Vapaa kuvaus

Aloituksia

7

Kommenttia

166

  1. Voin olla palaamatta, mikäli se tekee sinut onnelliseksi. Toki. Toivotankin sitten tässä samantien hyvää jatkoa kaikille tasapuolisesti ja lähden pois. En palaa. En edes muilla nimimerkeillä kuten tämä toinen osapuoli tekee vaihtaen nikkiä aina sopivaan paikkaan. En ole niin alas mennyt. Minä sentään esiinnyn vain ja ainoastaan omalla nikilläni täällä, tämän viestin jälkeen en enää silläkään. Eikä minua jää itse asiassa edes harmittamaan, että pyydät minua poistumaan. Tulihan tuo nyt nähtyä, että täällä on paljon sellaisia, jotka eivät usko kuin sitä joka esittää enkeliä, mutta uhriksi joutunut saa kuulla kunniansa niin tältä tylyttäjältä kuin myös vielä muilta palstaajilta, jotka eivät todellisuudessa tiedä, mitä kaikkea asian takana on. Stalkkaus on sinun mielestäsi ok? Itse en ole sen kannalla, mutta jouduin sen uhriksi. Vihat niskaani sain, kun erehdyin kysymään, onko muille käynyt näin. Joo, minä poistun täältä, mutta treffipuolella aion yhäkin olla. Sieltähän tämä kaikki lähti liikkeelle, kun en suostunut treffeille tiettyyn aikaan tämän erään tietyn henkilön kanssa. Sen jälkeen olen saanutkin häneltä pelkkää kökköä niskaani. No, estolle sieltäkin hänet joka nikillä, millä esiintyykään. Uskoisin, että kun poistun täältä nyt, niin varmasti tulee häneltä aivan toisenlaista tekstiä tänne, se siksi, että puhdistaa itsensä eikä ole ikinä tehnyt tai puhunut mitään pahaa kenestäkään. Usko mitä uskot, mutta minä uskon siihen, mitä olen joutunut kokemaan, lukemaan ja näkemään. Voisin toki itsekin puhdistaa itseni ja näyttää, miten ja miksi kaikki on mennyt tähän, mutten halua mennä sille linjalle. Se olisi helposti toteutettavissa, muttei olisi kuitenkaan oikein ja minä haluan toimia oikein. Jopa silloin, kun minua kohdellaan väärin. Usko. Tai älä. Oma on asiasi. Moiks 👍