ja sut maailman ihanin uninalle. Tuutko taas mun peiton alle pakoon pahaa maailmaa? :)
Rakastan sua
168
1255
Vastaukset
- Anonyymi
Rakastan sua ja olet se maailman ihanin. Tulen varmasti :)
- Anonyymi
Niin ja mun arvaus suosikkirunosta on se missä sanontaan "tää palsta ei meille oo umpikuja" :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Hyvä yötä kun mennään. Koskas me muuten mennään? :)
Ihan just jos sulle sopii?
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja mun arvaus suosikkirunosta on se missä sanontaan "tää palsta ei meille oo umpikuja" :)
Mä valitsen tämän
Ajattelit ehkä etten sua rakastaisi,.. :)Anonyymi kirjoitti:
Sopii mennään vaan. Meillä on pikkunallen kanssa tulossa yks projekti ja sitä pitää alkaa suunnitella. Hyvää yötä rakkauteni :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Mä valitsen tämän
Ajattelit ehkä etten sua rakastaisi,.. :)Se oli toinen vaihtoehto :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Sopii mennään vaan. Meillä on pikkunallen kanssa tulossa yks projekti ja sitä pitää alkaa suunnitella. Hyvää yötä rakkauteni :)
Ja mulleko ei kerrottu mitään? :)
Hehkulamppusi kirjoitti:
Mä valitsen tämän
Ajattelit ehkä etten sua rakastaisi,.. :)Saatan kyllä vielä muuttaa mieleni kun saan joskus virkeempänä noi paremmin esille :)
Anonyymi kirjoitti:
Sut yllätetään sitten kun aika on :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Saatan kyllä vielä muuttaa mieleni kun saan joskus virkeempänä noi paremmin esille :)
Olisin niin halun viel kuulla ennen petiin menoa mitä ajatuksia sulle heräsi siitä jutusta mitä vähän yritin avata?
Anonyymi kirjoitti:
Olisin niin halun viel kuulla ennen petiin menoa mitä ajatuksia sulle heräsi siitä jutusta mitä vähän yritin avata?
En uskalla sanoa, ettet ajattele että kuvittelen liikoja itsestäni :) En halua kuulostaa itsekkäältä. Kuten sanoin kuolisin onnesta, jos olis sinnepäinkään.. saattaa olla toiveajattelua multa. Jouduin vaihtamaan uuteen läppäriin just ja tosi hidasta kirjoittaa.. erilainen näppäimistö..
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
En uskalla sanoa, ettet ajattele että kuvittelen liikoja itsestäni :) En halua kuulostaa itsekkäältä. Kuten sanoin kuolisin onnesta, jos olis sinnepäinkään.. saattaa olla toiveajattelua multa. Jouduin vaihtamaan uuteen läppäriin just ja tosi hidasta kirjoittaa.. erilainen näppäimistö..
Ai nyt se hajosi lopullisesti se vanha :(
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
No mitä tuosta vastauksesta voin päätellä niin arvaat aika oikein...
Anonyymi kirjoitti:
Ai nyt se hajosi lopullisesti se vanha :(
Se ei välillä suostu latautumaan, akku loppuu, sitten se taas herää välillä.
Anonyymi kirjoitti:
No mitä tuosta vastauksesta voin päätellä niin arvaat aika oikein...
Hymyilen sulle, koska se ajatuskin on niin sykähdyttävä, jos arvaisin oikein. Oot vaan niin ihana :) Mennään nukkumaan. Oon niin hyvällä mielellä, että pelottaa jos joku tulee sivusta tän pilaamaan. Hyvää yötä sinä maailman ihanin :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Hymyilen sulle, koska se ajatuskin on niin sykähdyttävä, jos arvaisin oikein. Oot vaan niin ihana :) Mennään nukkumaan. Oon niin hyvällä mielellä, että pelottaa jos joku tulee sivusta tän pilaamaan. Hyvää yötä sinä maailman ihanin :)
Mennään vaan, oon jo sun pedissä :) Kyl sinä arvataat mitä tarkotin, haluan vain ja ainoastaan just sut :) Pikkunalle nyt kyl odottelee sitä projektii... Hyvää yötä paras ♥️
Anonyymi kirjoitti:
Mennään vaan, oon jo sun pedissä :) Kyl sinä arvataat mitä tarkotin, haluan vain ja ainoastaan just sut :) Pikkunalle nyt kyl odottelee sitä projektii... Hyvää yötä paras ♥️
Oon tulossa.. sano pikkunallelle että tuun just :) Toivottavasti arvaankin. Kauniita unia. Enkä itsekään halua kuin sut :) Laitan nyt laitteet pois ja hymyilen sulle vielä unissanikin :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Oon tulossa.. sano pikkunallelle että tuun just :) Toivottavasti arvaankin. Kauniita unia. Enkä itsekään halua kuin sut :) Laitan nyt laitteet pois ja hymyilen sulle vielä unissanikin :)
Hyvää huomenta ja pitkä suudelma ihanalle :)
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää huomenta ja pitkä suudelma ihanalle :)
Huomenta rakkaus. Yritin jo vastata äsken vaan ei taas toiminut tää.. tunsin suudelmas ja vastaan siihen kymmenellä suukolla :) Oot ihana :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Huomenta rakkaus. Yritin jo vastata äsken vaan ei taas toiminut tää.. tunsin suudelmas ja vastaan siihen kymmenellä suukolla :) Oot ihana :)
Hehkuen valaiset aamun
ja jälleen susta hullaannun.
