Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satama100
profiilit
satama100
satama100
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
166
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voin olla palaamatta, mikäli se tekee sinut onnelliseksi. Toki. Toivotankin sitten tässä samantien hyvää jatkoa kaikille tasapuolisesti ja lähden pois. En palaa. En edes muilla nimimerkeillä kuten tämä toinen osapuoli tekee vaihtaen nikkiä aina sopivaan paikkaan. En ole niin alas mennyt. Minä sentään esiinnyn vain ja ainoastaan omalla nikilläni täällä, tämän viestin jälkeen en enää silläkään. Eikä minua jää itse asiassa edes harmittamaan, että pyydät minua poistumaan. Tulihan tuo nyt nähtyä, että täällä on paljon sellaisia, jotka eivät usko kuin sitä joka esittää enkeliä, mutta uhriksi joutunut saa kuulla kunniansa niin tältä tylyttäjältä kuin myös vielä muilta palstaajilta, jotka eivät todellisuudessa tiedä, mitä kaikkea asian takana on. Stalkkaus on sinun mielestäsi ok? Itse en ole sen kannalla, mutta jouduin sen uhriksi. Vihat niskaani sain, kun erehdyin kysymään, onko muille käynyt näin. Joo, minä poistun täältä, mutta treffipuolella aion yhäkin olla. Sieltähän tämä kaikki lähti liikkeelle, kun en suostunut treffeille tiettyyn aikaan tämän erään tietyn henkilön kanssa. Sen jälkeen olen saanutkin häneltä pelkkää kökköä niskaani. No, estolle sieltäkin hänet joka nikillä, millä esiintyykään. Uskoisin, että kun poistun täältä nyt, niin varmasti tulee häneltä aivan toisenlaista tekstiä tänne, se siksi, että puhdistaa itsensä eikä ole ikinä tehnyt tai puhunut mitään pahaa kenestäkään. Usko mitä uskot, mutta minä uskon siihen, mitä olen joutunut kokemaan, lukemaan ja näkemään. Voisin toki itsekin puhdistaa itseni ja näyttää, miten ja miksi kaikki on mennyt tähän, mutten halua mennä sille linjalle. Se olisi helposti toteutettavissa, muttei olisi kuitenkaan oikein ja minä haluan toimia oikein. Jopa silloin, kun minua kohdellaan väärin. Usko. Tai älä. Oma on asiasi. Moiks 👍
22.12.2022 23:58
Teistä ei ole yhtään matalaa hänen tekonsa ja hänen sanansa? Meillä on siellä treffipuolella samasta syystä keskustelua ja pyysinkin häntä tulemaan sinne, ettei täällä tarvitse muiden edessä riidellä. En voi mitenkään olla teidän kanssanne samaa mieltä, mutta ymmärrän että teillä on eri näkemys tähän. Haluan yhäkin vain puolustaa niin itseäni kuin myös heitä, jotka eivät itse siihen kykene. En ole ainoa, kuka on saanut häneltä kökköä niskoille. Jos vain tietäisitte ..
22.12.2022 23:32
.. mielipiteet siis .. sori tämä ennakoiva älypuhelin .. ja joo, osaan käyttää kyllä, sanon jo ennenkuin joku kerkee huomauttamaan 😊 mutta mukavaa illanjatkoa ja toivottavasti myös joulun aikojakin 👍❣️
22.12.2022 22:42
Mieli teet muuttuisi melko monella, jos tämä tuotaisiin kokonaan nähtäväksi. En kuitenkaan ole mikään possu, että niin tässä nyt tekisin. Jotain rajaa sentään yksityisyyteen, vaikka minut lytätäänkin, mutten silti mene samaa linjaa, osaan käyttäytyäkin, usko tai älä. 😊👍 Mutta nyt on satamassa muuta tehtävää, joten tältä illalta sanon heipat ja luultavasti en palaa asiaan, ellei ole aivan pakko, sillä minun jouluni alkaa kohta. Se rauhallinen 👍
22.12.2022 22:39
En valehtele. Asia on näin, että esimerkiksi läheisessä suhteessa olevat joutuvat tekemään niin ja toinen milloin voi tehdä niin, on luottamukseen liittyvä seikka.
22.12.2022 22:07
Tiedän tämän asian, en yleensä puhu turhia.
22.12.2022 22:04
Ei ole mikään random se mummo.
