Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satama100
profiilit
satama100
satama100
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
166
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Haha enpä usko 😁😂 hauska tyyppi
24.11.2022 20:49
Siis sulla
24.11.2022 19:54
Sulla
24.11.2022 19:54
Ahaa niin joo. Tuokin puoli asiassa vielä. Ehkä lähinnä sitten ajantappamista ja tylsyyttään kirjoittelua. Siis näkyyhän näitä syitä löytyvän joka lähtöön. Kaikkea ei tule itse ajatelleeksi, hienoa saada tietää useita eri kantteja asiaan, kun on mietityttänyt ajoittain tämä juttu.
24.11.2022 18:54
Kyllä, totta tuokin.
24.11.2022 16:59
No en. Miksi minun pitäisi päteä? En vain ymmärrä, mitä mahdat tuolla tarkoittaa. Kysyin vain. Onko tämä jokin provo sinulta nyt, kun tuolleesti heitit? Mitä tarkoitat tuolla kotisatamalla ja lihalla?
24.11.2022 16:52
Mitä mahdat tuolla tarkoittaa?
24.11.2022 15:15
Hienoa, että tulee vastauksia 😊 kiva nähdä teidän mielipiteitä tästä 👍
24.11.2022 14:34
Oli aikoinaan ja muutenkin tämä oli jotenkin helpompi systeemi silloin. Sitten kun muuttui tämä sivusto, alkoi aivan erilainen meininki täällä. Mikähän lie sit ..
24.11.2022 13:58
On toki asiallistakin, mutta sit kuiteski tulee jotain skismaa eikä ne oo niitä asiallisia juttuja.
24.11.2022 13:56
Niin mutta mistä se johtuu? Miksi ihmiset ovat äkäisiä toisilleen? Ja miksi ei saa jokainen esittää asiaansa niinkuin kokee sen? Onko se tämä joulunodotus niinkuin monesti työpaikoillakin, että ihmisillä alkaa olla pinna kireellä? Kertokaa omat näkemyksenne tästä.
24.11.2022 13:54
Kyllä, joidenkin kanssa on toiminut, mutta joidenkin kanssa taas ei.
23.11.2022 23:57
Oikeasti intohimoa ja seksissä täysin toimivia juttuja. Ei oo kyse mistään kädenlämpöisestä leipomisesta väkisin. Sehän se hölmöä olisi. En voi puhua muiden puolesta, puhun vain omista kokemuksistani. Ja ennenkuin kukaan tässä kerkee kysymään, niin sanon jo itse, että oon ollut se paljon lihavampi ja kaikki on pelittänyt erinomaisen hyvin, mutta olen ollut myös normaalia hoikempi, kun vielä pystyin aktiivisesti urheilemaan, ja toinen saattanut olla se isompi, silti sama tulos eli kyllä se on pitkälle korvien välissä tää juttu, mutta siellä silmissä myös, miten osaa katsoa sitä toista ihmistä ja myös itseään. Oli sitten kokoa vähän enemmän tai vähän vähemmän. Minäkuva on yhtälailla tärkeä.
23.11.2022 23:42
Sama täällä. Painakoon kuka minkä verran tahansa, mutta jos ihastun/rakastun, niin ei kilot meinaa siinä mitään.
23.11.2022 23:23
Täysin samaa mieltä. Kiihottaa voi muullakin tavoin kuin vain ulkoisesti hyvällä kropalla. Silmät, huulet, kulmakarvat .. niillä voi "kertoa" paljonkin plus monet muut jutut kasvoissa. Sitten tuohon kun lisätään vielä pieni kevyt hipaisu tmv., niin voi saada toisen sydämen hyppäämään voltteja. Ja niinku se sanonta kuuluu, että kauneus on katsojan silmässä, niin se oikeasti pitää paikkansa. Toisen mielestä voi olla äklö ja toisen taas aivan iiiihana. Meillä kun tuppaa itte kullakin olemaan omat mieltymykset, mutta myös ne omat arvot ja yleensäkin arvomaailma ja se ei käy kaikkien kanssa yksiin. Itse arvostan enemmän sitä sisäistä kauneutta, sillä sieltä sisältä löytyy se helmi, ei ulkoapäin.
23.11.2022 23:18
Mua kiukuttaa oikeastaan sama juttu, sillä luulin, ettei sama tauti tulisi ihan heti uudestaan, mutta kuinka ollakaan: taisi pasahtaa iskeä kyntensä toiseen kertaan minuun, oireilu alkoi eilen ja tänään huonompi olo eiliseen verrattuna. Ja juuri kun mun piti tehdä paljon kaikenlaista hommaa, niin "pikkuisen" väärään aikaan sattui nyt tämä 🤬 kiitos, että sain tähän purkaa tämän 🙏
13.11.2022 11:28
Varattu tällä hetkellä itselleni.
12.11.2022 23:43
Harkitsisin asiaa kyllä, mikäli se tulisi ajankohtaiseksi asiaksi, jos toinen sitä haluaisi, mutta ei mulla itselläni ehkä mikään hinku ole päästä kosimaan/kosittavaksi. Sekin tulee luonnostaan, mikäli on tullakseen, mutta ei toki kaikkien kanssa tulisi kysymykseen. Tuo on niin intiimi asia, että vaatii sen tietyn tunteen, tietyn varmuuden ja ties mitä ennenkuin voisi edes alkaa ajatella koko asiaa. Mutta mutta .. tosiaan se riippuisi niin paljon koko tilanteesta ja paljon muustakin ennenkuin voisi olla varma. Periaatteessa minulla ei ole mitään avioliittoa vastaan siis, sehän on luonnollinen asia, mutta vaatii molemmilta sen tietyn sitoutumisen ja se on sitten jo toinen juttu, keiden kanssa voisi edes harkita asiaa, kaikki kun eivät ole vaimomatskua, ei missään nimessä ja suotakoon se heille.
12.11.2022 23:34
Hmm .. en osaa äkkiseltään sanoa yhtä tiettyä biisiä. Mieluummin sijoittaisin eri biisit eri elämäntilanteisiin ja -vaiheisiin, tiettyihin aikoihin. Ainakin mulla on ollut niin erilaisia aikoja, ettei ehkä löytyisi se yksi ja ainoa biisi, mikä sopisi kattamaan koko elämäni tähän asti. Mutta .. tällä hetkellä se olisi ehkä Myrskyluodon Maija. Todellakin.
12.11.2022 18:41
No mutta riippuuhan se myös siitä toisesta, miten nuo asiat menee, eikö? Ja miksi haluaa naimisiin, niin eiköhän se ole se pointti, että on valmis viettämään lopun elämäänsä sitoutuen tuohon toiseen ihmiseen. En jaksa uskoa, että kukaan menisi naimisiin muuten vain, mutta tietysti joskus se on myös taloudellisesti huomioon otettava seikka itse kelläkin eli joillakin voi olla myös tuo perusteena avioliitolle. Oon tietoinen eräästäkin tapauksesta, jossa kaksi naista meni vihille ihan vain siksi, että saivat paremmin etuisuuksia mm. Kelalta, vaikkei heillä edes suhdetta minkäänlaista ollutkaan paitsi ihan kaveruus vain. Näin he pystyivät tulemaan toimeen paremmin taloudellisesti, kun kumpikin opiskeli.
12.11.2022 18:36
7 / 9