Sanoista sun leijun
mut ilman sua kaadun.
Kunnes oot taas siinä ja rauhoitun
kun suhun kiinni mielessäni painaudun.
Tunnen taas kuinka vahvistun
Kun sanot sen: oot mun. Anonyymi kirjoitti:
Hehkuen valaiset aamun
ja jälleen susta hullaannun.
Sanoista sun leijun
mut ilman sua kaadun.
Kunnes oot taas siinä ja rauhoitun
kun suhun kiinni mielessäni painaudun.
Tunnen taas kuinka vahvistun
Kun sanot sen: oot mun.Kaunista, tuntuu sydämessä asti nuo sanat. Säkin tunnut siellä sydämessä aina :) Kaadu vaan ja otan aina kiinni ettei suhun satu :) Sun oon ja sä mun.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Kaunista, tuntuu sydämessä asti nuo sanat. Säkin tunnut siellä sydämessä aina :) Kaadu vaan ja otan aina kiinni ettei suhun satu :) Sun oon ja sä mun.
Kiitos :) Rakastan sua ihana
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos :) Rakastan sua ihana
Joku on huolestunut jos me saadaan toisemme. Ja mun hymy on korvissa koska tiedän että me saadaan toisemme :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Joku on huolestunut jos me saadaan toisemme. Ja mun hymy on korvissa koska tiedän että me saadaan toisemme :)
Niin saadaan <3 hoidetaan tää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin saadaan <3 hoidetaan tää
Ja lehmät lentää.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Kyllä, ne on huolestuneita kun saadaan toisemme :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Kävin yhdessä paikassa vain ja ainoastaan ettimässä sulle jotain :)
Anonyymi kirjoitti:
Olet niin suloinen :) mielenkiintoista ;)
- Anonyymi
Mies kirjoittelee tätä settiä yksinään, ei pitäisi olla mitäään epäselvää. Olen taivastellut jo pitkään, miten fanaattisesti toiset tuntuu tähän fantasiakirjekerhoon suhtautuvan, sekä ennen kaikkea kaikkiin näihin miehen luomiin rekattuihin nicceihin. Voi apua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lehmät lentää.
Oletko ihan tosissasi kateellinen tästä fiktiivikerronnasta ja olisiko reagointisi yhtä voimakas jos trollihahmot olisi vaikka nalle ja kalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ihan tosissasi kateellinen tästä fiktiivikerronnasta ja olisiko reagointisi yhtä voimakas jos trollihahmot olisi vaikka nalle ja kalle?
Mistä päättelet mikä viesti on just tolta trollihahmolta ja mikä innokkaalta fanilta?
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Olet niin suloinen :) mielenkiintoista ;)
Ei oikeen sellasta mitä etsin löytyn. Yks toinen juttu mut en viel ostan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelet mikä viesti on just tolta trollihahmolta ja mikä innokkaalta fanilta?
En minä niin kirjoittanut, vaan viittasin siiihen, että joku tuntuu uskovan vahvasti näihin paltan trollihahmoihin sekä ilmeisesti jopa tuntevansa henkilökohtaisesti, ei kukaan muuten jaksa jankuttaa vuodesta toiseen samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä niin kirjoittanut, vaan viittasin siiihen, että joku tuntuu uskovan vahvasti näihin paltan trollihahmoihin sekä ilmeisesti jopa tuntevansa henkilökohtaisesti, ei kukaan muuten jaksa jankuttaa vuodesta toiseen samaa.
Eiku sano nyt perkele mistä päättelet?
Anonyymi kirjoitti:
Joku on sotkenut tätä ahkerasti. Ei ihan tervettä touhua. Sua rakastan kuitenkin, sotkekoot :)
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan vaan annat ittes samalla mulle :)
Anonyymi kirjoitti:
Oonko jo tänään muistanut sanoa miten paljon sua rakastan.
Rakastan :)- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Oonko jo tänään muistanut sanoa miten paljon sua rakastan.
