tutustua uusiin ihmisiin ja jutella kahvin tai teen ääressä.
10.12.2022 22:39
Aina löytyy 👍 siihen ei tarvita suuria läänejä 😁
10.12.2022 22:34
Tottakai 😁 samahan se on täälläkin 👍😁 sehän on vain hieno asia ❣️
10.12.2022 22:02
Aaaa ei mulle sellaista, mutta omituisesti menee kyl. Ja välillä heittää pihalle ykskaks.
10.12.2022 21:51
Ja välillä ei tuu tekstit ollenkaan näkyviin.
10.12.2022 21:48
Sen aika oli ja meni 👍
10.12.2022 21:37
No se olisi kyllä huippujuttu 👍
10.12.2022 20:29
3 / 9