22.12.2022 21:33
Kyllä pystyy. Ota selvää, kun et tiedä näköjään 😂 kyllä vain pystyy. Ja stalkkauksen tiedät kyllä hyvin, turhaa taas esität viatonta. Ei mee läpi. Mutta oikeesti, en viitti SUN valheita ja jankutuksia enää täällä käydä läpi. Sulla on jo liian monta nimeä ja välillä oot myös anonyymi, en halua sotkeentua noihin kaikkiin sinuihin. Mikäli tämä jatkuu, niin ilmeisesti mun on tuotava totuus esille, että näkee muutkin sun juttusi, ne eivät käy käsikkäin kaikkien muiden juttujen kanssa. Ei millään pahalla, mutta kirjoita siellä treffipuolella mieluummin kuin täällä, missä ihmiset jo saaneet tarpeeksi tästä. Et näe sitäkään.
22.12.2022 21:32
Kyllä vain voi, olen itsekin työskennellyt samalla alalla ja tiedän tasan tarkkaan, että niin voi ja saa halutessaan tehdä. Voi myös vaihtaa hoitopaikan, jos kokee sen tarpeelliseksi. Omasta pussista menee sitten matkakulut, jos matkaa on pidemmälti, mutta minä en aio vaihtaa. En näe syytä siihen.
22.12.2022 21:23
Sori mutta minä en perunut ryhmätapaamista ystäväni takia. Sitä et edelleenkään käsitä, mutta mun puolesta saat olla niissä uskoissasi, missä olet, sillä sinun päätäsi ei käännä mikään, koska et voi myöntää käsittäneesi väärin ja siksi suutuit minulle. Mutta en aio pilata oikeesti enempää ihmisten lukemisia täällä, löytynee varmaan mukavampiakin aiheita. Stalkkaus ei siltikään ole mun mielestä hyvä juttu, ihan tiedoksesi vain. Ja kyllä, kyllä pystyy hoitoeston tekemään. Olen itsekin työskennellyt samalla alalla ja tiedän nämä jutut 👍 en kommentoi sua enää, kun huomaan, että se on sama kuin kirjoittaisin ilmaan. Et ymmärrä lukemaasi, vaikka se sulle monta kertaa kirjoitetaan. Turhaa, niin turhaa ..
22.12.2022 19:23
Eijei, teillä ei ole tietoa, mitä tää yks mulle privana kirjoittelee ja hän itse kirjoittivat tuosta mummosta siellä. Ja sattumoisin hän itse oli jutellut tämän mummon kanssa ja tähänkin liittyy oleellisesti muutama asia, joita en voi paljastaa tässä. Ei siis mennyt yli tämä mummojuttu, ei ollenkaan.
22.12.2022 19:17
Ei ollut nolo yritys eikä edes yritys vaan tein sen. En pelkästään yrittänyt. Pitäisikö minun nyt pyytää anteeksi, että pyysin anteeksi? En lähde mukaan tuohon. Rauhallista joulua kaikille joka tapauksessa ♥️🌲
22.12.2022 17:16
No mutta tämä pelle ainakin pyysi anteeksi 👍♥️
22.12.2022 16:47
Enhän tee vaan pyysin anteeksi kaikilta, höh .. mitä ihmettä ..
22.12.2022 16:21
Kiitos, se tulee olemaan erittäin rauhallinen, yksi elämäni rauhallisimmista 🌲😊❣️
22.12.2022 16:19
Siis tuossa piti lukea palstaajille, sori. Automaattisyöttö kirjoitti taas omiaan.
22.12.2022 16:18
Juuh siksi en viitsinyt enää jatkaa täällä tätä. Minun puolestani tämä on tässä. Rauhallista joulun aikaa ❣️
22.12.2022 16:16
Riitely ei ole todellakaan aina molemminpuolista. Vaikka kuinka yrittää saada toiselle sanotuksi ihan nätisti, että hän on väärässä ja myös loukannut ihmisiä, joita ei edes tunne, niin hän ei siltikään edes yritä tajuta sanojaan ja vääriä olettamuksiaan, ei vain tajua olevansa väärässä ja haukkuvansa väärää puuta. Vaikea se on yksipuolisesti saada asioihin mitään järkeä, kun toinen ei ymmärrä. Syyttää muita asioista, joihin itse syyllistyy. Mä teen siirtoni ja menen eteenpäin. Kirjoitan kohta otsikon kanssa oman asiani, mikä minulla teille muille vielä on sanottavaa.
22.12.2022 16:02
Hyvinhän tuota kirjoittelet ihan itse anonyymina. Siltikin syytät siitä toisia. Jestas ..
22.12.2022 14:05
Ei taida selvitä, toinen ei ymmärrä yhtään.
22.12.2022 13:58
1 / 9