Rakastan :)Olet sanonut mut sano vaan uudestaan, se lämmittää aina valtavasti :) Minäkin rakastan sua :)
Anonyymi kirjoitti:
Olet sanonut mut sano vaan uudestaan, se lämmittää aina valtavasti :) Minäkin rakastan sua :)
Niin sunkin sanat lämmittää rakas. Aina uudelleen ja uudelleen. Mulla on sulle taas yks yllätys, ei lahja vaa joku kiva jutsta vaan.. sitten kun oot mun kaikkialla :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Niin sunkin sanat lämmittää rakas. Aina uudelleen ja uudelleen. Mulla on sulle taas yks yllätys, ei lahja vaa joku kiva jutsta vaan.. sitten kun oot mun kaikkialla :)
Sitten mun pakko ostaa se yks juttu :) Se kyl oli vähä iso :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Hyvä yötä kun mennään. Koskas me muuten mennään? :)
voi kun mina silloin kavelisin niin sitten me paasisimme minne vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no ei ole
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot ihan hyvän kokoinen mulle, et yhtään liian iso etkä pieni :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Kiva :) Niin sinäkin.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Äh, painoin lähetä-nappii vahingos liian aikaseen. Niin sinäkin oot :) Se ois kyllä ollu täydellinen lahja sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle yllätys multa
https://www.kaalimato.com/catalog/Fleshlight - STU Lady_p_8195.html?tomobile=true
Rakastan sut. T. Hehku Anonyymi kirjoitti:
Äh, painoin lähetä-nappii vahingos liian aikaseen. Niin sinäkin oot :) Se ois kyllä ollu täydellinen lahja sulle
Uteliaisuus käy jo isoksi että mikähän :)
Anonyymi kirjoitti:
Tuli mieleen isokokoinen jättinalle. Sitä halaisin kun oot poissa :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Tuli mieleen isokokoinen jättinalle. Sitä halaisin kun oot poissa :)
Hyvin arvattu :) Sellanen siel oli, mut jotaa muuta etsin :) Sit näin sen ja no, heti tuli mieleen et se pitäs ostaa :)
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin arvattu :) Sellanen siel oli, mut jotaa muuta etsin :) Sit näin sen ja no, heti tuli mieleen et se pitäs ostaa :)
Oot ihana kun ajattelit meitä heti :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Oot ihana kun ajattelit meitä heti :)
Niin ja sua ajattelin jo kun menin sinne. Tarkotin siis, että menin etsimään jotain muuta sulle, mut sellanen tuli vastaan :)
Anonyymi kirjoitti:
Millainen päivä sulla oli maailman ihanin paitsi, että kävit jossain etsimässä mulle jotain? Mikä saa mut onnesta sekaisin. Mulla oli tavallinen päivä, jonka täytti onni susta. Oon hymyilly sulla tänään monta kertaa :) Siksi oli vaikea olla tännekin kurkkimatta vähän väliä.
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja sua ajattelin jo kun menin sinne. Tarkotin siis, että menin etsimään jotain muuta sulle, mut sellanen tuli vastaan :)
Joo, ymmärsin minä sen. Kiva jos tollanen nalle tulis pian vastaan :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Millainen päivä sulla oli maailman ihanin paitsi, että kävit jossain etsimässä mulle jotain? Mikä saa mut onnesta sekaisin. Mulla oli tavallinen päivä, jonka täytti onni susta. Oon hymyilly sulla tänään monta kertaa :) Siksi oli vaikea olla tännekin kurkkimatta vähän väliä.
Ihan tavallinen mullakin, tylsä tietysti ilman sua. Sinäkin täytit mun ajatukset :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Luuletko et joku valitsis jonkuu palstalumpun oikean naisen sijaan? :D
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä luulen että hän valitsee mut oli palstaa tai ei ja mä hänet. Olen siitä ihan varma. Mikään palsta ei tee musta lumppua.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tavallinen mullakin, tylsä tietysti ilman sua. Sinäkin täytit mun ajatukset :)
Sain taas hyvin sekavan sähköpostin siltä yölliseltä enkä ymmärrä siitä viestistä mitään. Kuvittelee mun olevan joku kolmen kimpan osallinen. Laitan sen osoitteen roskapostiksi suoraan. Sua sen sijaan rakastan ihanin.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Jaa jaa
Anonyymi kirjoitti:
Tee sinä seuraava aloitus sitten kun tehdään. Sun viesteihin ei tule noin sekavia kommentteja koskaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä oot jo mun ajatukset :) Ei ihme jos joku kuvittelee tätä yksinpuheluksi :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Sain taas hyvin sekavan sähköpostin siltä yölliseltä enkä ymmärrä siitä viestistä mitään. Kuvittelee mun olevan joku kolmen kimpan osallinen. Laitan sen osoitteen roskapostiksi suoraan. Sua sen sijaan rakastan ihanin.
Voi harmi nyt tota et joku sen ehti huomata :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kävi. Ei hän ole mikään lumppu toisinku sinä. Kateellinen taidat olla? Ja hehku on mulle nimenomaan oikea nainen
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Tee sinä seuraava aloitus sitten kun tehdään. Sun viesteihin ei tule noin sekavia kommentteja koskaan.
