Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

2

  1. Tahdon+jakaa+tässä+keskustelussa,+että+kaikki+mitä+kristityt+ovat+vuosisatoja+kirkkoisien+toimesta+uskoneet+on+valhetta+tai+ainakin+suurelta+osin.+Mutta+se+on+oma+lukunsa.+Kaikki+henkimaailma,+vallat+ja+voimat+ovat+olemassa.+Keijujakin+on+olemassa!+Samoin+maahisia!Kristityt+ovat+vaarassa+tippua+kadotukseen.+Ei+ole+enää+kyse+siitä,+mikä+kirkkokunta+on+oikeassa+vaan+kosmisesta+taistelusta+hyvä+vastaan+paha.PUOSKARIT+=+kristillisiin+seurakuntiin+jääneet+eksyttäjät.+He+ovat+luopuneet+rakkauden+Herrasta+ja+eksyttävät+minkä+ehtivät.LIHAVAT+=+kristityt,+jotka+halveksivat+ja+tönivät+heikkoja,+ovat+ylpeitä+ja+ylimielisiä.+Tosi+moni,+joka+luulee+tietävänsä+kaiken.+Kristityillä+ei+ole+vuosisatoihin+ollut+koko+totuus+käytössä,+joten+tässä+on+koetuksen+paikka.+Parannus+on+tehtävä+ja+alettava+laihdutuskuurille+ja+NÖYRRYTTÄVÄ,+jos+luulee+voivansa+halveksia+toisia.VÄÄRÄT+PROFEETAT+=+eksyttäjät,+jotka+vaikuttavat+seurakunnissa+tuoden+totuudenvastaista+sanomaa.+Heillä+on+kylmä+sanoma,+ei+lainkaan+rakkaudellinen.+Voi+olla+myös+rakkaudellinen+sanoma+mutta+sekin+on+väärä.VÄÄRIEN+PROFEETTOJEN+SEURAAJAT:+Ne,+jotka+kuulevat+valheita+ja+mieltyvät+niihin.+Johonkin+muuhun+sanomaan+kuin+Jumalan+rakkauden+sanomaan.FARISEUKSET:+Heillä+on+totuudenmuoto,+mutta+he+pieksevät+Raamatulla+ja+laskevat+raskaita+taakkoja,+käskyjä+noudattaa+ja+usein+omasta+hatusta+vedettyjä.USKONNOLLISUUS:+Farisealaisen+seurakunnan+hedelmä.+Uskonnolliset+uskovat+myöskin+valhetta.VALITUT:+Hyvät,+Kristukseen+turvaavat+ihmiset,+jotka+tekevät+uskonsa+mukaisia+tekoja+ja+joiden+sydämen+ajatukset+ovat+oikeat.KUN+TAJUSIN+TÄMÄN,+YMMÄRSIN+OLEVANI+VAARASSA+KAIKISSA+NIISSÄ+SEURAKUNNISSA+MISSÄ+OLIN+KÄYNYT.Niin+se+vaan+on,+että+luopumus+on+nyt+käynnissä.+Pysykää+rakkaudessa+ja+etsikää+totuutta.+Älkää+jääkö+valheisiin+tai+tuudittautuko+johonkin+väärään+juttuun.+Kristus+hakee+omansa+pois,+ne+hyvät+ihmiset,+jotka+elävät+rakkaudelle.+Helvetillä+uhkailu+on+huono+merkki,+itse+kävin+tämän+kaiken+läpi.+Olin+väärässä+kaikesta+ja+olin+niin+häiriintynytkin.+Pelotti+paljon.+Ymmärsin+nöyrtyä+siihen,+ettei+Jumala+ole+kertonut+kaikkea.+Olen+onnellinen+vain,+vaikka+koko+elämäni+tuhlasin+valheessa+että+pääsin+sieltä+eksytyksen+suosta+pois.+JUMALA+ON+RAKKAUS.+Hän+on+rakastava+Isä,+ei+mikään+kylmä+pieksijä+niin+kuin+nämä+väärät+profeetat+KRISTINUSKON+SUURET+NIMET.+KUN+KAIKKI+ON+VALHETTA.
