Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hehkulamppusi
profiilit
Hehkulamppusi
Hehkulamppusi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
3017
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+meitä+ole+täällä+julkisesti+olemassa+kuin+toisillemme+:)
13.09.2022 00:30
Ei+se+peseminen+auta+mitään.+Ainakaan+mulla.+Seuraavana+päivänä+ne+näkyy+edelleen.+Kukaan+ei+vaan+tiedä+että+itken+takiasi.+Hyvää+yötä.
13.09.2022 00:27
Anteeksi+että+sanoin+ettet+rakasta.+Oon+tyhmä+kiukuttelija+joka+tulee+mustasukkaiseksi+välillä,+kun+kaikki+haluaa+mun+ihanan.+Tuntuu+hyvälle+kun+sanot+taas,+että+haluat+vain+mut.+Kiitos.+Olen+rakastanut+sua+niin+paljon+ja+rakastan+edelleen..+niin+tuskallisen+paljon+ettei+sitä+voi+millään+sanoilla+kuvailla.+Koskaan+en+ole+oikeasti+ajatellut,+että+kadotan+sut.+Jotenkin+oudolla+tavalla+olen+aina+tiennyt+ettei+tää+oo+vielä+tässä.+Että+huominen+on+meidän.+Nyt+pitää+vaan+päästä+sinne+huomiseen+ja+tehdä+siitä+tänään.+Enkä+puhu+vain+palstasta+vaan+kaikesta.
13.09.2022 00:06
Olen+oikea+kohde+hänelle,+olen+ihminen.+Lopeta+meidän+tunteiden+vähättely+nyt.+Anna+meidän+tehdä+tämä+omalla+tavallamme,+kiitos.+Hän+kirjoittaa+mulle+ja+minä+hänelle.+Jätä+meidät+rauhaan!
12.09.2022 23:59
Enhän+minä+tarkoittanut,+että+se+nainen+ei+saisi+ottaa+yhteyttä,+mutta+älä+kerro+sitä+mulle+kun+tulee+hätä.+Kyllä+minä+uskon+että+sulla+on+ottajia+aivan+varmasti,+eikä+sitä+oo+aina+ollut+helppo+miettiä.+Kyllä+minä+aika+monta+kyyneltä+olen+senkin+takia+itkenyt,+että+jos+joku+muu+saa+sut+ja+minä+en.+Rakkaus+on+sekava+tunne+enkä+halua+tietää+kaikkea.
12.09.2022 23:50
Kiitos+unohtui.+Kiitos+että+oot+noin+ihana+ja+kirjoitat+noin+kauniisti.
12.09.2022 23:38
Et+oo+idiootti+vaan+mä+oon+väsynyt.+En+sinuun+tietenkään.++Enkä+minä+halua+kuulla+kaikkea+mitä+teet+kun+et+oo+vielä+mun.+Ymmärrän+että+sulla+on+ollut+elämä+koko+sen+ajan+kun+oon+sua+rakastanut,++mutta+ei+se+oo+helppoa+ollut+kun+on+miettinyt+kenen+kanssa+oot+ja+mitä+teet.+En+oikeasti+edes+halua+tietää+kaikkea.+Ihan+samassa+junassa+me+ollaan+oltu,+välillä+vaan+eri+asemilla.+Anteeksi.
Runosi+on+kaunis.+Luen+vielä+tarkemmin+kun+tästä+vähän+rauhoitun.
12.09.2022 23:37
Oon+kai+huIIu+romantikko+ja+halusin+jotain+mitä+oli+siinä+laulussa..+luulin+että+meillä+on+tää.