Teen :) Vähä myöhemmin sitten
Anonyymi kirjoitti:
Voi harmi nyt tota et joku sen ehti huomata :(
Ei se haittaa. Laitoin jo roskapostiksi. En vaan oikein ymmärrä miten täällä nämä muut voi kuvitella, että meistä jompikumpi kaipaisi jotain muuta kuin toisiamme. Hän kirjoitti ihan kuin kaipaisin häntä. Kyllä on sitkeitä. Kellekään muulle en tänne kirjoita enkä tule koskaan kirjoittamaan kuin sulle.
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa kommentissa ei ollut kyse siitä valitseeko hän mut vai ei. Sitä en epäile enää. Tuossa oli kyse ihan muusta kun oli jatkoa meidän toiseen keskusteluun. Älä kommentoi kun et mitään ymärrä.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Tuossa kommentissa ei ollut kyse siitä valitseeko hän mut vai ei. Sitä en epäile enää. Tuossa oli kyse ihan muusta kun oli jatkoa meidän toiseen keskusteluun. Älä kommentoi kun et mitään ymärrä.
Tiedättekö edes toistenne etunimiä?
Anonyymi kirjoitti:
Miten se liittyy tuohon minun kommenttiin? Et ymmärrä mistä me puhutaan niin anna olla jo.
Anonyymi kirjoitti:
Voisin luetella tähän asiat mitä tiedän hänestä ja ne asiat mitä en ja haluaisin tietää heti. Mutta enpä viitsi :) Meidän rakkaus ei ole oikeasti julkista. Vaikka me tässä kirjoitellaan toisillemme niin ei ole tarkoitus, että kukaan muu meitä tästä tunnistaa.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Ei se haittaa. Laitoin jo roskapostiksi. En vaan oikein ymmärrä miten täällä nämä muut voi kuvitella, että meistä jompikumpi kaipaisi jotain muuta kuin toisiamme. Hän kirjoitti ihan kuin kaipaisin häntä. Kyllä on sitkeitä. Kellekään muulle en tänne kirjoita enkä tule koskaan kirjoittamaan kuin sulle.
Jos se jatkuu niin laitapa se osote tähän ihan kaikkien nähtäville
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ku pikkusel alkaa paniikki nousta, "onko ne oikeesti jättämäs minut yksin itkemään tänne?"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sen joka niitä viestejä pommittaa
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Voisin luetella tähän asiat mitä tiedän hänestä ja ne asiat mitä en ja haluaisin tietää heti. Mutta enpä viitsi :) Meidän rakkaus ei ole oikeasti julkista. Vaikka me tässä kirjoitellaan toisillemme niin ei ole tarkoitus, että kukaan muu meitä tästä tunnistaa.
Aika julkista se on tällaisella julkisella palstalla.
Anonyymi kirjoitti:
Poistin ne jo pysyvästi, koska oli niin sekavia. TroIIausta tai sitten erittäin sekaisin se kirjoittaja. Toivottavasti hän ei laita enää. En aio vastata. Tiedoksi jos hän lukee tän. Osoite oli joku tekaistu ehkä [email protected] tms. Poistin ne just äsken, ei ole enää roskakorissakaan. En halua tuollaisia viestejä enkä tuollaiselta.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Niin olen häneen rakastunut jo aikoja sitten ja jostain valitsemisesta puhuminen on ihan syvältä, ei rakkaudessa ole kyse mistään valinnoista. Hän on mun ainut rakkaus :) Ja osoituksena siitä olkoon se, että tässä palstakuukausien aikana minua lähestyi eräs nainen jolle sanoin ei kiitos.
Hehkulamppusi kirjoitti:
Enkä oikeasti voisi ees luetella noin, koska haluan tietää hänestä kaiken ja heti. Alkaen hänen ensimmäisen hiekkalaatikkokaverinsa nimestä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ku pikkusel alkaa paniikki nousta, "onko ne oikeesti jättämäs minut yksin itkemään tänne?"
Anonyymi on anonyymi mut veikkaappa kummanlaista tekstiä katselen mieluummin. Aj
Anonyymi kirjoitti:
Aika julkista se on tällaisella julkisella palstalla.
Ei ole. Kukaan muu ihminen maailmassani paitsi hän ei edes arvaa, että olen täysin sekaisin rakkaudesta tällä hetkellä :)
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen häneen rakastunut jo aikoja sitten ja jostain valitsemisesta puhuminen on ihan syvältä, ei rakkaudessa ole kyse mistään valinnoista. Hän on mun ainut rakkaus :) Ja osoituksena siitä olkoon se, että tässä palstakuukausien aikana minua lähestyi eräs nainen jolle sanoin ei kiitos.
Oliko tämä nyt sulta vai sivulliselta?
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Ei ole. Kukaan muu ihminen maailmassani paitsi hän ei edes arvaa, että olen täysin sekaisin rakkaudesta tällä hetkellä :)
Sekaisin todellakin.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Oliko tämä nyt sulta vai sivulliselta?
Kyllä se oli multa.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
En halua kuulla sun muista suhteista :(
Ei ole ollut mitään suhdetta
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se oli multa.