  2. Kaikki,+mitä+kristityt+ovat+vuosisatoja+uskoneet+on+ollut+väärennöstä+ja+siksi+daimonit+ovat+saaneet+ihmiset+eksytettyä.+Kyse+ei+tässä+maailmantilanteessa+enää+ole+siitä+mikä+kirkkokunta+on+oikeassa+vaan+taustalla+on+kosminen+taistelu,+hyvä+versus+paha.+Hyvät+ovat+Kristuksen+valitsemia.+Siksi+moni+väärä+profeetta+eksyttää,+ne+on+susia+lammasten+vaatteissa,+teot+todistaa,+ne+mitä+ne+salassa+tekevät.+Juuri+luin+Anne+Hechestä+miten+hänen+isänsä+oli+pedofiili+ja+tunnettu+baptistijohtaja.+Kristinuskoon+ei+kannata+enempää+sekaantua.+Teot+kertovat+millainen+ihminen+ja+sydämen+ajatukset,+joita+kukaan+ei+näe.+Kristityt+ovat+vaarassa:+LIHOMINEN+=+ylpeys,+ylimielisyys.+Kristityt+pöyhkeilee+tietävänsä+totuuden+ja+sitten+tönii+ja+polkee+toisia,+jotka+on+eri+mieltä,+etenkin+heikkoja.+Se+on+menolippu+kadotukseen.+PUOSKARIT+=+Hyvästä+Kristuksesta+luopuneet,+mutta+seurakuntiin+jääneet+eksyttäjät.++Hyvin+pahoja.+VÄÄRÄT+PROFEETAT+=+ne+joiden+sanoma+on+pielessä+eksytys-+ja+pahassa+tarkoituksessa.+VÄÄRIEN+PROFEETTOJEN+SEURAAJAT+=+ne,+jotka+kuulee+valheita+ja+mieltyy+niihin.+Eri+variaatioita.FARISEUKSET+=+Raamatun+opettajat,+jotka+antavat+käskyjä+käskyn+päälle,+uhkailevat+ja+pelottelevat.+Heillä+on+Raamattu,+jolla+he+lyövät+toisinajattelijoita.KETKÄ+OVAT+VALITTUJA:+hyvät+ihmiset.+Kaikki+Kristukseen+turvaavat+hyvät+ihmiset+ja+jos+maailmasta+hyvä+ihminen+löytyy,+niin+hän+saa+kuulla+Kristuksesta,+koska+Jumala+ei+hylkää+hyviä.+Hyvät+tuppaavat+uskomaan+Kristukseen.ÄLKÄÄ+USKOKO+VALEHTELIJOITA.+Heillä+on+kylmä+ja+kova+sanoma,+josta+puuttuu+rakkaus.+He+saattavat+vaikka+lavalla+sanoa,+että+homot+on+ammuttava+hengiltä+tai+että+vauva+on+itsekäs+kun+se+tahtoo+äidinmaitoa+(kaksi+omakohtaista+opetusta,+jotka+olen+ITSE+kuullut+omin+korvin,+lol.)+Valehtelijat+on+heittämässä+heikkojen+helvettiin+vaikka+itse+ovat+kauhistuksia+Jumalalle.+He+myös+sanovat+yhtä+ja+tekevät+toista.+Kukaan+joka+tuntee+Jumalan,+ei+ole+rakkaudeton.+Lähimmäisenrakkaus+vaikuttaa+jokaisen+valitun+sydämessä+ja+hän+ei+ryhdy+pahaan.+Uskoakseni+kristinuskon+suuret+nimet+ovat+olleet+enimmäkseen+valehtelijoita.SE+MITÄ+IHMISET+LUULEE+TOISISTAAN+ON+ERI+JUTTU.+Moni+on+häiriintynyt+seurakunnissa+ja+siksi+he+käyttäytyvät+tylysti,+muttei+se+tarkoita+että+he+olisivat+pahoja.+Minäkin+häiriinnyin+seurakunnassa,+ymmärsin,+etten+kuulunut+porukkaan+ja+minua+piestiin+lihavien+toimesta.+Häiriintynyt+mieli+on+huono+juttu.RAKKAUS+VOITTAA!