https://www.youtube.com/watch?v=Smpmq3QuWz8
12.09.2022 23:23
Sanon+nyt+kuitenkin+vielä.+Vaikka+yksinpuheluna+sitten.+Mutta+sinä+et+taida+yhtään+tajuta+miten+rankkaa+se+on+ollut,+kun+lähes+joka+ilta+täällä+joku+toinen+on+sua+vikitellyt+ja+ollut+viemässä+multa.+Ei+nyt+enää+viime+päivinä+mutta+aiemmin.+En+minä+halua+koko+ajan+olla+varuillani+että+joku+toinen+sut+nappaa.+Nyt+kaikki+nauraa,+että+tää+on+vaan+palsta+mutta+ei+ole+mulle,+Jokainen+sana+on+ollu+totta.+Minä+tarkoitan+kun+kirjoitan+että+rakastan,+Enkä+minä+halua+pelätä+että+joku+toinen+sut+nappaa+mun+edestä,+en+ainakaan+irl+:(
12.09.2022 23:21
Paskat+meen+suihkuun+ja+nukkumaan.+Ketään+kiinnosta+mun+itkut+täällä.+Nauttikaa+palstailusta!
12.09.2022 23:03
Koko+kesän+odotin+ja+toivoin+että+me+onnistutaan.+Olisin+voinut+tehdä+jo+jotain+kun+olisin+tiennyt++että+aikaa+ei+ole+:(
12.09.2022 23:01
Sano+nyt+jotain.+Luulin+että+tästä+taistellaan+omaa+avuttomuutta+vastaan,+että+tästä+tulee+jotain+vaikka+en+aina+osaa+ja+luulin+että+saan+sut+vaikka+tämä+on+kestänyt.+Mulle+ei+tullut+tässä+meidän+kirjoitellessa+mieleenkään,+että+joku+voi+viedä+sut+sillä+aikaa+multa.+Luulin+että+aikaa+on+:(
12.09.2022 22:55
Sano+nyt+jotain+mulle.+Älä+tee+noin.
12.09.2022 22:52
Ethän+sinä+minuakaan+tunne+kunnolla!
12.09.2022 22:50
Entäs+jos+tätä+palstaa+ei+olisi+ollut+eikä+olisi+täällä+törmätty?+Seurustelisitko+sinä+nyt+hänen+kanssaan+ja+mä+törmäisin+teihin+sattumalta+jossain+ja+katselisin,+että+ai+se+on+noin+onnellinen+jonkun+toisen+naisen+kanssa?+Joutuisinko+nyt+katselemaan+kun+suutelet+toista+ja+teet+kaiken+sen+toisen+kanssa,+mitä+tässä+on+kirjoiteltu?+:(
12.09.2022 22:40
Kukaan+ei+voi+esiintyä+toisena+monta+kuukautta.+Ei+mitenkään.+Pidät+meitä+tyhminä+tai+jotain.+Erehdyt.+Olet+niitä+joka+uskoo+kyllä+oman+rakkaansa+olevan+täällä+ja+kirjoittaa+hänelle+illat+pitkät,+mutta+noilla+muilla,+ei+mitenkään+mahdollista.+Tuo+mies+kirjoitteli+mulle+ja+minä+hänelle+Onko+sinulla+jotain+ongelmaa+siinä?+En+vaan+ole+tiennyt+ihan+hänen+irl+tilanteesta,+että+onko+muita..
12.09.2022 22:27
En+halua+ketään+muuta+kuin+tuon+miehen.+Ymmärrä+se.+Kyllä+minä+yksin+pärjään+jos+sillä+on+muita.
12.09.2022 22:22
Hyvää+yötä+ja+mukavaa+tiistaita.
12.09.2022 22:19
Tajuatko+miltä+tuntuu+kuulla+tämän+kaiken+jälkeen+että+omalla+rakkauden+kohteella+on+muita+irl+ja+samalla+kun+itkee+sitä+niin+sun+jankutusta.+Jätä+jo+rauhaan+mut.+Minä+rakastan+just+tuota+miestä+ja+haluan+itkeä+tätä+rauhassa.+Jos+sillä+on+muitakin+niin+ei+tästä+mitään+tule.++Ottakoot+muita+sitten.
12.09.2022 22:17
Kyllä+minä+vielä+menenkin,+mutta+onkohan+se+enää+vapaa+sitten+kun+ollaan+näin+vtun+hitaita+:(+Teen+asiat+omalla+tavallani,+ei+kuulu+sulle.
12.09.2022 22:14
99 / 151