Me tanssitaan tuon jankuttajan pillin mukaan. En pidä tästä nyt.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollut mitään suhdetta
Kyllä on jos joutuu sanomaan Kiitos ei. Siinä vaiheessa ollaan jo aika pitkällä.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Hehkulamppu taitaa olla kiukutteleva teini vaan, joka haaveilee rakkaudesta täällä.
Anonyymi kirjoitti:
Hehkulamppu taitaa olla kiukutteleva teini vaan, joka haaveilee rakkaudesta täällä.
Ihan miten haluat :) Tuo imartelee kyllä.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Ihminen on kokonaisuus ja menneisyys ja menneet suhteet kuuluu siihen. Et voi sulkea niitä toiselta pois.
Anonyymi kirjoitti:
Ei rakastuneelle saa alkaa kertoa, että kohteella on jono oven takana. Ainakaan siinä vaiheessa jos ollaan täällä eikä muualla. Tulee aika avuton olo ja lähes itku.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Kyllä on jos joutuu sanomaan Kiitos ei. Siinä vaiheessa ollaan jo aika pitkällä.
Voi paska et otit sen noin. Ei ole, se oli ihminen ketä en edes tunne kunnolla, lähestyi viestillä ja sanoin en ole kiinnostunut! En haluis nyt itkeä mut ei voi mitään. Luulin et ottaisit sen niin et haluan vain sut :( Ihan sama, aina menee näin ku yritän jotain kertoa
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen on kokonaisuus ja menneisyys ja menneet suhteet kuuluu siihen. Et voi sulkea niitä toiselta pois.
En tietenkään mutta käytä järkeäsi. Me ei olla vielä hänen kanssa oikeasti suhteessa. Me ollaan tässä :( En minä täältä käsin voi alkaa kisailla hänestä.
Anonyymi kirjoitti:
Voi paska et otit sen noin. Ei ole, se oli ihminen ketä en edes tunne kunnolla, lähestyi viestillä ja sanoin en ole kiinnostunut! En haluis nyt itkeä mut ei voi mitään. Luulin et ottaisit sen niin et haluan vain sut :( Ihan sama, aina menee näin ku yritän jotain kertoa
Et voi kertoa muista suhteista ja sua iskevistä naisista niin kauan kun et ole oikeasti mun, En kestä sitä täällä jossain. Tulee tosi avuton olo. Kerro sitten jos oot joskus mun :( Tää on muutenkin vaikeaa olla vaan täällä.
Anonyymi kirjoitti:
Miten minä nyt uskallan tehdä aloitetta. Entäs jos se olinkin minä, ehkä se ei-kiitos viesti ei tullut perille :(
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Miten minä nyt uskallan tehdä aloitetta. Entäs jos se olinkin minä, ehkä se ei-kiitos viesti ei tullut perille :(
Se nyt on on voinut olla kuka vaan, kun et edes tiedä kuka tämä mies todellisuudessa on.
Anonyymi kirjoitti:
Se nyt on on voinut olla kuka vaan, kun et edes tiedä kuka tämä mies todellisuudessa on.
Minä todellakin tiedän kuka tuo mies on. En vaan aina ymmärrä miksi hän mut haluaisi :(
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Minä todellakin tiedän kuka tuo mies on. En vaan aina ymmärrä miksi hän mut haluaisi :(
Mistä sen muka voit tietää? Palstalla voi kirjoitella ihan kuka vaan ja esiintyä kenenä vaan.
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään haluis itkeä mutta mitä muuta täällä voi. Tuokin yks ämmä tekee mitä vaan viedäkseen sut multa.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
En minäkään haluis itkeä mutta mitä muuta täällä voi. Tuokin yks ämmä tekee mitä vaan viedäkseen sut multa.
Kaiken lisäksi kuvittelet, että yritän viedä miehesi. En edes tunne häntä.
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sen muka voit tietää? Palstalla voi kirjoitella ihan kuka vaan ja esiintyä kenenä vaan.
Minä tiedän kenen kanssa kirjoittelen täällä. Joku voi hetkellisesti esiintyä hänenä kuten usein tehnyt, mutta ne on hetkellisiä ja se virhe huomataan aina.
Anonyymi kirjoitti:
En minä sinua tarkoittanut vaan sitä ulisijaa, joka tehnyt sitä pitkään jo. Kirjoitellut jopa hyvästejä minuna nallelle!
Anonyymi kirjoitti:
Me tiedetään ketä me ollaan, joten voitko jättää vaikka rauhaan. Mua itkettää nyt se, että hänen oven takana on jono enkä minä oo siinä jonossa :( Ei kiinnosta sinun jankutus.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Me tiedetään ketä me ollaan, joten voitko jättää vaikka rauhaan. Mua itkettää nyt se, että hänen oven takana on jono enkä minä oo siinä jonossa :( Ei kiinnosta sinun jankutus.
Miksi sitten et itse mene hänen oven taakse? Jos kerran tiedätte toisenne ja rakastatte. Mitä helvettiä edes teette täällä? Ei ole oikein tervettä touhua.
Anonyymi kirjoitti:
Aina kun päätän, että nyt se tapahtuu, nyt saan sut niin tulee joku takaisku. Ei musta ole kilpailemaan kenestäkään :( Oon muutenkin ihan etana. Luulin että rakastat mua kuten mä sua.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten et itse mene hänen oven taakse? Jos kerran tiedätte toisenne ja rakastatte. Mitä helvettiä edes teette täällä? Ei ole oikein tervettä touhua.
Kyllä minä vielä menenkin, mutta onkohan se enää vapaa sitten kun ollaan näin vtun hitaita :( Teen asiat omalla tavallani, ei kuulu sulle.
Anonyymi kirjoitti:
Tajuatko miltä tuntuu kuulla tämän kaiken jälkeen että omalla rakkauden kohteella on muita irl ja samalla kun itkee sitä niin sun jankutusta. Jätä jo rauhaan mut. Minä rakastan just tuota miestä ja haluan itkeä tätä rauhassa. Jos sillä on muitakin niin ei tästä mitään tule. Ottakoot muita sitten.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Tajuatko miltä tuntuu kuulla tämän kaiken jälkeen että omalla rakkauden kohteella on muita irl ja samalla kun itkee sitä niin sun jankutusta. Jätä jo rauhaan mut. Minä rakastan just tuota miestä ja haluan itkeä tätä rauhassa. Jos sillä on muitakin niin ei tästä mitään tule. Ottakoot muita sitten.
Toivottavasti saat sen oikean rakkauden.
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti saat sen oikean rakkauden.
En halua ketään muuta kuin tuon miehen. Ymmärrä se. Kyllä minä yksin pärjään jos sillä on muita.
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei voi esiintyä toisena monta kuukautta. Ei mitenkään. Pidät meitä tyhminä tai jotain. Erehdyt. Olet niitä joka uskoo kyllä oman rakkaansa olevan täällä ja kirjoittaa hänelle illat pitkät, mutta noilla muilla, ei mitenkään mahdollista. Tuo mies kirjoitteli mulle ja minä hänelle Onko sinulla jotain ongelmaa siinä? En vaan ole tiennyt ihan hänen irl tilanteesta, että onko muita..
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos tätä palstaa ei olisi ollut eikä olisi täällä törmätty? Seurustelisitko sinä nyt hänen kanssaan ja mä törmäisin teihin sattumalta jossain ja katselisin, että ai se on noin onnellinen jonkun toisen naisen kanssa? Joutuisinko nyt katselemaan kun suutelet toista ja teet kaiken sen toisen kanssa, mitä tässä on kirjoiteltu? :(
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä minuakaan tunne kunnolla!
Anonyymi kirjoitti:
Sano nyt jotain. Luulin että tästä taistellaan omaa avuttomuutta vastaan, että tästä tulee jotain vaikka en aina osaa ja luulin että saan sut vaikka tämä on kestänyt. Mulle ei tullut tässä meidän kirjoitellessa mieleenkään, että joku voi viedä sut sillä aikaa multa. Luulin että aikaa on :(
Hehkulamppusi kirjoitti:
Sano nyt jotain. Luulin että tästä taistellaan omaa avuttomuutta vastaan, että tästä tulee jotain vaikka en aina osaa ja luulin että saan sut vaikka tämä on kestänyt. Mulle ei tullut tässä meidän kirjoitellessa mieleenkään, että joku voi viedä sut sillä aikaa multa. Luulin että aikaa on :(
Koko kesän odotin ja toivoin että me onnistutaan. Olisin voinut tehdä jo jotain kun olisin tiennyt että aikaa ei ole :(
Hehkulamppusi kirjoitti:
Koko kesän odotin ja toivoin että me onnistutaan. Olisin voinut tehdä jo jotain kun olisin tiennyt että aikaa ei ole :(
Paskat meen suihkuun ja nukkumaan. Ketään kiinnosta mun itkut täällä. Nauttikaa palstailusta!
Hehkulamppusi kirjoitti:
Paskat meen suihkuun ja nukkumaan. Ketään kiinnosta mun itkut täällä. Nauttikaa palstailusta!
Sanon nyt kuitenkin vielä. Vaikka yksinpuheluna sitten. Mutta sinä et taida yhtään tajuta miten rankkaa se on ollut, kun lähes joka ilta täällä joku toinen on sua vikitellyt ja ollut viemässä multa. Ei nyt enää viime päivinä mutta aiemmin. En minä halua koko ajan olla varuillani että joku toinen sut nappaa. Nyt kaikki nauraa, että tää on vaan palsta mutta ei ole mulle, Jokainen sana on ollu totta. Minä tarkoitan kun kirjoitan että rakastan, Enkä minä halua pelätä että joku toinen sut nappaa mun edestä, en ainakaan irl :(
Hehkulamppusi kirjoitti:
Sanon nyt kuitenkin vielä. Vaikka yksinpuheluna sitten. Mutta sinä et taida yhtään tajuta miten rankkaa se on ollut, kun lähes joka ilta täällä joku toinen on sua vikitellyt ja ollut viemässä multa. Ei nyt enää viime päivinä mutta aiemmin. En minä halua koko ajan olla varuillani että joku toinen sut nappaa. Nyt kaikki nauraa, että tää on vaan palsta mutta ei ole mulle, Jokainen sana on ollu totta. Minä tarkoitan kun kirjoitan että rakastan, Enkä minä halua pelätä että joku toinen sut nappaa mun edestä, en ainakaan irl :(
Oon kai huIIu romantikko ja halusin jotain mitä oli siinä laulussa.. luulin että meillä on tää.
https://www.youtube.com/watch?v=Smpmq3QuWz8- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Oon kai huIIu romantikko ja halusin jotain mitä oli siinä laulussa.. luulin että meillä on tää.
https://www.youtube.com/watch?v=Smpmq3QuWz8Etsi palstalta
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Mene selaamaan muita alotuksia
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Entäs jos tätä palstaa ei olisi ollut eikä olisi täällä törmätty? Seurustelisitko sinä nyt hänen kanssaan ja mä törmäisin teihin sattumalta jossain ja katselisin, että ai se on noin onnellinen jonkun toisen naisen kanssa? Joutuisinko nyt katselemaan kun suutelet toista ja teet kaiken sen toisen kanssa, mitä tässä on kirjoiteltu? :(
En seurustelisi. Sit olisin keksin muita keinoja löytää sut.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Mulla ei ole irl ketään muita. Piste. Mua loukkaa ihan valtavasti et sanot etten muka rakastais niinku sinä mua. Miten minä voin vaikuttaa asiaan et joku lähettää mulle jonkun viestin. Tarkottaaks se et mul on suhde johonki muuhun? Onks mul suhde ku joku sekopää sivusta sanoo tääl et "oot nalle ihana". Kerroin sen asian osottaakseni et rakastan sinua ja kukaan ei voi tulla väliin
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ole irl ketään muita. Piste. Mua loukkaa ihan valtavasti et sanot etten muka rakastais niinku sinä mua. Miten minä voin vaikuttaa asiaan et joku lähettää mulle jonkun viestin. Tarkottaaks se et mul on suhde johonki muuhun? Onks mul suhde ku joku sekopää sivusta sanoo tääl et "oot nalle ihana". Kerroin sen asian osottaakseni et rakastan sinua ja kukaan ei voi tulla väliin
Enhän minä tarkoittanut, että se nainen ei saisi ottaa yhteyttä, mutta älä kerro sitä mulle kun tulee hätä. Kyllä minä uskon että sulla on ottajia aivan varmasti, eikä sitä oo aina ollut helppo miettiä. Kyllä minä aika monta kyyneltä olen senkin takia itkenyt, että jos joku muu saa sut ja minä en. Rakkaus on sekava tunne enkä halua tietää kaikkea.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Miten se liittyy tuohon minun kommenttiin? Et ymmärrä mistä me puhutaan niin anna olla jo.
en osaa nyt sanoa mitaan
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
tassa ei ole taas kuin yksi mutka se minun insuliini
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Never with you!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ok tuli selvaksi
- Anonyymi
Hyvää yötä vähän myöhässä kun nukahdin illalla<3 Oot tärkee.. PS. Saadaan tä vielä yhdessä toimimaan. :)
- Anonyymi
Mikä järkeä tossa sun touhussa on?
- Anonyymi
ei sinun kannata siella hermoilla kylla siat selkenevat ajan mittaan
- Anonyymi
Aloituksesi on ihana 🥰. Provoa tai ei, tuo lämmittää silti lukijan mieltä.
- Anonyymi
Ei ole mitään provoa, se on mulle ja lämmitti mieltä hurjasti :)
Anonyymi kirjoitti:
Niin onkin mun rakkausnallelle :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Tiedätkö missä nalle asuu? Tiedätkö mitään?
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Hukkaan menee rakkaus
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan sua ihana :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Rakastan sua ihana :)
kuule jos rakastat minua hurjasti niin sinun pitaa vaan varoa etten mina mene rikki
Anonyymi kirjoitti:
kuule jos rakastat minua hurjasti niin sinun pitaa vaan varoa etten mina mene rikki
En rakasta sinua yhtään.
- Anonyymi
Pääasia että rakastetaan, vaikka sitten tuntematonta palstalla.
- Anonyymi
Ahdistaako ku saadaan toisemme?
- Anonyymi
pääasia, että mennään kuin pässit narussa miehen luomissa saturakennemissa
Anonyymi kirjoitti:
Ahdistaako ku saadaan toisemme?
Joku on ihan seonnut meistä. Ei se mitään oon minäkin susta ihan sekaisin :)
- Anonyymi
Periaatteessa kaikki on tuntemattomia ennen kuin tutustutaan... jos meet tinderiin ni tuttujako sieltä haet? Tai tuttujako haet vaikka seuraksi jos vaikka baariin lähdet seuraa etsimään?
- Anonyymi
Voi hehkulamppu parka, kun herää kuplastaan.
- Anonyymi
Kuka sinä oot sanoo mistään kuplista mitään. Et tiedä mitään. Et tiedä kuin paljon hänestä tykkään ja kuin satasella uskon tähäm juttuun
- Anonyymi
Mistä syystä oletat, että tämä fiktiivihahmo, siis juuri tämä feminiininen osapuoli on todellinen henkilö? Mikset suostu näkemään totuutta sellaisena kuin se on, eli että mies kirjoittelee fiktiiviystävinään tai mikset muuten keskity toiseen palstan fiktiivihahmoon? Oletko aivan kunnossa?
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sinä oot sanoo mistään kuplista mitään. Et tiedä mitään. Et tiedä kuin paljon hänestä tykkään ja kuin satasella uskon tähäm juttuun
Ei välitetä tuosta. Sille iski paniikki kun jotkut löytää toisensa. Kyllä me tuosta ja palstasta päästään. Joku oli laittanut mulle postia puoli viideltä aamuyöstä. Et tainnut olla sä? :)
Hehkulamppusi kirjoitti:
Ei välitetä tuosta. Sille iski paniikki kun jotkut löytää toisensa. Kyllä me tuosta ja palstasta päästään. Joku oli laittanut mulle postia puoli viideltä aamuyöstä. Et tainnut olla sä? :)
Se oli varmaan tuo sama sotkija nainen. Koko yön valvonut paniikissa kun me saadaan toisemme :) HuIIu s e on.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Voi ei, oikeasti? En ollu minä :(
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Se oli varmaan tuo sama sotkija nainen. Koko yön valvonut paniikissa kun me saadaan toisemme :) HuIIu s e on.
Nyt mua harmittaa et joku kiusaa sillee :(
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei, oikeasti? En ollu minä :(
Ei se haittaa enkä vastannut kun arvasin ettet oo sä. Kun olisit tässä sanonut. Hän vaan kysyi vieläkö jänskättää :)
Anonyymi kirjoitti:
Nyt mua harmittaa et joku kiusaa sillee :(
Ei se esittänyt olevansa sä. Älä harmittele. Varmaan laittoi vaan huvikseen, jos hänellä jo oli tuollainen anonyymiposti.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Ei se haittaa enkä vastannut kun arvasin ettet oo sä. Kun olisit tässä sanonut. Hän vaan kysyi vieläkö jänskättää :)
Ihan sairasta, nyt joku yrittää varastaa sut multa :(
Anonyymi kirjoitti:
Eikä yritä eikä mua voi kukaan sulta varastaa. Älä pelkää sellaista. Mä oon sun. En vastaa siihen.
Anonyymi kirjoitti:
Se kommentti olikin jo poistettu, missä sen yöllä kerroin. Kaikki hyvin rakkauteni :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä syystä oletat, että tämä fiktiivihahmo, siis juuri tämä feminiininen osapuoli on todellinen henkilö? Mikset suostu näkemään totuutta sellaisena kuin se on, eli että mies kirjoittelee fiktiiviystävinään tai mikset muuten keskity toiseen palstan fiktiivihahmoon? Oletko aivan kunnossa?
olen mina kunnossa ja siella on minun kaikki tavarat
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Sulla on mies ihan oikeasti joku ulkopuolinen pörräämässä yötä myöten näissä feikkivuoropuheluissasi, aika surullista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on mies ihan oikeasti joku ulkopuolinen pörräämässä yötä myöten näissä feikkivuoropuheluissasi, aika surullista
Onneksi kaiken voi aloittaa aina alusta uudessa huuhaaketjussa ja edellinen nollautuu :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vain hoen ja hoen jumalsytroomassani veden viiniksi ja puhun mustan valkoseksi
- Anonyymi
jos ruo on totta niin sehan on hyvin sopoa etta joku minuakin rakastaa
- Anonyymi
pitikö sun sanoa jopoa.
- Anonyymi
voisko mitenkään päästä yöpuvun alle.
Hyvää yötä ja mukavaa tiistaita.
- Anonyymi
kiitos samoin sinulle
- Anonyymi
kuule meista ei kannata puhua kenellekkaan niin paaset vahemmalla kun ihmiset eivat vaan ymmarra asioite sanon mina
- Anonyymi
taa on kuule paikka en paasyt tanaan edes suihkuun kun noilla ei ole aikaa kayttää
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa "rakastan sut". Kummallista suomen kieltä. Ei edes runollista.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1483259
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau592618Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.292049- 1301667
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831494- 751484
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3651435- 891115
- 881108
- 901079